Barney.gifquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Je vriendin is het hier niet mee eens
heb jij eigenlijk een vriendin?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Je vriendin is het hier niet mee eens
Helemaal niks, meen ik serieus. Ouwe reus!quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:35 schreef Calcio het volgende:
Haagskwartiertje wat maakt dat uit dan
nouja vooral dat eerste danquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij krijgt al alle aandacht, sletje van me.
wtfquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Vrouw zijn valt mee.
Je hebt soms vet dikke boobies en uit het niets worden ze klein en soms wordt je vajayjay een vampier en vermoord zichzelf van binnen.
auquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Vrouw zijn valt mee.
Je hebt soms vet dikke boobies en uit het niets worden ze klein en soms wordt je vajayjay een vampier en vermoord zichzelf van binnen.
waaropquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:37 schreef Calcio het volgende:
Ik heb wel het idee dat Etsu er erg trots op is
Gaat hier je tentamen over?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Vrouw zijn valt mee.
Het gaat toevallig wel over oogenese en spermatogenesequote:Op donderdag 14 januari 2016 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat hier je tentamen over?
jatochquote:
Iedereen wil in je broekje.quote:
Ik zou mijn penis wel missen denk ik.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Vrouw zijn valt mee.
Tong80 wel.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
jatoch
niks is beter dan een pik in je smoel hebben en eraan zuigen.
je gaat toch niet je tong in een eindeloze grot steken en dan beetje lebberen![]()
mag je het hier wel over hebben met een minderjarige?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
jatoch
niks is beter dan een pik in je smoel hebben en eraan zuigen.
je gaat toch niet je tong in een eindeloze grot steken en dan beetje lebberen![]()
ik zie dat jij in SEX post, dus npquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:39 schreef Calcio het volgende:
[..]
mag je het hier wel over hebben met een minderjarige?
Wat heb jij met Israël?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:39 schreef Calcio het volgende:
[..]
mag je het hier wel over hebben met een minderjarige?
Gay:quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee wacht even. Ik maak vaak de grap dat ie op de wifi hangt. Ik bedoel niet zijn bifi worstje.
Wowquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gay:
Paxcon
Etsu
Kast:
Rickert
Bi:
Kaneelstokje
Fok-it
Genderfluid:
Fylax
prachtig landquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat heb jij met Israël?
Mortaxx, je bent een topper! Wanneer doen we een biertje op de grote markt?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gay:
Paxcon
Etsu
Kast:
Rickert
Bi:
Kaneelstokje
Fok-it
Genderfluid:
Fylax
waarom staat paxcon boven mijquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gay:
Paxcon
Etsu
Kast:
Rickert
Bi:
Kaneelstokje
Fok-it
Genderfluid:
Fylax
Ik moest lachen om Fyliequote:Op donderdag 14 januari 2016 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gay:
Paxcon
Etsu
Kast:
Rickert
Bi:
Kaneelstokje
Fok-it
Genderfluid:
Fylax
ben je ook gay ofzoquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mortaxx, je bent een topper! Wanneer doen we een biertje op de grote markt?
js anders, homopropaganda verkopen aan jongeren is volgens mij niet toegestaan om de vergrijzing niet nog erger te makenquote:
En dan moeten vrouwen wel alles kaal epileren/scheren.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:40 schreef Etsu het volgende:
ik las vandaag een topic dat iemand zijn bakzak epileert
au godverdomme man
Vooral heel veel werkquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:40 schreef Etsu het volgende:
ik las vandaag een topic dat iemand zijn bakzak epileert
au godverdomme man
dat durf ik nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mortaxx, je bent een topper! Wanneer doen we een biertje op de grote markt?
nee ik mis fietsenquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ga je het in de vs volhouden tm juni?
Ik ben jaloers.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik was maandag, woensdag en donderdag vrij. Morgen voor 1 les naar school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |