Ah oke, straks even checken danquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:54 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Was net te zien tijdens het sportjournaal, straks vast ook op nos.nl
En dan ook met topsnelheid van de parkeerplaats afrijdenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:49 schreef Rickertman96 het volgende:
Dat filmpje van de NOS buiten het stadion met Kazim en zijn zaakwaarnemer![]()
Wel een gruwelijke auto trouwens
Zie niet zo snel een club komen die zijn salaris wil betalenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:42 schreef Sunri5e het volgende:
Ik neem aan dat Kazim gewoon gaat vertrekken deze winterstop. Ben benieuwd welke spits ze op het lijstje hebben staan om hem te vervangen.
El Hamdaoui van AZ overnemen. Typisch Feyenoord gokje.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:42 schreef Sunri5e het volgende:
Ik neem aan dat Kazim gewoon gaat vertrekken deze winterstop. Ben benieuwd welke spits ze op het lijstje hebben staan om hem te vervangen.
Tsja... Ik mag hopen dat we de tijd van nemen van gokjes als Guidetti en Pelle nu toch wel voorbij zijn. Ondanks dat ze erg goed uitvielen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
El Hamdaoui van AZ overnemen. Typisch Feyenoord gokje.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:27 schreef Tortugal het volgende:
[..]
En dan ook met topsnelheid van de parkeerplaats afrijden
Dat ookquote:
Ooit in Turkije geweest? Zit in de genen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:11 schreef Shreyas het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet hoe het komt dat spelers als Kazim aan zo een groot ego komen
Tegen opperjood Jan Joost is zulk gedrag ook toegestaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:22 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wel grappig dat bij Pelle dit gedrag wel werd getolereerd :p
en Pelle presteerde ook nét een klein beetje beter dan Kazim en is nooit te ver gegaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:13 schreef eight het volgende:
[..]
Tegen opperjood Jan Joost is zulk gedrag ook toegestaan.
Want de clubs zullen in de rij staan ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:42 schreef Sunri5e het volgende:
Hoeveel vangt ie?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vraag me af wat Van Geel bezielde toen hij Kazim een contract gaf, en vooral om hem zo'n hoog salaris te geven.
Volgens Gouka een miljoen per jaar.. Sinds Feyenoord weer wat geld heeft wordt het in mijn ogen te makkelijk door de plee gespoeld door Van Geel.quote:
Mwah, dat geloof ik toch niet helemaal, ook al heb ik daar geen bewijs voor.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Volgens Gouka een miljoen per jaar.. Sinds Feyenoord weer wat geld heeft wordt het in mijn ogen te makkelijk door de plee gespoeld door Van Geel.
Schopte de halve Twente catacomben in tweeën.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:18 schreef exile79 het volgende:
[..]
en Pelle presteerde ook nét een klein beetje beter dan Kazim en is nooit te ver gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |