quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:03 schreef Bloesem. het volgende:
Riep iemand een obesiBaby?Zo he, die groeit lekker! En hoe doet ze het qua lengte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Voor de vorm deed ze er nog even een push up bij op 't cb, m'n 'kleine' bodybuilder
Iets minder heftig, maar nog steeds lekker grootquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:29 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Zo he, die groeit lekker! En hoe doet ze het qua lengte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de meeting allemaal maar even in die dijtjes knijpen dan![]()
Ik smeer calendula baby van Weledaquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:40 schreef JantinaGr het volgende:
Vraag:
F. haar gezichtje voelt de laatste tijd wat ruw / droog aan. Ik smeerde voorheen zo nu en dan zwitsal "voor op het wangetje", maar heb ergens gelezen dat het niet altijd goed doet bij een gevoelig huidje.
Ik smeer nu dus maar gewoon vaseline. Als jullie smeren, wat smeren jullie dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pre kind begreep ik die opmerking nooit zo, maar nu! Mjammiequote:Op donderdag 14 januari 2016 14:07 schreef Mineola het volgende:
Zo! BuitencategoriebabyJe dame doet het lekker Bloesem! Slagroom ftw
![]()
Ik noem mijne altijd bolle met zn bijna 8 kilo bij vier maanden, maar dat is ''maar" +1,5 als ik z'n grafiek eens bekijk. Valt me mee! Babyspek is zo heerlijk, ik wil er altijd in bijten
In Weleda verwacht ik geen microbeads...quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:32 schreef SaskiaR het volgende:
De gevreesde microbeads? http://www.noordzee.nl/informatie-microplastics-campagne/
Whehe wij hebben zo'n ding van mijn schoonzus gekregen. Haar katten waren er doodsbang van en die van ons vindt alles tof. We hebben M er inderdaad ook naast gelegd en die bleef ook naar het ronddraaiende speeltje starenquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:59 schreef FlyingFish het volgende:
Wow Bloesemqua startgewicht begon O ietsje hoger maar die was met 4,5e maand vorige week pas 6730 gram.
Ik raad trouwens iedereen met een kat aan om de cat meow te kopen. Dat is een draaiding onder een doekje wat onze kat geweldig vindt, en O vindt dat dan weer geweldig om naar te kijken als hij op z'n matje ligt. Win-win dus! 15 euro was ie bij de blokker.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:28 schreef Krisvc het volgende:
Malteser, wat fijn![]()
L. is boos, kruipen met een slaapzak gaat niet en dat is stom. Helemaal omdat je niet van je moeder over de rand van het bed mag kruipen omdat het nachtlampje zo mooi is en je dat even van dichtbij wil bekijken.
De wortel ging net ala Hulk SMASH over het hele blad van de kinderstoel heen maar ondertussen werden er ook hapjes van afgeknabbeld.
En we hebben net een goed gesprek gehad.
Ik: "Zeg maar weltrusten tegen pappa L."
L.: "habhabhabbuuu-ppprrrffft"
![]()
Ik ben zo verliefd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Malteser, wat fijn dat Twix weer thuis is!!Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Ik heb serieus op een gegeven moment aan relacteren gedacht.. Maar Eva heeft nooit aan de borst gedronken altijd afgekolft in de fles.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:07 schreef Sara82 het volgende:
Yes, Twix weer thuis, superfijn!
Bloesem, wow! Da's een mooi stukje Hollands welvaren!
Wat een geluksmomentje Estrys! En wat een contrast met het begin van je verlof, toen werd je toch bijna gestalkt door je werk toch?
Joycie!Wat een moppie! Die lach!
En wat sneu van de voeding...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en kletsende baby's zijn echt![]()
ik hou m'n hart vast als de Minion straks echt kan praten, want die lult nu al oren van je kop af soms..!
![]()
![]()
Ja maar dat werk bestaat dus niet meerquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:07 schreef Sara82 het volgende:
Yes, Twix weer thuis, superfijn!
Bloesem, wow! Da's een mooi stukje Hollands welvaren!
Wat een geluksmomentje Estrys! En wat een contrast met het begin van je verlof, toen werd je toch bijna gestalkt door je werk toch?
Joycie!Wat een moppie! Die lach!
En wat sneu van de voeding...
Eén en al herkenbaarheid ja!quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:42 schreef Selvaria het volgende:
Haha Twist, onze mini's gaan zo gelijk op, leuk om te zien is dat. +1 op alles wat je over Minion zegt, ik vind deze leeftijd zó leuk!Ik ben wel de hele dag N.ora, NEE!
Aan het zeggen, maar stiekem moet ik er wel om lachen als ze weer haar favoriete speeltjes (de Consumentenbondgids RIP
er zijn heel wat hapjes uit), de Angel dvd-box en mijn vaselinepotje) uit de tafel heeft getrokken.
Met drie valt er niks meer overhoop te halenquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:27 schreef twist02 het volgende:
[..]
Eén en al herkenbaarheid ja!
Laatst lag ze lief te spelen terwijl man aan het koken was. Hij keek even haar kant op en dacht "Huh, ik had 'r toch helemaal geen boekje ofzo gegeven?" Had ze gewon de reclamefolders van het hoekje van de tafel* getrokken en lag ze uitgebreid te lezen!
Ja, wij hebben een hele lage salontafel
En aan tafel heeft ze nu ook door dat iets wat nét buiten je bereik staat, vanzelf dichterbij komt als je maar hard genoeg aan het tafelkleed trektEn wij inderdaad maar 80x 'Nee!' roepen, maar da's natuurlijk alleen maar grappig
en dat is het eigenlijk ook wel
![]()
Edit: geluk van Estrys klinkt inderdaad echt heerlijk, maar 3 kids lijkt me zó veel2 lijkt me altijd zo praktisch te verdelen (als je uitgaat van 2 ouders
), en bij 3 lijkt me dat er altijd nét eentje overal tussendoor glipt om heel de boel overhoop te halen enzo!
Haha, ja da's dan wel weer makkelijkquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:41 schreef Estrys het volgende:
[..]
Met drie valt er niks meer overhoop te halenAlles staat hier altijd al overhoop.
![]()
Lijkt me ook belangrijk om af en toe te doen inderdaadquote:Het is echt heel leuk, drie. Vind ik. Soms vind ik ook van niet trouwens.
Ik merk dat we ervoor moeten waken dat de oudste wel zijn aandacht krijgt. Die vraagt daar namelijk niet om, dat is er zo eentje die overal tussendoor fietst. Precies zijn vader en die is ook een van drie en daar is dat dus zo bij gegaan vroeger. Dus gaan we nu ook regelmatig 1 op 1 dingen doen met de oudste twee. Daar genieten ze echt van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |