Heb liever dat je daddy zegt tegen me.quote:
Ik weet het niet, mijn pa is nog niet grijs. Gelukkig geen kaalheid in de familie.quote:
Zal worden voor hij kaal werd.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:00 schreef HPLC het volgende:
Zal WCH eerst nog grijs geworden zijn voordat hij kaal werd?
Ja maar ik moet wel zeggen dat ik er een hoop over klaag maar volgens mij is het al best een tijdje gestagneerd.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
Bij jou zijn inhammen een probleem, niet?
Zou danquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zal worden voor hij kaal werd.
Kan hier derhalve geen antwoord op geven.
Ben wel blij dat JimmyDean is weg is gegaan nadat we zeiden dat hij z'n bek moest houden.
Nee want ik ben niet oppervlakkig altijd met lekkere wijven bezig.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Slechte TT
Had over Emma Watson moeten gaan
edit: ik las niet goed, mijn welgemeende excuses HPLCquote:
Ach iedere man krijgt daar mee te makenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar ik moet wel zeggen dat ik er een hoop over klaag maar volgens mij is het al best een tijdje gestagneerd.Misschien blijf ik nu één grote inham de komende jaren.
Maakt niet uit G. Ik voel je. Een klein beetjequote:Op donderdag 14 januari 2016 15:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar ik moet wel zeggen dat ik er een hoop over klaag maar volgens mij is het al best een tijdje gestagneerd.Misschien blijf ik nu één grote inham de komende jaren.
Mja maar het begon bij mij toen ik 19 was. Ben nu 24 en ik kan wel echt zien waar eerst haar zat en waar niet. Maar ach. Het is zoals het is.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach iedere man krijgt daar mee te maken
Die eerste gif overkomt niemand.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit waardeer ik wel altijd bij mensen als ze dit hebben. Niks triester dan van die lui die de hele dag zitten te dromen door alle foto's van lekkere wijven die ze vinden via google op internetquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee want ik ben niet oppervlakkig altijd met lekkere wijven bezig.
Dat is wel vroeg, ja. Maat van mij werd al kalend met die leeftijd dus kan altijd erger. maar goed, soms zet het door soms niet.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mja maar het begon bij mij toen ik 19 was. Ben nu 24 en ik kan wel echt zien waar eerst haar zat en waar niet. Maar ach. Het is zoals het is.
nog niet? Hoe oud is hij danquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb liever dat je daddy zegt tegen me.
[..]
Ik weet het niet, mijn pa is nog niet grijs. Gelukkig geen kaalheid in de familie.
Bij jou zijn inhammen een probleem, niet?
60+quote:
Nee madeliefff ik zou het niet erg vinden als je je haren niet meer verft wanneer je grijs begint te worden.quote:
Komt altijd beetje wanhopig over vind ikquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit waardeer ik wel altijd bij mensen als ze dit hebben. Niks triester dan van die lui die de hele dag zitten te dromen door alle foto's van lekkere wijven die ze vinden via google op internet
ach boeie toch. t gaat om persoonlijkheid uiteindelijk. En wie weet staat kaal niet eens verkeerdquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mja maar het begon bij mij toen ik 19 was. Ben nu 24 en ik kan wel echt zien waar eerst haar zat en waar niet. Maar ach. Het is zoals het is.
ik vroeg t voor een vriendinquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee madeliefff ik zou het niet erg vinden als je je haren niet meer verft wanneer je grijs begint te worden.
Jij hebt m'n pics gezien. Wat denk je? Kan ik door met kaal?quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ach boeie toch. t gaat om persoonlijkheid uiteindelijk. En wie weet staat kaal niet eens verkeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |