quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:03 schreef Bloesem. het volgende:
Riep iemand een obesiBaby?Zo he, die groeit lekker! En hoe doet ze het qua lengte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Voor de vorm deed ze er nog even een push up bij op 't cb, m'n 'kleine' bodybuilder
Iets minder heftig, maar nog steeds lekker grootquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:29 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Zo he, die groeit lekker! En hoe doet ze het qua lengte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de meeting allemaal maar even in die dijtjes knijpen dan![]()
Ik smeer calendula baby van Weledaquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:40 schreef JantinaGr het volgende:
Vraag:
F. haar gezichtje voelt de laatste tijd wat ruw / droog aan. Ik smeerde voorheen zo nu en dan zwitsal "voor op het wangetje", maar heb ergens gelezen dat het niet altijd goed doet bij een gevoelig huidje.
Ik smeer nu dus maar gewoon vaseline. Als jullie smeren, wat smeren jullie dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pre kind begreep ik die opmerking nooit zo, maar nu! Mjammiequote:Op donderdag 14 januari 2016 14:07 schreef Mineola het volgende:
Zo! BuitencategoriebabyJe dame doet het lekker Bloesem! Slagroom ftw
![]()
Ik noem mijne altijd bolle met zn bijna 8 kilo bij vier maanden, maar dat is ''maar" +1,5 als ik z'n grafiek eens bekijk. Valt me mee! Babyspek is zo heerlijk, ik wil er altijd in bijten
In Weleda verwacht ik geen microbeads...quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:32 schreef SaskiaR het volgende:
De gevreesde microbeads? http://www.noordzee.nl/informatie-microplastics-campagne/
Whehe wij hebben zo'n ding van mijn schoonzus gekregen. Haar katten waren er doodsbang van en die van ons vindt alles tof. We hebben M er inderdaad ook naast gelegd en die bleef ook naar het ronddraaiende speeltje starenquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:59 schreef FlyingFish het volgende:
Wow Bloesemqua startgewicht begon O ietsje hoger maar die was met 4,5e maand vorige week pas 6730 gram.
Ik raad trouwens iedereen met een kat aan om de cat meow te kopen. Dat is een draaiding onder een doekje wat onze kat geweldig vindt, en O vindt dat dan weer geweldig om naar te kijken als hij op z'n matje ligt. Win-win dus! 15 euro was ie bij de blokker.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:28 schreef Krisvc het volgende:
Malteser, wat fijn![]()
L. is boos, kruipen met een slaapzak gaat niet en dat is stom. Helemaal omdat je niet van je moeder over de rand van het bed mag kruipen omdat het nachtlampje zo mooi is en je dat even van dichtbij wil bekijken.
De wortel ging net ala Hulk SMASH over het hele blad van de kinderstoel heen maar ondertussen werden er ook hapjes van afgeknabbeld.
En we hebben net een goed gesprek gehad.
Ik: "Zeg maar weltrusten tegen pappa L."
L.: "habhabhabbuuu-ppprrrffft"
![]()
Ik ben zo verliefd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Malteser, wat fijn dat Twix weer thuis is!!Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Ik heb serieus op een gegeven moment aan relacteren gedacht.. Maar Eva heeft nooit aan de borst gedronken altijd afgekolft in de fles.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:07 schreef Sara82 het volgende:
Yes, Twix weer thuis, superfijn!
Bloesem, wow! Da's een mooi stukje Hollands welvaren!
Wat een geluksmomentje Estrys! En wat een contrast met het begin van je verlof, toen werd je toch bijna gestalkt door je werk toch?
Joycie!Wat een moppie! Die lach!
En wat sneu van de voeding...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en kletsende baby's zijn echt![]()
ik hou m'n hart vast als de Minion straks echt kan praten, want die lult nu al oren van je kop af soms..!
![]()
![]()
Ja maar dat werk bestaat dus niet meerquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:07 schreef Sara82 het volgende:
Yes, Twix weer thuis, superfijn!
Bloesem, wow! Da's een mooi stukje Hollands welvaren!
Wat een geluksmomentje Estrys! En wat een contrast met het begin van je verlof, toen werd je toch bijna gestalkt door je werk toch?
Joycie!Wat een moppie! Die lach!
En wat sneu van de voeding...
Eén en al herkenbaarheid ja!quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:42 schreef Selvaria het volgende:
Haha Twist, onze mini's gaan zo gelijk op, leuk om te zien is dat. +1 op alles wat je over Minion zegt, ik vind deze leeftijd zó leuk!Ik ben wel de hele dag N.ora, NEE!
Aan het zeggen, maar stiekem moet ik er wel om lachen als ze weer haar favoriete speeltjes (de Consumentenbondgids RIP
er zijn heel wat hapjes uit), de Angel dvd-box en mijn vaselinepotje) uit de tafel heeft getrokken.
Met drie valt er niks meer overhoop te halenquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:27 schreef twist02 het volgende:
[..]
Eén en al herkenbaarheid ja!
Laatst lag ze lief te spelen terwijl man aan het koken was. Hij keek even haar kant op en dacht "Huh, ik had 'r toch helemaal geen boekje ofzo gegeven?" Had ze gewon de reclamefolders van het hoekje van de tafel* getrokken en lag ze uitgebreid te lezen!
Ja, wij hebben een hele lage salontafel
En aan tafel heeft ze nu ook door dat iets wat nét buiten je bereik staat, vanzelf dichterbij komt als je maar hard genoeg aan het tafelkleed trektEn wij inderdaad maar 80x 'Nee!' roepen, maar da's natuurlijk alleen maar grappig
en dat is het eigenlijk ook wel
![]()
Edit: geluk van Estrys klinkt inderdaad echt heerlijk, maar 3 kids lijkt me zó veel2 lijkt me altijd zo praktisch te verdelen (als je uitgaat van 2 ouders
), en bij 3 lijkt me dat er altijd nét eentje overal tussendoor glipt om heel de boel overhoop te halen enzo!
Haha, ja da's dan wel weer makkelijkquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:41 schreef Estrys het volgende:
[..]
Met drie valt er niks meer overhoop te halenAlles staat hier altijd al overhoop.
![]()
Lijkt me ook belangrijk om af en toe te doen inderdaadquote:Het is echt heel leuk, drie. Vind ik. Soms vind ik ook van niet trouwens.
Ik merk dat we ervoor moeten waken dat de oudste wel zijn aandacht krijgt. Die vraagt daar namelijk niet om, dat is er zo eentje die overal tussendoor fietst. Precies zijn vader en die is ook een van drie en daar is dat dus zo bij gegaan vroeger. Dus gaan we nu ook regelmatig 1 op 1 dingen doen met de oudste twee. Daar genieten ze echt van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij zegt van wel, ik geloof t nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:30 schreef LuDann het volgende:
Wat rot voor ze, Malteser, dat je zo'n ongemak veroorzaakt met je ziekenhuis zieke baby.! Ik zou waarschijnlijk ook even met mijn mond vol tanden staan.
Joycie, welkom terug. Vervelend dat het nog niet soepel loopt allemaal. Hoop dat dat snel anders is.
Cassandra, is er nu duidelijk zicht op werkvermindering van je man of gaat dat nog even duren? Wel gezellig, zaterdag uit eten!
Lou kreeg ook een Babyborn (en keuken) als kraamcadeauquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:42 schreef ingee het volgende:
Even een onderwerp van belang! (voor mij)
Dit jaar worden bijna al onze kinders een jaar! Sommigen zelfs al binnen 2 maanden!
Maar wat geef je zo'n kind dat alles al heeft? Zelfs de Babyborn staat al in de kast. (kraamcadeau)
Hahahah dit jaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:13 schreef Estrys het volgende:
Vraag vooral dingen waar je de batterijen uit kan halen
Ja, leuk. Ik vind zo'n setje ook zo leuk. Alleen, is dat al interessant met 1 jaar?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:25 schreef ingee het volgende:
In de slaapzak Lu! Daar gaan ze bij R ook heen! Hoe? Kweenie
Hobbelpaard wordt gemaakt, keukentje hebben we al voor buiten van de kringloop... Ik dacht zelf een stoeltje en tafeltje van Ikea, misschien een mini Poang?
Mijn ervaring: hier nog niet, maar bij Ingee's supersnelle R vast wel... Hier wordt stoeltje en tafeltje nu trouwens wel veel gebruikt door onze driejarige en kindjes die op bezoek komen (tussen de 1 en 5).quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:10 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Ja, leuk. Ik vind zo'n setje ook zo leuk. Alleen, is dat al interessant met 1 jaar?
Vond je zus dat niet vervelend dan? Ik geloof dat dit een zusjes-ding is wat ik niet zo goed snap misschien, omdat ik geen zussen heb.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:58 schreef Estrys het volgende:
Mijn zus wilde alleen blank houten speelgoed voor haar zoontje van 1 want dat staat zo mooi... En zonder batterijen.
Ik kocht: de toet toet autobaanom te pesten. Hij speelt nergens anders mee.
![]()
zit ze met dr blank houten speelgoed
Het was JIJ he die hem geliked hebt. Daardoor kreeg ik hem te zien. Jouw schuldquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:33 schreef pinquit het volgende:
Ja omg de gele veloretti krijgt a. Als ie twee wordt <3 ik vind ze zo mooi
Ik had ook eens die illusie. Of de illusie van een leuk klein speelhoekje in de woonkamer. Wij hebben tegenwoordig met drie kinderen meer een leuk klein zithoekje in de speelkamer.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:04 schreef mousemicky het volgende:
Ik heb ook zo'n kennis, die wilde ook geen speelgoed met batterijen, en geen felle kleuren etc. Drie keer raden waar hun zoontje op afduikt als ie op een ander is. En drie keer raden wat een paar (ietwat gemene) gezamenlijke vrienden hem voor zijn verjaardagen hebben gegeven
Hier dus wel (een beetje) herriespeelgoed, kan F zich straks ook lekker op uitleven.
Flip![]()
Hier op de PSZ hebben we Puk. Die mag geloof ik binnenkort ook bij ons komen logeren...
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:36 schreef Jagärtrut het volgende:
boh, ben ik blij dat we niet naar een CB hoeven!
Hier heb ik een hele grote overwinning: de kleine is gaan slapen zonder te huilen vooraf. Wel een beetje morrmelen, en ik moest z'n handen even vasthouden, maar zonder huilen is al heel wat.
Wij hebben trouwens uitgevonden dat hij heel lekker gaat slapen als er iets over z'n gezicht ligt. Nu leggen we een hydrofiele luier over z'n ogen. Het werkt geweldig, maar ik vind het wel een beetje eng. Zeker als het door hoofdwoelen naar beneden zakt over z'n neus en mond. Hij kan er doorheen ademen, maar toch. Vannacht heb ik ook al 2 uur wakker gelegen omdat ik tijdens het voeden in slaap was gevallen, en T ook. Toen heb ik in m'n slaap het dekbed wat omhoog getrokken, tot z'n mondje. Hij deed het nog, maar ik ben zo geschrokken....
/worrymoeder...
duurt wel 10 minuten woelen voordat hij slaapt. Daarna haal ik het ook weg, inderdaad. Soms doe ik hem een mutsje op, en trek dat over z'n ogen..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:41 schreef Mariposas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit een idee?
Hoe snel slaapt hij, want dan zou ik de hydrofiel weghalen. of anders een hydrofiel washandje gebruiken?
Ik leg L altijd op ons dekbed als ik voed om dit soort situaties te voorkomen.
nee, want ik kan de deken toch nog over m'n arm trekken op de 1 of andere manier. Maar we hebben wel een groot dekbed van 240 breed. Of wat je kan doen is een losse plaid over bovenlijf trekken.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
duurt wel 10 minuten woelen voordat hij slaapt. Daarna haal ik het ook weg, inderdaad. Soms doe ik hem een mutsje op, en trek dat over z'n ogen..
Krijg jij het dan niet vreselijk koud met je bovenlijf als je hem op het dekbed legt?
ik krijg hem niet zo op z'n buik gelegd dat hij z'n hoofdje niet omhoog doet! Als hij op z'n buik ligt wil hij alles zien..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:04 schreef LuDann het volgende:
Ik heb een heel sexy pyjamapak aan.Knoopjes aan de voorkant. En ik voed eigenlijk altijd zittend, dan val ik niet in slaap. Ze drinkt op die manier gewoon het beste.
Jager, heb je al eens geprobeerd hoe hij op zijn buik slaapt? Of doe je dat liever niet?
+1 hierquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:20 schreef Krisvc het volgende:
L. weigert haar hoofd neer te leggen. Zowel op bed als wanneer we haar vasthouden. Moet. Hoofd. Omhoog. Houden. Altijd. Je hoofd neerleggen is een teken van zwakte volgens L. ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier een brave rug/zij slaper dus! Alleen zodra hij wakker is moeten momenteel continu de voeten de lucht in. Ook als hij op z'n buik ligt overigens. Hij speelt in zijn eentje ook vliegtuigje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
'Ik ben Claire Cabrio, RIJ MET MIJ!!'quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:19 schreef Estrys het volgende:
Beetje van die chucky taferelen krijg je dan: wanna plaaaaay?
Neeeeeeh, the horror, da's niks voor mijquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:41 schreef LuDann het volgende:
Zo, MM, 5 kinderen, je bent heel wat van plan.
Wij geven zo'n knuffeldoekje bij het slapen, ook ivm te veel wapperende en friemelende handjes waarmee ze in haar eigen ogen prikt enzo (bij voorkeur als ze net slaapt). Het werkt niet altijd, maar ik heb haar al een paar keer zien slapen met het doekje tussen twee handen vastgeklemd.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:01 schreef LuDann het volgende:
Hebben jullie baby's iets met knuffels? Wolk lijkt het nu toch wel fijn te vinden om met een knuffelkonijn te slapen. Ik mag haar op het moment niet vasthouden als ze moe is (ze wordt dan vreselijk boos, ik hoop dat het een fase is) en de knuffel is dan een soort alternatief. Ze wriemelt nogal met haar handen voordat ze slaapt, klauwt in het matrasje. Als ze de knuffel vasthoudt knijpt ze daarin, toch wat zachter en fijner. Ze lijkt er sneller door tot rust te komen.
Dat doen wij ook ja. En sinds een paar dagen grijpt hij dat knuffelspooklapje stevig vast als hij wil slapen, ziet er zo lief uit vind ik! Andere knuffels zijn ook leuk maar we pitchen deze nu, wegens makkelijk een reserve te kopen idd.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:16 schreef kazy het volgende:
[..]
Wij geven zo'n knuffeldoekje bij het slapen, ook ivm te veel wapperende en friemelende handjes waarmee ze in haar eigen ogen prikt enzo (bij voorkeur als ze net slaapt). Het werkt niet altijd, maar ik heb haar al een paar keer zien slapen met het doekje tussen twee handen vastgeklemd.
Wij hadden de koekjestrommel vormenstoof van Ficher Price die dan iit het niets begon te zingen:quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:39 schreef Cholula het volgende:
[..]
'Ik ben Claire Cabrio, RIJ MET MIJ!!'
Rot op Claire, ik bepaal zelf wel of ik met je wil spelen.
Gnorf!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:53 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wij hadden de koekjestrommel vormenstoof van Ficher Price die dan iit het niets begon te zingen:
Vormen stop ze in mijn mond
Driehoek, vierkant, hart en rond
Doe de ster er ook maar bij
Maak me blijook zo'n dubieuze
Hier verkondigt Anne Aap regelmatig het vrij politiek incorrecte "Ik ben Anne! Ik ben bruin! Ik ben een aap!"quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:39 schreef Cholula het volgende:
[..]
'Ik ben Claire Cabrio, RIJ MET MIJ!!'
Rot op Claire, ik bepaal zelf wel of ik met je wil spelen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:02 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Hier verkondigt Anne Aap regelmatig het vrij politiek incorrecte "Ik ben Anne! Ik ben bruin! Ik ben een aap!".
Haha, wij hebben Nina. Gekregen van mijn ouders. Maar die heb ik nog niet kunnen betrappen op onverwachts praten. Ik heb hem ook pas sinds deze week uit de verpakking gehaald.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:08 schreef silliegirl het volgende:
[..]Die wil ik ook!
Wij hebben hier een zingende beer, die ook spontaan ineens "Ik ben Nino! Speel met mij!!" gaat roepen. Ik schrik me er af en toe wild van. Maar, Nino geeft ook licht, en W. kijkt daar dan weer wel graag naar
.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 08:55 schreef Cholula het volgende:
Na een draak van een nacht vroeg ik vanochtend om zeven uur of mijn man even Frits zijn luier wilde verschonen. Vervolgens kwamen ze weer in bed liggen, werd ik als klimrek gebruikt (door Frits, niet door mijn lief) en ben ik in slaap gevallen. Drie kwartier werd ik wakker gemaakt, stond de kinderstoel in de slaapkamer en kreeg ik ontbijt op bed.
Mijn manx100000
W. deed er vannacht al aan meequote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:13 schreef Krisvc het volgende:
Wat lief Cho!
L. heeft een kikker. Hij heet Renee. Renee Frog-er. Maar Renee is niet om lief mee te knuffelen. De uitdaging is om Renee in één keer achter in je keel te stoppen. L. is er van overtuigd dat het ooit gaat lukken.
O en wegens succes vannacht in de herhaling:
L.exi nodigt jullie allemaal uit op haar speelfeestje in het speelparadijs. Jullie zijn allemaal uitgenodigd om tussen 4 en 6 vannacht te komen spelen in het grote bed. Nemen jullie allemaal je hardste en schelste schreeuwstemmetje mee? Na afloop worden jullie thuisgebracht.
Puur uit nieuwsgierigheid hoor, ik bedoel je niet te veroordelen, al realiseer ik me nu al dat dat zo over kan komen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijnes slaapt alweer. Hij lijkt in niets op zijn vader, behalve qua slapen
ik herken jouw blik in N!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:02 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Puur uit nieuwsgierigheid hoor, ik bedoel je niet te veroordelen, al realiseer ik me nu al dat dat zo over kan komen.![]()
Ik zie je dit heel vaak zeggen, ook op FB, vindt je man dat niet vervelend om steeds te horen? N. lijkt ook niet zoveel op mij (qua uiterlijk, mijn temperament zit er overduidelijk wel in), maar op de een of andere manier doet het me altijd goed als iemand zegt dat ze toch wel iets van mij heeft, al kan bijna niemand zeggen wat.
![]()
Ik vind het trouwens wel stom dat dat me zoveel doet.
Wat lief!quote:
Mijn sm heeft ook zo'n tikquote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn schoonmoeder vond het nog het vervelendste haha. Die zocht echt dingen, binnen een week op zijn geboortegewicht? Dat heeft ie van zijn vader. Trappen tijdens het verschonen? Dat heeft ie van zijn vader. Gek op bv? Heeft ie van zijn vader. Etc
Haha wat gruwelijk irritant.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn schoonmoeder vond het nog het vervelendste haha. Die zocht echt dingen, binnen een week op zijn geboortegewicht? Dat heeft ie van zijn vader. Trappen tijdens het verschonen? Dat heeft ie van zijn vader. Gek op bv? Heeft ie van zijn vader. Etc
Ja, vind ik ook! Hier werd vanaf het begin door iedereen gezegd dat ze zo op mijn vriend lijkt. En dat is ook zo hoor, al hoewel het nu lijkt te veranderen... ik zou ook graag zien dat ze wat uiterlijke kenmerken van mij heeft, maar dat komt vanzelf wel denk ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:43 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Mijn sm heeft ook zo'n tikAls ik haar mag geloven lijkt de baby in NIKS op mij en in alles op haar vader. Gelukkig zegt de rest van de wereld dat 't echt een half/half mixje is. Ik zie dat zelf ook wel, maar ik vind 't echt lastig (ok gewoon strontirritant) als mensen zeggen dat ze niks van mij heeft
Hormonen
Jouw humorquote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:13 schreef Krisvc het volgende:
Wat lief Cho!
L. heeft een kikker. Hij heet Renee. Renee Frog-er. Maar Renee is niet om lief mee te knuffelen. De uitdaging is om Renee in één keer achter in je keel te stoppen. L. is er van overtuigd dat het ooit gaat lukken.
L.exi nodigt jullie allemaal uit op haar speelfeestje in het speelparadijs. Jullie zijn allemaal uitgenodigd om tussen 4 en 6 vannacht te komen spelen in het grote bed. Nemen jullie allemaal je hardste en schelste schreeuwstemmetje mee? Na afloop worden jullie thuisgebracht.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:13 schreef Krisvc het volgende:
Wat lief Cho!
Zo'n catwalk en ligplank wil ik ook in ons nieuwe huis! We hebben nu een hoge krabpaal van 75x75x200 staan dus genoeg plek om veilig en rustig hoog te zitten, maar het blijft een erg lelijk ding (zeker omdat ze sommige krabdelen kapot gekrabt hebben waardoor het touw loshangt, terwijl ze voor de nagels een aparte krabplank hebben hangen).quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:51 schreef ingee het volgende:
Gezellig, logeerfeestje!
R is er bij hoor! Ze kan nu ook nephoesten, waar zo'n griepje al niet goed voor is.
Onze katten zijn fierce! Dus R heeft wel eens onverwachts een huilbui met een streepje bloed dat langs haar hoofd naar beneden loopt, terwijl er daarnaast een vermoorde onschuld zit. Feliway sticker kan geen kwaad toch? Je kan het altijd proberen.
Hoge krabpaal met wegkruipnestjes en wegvluchtruimte naar boven doen het ook goed.
En anders hadden we zo'n catwalk langs het plafond gemaakt.
Ligt er aan wat er op de kaart stondquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:07 schreef LuDann het volgende:
Sorry, ik breek even in.
Wolk heeft van ansichtkaart een stuk ter grootte van een postzegel opgegeten. Kan dit kwaad?
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:32 schreef Mariposas het volgende:
Voorwaarde voor Rapley is dat ze wel kan zitten he, LuDann.
Rechtop kunnen blijven zitten in een kinderstoel.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:59 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wat ze bedoelen met zitten, heb me er nog niet in verdiept. Niet zelf kunnen gaan zitten, toch? Want dat komt pas vrij laat geloof ik.
Zou onze N. dan ook al kunnen zitten? Als je haar rechtop zet valt ze meestal nog wel om, maar ze kan bijna zelf blijven zitten. Wel nog voorover natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:17 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Rechtop kunnen blijven zitten in een kinderstoel.![]()
N. kon dat met 5,5 maand terwijl ze nu pas zonder steun enigszins rechtop blijft zitten en zelf gaan zitten kan nog wel een tijdje duren.
Zo'n kromme houding is zittend nogal belastend voor de rug, dus dan zou ik het gewoon nog niet doen. Om dezelfde reden zit L nog in de wipstoel.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:20 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Zou onze N. dan ook al kunnen zitten? Als je haar rechtop zet valt ze meestal nog wel om, maar ze kan bijna zelf blijven zitten. Wel nog voorover natuurlijk.
Ik vind het wel eng, hoe vaak/lang mag ze dan in een kinderstoel voordat het slecht is voor haar rug?
Ze is ook 5,5 maand nu
Maarja, in de kinderstoel zit ze dan aan alle kanten gesteund met zo'n zitverkleiner, dus dan zit ze niet voorover.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:00 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Zo'n kromme houding is zittend nogal belastend voor de rug, dus dan zou ik het gewoon nog niet doen. Om dezelfde reden zit L nog in de wipstoel.
Ik vind dat voeren zo irritant. Het duurt zo lang. Rapley is volgens mij gewoon voor luie ouders.![]()
Helemaal waar!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:00 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Zo'n kromme houding is zittend nogal belastend voor de rug, dus dan zou ik het gewoon nog niet doen. Om dezelfde reden zit L nog in de wipstoel.
Ik vind dat voeren zo irritant. Het duurt zo lang. Rapley is volgens mij gewoon voor luie ouders.![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:00 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Oooooh sorry! En dan te bedenken dat ik die kaart bijna vergeten was...was beter geweest..quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:22 schreef LuDann het volgende:
Moest lachten, Estrys. Het was een kaart van Kinderpostzegels, dus licht verteerbaar zou je zeggen.Hij zat in een doos met slaapzakken die Fannetje me had opgestuurd.
[ afbeelding ]
Ze heeft er van genoten hoor, Fannetje.![]()
Nee joh, harstikke lief juist!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:29 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Oooooh sorry! En dan te bedenken dat ik die kaart bijna vergeten was...was beter geweest..
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:48 schreef Myrr het volgende:
Boh. De liefde begint echt door te komen... Was eerst vooral wennen en daarna bewonderen, maar dit... Het is haast niet te doen deze overload aan vlinders. Pap is officieel verstoten van plek nummer 1.Voel me haast schuldig en geef hem ook maar extra kusjes omdat ik het gevoel heb dat ik vreemd ga ofzo.
![]()
Heel bizar dit allemaal.
Toen ze er uit begon te klimmen. Maand of 5?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:18 schreef coccinelle het volgende:
Wanneer gingen jullie baby over van wandelwagenbak naar inzet?
Mijn lange slanke +1 baby past bijna niet meer in de bak. Hooguit 2cm in totaal over voor hij klem ligt. De inzet kan wel helemaal plat, maar het blijft bij de heupen een zitje natuurlijk.
Ik ben hier zo nog niet aan toemijn kleine baby. Geen lieve kleine wieglakentjes meer, geen wiegdekentjes meer. Hij wordt zo snel groot
Ik vind haar echt te klein voor het wandelwagenzitje. Ze is 62 centimeter en in de autostoel (de Nuna ipv de maxi cosi) gebruiken we de newborn insert nog.quote:Op zondag 17 januari 2016 08:58 schreef Mariposas het volgende:
Als je de maxi cosi gebruikt, kan je dan niet net zo goed de wandelwagenopzet gebruiken? Die kan je tenminste nog plat zetten. Lijkt me comfortabeler ook.
Ik hoop dat wij de bak nog tot 7 maanden kunnen gebruiken. Wordt wel wat krap voor onze +2 (bijna)6-maander, maar hij ligt met z'n beentjes iets opgetrokken en nooit helemaal recht. Dat scheelt al wel in lengte.
WIj gebruiken de wagen ook bijna nooit, altijd de draagzak.quote:Op zondag 17 januari 2016 10:10 schreef Selvaria het volgende:
Wij gingen met 5,5 maand over omdat mijn lange strekker echt niet meer paste. Van hoofd tot voeten lag ze klem. We hebben hem nu nog steeds op de meest platte stand staan omdat N. nog net niet zelfstandig kan blijven zitten en ze vindt het prima.
Mensen die alleen dragers/doeken gebruiken, hoe doen jullie boodschappen?Ik pak meestal ook de doek, maar als ik echt veel van de supermarkt of uit de stad nodig heb pak ik de wagen, anders krijg ik alles toch nooit mee? En ik ga niet met doek + wagen lopen, ik ben juist zo gek op dragen omdat ik dan dat ding niet voor me uit hoef te duwen.
Ik doe trouwens altijd lopend boodschappen, met de auto is zo'n gedoe.
Welke insert? Je hebt dat schouderding en dat kontkussen. Anders haal je alleen het kontkussen er uit?quote:Op zondag 17 januari 2016 10:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Boodschappen: weekboodschappen bestel ik via internet, de dingen die ik even snel haal doe ik gewoon met draagdoek en inmiddels voor ik G ophaal vanuit de opvang, die zet ik thuis eerst af. Voordeel van naast de opvang en go wonen
Over insert van de maxi cosi gesproken, wanneer mag die eruit? Man heeft dat vanochtend gedaan omdat hij te strak om de schouders zat. G houdt zijn hoofd goed rechtop, alleen nog niet als hij op zijn buik ligt. Hij is nu bijna 61 cm lang
is bij ons een geheel?quote:Op zondag 17 januari 2016 10:56 schreef ingee het volgende:
[..]
Welke insert? Je hebt dat schouderding en dat kontkussen. Anders haal je alleen het kontkussen er uit?
https://i.ytimg.com/vi/eHWK51lE6HM/maxresdefault.jpgquote:Op zondag 17 januari 2016 11:02 schreef ingee het volgende:
[..]
Zeker weten? Je kan het schuimrubber uit het kontstuk halen als het goed is.
quote:Op zondag 17 januari 2016 10:53 schreef Cholula het volgende:
Mijn lief staat buiten te klussen en Frits probeert naar hem te kijken.![]()
[ link | afbeelding ]
Awwquote:Op zondag 17 januari 2016 10:53 schreef Cholula het volgende:
Mijn lief staat buiten te klussen en Frits probeert naar hem te kijken.![]()
[ link | afbeelding ]
Was ik ook tijdens mn griepje van de week. Enorm. En N ook.quote:Op zondag 17 januari 2016 11:27 schreef Estrys het volgende:
Ja een voetenzakding heb ik ook
Ik ben duizelig. Wat is dat nu weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo pių di ieri ma meno di domani
Kan dat niet? Ik had vorige week een flesje melk in de koelkast staan, er lag een laagje room op, maar wat daaronder zat was bijna blauwig. Veel dunner dan een paar maanden geleden voor mijn gevoel.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:52 schreef -Spring het volgende:
Gisteren trouwens ff met R langs de hap geweest. Na dr spuugavontuur van twee nachten en een dag, dronk ze nog steeds erg weinig, plaste ze nauwelijks en was ze wat matter. Dus toen ik ook uraten in dr luier zag maar ff gebeld. Niks aan de hand gelukkig. Ze was niet uitgedroogd en dat drinken kwam wel weer volgens de ha. En prompt dronk ze twee borsten leeg bij thuiskomst. :'D
De ha complimenteerde me nog met het feit dat ik nog steeds voldoende borstvoeding had na 7 maanden. 'Want bij veel vrouwen is het na die tijd op of te waterig.'
Ik heb heel hard: 'Haha, wat een onzin' geroepen toen ie dat zei. Dat kon ie wel waarderen gelukkig, vroeg ook hoe waarom ik daar zo stellig van overtuigd was.
wat practisch!quote:Op zondag 17 januari 2016 12:46 schreef ingee het volgende:
Hehe, mijn baby is nieuwsgierig naar nieuwe features. Ze heeft net 'Oei ik Groei' uit de kast getrokken en zit daar heel zoet in te bladeren.
https://www.borstvoeding.(...)-van-moedermelk.htmlquote:Op zondag 17 januari 2016 13:05 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Kan dat niet? Ik had vorige week een flesje melk in de koelkast staan, er lag een laagje room op, maar wat daaronder zat was bijna blauwig. Veel dunner dan een paar maanden geleden voor mijn gevoel.
Over borstvoeding gesproken, na al het gedoe met kolven en niet genoeg hebben is het inmiddels geen issue meer. Ze krijgt heel wat KV en ze drinkt nu, met 6 maanden, nog twee of drie keer per dag bij mij. Moet wel zeggen dat ze er 's nachts goed op slaapt, of wanneer ze 's ochtends vroeg bij mij drinkt ook wel eens na vier uur pas weer vraagt en na de borstvoeding in de middag heeft ze na 2,5 uur weer honger. Daarnaast krijgt ze meestal 5 flessen van 150 kv. We zien wel hoelang we op deze manier nog door kunnen, af en toe dat momentje vind ik nog wel fijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb twee zichtbare adertjes onder mn neus, dus ik kwam net op het lumineuze idee om er wat Curanol op te smeren in de hoop dat ze slinken. Maar nu ruik ik de hele tijd mn aars.![]()
quote:Op zondag 17 januari 2016 13:16 schreef -Spring het volgende:
[..]
https://www.borstvoeding.(...)-van-moedermelk.html
Zo ziet mijn melk eruit na een paar dagen koelkast.Oh, ja, bij mij ziet het er ook zo uit ja. met de zelfde verhouding room ook. Tnx voor de link!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb twee zichtbare adertjes onder mn neus, dus ik kwam net op het lumineuze idee om er wat Curanol op te smeren in de hoop dat ze slinken. Maar nu ruik ik de hele tijd mn aars.
Mijlpaal!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze wil trouwens al naar voren, flink afzetten met haar beentjes, maar lukt met bijna 3 maanden natuurlijk nog niet.
quote:Op zondag 17 januari 2016 14:35 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Mijlpaal!
Iemand had het over te weinig foto's in dit topic.
Dus ik wilde even een foto van mijn kleine meid showen.Wat een geweldig zeehondje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze wil trouwens al naar voren, flink afzetten met haar beentjes, maar lukt met bijna 3 maanden natuurlijk nog niet.![]()
SPOILER: offtopic rantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dagelijks boodschappen doen lijkt me zo'n nachtmerrie. Elke dag nadenken wat je wil ipv eens per week.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:13 schreef Mariposas het volgende:
Weekboodschappen doen lijkt me zo'n nachtmerrie. Zover vooruit denken.
Wij doen meestal maximaal een uur voordat we eten boodschappen. Bedenken meestal pas in de supermarkt wat we gaan eten. en 5 minuten na het afrekenen zijn we thuis, moet wel heel wat gebeuren als we ons dan toch nog bedenken.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:46 schreef twist02 het volgende:
Mariposas: haha, een week vooruit kijken is toch niet ver?En het voordeel is dat je nog eens wat te kiezen hebt, als je thuis komt en eigenlijk toch zin hebt in wat anders!
Met een 5persoons-huishouden heb ik met dagelijkse boodschappen ook niet 1 tasje helaas. Plus dat het me heul erg veel geld scheelt om eens per week naar de lidl te gaan. Verder ga ik nog wel om de dag naar de ah hoor en dan heb k idd een klein tasje maar.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:51 schreef Mariposas het volgende:
Grappig dat jullie allemaal van de weekboodschappen zijn. Echt, ik haat dat. Dat gesjouw met al die spullen. Met dagelijks kopen heb ik juist geen gesjouw, dan heb ik maar1 tasje.
Dit echt helemaal. Af en toe doen we boodschappen voor de hele week, maar dat houden we nooit zo lang vol.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:46 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Wij doen meestal maximaal een uur voordat we eten boodschappen. Bedenken meestal pas in de supermarkt wat we gaan eten. en 5 minuten na het afrekenen zijn we thuis, moet wel heel wat gebeuren als we ons dan toch nog bedenken.![]()
Balen van het huis, zeg!
Dat kan natuurlijk ookquote:Op zondag 17 januari 2016 18:46 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Wij doen meestal maximaal een uur voordat we eten boodschappen. Bedenken meestal pas in de supermarkt wat we gaan eten. en 5 minuten na het afrekenen zijn we thuis, moet wel heel wat gebeuren als we ons dan toch nog bedenken.![]()
Balen van het huis, zeg!
SPOILER: off topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 januari 2016 19:52 schreef twist02 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ookdan heb je inderdaad alsnog keuze-vrijheid!
Wij doen iets er tussenin: man doet 1x per week de 'grote' boodschappen en ik nog 1-2 keer wat kleine en verse dingen.SPOILER: off topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want het leven is niet meer dan een sprookje
quote:Op zondag 17 januari 2016 19:55 schreef Krisvc het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoel je zoiets als Hello Fresh of een streekbox? Ik heb Hello Fresh een tijdje gedaan en dat was meestal lekker en goed te maken.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:41 schreef Cholula het volgende:
[..]
Dit echt helemaal. Af en toe doen we boodschappen voor de hele week, maar dat houden we nooit zo lang vol.
Ik zit wel te denken over zo'n doos die ze eens per week voor je deur neerzetten. Heeft iemand daar ervaring mee?
Ik heb gekeken naar Hello Fresh maar dat is niet biologisch. Daarnaast geven ze heel veel geld uit aan mensen die me op iedere straathoek vragen of ik Hello Fresh ken en dan ben ik er al klaar mee.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:31 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Bedoel je zoiets als Hello Fresh of een streekbox? Ik heb Hello Fresh een tijdje gedaan en dat was meestal lekker en goed te maken.Maar we vonden het te duur. Als we zelf eten kopen zijn we veel minder kwijt, zelf als dat alles biologisch is. Wel minder origineel maar ach...
Weet niet of je dat nog steeds hebt, maar ruim voor die maaltijdboxen had je van die groenten- en fruitboxen. Maar daar zaten soms van die dingen bij waarbij je eerst op internet een recept voor moet opzoeken, omdat je anders denkt: wat moet ik er mee. Leuk als je creatief bent maar dat ben ik niet zo heel erg met eten.
Ik vind die pick up points van de jumbo echt drama. Pin-apparaten verliezen vaak de verbinding, er ontbreken regelmatig spullen en tegenwoordig hebben ze de speciale pick up point medewerker wegbezuinigd en moet je wachten op de medewerker van de servicebalie. Zelf je boodschappen halen is meestal sneller. De afhaalservice van Hoogvliet is beter en goedkoper.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:52 schreef Krisvc het volgende:
Ik maak zelfs voor 2 weken een planning. Bestel dan eens per twee weken de houdbare dingen of dingen die ik in kan vriezen bij de Jumbo en haal die op bij een Pick up point. En dan iedere week 1 keer naar de Lidl.
Wij koken op zondag ook voor maandag en dinsdag, ideaal. De rest van de week is er overdag iemand thuisquote:Op zondag 17 januari 2016 21:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik hou ook van lijstjemaar door de week kom ik zo weinig aan dingen toe nu ik weer werk dat ik t weekend bezig ben met de was en opruimen. Want maandag komt de schoonmaakster maar die moet wel overal bij kunnen
Dus ik bedenk even snel iets en bestel daar de ingrediënten voor.
Wel ideaal, ik kook voor twee dagen steeds, op zondag kook ik voor maandag en dinsdag, woensdag ben ik vrij, dan kook ik voor woensdag en donderdag, dan ben ik vrijdag weer vrij en kook ik voor de andere dagen. Maar soms is t in t weekend druk zoals vandaag, en dan sta ik om negen uur savonds nog te koken
O, ik vond t juist super werken, vriend haalt t dan op na zn werk, komt er langs, kost 5 minuten extra. Maar ik ga naar een pick-up point op het industrieterrein, niet bij een winkel. Hier zitten jumbo en AH naast elkaarquote:Op zondag 17 januari 2016 21:36 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik vind die pick up points van de jumbo echt drama. Pin-apparaten verliezen vaak de verbinding, er ontbreken regelmatig spullen en tegenwoordig hebben ze de speciale pick up point medewerker wegbezuinigd en moet je wachten op de medewerker van de servicebalie. Zelf je boodschappen halen is meestal sneller. De afhaalservice van Hoogvliet is beter en goedkoper.
Sneu is dat.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn baby is al de hele dag aan het gillen en huilenhopelijk is hij morgen weer vrolijk. En spaart hij ons vannacht
heerlijk herkenbaar dit!quote:Op zondag 17 januari 2016 11:48 schreef Estrys het volgende:
En dan stuur ik met mijn andere hand dat kleine wagentje wat de middelste mevrouw perse wilde pakken maar bij de groenteafdeling alweer liet staan
naja zeg... Ik kan alleen maar op vrijdag en heb daar nooit enig commentaar op gehad.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Hier ook op het cb, nieuwe afspraak, dinsdag 16-2 zegt ze. Dus ik zeg, ik kan alleen op woensdag en vrijdag
Stormt ze weg terwijl ze roept, ik word hier niet goed van!
Ik zeg sorry hoor, ik werk maar drie dagen, ik ga echt geen ochtend of middag vrij nemen.
Uiteindelijk mag ik vrijdag 19-2.
Hij weegt nu 6230 en is 60,5 cm lang
F slaapt echt al 2-3 maand geregeld zo... Ik vond het in het begin ook eng. Maar ik heb het maar eens bij mezelf getestquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:36 schreef Jag�rtrut het volgende:
Wij hebben trouwens uitgevonden dat hij heel lekker gaat slapen als er iets over z'n gezicht ligt. Nu leggen we een hydrofiele luier over z'n ogen. Het werkt geweldig, maar ik vind het wel een beetje eng. Zeker als het door hoofdwoelen naar beneden zakt over z'n neus en mond. Hij kan er doorheen ademen, maar toch. Vannacht heb ik ook al 2 uur wakker gelegen omdat ik tijdens het voeden in slaap was gevallen, en T ook.
Ja, 9 maanden. Eerste stapjes, he, echt lopen is het nog nietquote:Op zondag 17 januari 2016 21:16 schreef Mineola het volgende:
Hupje wat goed van J! Aan de hand lopen, snelle hoor! Hij is negen maanden of zo toch?
Wat sneu, sterkte voor jullie!quote:Op maandag 18 januari 2016 00:11 schreef Skoap het volgende:
Bah, kom net terug van de HAP en F heeft een longontsteking![]()
Nu antibiotica & puf spul en dan mag hij het verder thuis uitzieken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |