SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, 1 + 1 courgette gratis. Past er zoveel in bij jou?
Het lukt mij gewoon niet. Ik kan niet meer aardig zijnquote:
xquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:18 schreef Trollscience het volgende:
![]()
![]()
(kan niet quoten uit gesloten topic zit mobiel x)
Doe niet zo ordinair zegquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, 1 + 1 courgette gratis. Past er zoveel in bij jou?
Haagse hufterigheid noemen we datquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het lukt mij gewoon niet. Ik kan niet meer aardig zijn
Soort gilles de la tourette.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent gek op mij, ik weet het.
Zeker weer een brug te ver voor je. Nep Arnhemmer.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja uh daar moeten we het nog even over hebben
Chloroplasten.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even een mop tussendoor
Waarom is een komkommer groen?
je kunt aids krijgen van dezelfde komkommer gebruiken hèquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
MortaX en PaXcon = xxx met komkommer :s
Kikker in je bil?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even een mop tussendoor
Waarom is een komkommer groen?
Kappen, haagsquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker weer een brug te ver voor je. Nep Arnhemmer.
om mee te bellenquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:24 schreef Calcio het volgende:
Raadsel
Waarom heeft een wijkagent in rode telefoon?
uhhquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:24 schreef Calcio het volgende:
Raadsel
Omdat het kan.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:24 schreef Calcio het volgende:
Raadsel
Sexting natuurlijk.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:24 schreef Sked het volgende:
waarom zou iemand toch een telefoon hebben
Ik over 1,5 week, zullen we alsnog wedstrijdje doen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:24 schreef Etsu het volgende:
ik ga morgen beginnen met leren
volgende week donderdagavond tentamen
RIP
Komt goed! Als Haags zegt komt goed, dan komt het goed!quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:24 schreef Etsu het volgende:
RIP
ik heb dinsdagavond de 26ste ook n hertentamenquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik over 1,5 week, zullen we alsnog wedstrijdje doen?
succes jongen. Zet hem opquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:24 schreef Etsu het volgende:
RIP
ga je toch niet halenquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:24 schreef Etsu het volgende:
RIP
Zeg ook even dat het met mij goedkomt danquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt goed! Als Haags zegt komt goed, dan komt het goed!
Ik heb verspreid over 2 weken: eerste week 2 tentamens en tweede week BOEM 4 tentamensquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb dinsdagavond de 26ste ook n hertentamen
Ben je echt een vrouw? Bewijs in DM graag!quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeg ook even dat het met mij goedkomt dan
Nee een man gofferdommequote:Op donderdag 14 januari 2016 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je echt een vrouw? Bewijs in DM graag!
Yup.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Etsu het gaat ons lukken. We gaan voor een studententientje
Ow oké, ja misschien haal je het tentamen wel, misschien ook niet. Kusje haai haaiquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ow oké, ja misschien haal je het tentamen wel, misschien ook niet. Kusje haai haai
het zijn maar 7 collegesquote:
Ow ja sorry, ik geef nooit kusjes aan mannen. Dat zet ik er dan standaard bij, weetje wel.quote:
Je zou het eens moeten proberenquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ow ja sorry, ik geef nooit kusjes aan mannen. Dat zet ik er dan standaard bij, weetje wel.
hahahahaquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een meisje gezoend.
nopequote:Op donderdag 14 januari 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
He wat?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat, jij had eerst toch ook een chick uitgewoond voor je gay werd
Daarna ook nog hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat, jij had eerst toch ook een chick uitgewoond voor je gay werd
hij is homoquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
denk ik?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet? Ik verwar je met iemand dan.
R.V. was inderdaad een foutjequote:Op donderdag 14 januari 2016 20:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
misschien heb je de verkeerde jongens gehad
TOT ZOVER JE HET WEETquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
denk ik?
ik heb nooit een meisje geneukt, tot zover ik t weet
Ik ken ook een paar vrouwen die claimen lesbi te zijn, maar toch aan de lopende man zich door mannen uit laten wonen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja dus. Een exfreundin is lesbo maar zoende eerst elke man zowat
Ikquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oké, even voor de duidelijkheid. Wie is hier allemaal gay? Ik weet het alleen van Paxcon namelijk.
Rare vriendin heb jijquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja dus. Een exfreundin is lesbo maar zoende eerst elke man zowat
maar je zou je wel geblinddoekt laten pijpen door hem hequote:Op donderdag 14 januari 2016 20:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat kan ik me voorstellen, ik vind hem eng
Wat een aandachtshoeren zijn datquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken ook een paar vrouwen die claimen lesbi te zijn, maar toch aan de lopende man zich door mannen uit laten wonen.
lijkt me wel chill om een lekker wijf te zijnquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken ook een paar vrouwen die claimen lesbi te zijn, maar toch aan de lopende man zich door mannen uit laten wonen.
oooooooooooooh.gifquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
misschien heb je de verkeerde jongens gehad
etsu ookquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oké, even voor de duidelijkheid. Wie is hier allemaal gay? Ik weet het alleen van Paxcon namelijk.
nooitquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar je zou je wel geblinddoekt laten pijpen door hem he
Erge.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat een aandachtshoeren zijn dat
En Rickertmanquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zou een enorme slet zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lijkt me wel chill om een lekker wijf te zijn
Nee wacht even. Ik maak vaak de grap dat ie op de wifi hangt. Ik bedoel niet zijn bifi worstje.quote:
ik ookquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou een enorme slet zijn.
Krijg ik eindelijk aandacht.
Barney.gifquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Je vriendin is het hier niet mee eens
heb jij eigenlijk een vriendin?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Je vriendin is het hier niet mee eens
Helemaal niks, meen ik serieus. Ouwe reus!quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:35 schreef Calcio het volgende:
Haagskwartiertje wat maakt dat uit dan
nouja vooral dat eerste danquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij krijgt al alle aandacht, sletje van me.
wtfquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Vrouw zijn valt mee.
Je hebt soms vet dikke boobies en uit het niets worden ze klein en soms wordt je vajayjay een vampier en vermoord zichzelf van binnen.
auquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Vrouw zijn valt mee.
Je hebt soms vet dikke boobies en uit het niets worden ze klein en soms wordt je vajayjay een vampier en vermoord zichzelf van binnen.
waaropquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:37 schreef Calcio het volgende:
Ik heb wel het idee dat Etsu er erg trots op is
Gaat hier je tentamen over?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Vrouw zijn valt mee.
Het gaat toevallig wel over oogenese en spermatogenesequote:Op donderdag 14 januari 2016 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat hier je tentamen over?
jatochquote:
Iedereen wil in je broekje.quote:
Ik zou mijn penis wel missen denk ik.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Vrouw zijn valt mee.
Tong80 wel.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
jatoch
niks is beter dan een pik in je smoel hebben en eraan zuigen.
je gaat toch niet je tong in een eindeloze grot steken en dan beetje lebberen![]()
mag je het hier wel over hebben met een minderjarige?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
jatoch
je gaat toch niet je tong in een eindeloze grot steken en dan beetje lebberen![]()
ik zie dat jij in SEX post, dus npquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:39 schreef Calcio het volgende:
[..]
mag je het hier wel over hebben met een minderjarige?
Wat heb jij met Israël?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:39 schreef Calcio het volgende:
[..]
mag je het hier wel over hebben met een minderjarige?
Gay:quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee wacht even. Ik maak vaak de grap dat ie op de wifi hangt. Ik bedoel niet zijn bifi worstje.
Wowquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gay:
Paxcon
Etsu
Kast:
Rickert
Bi:
Kaneelstokje
Fok-it
Genderfluid:
Fylax
prachtig landquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat heb jij met Israël?
Mortaxx, je bent een topper! Wanneer doen we een biertje op de grote markt?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gay:
Paxcon
Etsu
Kast:
Rickert
Bi:
Kaneelstokje
Fok-it
Genderfluid:
Fylax
waarom staat paxcon boven mijquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gay:
Paxcon
Etsu
Kast:
Rickert
Bi:
Kaneelstokje
Fok-it
Genderfluid:
Fylax
Ik moest lachen om Fyliequote:Op donderdag 14 januari 2016 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gay:
Paxcon
Etsu
Kast:
Rickert
Bi:
Kaneelstokje
Fok-it
Genderfluid:
Fylax
ben je ook gay ofzoquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mortaxx, je bent een topper! Wanneer doen we een biertje op de grote markt?
js anders, homopropaganda verkopen aan jongeren is volgens mij niet toegestaan om de vergrijzing niet nog erger te makenquote:
En dan moeten vrouwen wel alles kaal epileren/scheren.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:40 schreef Etsu het volgende:
ik las vandaag een topic dat iemand zijn bakzak epileert
au godverdomme man
Vooral heel veel werkquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:40 schreef Etsu het volgende:
ik las vandaag een topic dat iemand zijn bakzak epileert
au godverdomme man
dat durf ik nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mortaxx, je bent een topper! Wanneer doen we een biertje op de grote markt?
nee ik mis fietsenquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ga je het in de vs volhouden tm juni?
Ik ben jaloers.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik was maandag, woensdag en donderdag vrij. Morgen voor 1 les naar school
wtf ben jij voor n nephomoquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zijn er wel lekkere cheerleaders?
bella beschermt je welquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is toch eng om mensen van het internet te ontmoeten
Je bent een Hagenees, die zijn nergens bang voor.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is toch eng om mensen van het internet te ontmoeten
dat high school wereldje lijkt me best leuk. Homecoming Queen hosselen enzoquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
doe je niet rimmenquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
jatoch
Het is trouwens niet grappig als je Bibi heet, zwaar stottert en je voor moet stellen in de klas.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is trouwens niet grappig als je Bibi heet, zwaar stottert en je voor moet stellen in de klas.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is trouwens niet grappig als je Bibi heet, zwaar stottert en je voor moet stellen in de klas.
nee lekker poep in je mondquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
zou jij dat niet doen bij vrouwtjes dan
Doe je dan eindelijk eens normaal?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oké, dit hoef ik niet te weten jongens.
Ja hoor Mortaxxquote:
Skedinhosquote:
wtf van jou verwacht ik zulke ranzigheid wel maar van Paxcon man man manquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
http://mantotman.nl/nl/al(...)p-seks/anaal-spoelen
Vervelend is dat. Ik heb ooit eens brand in mijn koelkast gehad.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:00 schreef Etsu het volgende:
blijkbaar was er afgelopen nacht een brand in mijn straat en is een man omgekomen
en ik had het niet gemerkt
ga je ook spoelen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wtf van jou verwacht ik zulke ranzigheid wel maar van Paxcon man man man
Ik ga even douchen
Ik had alles goed.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:01 schreef Fok-it het volgende:
Hebben jullie gister ook allemaal een voldoende gehaald met de nationale sekstest?
nee, daarom heb ik nu aidsquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:01 schreef Fok-it het volgende:
Hebben jullie gister ook allemaal een voldoende gehaald met de nationale sekstest?
niet gekekenquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:01 schreef Fok-it het volgende:
Had je wel moeten doen. Dat priapisme waar jij al zo lang mee loopt, kwam ook nog aan bod.quote:
En Sked weet waarschijnlijk ook niet dat hij 1000 spermacellen per hartslag aanmaaktquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had je wel moeten doen. Dat priapisme waar jij al zo lang mee loopt, kwam ook nog aan bod.
weet je hoe ze dat behandelen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had je wel moeten doen. Dat priapisme waar jij al zo lang mee loopt, kwam ook nog aan bod.
Dat probleem is wel opgelost toen ik jouw foto zagquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt de Gazastrook wel.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:03 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kamer is geen troep hoor.
ja, goeie tieten ook allemaalquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat probleem is wel opgelost toen ik jouw foto zag
Daar verbaasde ik mij trouwens wel over. De teringquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Sked weet waarschijnlijk ook niet dat hij 1000 spermacellen per hartslag aanmaakt
Waren wel kutvragen. Had maar een 6.5quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar verbaasde ik mij trouwens wel over. De tering
Je pilletje werkt voor geen meterquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA
Eerst moeten googelen en nu zo laat met een antwoord komen. Nee, origineel
Dudequote:Op donderdag 14 januari 2016 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bloed uit je penis halen met een naald
dagelijkse kostquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt de Gazastrook wel.
Ik heb niet actief meegespeeld. Het stond wel op.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waren wel kutvragen. Had maar een 6.5
Ik ben niet zo van de naalden. Mensen uit Groningen wel. Vraag Pax maar.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja, jij bent zeker ook zo`n iemand die na zijn slechte IQ-test score zegt: Oh ik speelde gewoon voor de lol mee hoor!quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb niet actief meegespeeld. Het stond wel op.
Eh, nee.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jij bent zeker ook zo`n iemand die na zijn slechte IQ-test score zegt: Oh ik speelde gewoon voor de lol mee hoor!![]()
Nee dat gaater niet in
Haags gedraagt zich echt behoorlijk vervelendquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:13 schreef Etsu het volgende:
Haags heeft fittie met iedereen hier lijkt het wel.
niet met mijquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:13 schreef Etsu het volgende:
Ik snap echt niet wat iedereen tegen mij heeft. Ik kom in vrede!quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:13 schreef Etsu het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hou je in de gaten
[ afbeelding ]
je bent net de islamquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat iedereen tegen mij heeft. Ik kom in vrede!
quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb niks met IS, maar wel regelmatig lam ja.
met wiequote:Op donderdag 14 januari 2016 21:18 schreef Sked het volgende:
[..]
als je zo doorgaat krijg je ook fittie
Niet met mij hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:18 schreef Sked het volgende:
[..]
als je zo doorgaat krijg je ook fittie
Jij wilde hier ook niet komen schoonmaken dus zoek het lekker uitquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:19 schreef Amarantha het volgende:
Wie komt mijn kamer even opruimen?
Ohquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij wilde hier ook niet komen schoonmaken dus zoek het lekker uit
wacht even tot juni dan doe ik het welquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:19 schreef Amarantha het volgende:
Wie komt mijn kamer even opruimen?
Dan moet ik tot juni in de teringzooi zitten en slapen. Hmpf nee.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:20 schreef Calcio het volgende:
[..]
wacht even tot juni dan doe ik het wel
IS kan nog leren van de belastingdienst. Die zijn pas snel met aanslagen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haags is de reden van de aanslagen.
Nee.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had je mn post nog gelezen over nat voer?
Dit vind ik niet grappig.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
IS kan nog leren van de belastingdienst. Die zijn pas snel met aanslagen.
Je praat als een neger.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:21 schreef Calcio het volgende:
Ik ben trouwens gewoon blank hoor dus je portemonnee ook niet te verstoppen.
Jij wil gewoon in Ama's broekjequote:Op donderdag 14 januari 2016 21:20 schreef Calcio het volgende:
[..]
wacht even tot juni dan doe ik het wel
Nu bij de AH 1+1.quote:
waz met jou g moet ik naar jou osso komen ofzoquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je praat als een neger.
Kan je doen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:22 schreef Calcio het volgende:
[..]
waz met jou g moet ik naar jou osso komen ofzo
Maar Kuroi krijgt geen supermarkt voerquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu bij de AH 1+1.
Heb nu 4 bakjes, kan Bella 14 weken mee vooruit.
Morgen nog meer halen denk ik.
ohquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar Kuroi krijgt geen supermarkt voer
Mijn oma, mijn neefje van 6 en Tong80 maken leukere grappen dan je laatste 2quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
IS kan nog leren van de belastingdienst. Die zijn pas snel met aanslagen.
Die van mij heet Mjaupiequote:Op donderdag 14 januari 2016 21:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar Kuroi krijgt geen supermarkt voer
quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn oma, mijn neefje van 6 en Tong80 maken leukere grappen dan je laatste 2
Hey Fok-it.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fok it!quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent 17quote:
die gaf ze niet hoorquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij deed ook niet moeilijk over foto's van sof
16*quote:
wietforumquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Je moet met al je achterlijke vragen lekker naar wietforum gaan
Vanaf je 16de ben je seksueel meerderjarig. Of het dan ook moreel aanvaardbaar is is een ander verhaalquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:25 schreef Calcio het volgende:
[..]
dus een vent van 66 mag een 16 meisje neuken?
Nee hoor, hoezo?quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Loop je nu niet erg hard van stapel?
Dit is een wietforum geworden dankzij mij Ama en OFquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Je moet met al je achterlijke vragen lekker naar wietforum gaan
Ik zal het niet laat maken.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wij gingen al trouwenBen je dat soms vergeten?
Zo vaak praat ik niet over wiet volgens mij.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dit is een wietforum geworden dankzij mij Ama en OF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |