abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159097366
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_159097464
Lekkere babysaurus Bloesem! :D Misschien moet Ketel zijn baas boven baas status opgeven dan. ;)
pi_159097475
Hahaha GVR :D M'n kleine monster O+

Het cb was trouwens heel enthousiast *O* Sofen-CB *O* Ze vonden haar een stevig en sterk meisje, mooi in verhouding. Zo kan het dus ook ;)

Edit: babysaurus _O- even onthouden!
pi_159097604
Ik O+ babysaurussen, dat snap je. Kan niet wachten tot we volgende week bij het CB weer kunnen wegen.
pi_159097738
Lekker hoor Bloesem. O+ Wil ik ook heerlijk in bijten, zo'n pudgy baby. :9~
pi_159097892
Pff, Wolk slaapt eindelijk. Niks is goed vandaag, alles is huilen. En aangezien ze nogal van het gooien is tegenwoordig ben ik al 2 spenen kwijtgeraakt vandaag. :') Gelukkig heb ik een voorraad. Mag man vanavond onder de kast en bed duiken om ze terug te vinden.
pi_159097895
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 14:03 schreef Bloesem. het volgende:
Riep iemand een obesiBaby?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o !!
Voor de vorm deed ze er nog even een push up bij op 't cb, m'n 'kleine' bodybuilder O+
Zo he, die groeit lekker! En hoe doet ze het qua lengte?
pi_159098156
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 14:29 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Zo he, die groeit lekker! En hoe doet ze het qua lengte?
Iets minder heftig, maar nog steeds lekker groot O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de meeting allemaal maar even in die dijtjes knijpen dan ;)
pi_159098181
Mijn baby is vandaag precies 12 weken. Dus vanaf vandaag hoeft ze geen vieze vitamine K meer :P

Sinds een week slaapt dochter (F.) eerder op de avond. Voorheen pas vanaf 23:00. Nu is dat rond 20:00 en slaapt dan tot 3:00 - 6:00 - 8:30
Daardoor zit er nu wel weer een nachtvoeding in, de ochtendvoedingen zijn hetzelfde gebleven.

En we zijn nu echt door de maat 2 (overdag) luiers heen en gaan volledig over naar maat 3, hallelujah! Minder ongelukjes. :P

Vraag:
F. haar gezichtje voelt de laatste tijd wat ruw / droog aan. Ik smeerde voorheen zo nu en dan zwitsal "voor op het wangetje", maar heb ergens gelezen dat het niet altijd goed doet bij een gevoelig huidje.
Ik smeer nu dus maar gewoon vaseline. Als jullie smeren, wat smeren jullie dan?
pi_159098325
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 14:40 schreef JantinaGr het volgende:

Vraag:
F. haar gezichtje voelt de laatste tijd wat ruw / droog aan. Ik smeerde voorheen zo nu en dan zwitsal "voor op het wangetje", maar heb ergens gelezen dat het niet altijd goed doet bij een gevoelig huidje.
Ik smeer nu dus maar gewoon vaseline. Als jullie smeren, wat smeren jullie dan?
Ik smeer calendula baby van Weleda O+
pi_159098345
Vaseline gebruik ik :)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_159098489
Kokosolie.
  donderdag 14 januari 2016 @ 15:28:01 #13
327807 Mariposas
יה&#14
pi_159099300
Hier ook Weleda.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_159099370
Wij smeerden de eerste weken zwitsal bij N. Daarna was het niet meer nodig, nu af en toe nog als haar hoofdje wat droog is, werkte bij haar prima, maar ze lijkt sowieso geen gevoelige huid te hebben.

RIP Alan Rickman btw. :'( Leerlingen vertelden het me net en ik stond echt even -O- voor de klas.
pi_159099431
Whoaaa Bloesem :o :o O+ O+

ObesiBeertje doet 't zo:

SPOILER
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_159099754
Ik vind weleda zo muf ruiken. Van de calendula variant kreeg mijne zelfs uitslag.

Ik smeer vaseline, Naif of een Frans babyspulletje dat ik van vakantie meenam.
pi_159099763
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 14:07 schreef Mineola het volgende:
Zo! Buitencategoriebaby :o Je dame doet het lekker Bloesem! Slagroom ftw *O*

Ik noem mijne altijd bolle met zn bijna 8 kilo bij vier maanden, maar dat is ''maar" +1,5 als ik z'n grafiek eens bekijk. Valt me mee! Babyspek is zo heerlijk, ik wil er altijd in bijten :@
pre kind begreep ik die opmerking nooit zo, maar nu! Mjammie :9

:W Grüsse! Wij zijn gister (en eergisteren een klein stukje) naar de bergen gereden. Hij deed het fantastisch in de auto. Alleen het laatste stukje had hij het zwaar. En wij ook. Want berg op, donker, toch wel wat sneeuw en we konden even niet stoppen. ;(
We hebben vandaag een klein stukje gewandeld. S. in zijn beertjespak bij papa in de draagdoek en nu slaapt iedereen. :o Ik weet van gekkigheid niet wat ik moet doen.. :D

Hoe is het met Twixie?
pi_159099863
Ik gebruik Zarqa. Voor het hele gezin dezelfde tube, hoewel ze een eigen babylijn hebben. Heel tevreden over! Ik zelf 1 plekje op mijn gezicht dat 's winters heel droog wordt, maar met deze crème nergens last van. :)

De Weleda hebben wij ook, maar die stukjes die er in zitten vind ik minder. Hebben jullie die ook? Een soort zandkorreltjes?
  donderdag 14 januari 2016 @ 16:11:02 #19
327807 Mariposas
יה&#14
pi_159100288
Stukjes? :o nee?! :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_159100902
pi_159100979
quote:
In Weleda verwacht ik geen microbeads...
Kwak
  donderdag 14 januari 2016 @ 16:36:59 #22
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_159101005
Wij gebruiken vaseline lanette.
pi_159101008
Nee da's waar :) anderzijds kan bij zo'n supernatuurlijk middel natuurlijk wel klontering ontstaan./..
pi_159101380
Mijne is ook zonder stukjes/korrels maar misschien heb je wel een unieke extraspeciale babyscrubvariant Limoentje! *O*

Lekker in de bergen! Ligt er wat sneeuw of moet je het zoeken? En hoe gaat het met S en met je grote, is ze een beetje bijgetrokken al?
pi_159101479
Wow Bloesem :D qua startgewicht begon O ietsje hoger maar die was met 4,5e maand vorige week pas 6730 gram.

Ik raad trouwens iedereen met een kat aan om de cat meow te kopen. Dat is een draaiding onder een doekje wat onze kat geweldig vindt, en O vindt dat dan weer geweldig om naar te kijken als hij op z'n matje ligt. Win-win dus! 15 euro was ie bij de blokker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')