wtf ben jij voor n nephomoquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zijn er wel lekkere cheerleaders?
bella beschermt je welquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is toch eng om mensen van het internet te ontmoeten
Je bent een Hagenees, die zijn nergens bang voor.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is toch eng om mensen van het internet te ontmoeten
dat high school wereldje lijkt me best leuk. Homecoming Queen hosselen enzoquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zijn er wel lekkere cheerleaders?
doe je niet rimmenquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
jatoch
niks is beter dan een pik in je smoel hebben en eraan zuigen.
je gaat toch niet je tong in een eindeloze grot steken en dan beetje lebberen![]()
Het is trouwens niet grappig als je Bibi heet, zwaar stottert en je voor moet stellen in de klas.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is trouwens niet grappig als je Bibi heet, zwaar stottert en je voor moet stellen in de klas.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is trouwens niet grappig als je Bibi heet, zwaar stottert en je voor moet stellen in de klas.
nee lekker poep in je mondquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
zou jij dat niet doen bij vrouwtjes dan
Doe je dan eindelijk eens normaal?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oké, dit hoef ik niet te weten jongens.
Ja hoor Mortaxxquote:
Skedinhosquote:
wtf van jou verwacht ik zulke ranzigheid wel maar van Paxcon man man manquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
http://mantotman.nl/nl/al(...)p-seks/anaal-spoelen
Vervelend is dat. Ik heb ooit eens brand in mijn koelkast gehad.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:00 schreef Etsu het volgende:
blijkbaar was er afgelopen nacht een brand in mijn straat en is een man omgekomen
en ik had het niet gemerkt
ga je ook spoelen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wtf van jou verwacht ik zulke ranzigheid wel maar van Paxcon man man man
Ik ga even douchen
Ik had alles goed.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:01 schreef Fok-it het volgende:
Hebben jullie gister ook allemaal een voldoende gehaald met de nationale sekstest?
nee, daarom heb ik nu aidsquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:01 schreef Fok-it het volgende:
Hebben jullie gister ook allemaal een voldoende gehaald met de nationale sekstest?
niet gekekenquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:01 schreef Fok-it het volgende:
Had je wel moeten doen. Dat priapisme waar jij al zo lang mee loopt, kwam ook nog aan bod.quote:
En Sked weet waarschijnlijk ook niet dat hij 1000 spermacellen per hartslag aanmaaktquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had je wel moeten doen. Dat priapisme waar jij al zo lang mee loopt, kwam ook nog aan bod.
weet je hoe ze dat behandelen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had je wel moeten doen. Dat priapisme waar jij al zo lang mee loopt, kwam ook nog aan bod.
Dat probleem is wel opgelost toen ik jouw foto zagquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |