Heb liever dat je daddy zegt tegen me.quote:
Ik weet het niet, mijn pa is nog niet grijs. Gelukkig geen kaalheid in de familie.quote:
Zal worden voor hij kaal werd.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:00 schreef HPLC het volgende:
Zal WCH eerst nog grijs geworden zijn voordat hij kaal werd?
Ja maar ik moet wel zeggen dat ik er een hoop over klaag maar volgens mij is het al best een tijdje gestagneerd.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
Bij jou zijn inhammen een probleem, niet?
Zou danquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zal worden voor hij kaal werd.
Kan hier derhalve geen antwoord op geven.
Ben wel blij dat JimmyDean is weg is gegaan nadat we zeiden dat hij z'n bek moest houden.
Nee want ik ben niet oppervlakkig altijd met lekkere wijven bezig.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Slechte TT
Had over Emma Watson moeten gaan
edit: ik las niet goed, mijn welgemeende excuses HPLCquote:
Ach iedere man krijgt daar mee te makenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar ik moet wel zeggen dat ik er een hoop over klaag maar volgens mij is het al best een tijdje gestagneerd.Misschien blijf ik nu één grote inham de komende jaren.
Maakt niet uit G. Ik voel je. Een klein beetjequote:Op donderdag 14 januari 2016 15:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar ik moet wel zeggen dat ik er een hoop over klaag maar volgens mij is het al best een tijdje gestagneerd.Misschien blijf ik nu één grote inham de komende jaren.
Mja maar het begon bij mij toen ik 19 was. Ben nu 24 en ik kan wel echt zien waar eerst haar zat en waar niet. Maar ach. Het is zoals het is.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach iedere man krijgt daar mee te maken
Die eerste gif overkomt niemand.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit waardeer ik wel altijd bij mensen als ze dit hebben. Niks triester dan van die lui die de hele dag zitten te dromen door alle foto's van lekkere wijven die ze vinden via google op internetquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee want ik ben niet oppervlakkig altijd met lekkere wijven bezig.
Dat is wel vroeg, ja. Maat van mij werd al kalend met die leeftijd dus kan altijd erger. maar goed, soms zet het door soms niet.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mja maar het begon bij mij toen ik 19 was. Ben nu 24 en ik kan wel echt zien waar eerst haar zat en waar niet. Maar ach. Het is zoals het is.
nog niet? Hoe oud is hij danquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb liever dat je daddy zegt tegen me.
[..]
Ik weet het niet, mijn pa is nog niet grijs. Gelukkig geen kaalheid in de familie.
Bij jou zijn inhammen een probleem, niet?
60+quote:
Nee madeliefff ik zou het niet erg vinden als je je haren niet meer verft wanneer je grijs begint te worden.quote:
Komt altijd beetje wanhopig over vind ikquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit waardeer ik wel altijd bij mensen als ze dit hebben. Niks triester dan van die lui die de hele dag zitten te dromen door alle foto's van lekkere wijven die ze vinden via google op internet
ach boeie toch. t gaat om persoonlijkheid uiteindelijk. En wie weet staat kaal niet eens verkeerdquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mja maar het begon bij mij toen ik 19 was. Ben nu 24 en ik kan wel echt zien waar eerst haar zat en waar niet. Maar ach. Het is zoals het is.
ik vroeg t voor een vriendinquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee madeliefff ik zou het niet erg vinden als je je haren niet meer verft wanneer je grijs begint te worden.
Jij hebt m'n pics gezien. Wat denk je? Kan ik door met kaal?quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ach boeie toch. t gaat om persoonlijkheid uiteindelijk. En wie weet staat kaal niet eens verkeerd
Sterker nog, het is wanhopig. Vast houden aan dat soort dromen is onrealistisch en getuigd van laxheid en/of mentale wondenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Komt altijd beetje wanhopig over vind ik
Ja, idd. Daarom goede hoop.quote:
Deze man. Ik mag jou welquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sterker nog, het is wanhopig. Vast houden aan dat soort dromen is onrealistisch en getuigd van laxheid en/of mentale wonden
Oh, zeg maar dat ze niet zo onzeker moet doen.quote:
Ah.. nog een persoon met toereikende hersencellenquote:
Ja najah. Wat er nog van over is na jarenlang uitbundig drugsgebruikquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah.. nog een persoon met toereikende hersencellen
Hoi WCH/dpquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja najah. Wat er nog van over is na jarenlang uitbundig drugsgebruik
jij gaat t hip makenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij hebt m'n pics gezien. Wat denk je? Kan ik door met kaal?
Kaal is sexy.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Herkenbaar.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja najah. Wat er nog van over is na jarenlang uitbundig drugsgebruik
Oh ik niet gewoon alleen op zolder soms in de kelder in een donkere hoekquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Al die kutfeestjes altijd.
Maar ik had het toch fout? Nou snap ik er niets meer vanquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
edit: ik las niet goed, mijn welgemeende excuses HPLC
Is maar beter soms.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ik niet gewoon alleen op zolder soms in de kelder in een donkere hoek
Precies, altijd geleerd alleen drugs te gebruiken met mensen die je leuk vind en in een stabiele veilige omgevingquote:
gaha maar heb je srs weleens drugs gebruikt?quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Precies, altijd geleerd alleen drugs te gebruiken met mensen die je leuk vind en in een stabiele veilige omgeving
Net als wimpie kieft. Beetje coke snuiven en para een paar uur in de bosjes zittenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ik niet gewoon alleen op zolder soms in de kelder in een donkere hoek
quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
gaha maar heb je srs weleens drugs gebruikt?
Mooi tochquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Net als wimpie kieft. Beetje coke snuiven en para een paar uur in de bosjes zitten
Dit lezen en dan check je dat fobo en dan zie je een of andere opgevoerde muppet met een te hoge bmiquote:hoera!
Morgen tweede date met belachelijk knappe man, ofwel BKM .![]()
![]()
![]()
![]()
Begin volgende week een date met mijnheer Snorkel. Echter, dit is er weer een die ik pas na het afspreken voor de date gegoogled heb. Net als bij de crosser staat zijn uiterlijk me niet echt aan![]()
Maar het moet gezegd, bij de crosser was het sowieso een nee. Deze kan het misschien met zijn charme in persoon nog redden. Het appcontact is in ieder geval heel erg spontaan en leuk. We gaan het zien.
Les: eerst proberen je Tinder-contact te vinden op andere foto's, vóór je een date regelt
Is goed.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo, jij bent een stoere dan hey. Harddrugs nemen! Haha erger dan wiet joh.
Wanneer gaan wij blowenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo, jij bent een stoere dan hey. Harddrugs nemen! Haha erger dan wiet joh.
Ja haal dan niet de user weg gvd stomme boeler.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
Dit lezen en dan check je dat fobo en dan zie je een of andere opgevoerde muppet met een te hoge bmi mooi altijd dan nog eisen stellen. gvd
Geen zin in over emotionele huisvrouwen die haar gaan bijvallen hier. Zoek maar op Andromachequote:Op donderdag 14 januari 2016 15:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja haal dan niet de user weg gvd stomme boeler.
Nog nooit. Niet eens een pilletje.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar heb je weleens drugs gebruikt jonguh..!..buiten alcohol en wiet. Harddrugs
tuurlijk niet. nutz is een nette jongenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar heb je weleens drugs gebruikt jonguh..!..buiten alcohol en wiet. Harddrugs
Dit, idd.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuurlijk niet. nutz is een nette jongen
Ook echt je date gaan googlelenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit lezen en dan check je dat fobo en dan zie je een of andere opgevoerde muppet met een te hoge bmimooi altijd dan nog eisen stellen. gvd
![]()
[..]
Is goed.
Saaie kantoorpikkiequote:Op donderdag 14 januari 2016 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog nooit. Niet eens een pilletje.
Dat niet doenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:39 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ook echt je date gaan googlelen
mevrouw wil natuurlijk er wel zeker van zijn dat de meeste eisen op het lijstje afgevinkt kunnen wordenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:39 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ook echt je date gaan googlelen
Er is geen weg tussen harddrugs gebruiken en een saai kantoorpikkie zijn?quote:
Nee.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er is geen weg tussen harddrugs gebruiken en een saai kantoorpikkie zijn?
Dan doen we het niet, geen probleemquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat durf ik niet man. Geen grap.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
Maar je mag gewoon trots zijn op je status als saaie kantoorpik. Of gewoon niet caren toch. xDquote:
Kutwijvenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
mevrouw wil natuurlijk er wel zeker van zijn dat de meeste eisen op het lijstje afgevinkt kunnen worden
Neequote:Op donderdag 14 januari 2016 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar dan ben je SAAI hoink, SAAI.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Maar je mag gewoon trots zijn op je status als saaie kantoorpik. Of gewoon niet caren toch. xD
Saai kantoorpikkie it is.quote:
haha idd xDquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Maar je mag gewoon trots zijn op je status als saaie kantoorpik. Of gewoon niet caren toch. xD
Echt jonge!quote:
Ik eet srs nooit fastfood gvd, dat ik dik ben is een leugen en kutgrap. En eigenlijks niet veel, mdma en methquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat heb jij al genomen dan? Behalve te veel frikandellen?
Oké, rustig maarquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik eet srs nooit fastfood gvd, dat ik dik ben is een leugen en kutgrap. En eigenlijks niet veel, mdma en meth
alle dikdakkers zeggen ja tegen mdmaquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik eet srs nooit fastfood gvd, dat ik dik ben is een leugen en kutgrap. En eigenlijks niet veel, mdma en meth
Laatste keer is 4 jaar terug, ff van mijn saaiheid afkomen jatochquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
alle dikdakkers zeggen ja tegen mdma
Als je een echte vrije ziel bent, dan kun je saai zijn maar doordat je dat saaie omarmt en er vrede mee hebt, ben je weer uniek.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:45 schreef TARDIS. het volgende:
Maar dan ben je SAAI hoink, SAAI.
Wil je SAAI zijn? Ik dacht het ff niet.
Oh ik laat me altijd sturen en beperken door de mening van een ander.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je een echte vrije ziel bent, dan kun je saai zijn maar doordat je dat saaie omarmt en er vrede mee hebt, ben je weer uniek.
Echt hè, wat een kneus die hoinkquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ik laat me altijd sturen en beperken door de mening van een ander.
Als je daar vrede mee hebt, en jij dat echt bent en daar vrede mee hebt, dan is dat wie jij bent en daardoor ben je weer uniek.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ik laat me altijd sturen en beperken door de mening van een ander.
Diep Hoink, diepquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je daar vrede mee hebt, en jij dat echt bent en daar vrede mee hebt, dan is dat wie jij bent en daardoor ben je weer uniek.
quote:
Was je toen ook al obese?quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Laatste keer is 4 jaar terug, ff van mijn saaiheid afkomen jatoch
Inderdaadquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:53 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Echt hè, wat een kneus die hoink
Mensen die uniek willen zijn terwijl er miljarden mensen zijn die net zo uniek en speciaal zijnquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Inderdaaduniek willen zijn.
Gewoon lekker opgaan in de grijze massa ja tok.
Weenie ik draag soms skinny jeans.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen die uniek willen zijn terwijl er miljarden mensen zijn die net zo uniek en speciaal zijnen dan ben je uniek en dan? dan heb je het gemaakt?
Wat een uniek persoon ben jij!!!quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weenie ik draag soms skinny jeans.
Dit toont gewoon aan dat je te bekrompen bent om deze wijsheden te snappen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen die uniek willen zijn terwijl er miljarden mensen zijn die net zo uniek en speciaal zijnen dan ben je uniek en dan? dan heb je het gemaakt?
Verderfelijk en verder net zo uniek als een nicholson jasquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weenie ik draag soms skinny jeans.
Is prima.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit toont gewoon aan dat je te bekrompen bent om deze wijsheden te snappen.
Een dikke en zware bips helpt dan wel altijd, ja. Hulde!quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja in mijn puberteit zette ik altijd dikke wheelies met mijn scootmobiel
En strikjes?quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verderfelijk en verder net zo uniek als een nicholson jas
En strikjes.quote:
Moet je doen joh is lagggequote:Op donderdag 14 januari 2016 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog nooit. Niet eens een pilletje.
Geen harddrugs nodig om plezier te hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet je doen joh is laggge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |