Nee een man gofferdommequote:Op donderdag 14 januari 2016 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je echt een vrouw? Bewijs in DM graag!
Yup.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Etsu het gaat ons lukken. We gaan voor een studententientje
Ow oké, ja misschien haal je het tentamen wel, misschien ook niet. Kusje haai haaiquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ow oké, ja misschien haal je het tentamen wel, misschien ook niet. Kusje haai haai
het zijn maar 7 collegesquote:
Ow ja sorry, ik geef nooit kusjes aan mannen. Dat zet ik er dan standaard bij, weetje wel.quote:
Je zou het eens moeten proberenquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ow ja sorry, ik geef nooit kusjes aan mannen. Dat zet ik er dan standaard bij, weetje wel.
hahahahaquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een meisje gezoend.
nopequote:Op donderdag 14 januari 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
He wat?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat, jij had eerst toch ook een chick uitgewoond voor je gay werd
Daarna ook nog hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat, jij had eerst toch ook een chick uitgewoond voor je gay werd
hij is homoquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
denk ik?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet? Ik verwar je met iemand dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |