abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159097366
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_159097464
Lekkere babysaurus Bloesem! :D Misschien moet Ketel zijn baas boven baas status opgeven dan. ;)
pi_159097475
Hahaha GVR :D M'n kleine monster O+

Het cb was trouwens heel enthousiast *O* Sofen-CB *O* Ze vonden haar een stevig en sterk meisje, mooi in verhouding. Zo kan het dus ook ;)

Edit: babysaurus _O- even onthouden!
pi_159097604
Ik O+ babysaurussen, dat snap je. Kan niet wachten tot we volgende week bij het CB weer kunnen wegen.
pi_159097738
Lekker hoor Bloesem. O+ Wil ik ook heerlijk in bijten, zo'n pudgy baby. :9~
pi_159097892
Pff, Wolk slaapt eindelijk. Niks is goed vandaag, alles is huilen. En aangezien ze nogal van het gooien is tegenwoordig ben ik al 2 spenen kwijtgeraakt vandaag. :') Gelukkig heb ik een voorraad. Mag man vanavond onder de kast en bed duiken om ze terug te vinden.
pi_159097895
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 14:03 schreef Bloesem. het volgende:
Riep iemand een obesiBaby?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o !!
Voor de vorm deed ze er nog even een push up bij op 't cb, m'n 'kleine' bodybuilder O+
Zo he, die groeit lekker! En hoe doet ze het qua lengte?
pi_159098156
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 14:29 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Zo he, die groeit lekker! En hoe doet ze het qua lengte?
Iets minder heftig, maar nog steeds lekker groot O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de meeting allemaal maar even in die dijtjes knijpen dan ;)
pi_159098181
Mijn baby is vandaag precies 12 weken. Dus vanaf vandaag hoeft ze geen vieze vitamine K meer :P

Sinds een week slaapt dochter (F.) eerder op de avond. Voorheen pas vanaf 23:00. Nu is dat rond 20:00 en slaapt dan tot 3:00 - 6:00 - 8:30
Daardoor zit er nu wel weer een nachtvoeding in, de ochtendvoedingen zijn hetzelfde gebleven.

En we zijn nu echt door de maat 2 (overdag) luiers heen en gaan volledig over naar maat 3, hallelujah! Minder ongelukjes. :P

Vraag:
F. haar gezichtje voelt de laatste tijd wat ruw / droog aan. Ik smeerde voorheen zo nu en dan zwitsal "voor op het wangetje", maar heb ergens gelezen dat het niet altijd goed doet bij een gevoelig huidje.
Ik smeer nu dus maar gewoon vaseline. Als jullie smeren, wat smeren jullie dan?
pi_159098325
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 14:40 schreef JantinaGr het volgende:

Vraag:
F. haar gezichtje voelt de laatste tijd wat ruw / droog aan. Ik smeerde voorheen zo nu en dan zwitsal "voor op het wangetje", maar heb ergens gelezen dat het niet altijd goed doet bij een gevoelig huidje.
Ik smeer nu dus maar gewoon vaseline. Als jullie smeren, wat smeren jullie dan?
Ik smeer calendula baby van Weleda O+
pi_159098345
Vaseline gebruik ik :)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_159098489
Kokosolie.
  donderdag 14 januari 2016 @ 15:28:01 #13
327807 Mariposas
יה&#14
pi_159099300
Hier ook Weleda.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_159099370
Wij smeerden de eerste weken zwitsal bij N. Daarna was het niet meer nodig, nu af en toe nog als haar hoofdje wat droog is, werkte bij haar prima, maar ze lijkt sowieso geen gevoelige huid te hebben.

RIP Alan Rickman btw. :'( Leerlingen vertelden het me net en ik stond echt even -O- voor de klas.
pi_159099431
Whoaaa Bloesem :o :o O+ O+

ObesiBeertje doet 't zo:

SPOILER
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_159099754
Ik vind weleda zo muf ruiken. Van de calendula variant kreeg mijne zelfs uitslag.

Ik smeer vaseline, Naif of een Frans babyspulletje dat ik van vakantie meenam.
pi_159099763
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 14:07 schreef Mineola het volgende:
Zo! Buitencategoriebaby :o Je dame doet het lekker Bloesem! Slagroom ftw *O*

Ik noem mijne altijd bolle met zn bijna 8 kilo bij vier maanden, maar dat is ''maar" +1,5 als ik z'n grafiek eens bekijk. Valt me mee! Babyspek is zo heerlijk, ik wil er altijd in bijten :@
pre kind begreep ik die opmerking nooit zo, maar nu! Mjammie :9

:W Grüsse! Wij zijn gister (en eergisteren een klein stukje) naar de bergen gereden. Hij deed het fantastisch in de auto. Alleen het laatste stukje had hij het zwaar. En wij ook. Want berg op, donker, toch wel wat sneeuw en we konden even niet stoppen. ;(
We hebben vandaag een klein stukje gewandeld. S. in zijn beertjespak bij papa in de draagdoek en nu slaapt iedereen. :o Ik weet van gekkigheid niet wat ik moet doen.. :D

Hoe is het met Twixie?
pi_159099863
Ik gebruik Zarqa. Voor het hele gezin dezelfde tube, hoewel ze een eigen babylijn hebben. Heel tevreden over! Ik zelf 1 plekje op mijn gezicht dat 's winters heel droog wordt, maar met deze crème nergens last van. :)

De Weleda hebben wij ook, maar die stukjes die er in zitten vind ik minder. Hebben jullie die ook? Een soort zandkorreltjes?
  donderdag 14 januari 2016 @ 16:11:02 #19
327807 Mariposas
יה&#14
pi_159100288
Stukjes? :o nee?! :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_159100902
pi_159100979
quote:
In Weleda verwacht ik geen microbeads...
Kwak
  donderdag 14 januari 2016 @ 16:36:59 #22
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_159101005
Wij gebruiken vaseline lanette.
pi_159101008
Nee da's waar :) anderzijds kan bij zo'n supernatuurlijk middel natuurlijk wel klontering ontstaan./..
pi_159101380
Mijne is ook zonder stukjes/korrels maar misschien heb je wel een unieke extraspeciale babyscrubvariant Limoentje! *O*

Lekker in de bergen! Ligt er wat sneeuw of moet je het zoeken? En hoe gaat het met S en met je grote, is ze een beetje bijgetrokken al?
pi_159101479
Wow Bloesem :D qua startgewicht begon O ietsje hoger maar die was met 4,5e maand vorige week pas 6730 gram.

Ik raad trouwens iedereen met een kat aan om de cat meow te kopen. Dat is een draaiding onder een doekje wat onze kat geweldig vindt, en O vindt dat dan weer geweldig om naar te kijken als hij op z'n matje ligt. Win-win dus! 15 euro was ie bij de blokker.
pi_159102285
Twix is thuis! *G*
Hij heeft nog veel slijm wat hij niet opgehoest krijgt en hij drinkt zeer matig (ongeveer de helft van wat hij normaal drinkt).
Maar de koorts is gezakt dus zolang hij plasluiers blijft houden, mag het nog een paar dagen kwakkelen zijn met zijn voedingen. We mochten het thuis afkijken.

Sufheid wel even in de gaten houden: hij mag veel slapen maar als hij goed wakker is, moet hij ook goed alert zijn.
Wel laagdrempelig bellen, omdat hij zo klein van stuk is. Vandaag exact 4 maanden, 6070 gram. Exact hetzelfde gewicht als zondagnacht bij binnenkomst.

We hebben er vertrouwen in dat hij opknapt!
pi_159102567
Yeah! Supergoed nieuws! Geniet ervan! O+

Hier de tweede aan de kotseritis. :{ Maar die kotste gelukkig bij opa en oma de bank onder en niet hier. O-)

Hier word ik vast heel hard voor gestraft. :')
pi_159104262
Bloesem, je bollie is zo'n anderhalve kilo lichter als mijn peuter. :D

Twix weer thuis bij de chocolaatjes! *O*
pi_159104652
wow bloesem!

En Malteser, wat fijn dat Twix weer thuis is! *O* *O*

@ Mineola: ik heb nog tot September verlof. Ik vind het super fijn, maar ik merk wel dat ik wat contacten mis. Doordat ik hoogzwanger hierheen ben verhuisd ken ik nog niet zoveel mensen..
pi_159104982
Malteser, wat fijn *O*

L. is boos, kruipen met een slaapzak gaat niet en dat is stom. Helemaal omdat je niet van je moeder over de rand van het bed mag kruipen omdat het nachtlampje zo mooi is en je dat even van dichtbij wil bekijken.

De wortel ging net ala Hulk SMASH over het hele blad van de kinderstoel heen maar ondertussen werden er ook hapjes van afgeknabbeld.

En we hebben net een goed gesprek gehad.
Ik: "Zeg maar weltrusten tegen pappa L."
L.: "habhabhabbuuu-ppprrrffft"
*;

Ik ben zo verliefd. O+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_159105116
Wanneer beginnen ze je eigenlijk uit te testen, die ukkies?

R gooide net stukje voor stukje haar eten op de grond, met na elk stukje een strakke blik op mij.
Daarna moest onder continu kijken de stereotoren er aan (één van de weinige dingen waar ze echt af moet blijven en dat weet ze :) ) en nu in bed doen we rondjes staan - speen gooien - speen terug - neerleggen - repeat.

Ik denk dat ze weer beter is. :')
pi_159105118
Yeah Twix weer thuis *O* Nu snel aansterken ventje.

Wel lekker jager zolang verlof maar jammer dat je cursus niet doorgaat. Lijkt me lastig als je weinig mensen kent.

Ik heb nog tot 1 april verlof. Maar mijn werk is per 1 jan gefuseerd en in deze periode wordt het beleid bepaald en de werkplekken en zo. Ik hoor niks van mijn werk dus weet niet wat er gaande is. Krijg toch een beetje het gevoel dat de boot uitgevaren is en ik hem gemist heb :')
Aan de andere kant, ik zat daarstraks op de bank met op mijn schouder een slapend ventje, op de grond een prinsessenjurk en verderop een Lego bouwwerk en ik voelde mij zo blij en gelukkig zo thuis in m'n coconnetje dat ik er gewoon van moest huilen. O+
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_159105638
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 16:59 schreef FlyingFish het volgende:
Wow Bloesem :D qua startgewicht begon O ietsje hoger maar die was met 4,5e maand vorige week pas 6730 gram.

Ik raad trouwens iedereen met een kat aan om de cat meow te kopen. Dat is een draaiding onder een doekje wat onze kat geweldig vindt, en O vindt dat dan weer geweldig om naar te kijken als hij op z'n matje ligt. Win-win dus! 15 euro was ie bij de blokker.
Whehe wij hebben zo'n ding van mijn schoonzus gekregen. Haar katten waren er doodsbang van en die van ons vindt alles tof. We hebben M er inderdaad ook naast gelegd en die bleef ook naar het ronddraaiende speeltje staren :D

Twixje weer thuis *G*

Ondeugende R :D

Hier gaat het snotter- en poepfestijn ook vrolijk door. Bij M dan (vooralsnog :X ). Hoewel ik me vanmiddag ook ineens behoorlijk beroerd voelde en maar eerder naar huis ben gegaan.
pi_159105961
Fijn dat Twix weer thuis is!

Ik las over R met energie voor tien, L met schattig geklets, ziekenboeg bij Spring, een lekker zwaargewichtje bij Bloesem :)

Estrys, lastig is dat, er niet zijn op je werk in een periode van veranderingen. Spreek je wel collega's of helemaal niet?

Ik heb al twee avonden (na een kdv-dag) een baby zwaar over de flos van vermoeidheid. En sinds vorige week drinkt hij (behalve bij papa) de flessen ook niet meer leeg. Ik hoop dat het tijdelijk is.
pi_159105972
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:28 schreef Krisvc het volgende:
Malteser, wat fijn *O*

L. is boos, kruipen met een slaapzak gaat niet en dat is stom. Helemaal omdat je niet van je moeder over de rand van het bed mag kruipen omdat het nachtlampje zo mooi is en je dat even van dichtbij wil bekijken.

De wortel ging net ala Hulk SMASH over het hele blad van de kinderstoel heen maar ondertussen werden er ook hapjes van afgeknabbeld.

En we hebben net een goed gesprek gehad.
Ik: "Zeg maar weltrusten tegen pappa L."
L.: "habhabhabbuuu-ppprrrffft"
*;

Ik ben zo verliefd. O+
:D Misschien moeten M en L met elkaar praten. Hier is het ook hubabababahuuubabaaba :+

Gefeliciteerd NTS!
En fijn dat Twix weer thuis is Malteser!

Verder geen idee :@
pi_159106253
Hallo dames! :W

Ik schaam me bijna om weer aan te haken na zo lange tijd. Maar het wordt weer wat rustiger hier dus ik ga het toch proberen nu ik iets meer tijd voor mezelf heb.

We hebben echt gezocht met E. naar rust. En we zoeken nog steeds. Eigenlijk vanaf het overgaan van BV naar KV begon de ellende. Veel krampjes, spugen, overstrekken, uitslag. Na veel gehannes hebben we nu ongeveer 2 maanden geleden Pepti gekregen via de kinderarts en dat gaat redelijk goed.
Al is E. af en toe echt een flesweigeraar en krijgt dan dus vaak net niet genoeg binnen om tot groei te komen. Logopedie, fysio, veel belafspraken met het ziekenhuis en eigenlijk schieten we er niet zo veel mee op. Medicijnen voor de reflux vind de kinderarts nog een stap te ver omdat E. niet continue last heeft. Maar ze zien wel dat er veel onrust is bij haar. (Dit is een kleine opsomming van de afgelopen weken..)

Verder is E. wanneer ze lekker ontspannen is een heel vrolijk meisje dat ondertussen lekker brabbelt en lacht en grijpt naar alles om haar heen. Nu 4,5 mnd en ze weegt ondertussen 5 kilo en is 58cm lang. Geen babysaurus maar mijn mini O+

Overigens deed ik vorig jaar mijn 1e zwangerschapstest.. En kijk nu toch eens:

SPOILER
En Malteser, wat fijn dat Twix weer thuis is!!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_159106271
Yes, Twix weer thuis, superfijn!

Bloesem, wow! Da's een mooi stukje Hollands welvaren!

Wat een geluksmomentje Estrys! En wat een contrast met het begin van je verlof, toen werd je toch bijna gestalkt door je werk toch?

Joycie! O+ Wat een moppie! Die lach! O+ En wat sneu van de voeding...
pi_159106528
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 20:07 schreef Sara82 het volgende:

Wat een geluksmomentje Estrys! En wat een contrast met het begin van je verlof, toen werd je toch bijna gestalkt door je werk toch?

Ik heb serieus op een gegeven moment aan relacteren gedacht.. Maar Eva heeft nooit aan de borst gedronken altijd afgekolft in de fles.

Maar mijn meisje blijft hoe dan ook een lachebekje.. En vandaag is het een slaapkopje :Z
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_159107193
Wat een lekker spekkie, Bloesem! :D

Joycie wat een blijerd O+

Jagar, toffe foto ook! O+

Nog maar een keer veel beterschap voor alle zieken! :*

Malteser, goed nieuws, wat fijn! *G* hopelijk zet het herstel goed door nu!

Onze Minion is vandaag gewoon al 8 maanden! :o *O* Da's gewoon 2/3 jaar man! :o
Denk dat ze nu rond de 9 kilo zit, dus ook wel een beetje een spekbaby, heerlijk die mollige beentjes :9~ O+

En ze speelt tegenwoordig ook al verstoppertje :D
SPOILER
Oh, en kletsende baby's zijn echt O+ O+ ik hou m'n hart vast als de Minion straks echt kan praten, want die lult nu al oren van je kop af soms..! :X :D
pi_159107518
Haha Twist, onze mini's gaan zo gelijk op, leuk om te zien is dat. +1 op alles wat je over Minion zegt, ik vind deze leeftijd zó leuk! O+ Ik ben wel de hele dag N.ora, NEE! :( Aan het zeggen, maar stiekem moet ik er wel om lachen als ze weer haar favoriete speeltjes (de Consumentenbondgids RIP ;( er zijn heel wat hapjes uit), de Angel dvd-box en mijn vaselinepotje) uit de tafel heeft getrokken. _O-

Welkom terug Joycie! Gelukkig had ik op FB al wel gezien dat je nog in leven was. :P Heftig zo met die krampjes en dat spugen en overstrekken. Hopelijk gaat het snel beter. :* Mooi meisje wel. O+

Twix weer thuis! *O*

R. de peuterpuberuitprobeerster. :( Doe eens niet! Ik vind het zo tof om over haar te lezen ingee. O+

Burgergeluk bij Estrys. O+ Klinkt heerlijk! Ik zit ook steeds vaker te denken dat ik er misschien wel 3 wil ipv 2. O+ Dan moeten we alleen wel echt verhuizen. :X

Leuke verjaardag gehad NTS?

Ik zag ook nog een paar babysaurussen, jeetje zeg. :o Heerlijk die spekkies, al kan ik uit ervaring zeggen dat baby's met ietsje minder spek minstens net zo leuk zijn. ;)
pi_159107616
Yes, Twix is weer thuis *O* Wat ontzettend fijn Malteser!!

En een +1 op alles wat gezegd is enzo.
  donderdag 14 januari 2016 @ 21:04:24 #42
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_159108204
Jeeej Twix *O* ! Lekker thuis aansterken!

We hebben niets bijzonders gedaan vandaag. Manlief was gewoon werken, Draak naar school. Z'n cadeaus heeft ie amper aangekeken (Bruder Roadmax tractor met kiepkar van opa en oma en uitbreiding voor Toettoet auto's van ons) en hij heeft vandaag in totaliteit een uurtje of 4 alles bij elkaar gebruld. Een normale dag dus hier -O-.
pi_159108649
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 20:07 schreef Sara82 het volgende:

Ja maar dat werk bestaat dus niet meer ;) Ik spreek nog wel collega's maar die zeggen dat ik blij moet zijn dat ik deze boot heb gemist voor nu :P en dat het totale chaos is.
pi_159109018
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 20:42 schreef Selvaria het volgende:
Haha Twist, onze mini's gaan zo gelijk op, leuk om te zien is dat. +1 op alles wat je over Minion zegt, ik vind deze leeftijd zó leuk! O+ Ik ben wel de hele dag N.ora, NEE! :( Aan het zeggen, maar stiekem moet ik er wel om lachen als ze weer haar favoriete speeltjes (de Consumentenbondgids RIP ;( er zijn heel wat hapjes uit), de Angel dvd-box en mijn vaselinepotje) uit de tafel heeft getrokken. _O-
Eén en al herkenbaarheid ja! :D

Laatst lag ze lief te spelen terwijl man aan het koken was. Hij keek even haar kant op en dacht "Huh, ik had 'r toch helemaal geen boekje ofzo gegeven? :? " Had ze gewon de reclamefolders van het hoekje van de tafel* getrokken en lag ze uitgebreid te lezen! :D
Ja, wij hebben een hele lage salontafel ;)

En aan tafel heeft ze nu ook door dat iets wat nét buiten je bereik staat, vanzelf dichterbij komt als je maar hard genoeg aan het tafelkleed trekt }:| En wij inderdaad maar 80x 'Nee!' roepen, maar da's natuurlijk alleen maar grappig :{w en dat is het eigenlijk ook wel :@

Edit: geluk van Estrys klinkt inderdaad echt heerlijk, maar 3 kids lijkt me zó veel :@ 2 lijkt me altijd zo praktisch te verdelen (als je uitgaat van 2 ouders ;) ), en bij 3 lijkt me dat er altijd nét eentje overal tussendoor glipt om heel de boel overhoop te halen enzo! :D
pi_159109527
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 21:27 schreef twist02 het volgende:

[..]

Eén en al herkenbaarheid ja! :D

Laatst lag ze lief te spelen terwijl man aan het koken was. Hij keek even haar kant op en dacht "Huh, ik had 'r toch helemaal geen boekje ofzo gegeven? :? " Had ze gewon de reclamefolders van het hoekje van de tafel* getrokken en lag ze uitgebreid te lezen! :D
Ja, wij hebben een hele lage salontafel ;)

En aan tafel heeft ze nu ook door dat iets wat nét buiten je bereik staat, vanzelf dichterbij komt als je maar hard genoeg aan het tafelkleed trekt }:| En wij inderdaad maar 80x 'Nee!' roepen, maar da's natuurlijk alleen maar grappig :{w en dat is het eigenlijk ook wel :@

Edit: geluk van Estrys klinkt inderdaad echt heerlijk, maar 3 kids lijkt me zó veel :@ 2 lijkt me altijd zo praktisch te verdelen (als je uitgaat van 2 ouders ;) ), en bij 3 lijkt me dat er altijd nét eentje overal tussendoor glipt om heel de boel overhoop te halen enzo! :D
Met drie valt er niks meer overhoop te halen :P Alles staat hier altijd al overhoop. :')

Het is echt heel leuk, drie. Vind ik. Soms vind ik ook van niet trouwens.
Ik merk dat we ervoor moeten waken dat de oudste wel zijn aandacht krijgt. Die vraagt daar namelijk niet om, dat is er zo eentje die overal tussendoor fietst. Precies zijn vader en die is ook een van drie en daar is dat dus zo bij gegaan vroeger. Dus gaan we nu ook regelmatig 1 op 1 dingen doen met de oudste twee. Daar genieten ze echt van.
pi_159109803
NTS, gefeliciteerd!!

Estrys: O+

Joycie, wat een hoop troubles achter de rug. Maar jullie mooie meisje O+. Ik zat op de dag van de positieve test (11-1) een jaar later bij Twix in het ziekenhuis. Dus hier helaas geen 'gezellige in de box lig' foto. Wel een prachtige 'ik lig aan de zuurstof maar blijf naar iedereen lachen' foto.

Dan las ik over kruipers, uittesters, boekverslinders, vakanties in de sneeuw en een spugende R. bij Spring.

Twix had vandaag zijn vaccinaties gemoeten, want 4 maanden oud vandaag. Ik belde dinsdag het CB om de afspraak te verzetten na overleg met de kinderarts, dat ging zo:

Ik: je spreekt met Malteser, ik bel voor mijn zoon Twix. Hij is opgenomen in het ziekenhuis dus ik zou de afspraak van aanstaande donderdag graag willen verzetten.
CB: is hij donderdag nog niet uit het ziekenhuis?
Ik: dat is nog niet bekend maar in overleg met de kinderarts is besloten dat de vaccinaties die voor donderdag gepland zijn beter uitgesteld kunnen worden.
CB: nou, dat moet ik even kijken hoor, u belt wel heel laat om het te verzetten. Het was fijner geweest als u het eerder had laten weten, dan waren er meer mogelijkheden geweest, dit is erg korte termijn.
Ik: inderdaad jammer dat ik niet kon voorspellen dat mijn zoontje moest worden opgenomen in het ziekenhuis. Maar toch bedankt voor uw medeleven en de beterschapswensen.
CB: u heeft geluk, over twee weken is er nog een plekje vrij. Die zal ik voor u inplannen.
Ik: goh, wat een geluk, prettige dag nog.
-O- o|O

[ Bericht 25% gewijzigd door Malteser op 14-01-2016 21:57:25 ]
pi_159110399
Wat zei je Malteser? O wacht nee over twee weken kan ik niet dan heb ik een begrafenis. Wat stom van het cb zeg :( Een kind kan toch ook de dag zelf nog ineens ziek worden? alsof ze zoiets nooit meemaken.
pi_159110490
Jeetje Malteser, wat een muts! o|O
pi_159110574
Nou, dat vond ik dus ook. Maar had de energie niet om heel lelijk te doen. Maar vond het heel stom! En dan niet eens beterschap wensen of zo.
pi_159110911
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 21:41 schreef Estrys het volgende:

[..]

Met drie valt er niks meer overhoop te halen :P Alles staat hier altijd al overhoop. :')
Haha, ja da's dan wel weer makkelijk ;)
quote:
Het is echt heel leuk, drie. Vind ik. Soms vind ik ook van niet trouwens.
Ik merk dat we ervoor moeten waken dat de oudste wel zijn aandacht krijgt. Die vraagt daar namelijk niet om, dat is er zo eentje die overal tussendoor fietst. Precies zijn vader en die is ook een van drie en daar is dat dus zo bij gegaan vroeger. Dus gaan we nu ook regelmatig 1 op 1 dingen doen met de oudste twee. Daar genieten ze echt van.
Lijkt me ook belangrijk om af en toe te doen inderdaad :Y Ook al je 'maar' 2 kids heb t trouwens, gewoon af en toe even 'quality time' (jeukwoord, maar dekt de lading wel!)
pi_159110990
Malteser, ik zou echt zo'n opmerking gemaakt hebben ja :(

"Wat zegt u, of we het voortaan eerder door willen geven? Ik zal het even tegen 'm zeggen! Wacht even hoor, hij verstaat het niet zo goed met zo'n zuurstofding, die zal ik even uit zetten zodat ik 'm uit kan leggen dat hij nu wel erg vervelend aan het doen is voor het CB!"
:r
/sarcasm

Edit: maar je hebt trouwens helemaal gelijk dat je daar geen energie aan verspilt hoor, dat is het ook echt niet waard natuurlijk! Lekker aan Twix geven! :* :Y
pi_159111169
Ik kan me wel voorstellen dat het heel vervelend voor het CB is als jouw kind ineens onverwacht in het ziekenhuis komt te liggen en daardoor de afspraak niet door kan gaan.

:') X duizendtriljard.
pi_159111371
Ja, het lijkt me ook zo onprettig voor verloskundigen enzo! Dat die kinderen niet gewoon op de UD komen... :(
pi_159111446
Wat een ontzettend bijzondere reactie Malteser. Ik zou flabbergasted zijn denk ik.
pi_159111622
Nts gefeliciteerd nog!

Twix weer thuis *O*

Joycie weer gesignaleerd *O* wat sneu van de voedingen

Estrys O+ Ik ga bijna twijfelen over een gezin van drie kinderen. Bijna O+
(maar niet helemaal. Mijn man wil overigens ook geen oneven aantal. Hij is de oudste van drie en heeft zijn hele jeugd een beetje buiten de boot gevallen, de middelste fietste naast papa, de jongste naast mama, en hij was oud genoeg om zelf te fietsen etc)
Maar ach qua slaapkamers kunnen we wel voor vier kinderen kiezen. Vijf, als er twee de ruime slaapkamer willen delen :')

Ehm.. Tot zo ver reikt mijn geheugen :')

Ik heb G om kwart voor zes opgehaald van de GO, hij heeft lekker in de box gespeeld terwijl ik kon eten. Nou heb ik weekend O+ man was om kwart voor tien thuis, morgen weer zou laat en als t even tegen zit moet ie zaterdag ook werken. Maar zaterdag avond gaan we uit eten met zijn twee O+
En morgen krijgt G zijn tweede prikken. Ben heel benieuwd naar zijn gewicht, het begint echt een Michelin poppetje te worden O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')