quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:03 schreef Bloesem. het volgende:
Riep iemand een obesiBaby?Zo he, die groeit lekker! En hoe doet ze het qua lengte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Voor de vorm deed ze er nog even een push up bij op 't cb, m'n 'kleine' bodybuilder
Iets minder heftig, maar nog steeds lekker grootquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:29 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Zo he, die groeit lekker! En hoe doet ze het qua lengte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de meeting allemaal maar even in die dijtjes knijpen dan![]()
Ik smeer calendula baby van Weledaquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:40 schreef JantinaGr het volgende:
Vraag:
F. haar gezichtje voelt de laatste tijd wat ruw / droog aan. Ik smeerde voorheen zo nu en dan zwitsal "voor op het wangetje", maar heb ergens gelezen dat het niet altijd goed doet bij een gevoelig huidje.
Ik smeer nu dus maar gewoon vaseline. Als jullie smeren, wat smeren jullie dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pre kind begreep ik die opmerking nooit zo, maar nu! Mjammiequote:Op donderdag 14 januari 2016 14:07 schreef Mineola het volgende:
Zo! BuitencategoriebabyJe dame doet het lekker Bloesem! Slagroom ftw
![]()
Ik noem mijne altijd bolle met zn bijna 8 kilo bij vier maanden, maar dat is ''maar" +1,5 als ik z'n grafiek eens bekijk. Valt me mee! Babyspek is zo heerlijk, ik wil er altijd in bijten
In Weleda verwacht ik geen microbeads...quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:32 schreef SaskiaR het volgende:
De gevreesde microbeads? http://www.noordzee.nl/informatie-microplastics-campagne/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |