Sterker nog, het is wanhopig. Vast houden aan dat soort dromen is onrealistisch en getuigd van laxheid en/of mentale wondenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Komt altijd beetje wanhopig over vind ik
Ja, idd. Daarom goede hoop.quote:
Deze man. Ik mag jou welquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sterker nog, het is wanhopig. Vast houden aan dat soort dromen is onrealistisch en getuigd van laxheid en/of mentale wonden
Oh, zeg maar dat ze niet zo onzeker moet doen.quote:
Ah.. nog een persoon met toereikende hersencellenquote:
Ja najah. Wat er nog van over is na jarenlang uitbundig drugsgebruikquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah.. nog een persoon met toereikende hersencellen
Hoi WCH/dpquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja najah. Wat er nog van over is na jarenlang uitbundig drugsgebruik
jij gaat t hip makenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij hebt m'n pics gezien. Wat denk je? Kan ik door met kaal?
Kaal is sexy.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar ik moet wel zeggen dat ik er een hoop over klaag maar volgens mij is het al best een tijdje gestagneerd.Misschien blijf ik nu één grote inham de komende jaren.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja najah. Wat er nog van over is na jarenlang uitbundig drugsgebruik
Oh ik niet gewoon alleen op zolder soms in de kelder in een donkere hoekquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Al die kutfeestjes altijd.
Maar ik had het toch fout? Nou snap ik er niets meer vanquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
edit: ik las niet goed, mijn welgemeende excuses HPLC
Is maar beter soms.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ik niet gewoon alleen op zolder soms in de kelder in een donkere hoek
Precies, altijd geleerd alleen drugs te gebruiken met mensen die je leuk vind en in een stabiele veilige omgevingquote:
gaha maar heb je srs weleens drugs gebruikt?quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Precies, altijd geleerd alleen drugs te gebruiken met mensen die je leuk vind en in een stabiele veilige omgeving
Net als wimpie kieft. Beetje coke snuiven en para een paar uur in de bosjes zittenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ik niet gewoon alleen op zolder soms in de kelder in een donkere hoek
quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
gaha maar heb je srs weleens drugs gebruikt?
Mooi tochquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Net als wimpie kieft. Beetje coke snuiven en para een paar uur in de bosjes zitten
Dit lezen en dan check je dat fobo en dan zie je een of andere opgevoerde muppet met een te hoge bmiquote:hoera!
Morgen tweede date met belachelijk knappe man, ofwel BKM .![]()
![]()
![]()
![]()
Begin volgende week een date met mijnheer Snorkel. Echter, dit is er weer een die ik pas na het afspreken voor de date gegoogled heb. Net als bij de crosser staat zijn uiterlijk me niet echt aan![]()
Maar het moet gezegd, bij de crosser was het sowieso een nee. Deze kan het misschien met zijn charme in persoon nog redden. Het appcontact is in ieder geval heel erg spontaan en leuk. We gaan het zien.
Les: eerst proberen je Tinder-contact te vinden op andere foto's, vóór je een date regelt
Is goed.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo, jij bent een stoere dan hey. Harddrugs nemen! Haha erger dan wiet joh.
Wanneer gaan wij blowenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo, jij bent een stoere dan hey. Harddrugs nemen! Haha erger dan wiet joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |