Lijkt de Gazastrook wel.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:03 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kamer is geen troep hoor.
ja, goeie tieten ook allemaalquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zijn er wel lekkere cheerleaders?
quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is trouwens niet grappig als je Bibi heet, zwaar stottert en je voor moet stellen in de klas.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat probleem is wel opgelost toen ik jouw foto zag
Daar verbaasde ik mij trouwens wel over. De teringquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Sked weet waarschijnlijk ook niet dat hij 1000 spermacellen per hartslag aanmaakt
Waren wel kutvragen. Had maar een 6.5quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar verbaasde ik mij trouwens wel over. De tering
Je pilletje werkt voor geen meterquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA
Eerst moeten googelen en nu zo laat met een antwoord komen. Nee, origineel
Dudequote:Op donderdag 14 januari 2016 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bloed uit je penis halen met een naald
dagelijkse kostquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt de Gazastrook wel.
Ik heb niet actief meegespeeld. Het stond wel op.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waren wel kutvragen. Had maar een 6.5
Ik ben niet zo van de naalden. Mensen uit Groningen wel. Vraag Pax maar.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja, jij bent zeker ook zo`n iemand die na zijn slechte IQ-test score zegt: Oh ik speelde gewoon voor de lol mee hoor!quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb niet actief meegespeeld. Het stond wel op.
Eh, nee.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jij bent zeker ook zo`n iemand die na zijn slechte IQ-test score zegt: Oh ik speelde gewoon voor de lol mee hoor!![]()
Nee dat gaater niet in
Haags gedraagt zich echt behoorlijk vervelendquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:13 schreef Etsu het volgende:
Haags heeft fittie met iedereen hier lijkt het wel.
niet met mijquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:13 schreef Etsu het volgende:
Ik snap echt niet wat iedereen tegen mij heeft. Ik kom in vrede!quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:13 schreef Etsu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |