SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, 1 + 1 courgette gratis. Past er zoveel in bij jou?
Het lukt mij gewoon niet. Ik kan niet meer aardig zijnquote:
xquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:18 schreef Trollscience het volgende:
![]()
![]()
(kan niet quoten uit gesloten topic zit mobiel x)
Doe niet zo ordinair zegquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, 1 + 1 courgette gratis. Past er zoveel in bij jou?
Haagse hufterigheid noemen we datquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het lukt mij gewoon niet. Ik kan niet meer aardig zijn
Soort gilles de la tourette.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent gek op mij, ik weet het.
Zeker weer een brug te ver voor je. Nep Arnhemmer.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja uh daar moeten we het nog even over hebben
Chloroplasten.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even een mop tussendoor
Waarom is een komkommer groen?
je kunt aids krijgen van dezelfde komkommer gebruiken hèquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
MortaX en PaXcon = xxx met komkommer :s
Kikker in je bil?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even een mop tussendoor
Waarom is een komkommer groen?
Kappen, haagsquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker weer een brug te ver voor je. Nep Arnhemmer.
om mee te bellenquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:24 schreef Calcio het volgende:
Raadsel
Waarom heeft een wijkagent in rode telefoon?
uhhquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:24 schreef Calcio het volgende:
Raadsel
Omdat het kan.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:24 schreef Calcio het volgende:
Raadsel
Sexting natuurlijk.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:24 schreef Sked het volgende:
waarom zou iemand toch een telefoon hebben
Ik over 1,5 week, zullen we alsnog wedstrijdje doen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:24 schreef Etsu het volgende:
ik ga morgen beginnen met leren
volgende week donderdagavond tentamen
RIP
Komt goed! Als Haags zegt komt goed, dan komt het goed!quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:24 schreef Etsu het volgende:
RIP
ik heb dinsdagavond de 26ste ook n hertentamenquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik over 1,5 week, zullen we alsnog wedstrijdje doen?
succes jongen. Zet hem opquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:24 schreef Etsu het volgende:
RIP
ga je toch niet halenquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:24 schreef Etsu het volgende:
RIP
Zeg ook even dat het met mij goedkomt danquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt goed! Als Haags zegt komt goed, dan komt het goed!
Ik heb verspreid over 2 weken: eerste week 2 tentamens en tweede week BOEM 4 tentamensquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb dinsdagavond de 26ste ook n hertentamen
Ben je echt een vrouw? Bewijs in DM graag!quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeg ook even dat het met mij goedkomt dan
Nee een man gofferdommequote:Op donderdag 14 januari 2016 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je echt een vrouw? Bewijs in DM graag!
Yup.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Etsu het gaat ons lukken. We gaan voor een studententientje
Ow oké, ja misschien haal je het tentamen wel, misschien ook niet. Kusje haai haaiquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ow oké, ja misschien haal je het tentamen wel, misschien ook niet. Kusje haai haai
het zijn maar 7 collegesquote:
Ow ja sorry, ik geef nooit kusjes aan mannen. Dat zet ik er dan standaard bij, weetje wel.quote:
Je zou het eens moeten proberenquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ow ja sorry, ik geef nooit kusjes aan mannen. Dat zet ik er dan standaard bij, weetje wel.
hahahahaquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een meisje gezoend.
nopequote:Op donderdag 14 januari 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
He wat?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat, jij had eerst toch ook een chick uitgewoond voor je gay werd
Daarna ook nog hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat, jij had eerst toch ook een chick uitgewoond voor je gay werd
hij is homoquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
denk ik?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet? Ik verwar je met iemand dan.
R.V. was inderdaad een foutjequote:Op donderdag 14 januari 2016 20:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
misschien heb je de verkeerde jongens gehad
TOT ZOVER JE HET WEETquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
denk ik?
ik heb nooit een meisje geneukt, tot zover ik t weet
Ik ken ook een paar vrouwen die claimen lesbi te zijn, maar toch aan de lopende man zich door mannen uit laten wonen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja dus. Een exfreundin is lesbo maar zoende eerst elke man zowat
Ikquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oké, even voor de duidelijkheid. Wie is hier allemaal gay? Ik weet het alleen van Paxcon namelijk.
Rare vriendin heb jijquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja dus. Een exfreundin is lesbo maar zoende eerst elke man zowat
maar je zou je wel geblinddoekt laten pijpen door hem hequote:Op donderdag 14 januari 2016 20:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat kan ik me voorstellen, ik vind hem eng
Wat een aandachtshoeren zijn datquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken ook een paar vrouwen die claimen lesbi te zijn, maar toch aan de lopende man zich door mannen uit laten wonen.
lijkt me wel chill om een lekker wijf te zijnquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken ook een paar vrouwen die claimen lesbi te zijn, maar toch aan de lopende man zich door mannen uit laten wonen.
oooooooooooooh.gifquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
misschien heb je de verkeerde jongens gehad
etsu ookquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oké, even voor de duidelijkheid. Wie is hier allemaal gay? Ik weet het alleen van Paxcon namelijk.
nooitquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar je zou je wel geblinddoekt laten pijpen door hem he
Erge.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat een aandachtshoeren zijn dat
En Rickertmanquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zou een enorme slet zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lijkt me wel chill om een lekker wijf te zijn
Nee wacht even. Ik maak vaak de grap dat ie op de wifi hangt. Ik bedoel niet zijn bifi worstje.quote:
ik ookquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou een enorme slet zijn.
Krijg ik eindelijk aandacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |