Als je een echte vrije ziel bent, dan kun je saai zijn maar doordat je dat saaie omarmt en er vrede mee hebt, ben je weer uniek.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:45 schreef TARDIS. het volgende:
Maar dan ben je SAAI hoink, SAAI.
Wil je SAAI zijn? Ik dacht het ff niet.
Oh ik laat me altijd sturen en beperken door de mening van een ander.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je een echte vrije ziel bent, dan kun je saai zijn maar doordat je dat saaie omarmt en er vrede mee hebt, ben je weer uniek.
Echt hè, wat een kneus die hoinkquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ik laat me altijd sturen en beperken door de mening van een ander.
Als je daar vrede mee hebt, en jij dat echt bent en daar vrede mee hebt, dan is dat wie jij bent en daardoor ben je weer uniek.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ik laat me altijd sturen en beperken door de mening van een ander.
Diep Hoink, diepquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je daar vrede mee hebt, en jij dat echt bent en daar vrede mee hebt, dan is dat wie jij bent en daardoor ben je weer uniek.
quote:
Was je toen ook al obese?quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Laatste keer is 4 jaar terug, ff van mijn saaiheid afkomen jatoch
Inderdaadquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:53 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Echt hè, wat een kneus die hoink
Mensen die uniek willen zijn terwijl er miljarden mensen zijn die net zo uniek en speciaal zijnquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Inderdaaduniek willen zijn.
Gewoon lekker opgaan in de grijze massa ja tok.
Weenie ik draag soms skinny jeans.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen die uniek willen zijn terwijl er miljarden mensen zijn die net zo uniek en speciaal zijnen dan ben je uniek en dan? dan heb je het gemaakt?
Wat een uniek persoon ben jij!!!quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weenie ik draag soms skinny jeans.
Dit toont gewoon aan dat je te bekrompen bent om deze wijsheden te snappen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen die uniek willen zijn terwijl er miljarden mensen zijn die net zo uniek en speciaal zijnen dan ben je uniek en dan? dan heb je het gemaakt?
Verderfelijk en verder net zo uniek als een nicholson jasquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weenie ik draag soms skinny jeans.
Is prima.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit toont gewoon aan dat je te bekrompen bent om deze wijsheden te snappen.
Een dikke en zware bips helpt dan wel altijd, ja. Hulde!quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja in mijn puberteit zette ik altijd dikke wheelies met mijn scootmobiel
En strikjes?quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verderfelijk en verder net zo uniek als een nicholson jas
En strikjes.quote:
Moet je doen joh is lagggequote:Op donderdag 14 januari 2016 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog nooit. Niet eens een pilletje.
Geen harddrugs nodig om plezier te hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet je doen joh is laggge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |