Ja haal dan niet de user weg gvd stomme boeler.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
Dit lezen en dan check je dat fobo en dan zie je een of andere opgevoerde muppet met een te hoge bmi mooi altijd dan nog eisen stellen. gvd
Geen zin in over emotionele huisvrouwen die haar gaan bijvallen hier. Zoek maar op Andromachequote:Op donderdag 14 januari 2016 15:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja haal dan niet de user weg gvd stomme boeler.
Nog nooit. Niet eens een pilletje.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar heb je weleens drugs gebruikt jonguh..!..buiten alcohol en wiet. Harddrugs
tuurlijk niet. nutz is een nette jongenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar heb je weleens drugs gebruikt jonguh..!..buiten alcohol en wiet. Harddrugs
Dit, idd.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuurlijk niet. nutz is een nette jongen
Ook echt je date gaan googlelenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit lezen en dan check je dat fobo en dan zie je een of andere opgevoerde muppet met een te hoge bmimooi altijd dan nog eisen stellen. gvd
![]()
[..]
Is goed.
Saaie kantoorpikkiequote:Op donderdag 14 januari 2016 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog nooit. Niet eens een pilletje.
Dat niet doenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:39 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ook echt je date gaan googlelen
mevrouw wil natuurlijk er wel zeker van zijn dat de meeste eisen op het lijstje afgevinkt kunnen wordenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:39 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ook echt je date gaan googlelen
Er is geen weg tussen harddrugs gebruiken en een saai kantoorpikkie zijn?quote:
Nee.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er is geen weg tussen harddrugs gebruiken en een saai kantoorpikkie zijn?
Dan doen we het niet, geen probleemquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat durf ik niet man. Geen grap.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
Maar je mag gewoon trots zijn op je status als saaie kantoorpik. Of gewoon niet caren toch. xDquote:
Kutwijvenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
mevrouw wil natuurlijk er wel zeker van zijn dat de meeste eisen op het lijstje afgevinkt kunnen worden
Neequote:Op donderdag 14 januari 2016 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar dan ben je SAAI hoink, SAAI.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Maar je mag gewoon trots zijn op je status als saaie kantoorpik. Of gewoon niet caren toch. xD
Saai kantoorpikkie it is.quote:
haha idd xDquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Maar je mag gewoon trots zijn op je status als saaie kantoorpik. Of gewoon niet caren toch. xD
Echt jonge!quote:
Ik eet srs nooit fastfood gvd, dat ik dik ben is een leugen en kutgrap. En eigenlijks niet veel, mdma en methquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat heb jij al genomen dan? Behalve te veel frikandellen?
Oké, rustig maarquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik eet srs nooit fastfood gvd, dat ik dik ben is een leugen en kutgrap. En eigenlijks niet veel, mdma en meth
alle dikdakkers zeggen ja tegen mdmaquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik eet srs nooit fastfood gvd, dat ik dik ben is een leugen en kutgrap. En eigenlijks niet veel, mdma en meth
Laatste keer is 4 jaar terug, ff van mijn saaiheid afkomen jatochquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
alle dikdakkers zeggen ja tegen mdma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |