quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
koop een taart en vier het gr gr
staat een tweetje bij je postquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
staat een tweetje bij je post
Ik maak mij er ernstige zorgen over.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Eend heeft de lolbroek en grapjas aan vandaag.
terechtquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik maak mij er ernstige zorgen over.
Ja volgens mij is het ook niet helemaal goed...quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij zit er mee opgescheept.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier minder.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Er zit 136km tussen op het moment, valt mee.
Ik zou vrezen, als ik jou wasquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier minder.
Zou het besmettelijk zijn
Nee. Een of andere Coldplay kloon is MH,quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:15 schreef minthy het volgende:
Klopt dat NP-dingetje in de op nog? Florence & the Machine Megahit?
Ah. Nog niet gehoord, weinig in de auto gezeten afgelopen week.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Een of andere Coldplay kloon is MH,
quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah. Nog niet gehoord, weinig in de auto gezeten afgelopen week.
Ja die ja.quote:
Nooit gehoord.quote:
je mist er weinig aanquote:
Komend weekend hoop ik weer meer in de auto door te kunnen brengen, mogelijk komt ie dan langs. Of de nieuwe MH, dan ben ik maar meteen daarvan op de hoogtequote:
Doe je zwaaien?quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Komend weekend hoop ik weer meer in de auto door te kunnen brengen, mogelijk komt ie dan langs. Of de nieuwe MH, dan ben ik maar meteen daarvan op de hoogte
donderdag 14 januari 2016 14:26 schreef minthy het volgende:[/b]quote:Op [quote]
[b]Op donderdag 14 januari 2016 14:29 schreef rubbereend het volgende:
ik zwaai trouwens ook altijd maar ik app nooit onderweg
wat was de Nederlandse inzending?quote:
The Paradise Suitequote:Op donderdag 14 januari 2016 14:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat was de Nederlandse inzending?
en zijn we genomineerd?quote:
Nee.quote:
quote:
Net of dat ooit bij de Oscars wel het geval is.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:44 schreef ChatGirl het volgende:
Weinig verrassende nominaties trouwens.
Ik blijf altijd hoop houden.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:55 schreef Bronson het volgende:
[..]
Net of dat ooit bij de Oscars wel het geval is.
Doe ik ook, gemiddeld iets meer dan 3 keer per dag momenteelquote:
Goede carrièreswitchquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:17 schreef wolfrolf het volgende:
Roel iets voor jou? http://over.npo.nl/vacatures-en-stages-npo/zendermanager-npo-3fm
Gewoon ff Wilbert en consorten toevoegen op LinkedIn en je bent binnenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goede carrièreswitch.
Zo'n functie lijkt me toch vooral vanuit het eigen netwerk te worden ingevuld. Die vacature zal vast voor de show online staan..
Same here broquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:23 schreef SilentChaos het volgende:
"Het betreft een full time functie (36 uur)"
36 uur Full-time noemengodverdomme, dan werk ik fuller-time met m'n (officieel) 40 uur
Verdommequote:Op donderdag 14 januari 2016 15:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Same here bro
4 dagen van 9 uur en je bent golden.
4x9quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Same here bro
4 dagen van 9 uur en je bent golden.
In mijn sector is 32u al fulltime. Meer is geestelijk ook niet echt vol te houden/aan te raden.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:23 schreef SilentChaos het volgende:
"Het betreft een full time functie (36 uur)"
36 uur Full-time noemengodverdomme, dan werk ik fuller-time met m'n (officieel) 40 uur
Ik zou ook niks meer tegen SC zeggen hoor.quote:
Ik heb het expres tussen quotes gezet omdat ik Hazes quotequote:Op donderdag 14 januari 2016 15:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zou ook niks meer tegen SC zeggen hoor.
Het leven doet hard vandaag.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zou ook niks meer tegen SC zeggen hoor.
LOL je snapt me verkeerdquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme
Maar jij hebt wel redelijk veel overwerk volgens mij
oooooooooooooooh op die manier!quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
LOL je snapt me verkeerd
Ik werk dus ook (minimaal) 40 uur
Als ik 36 uur had zou ik wel 3x9 doen
3 dagen weekend like a baws
bitches!!!11quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
oooooooooooooooh op die manier!
Ja dat zou ik ook wel willen!
Toen ik in Utrecht werkte heb ik het wel geopperd (ook i.v.m. vervoer). Helaas niet gelukt
iddquote:
quote:
Niet alleen vandaagquote:
Hmm ik heb natuurlijk al wel een voet tussen de deur.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goede carrièreswitch.
Zo'n functie lijkt me toch vooral vanuit het eigen netwerk te worden ingevuld. Die vacature zal vast voor de show online staan..
En een entrance met jinglequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hmm ik heb natuurlijk al wel een voet tussen de deur.
"Iedere woensdagmiddag kiest jinglegod Pandaplint eigenhandig een megahit".quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hmm ik heb natuurlijk al wel een voet tussen de deur.
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 15-01-2016 om 05:34:15WEEZER KOMT MET NIEUW ALBUM NAAR AMSTERDAM!!!!!! https://t.co/mDwv9ArH2N reageer retweet
jizzJIZZZZZ /veenstraquote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:09 schreef Bronson het volgende:
Michiel draait straks Weezer.twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 15-01-2016 om 05:34:15WEEZER KOMT MET NIEUW ALBUM NAAR AMSTERDAM!!!!!! https://t.co/mDwv9ArH2N reageer retweet
Dus iedereen in Amsterdam zo van "Is Weezer?"quote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:09 schreef Bronson het volgende:
Michiel draait straks Weezer.twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 15-01-2016 om 05:34:15WEEZER KOMT MET NIEUW ALBUM NAAR AMSTERDAM!!!!!! https://t.co/mDwv9ArH2N reageer retweet
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Dus iedereen in Amsterdam zo van "Is Weezer?"
Dat doet hij goed, inderdaad!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:15 schreef SilentChaos het volgende:
"ieder goed liedje is een country-liedje"
Waylon
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:15 schreef SilentChaos het volgende:
"ieder goed liedje is een country-liedje"
Waylon
Hij heeft gewoon gelijk.quote:
Daarom NPO Radio ZWEIquote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:43 schreef Bronson het volgende:
Jett Rebel komt dit jaar met drie losse albums
VERDOMME. Dat wordt een jaar lang geilerij van 3fm / dwdd op hem.
Tering.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:43 schreef Bronson het volgende:
VERDOMME. Dat wordt een jaar lang geilerij van 3fm / dwdd op hem.
Handig. Mijn bierviltjes zijn bijna op.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:43 schreef Bronson het volgende:
Jij schaft zijn albums aan ja?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Handig. Mijn bierviltjes zijn bijna op.
Welnee, 3FM geeft er vast wel een miljoenmiljard gratis weg.quote:
Jij gaat met een prijsvraag van Jett Rebel meedoen ja?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Welnee, 3FM geeft er vast wel een miljoenmiljard gratis weg.
Verdomme Bronsno. Mijn grap wat doe je.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:22 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jij gaat met een prijsvraag van Jett Rebel meedoen ja?
Mag ik mee?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo vakantieaanvraag bij baas ingeleverd. Bijna vliegtickets geboekt. Woehoe
Van mij mag jequote:
Waar ga je naar toe? Ik vermaak me wel anders.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van mij mag je
Ik heb wel ergens tussendoor een bruiloft daar dan.
Portugal, Algarve. Naar de plek waar ik vorige jaar gewoond heb.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waar ga je naar toe? Ik vermaak me wel anders.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Verdomme Bronsno. Mijn grap wat doe je.
Het regent hier dan waarschijnlijk ook. Maar vakantie is altijd +1.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Portugal, Algarve. Naar de plek waar ik vorige jaar gewoond heb.
Tevens in maart, dus regen daar
mexilhoeira grandequote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
welke grapquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Verdomme Bronsno. Mijn grap wat doe je.
op vakantie in maartquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
met wie vlieg je?quote:
Geen idee, De kans is groot dat ik niemand ken in het vliegtuigquote:
Samen met mij.quote:
hoe lang ga je weg?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar om serieus te antwoorden. Transavia, want redelijke tijden en redelijke prijzen.
Heen vanaf Amsterdam, terug kom ik aan op Eindhoven.
Weekje maar. Dinsdag heen vliegen week erop op woensdag terug. Zo zat ik net op de goedkope tarieven.quote:
Al een paar jaar toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:19 schreef rubbereend het volgende:
Patrick Jumpen verspreidt tegenwoordig het woord van god:
Dat hebben alle rokersquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Tast roken ook je hersens aan? (Sorry Noes)
Dat je buiten gaat roken op het balkon zodat het binnen niet gaat stinken, maar dat je het balkondeur wagenwijd open laat staan en daarvoor gaat roken
Ik heb weer een hartig woordje gesproken met een huisgenoot
Kan de helft van de was weer opnieuw wassen, omdat de stank de gang door was getrokken langs alles was![]()
noes doet de deur gewoon dichtquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Tast roken ook je hersens aan? (Sorry Noes)
Dat je buiten gaat roken op het balkon zodat het binnen niet gaat stinken, maar dat je het balkondeur wagenwijd open laat staan en daarvoor gaat roken
Ik heb weer een hartig woordje gesproken met een huisgenoot
Kan de helft van de was weer opnieuw wassen, omdat de stank de gang door was getrokken langs alles was![]()
quote:
Brave Noesquote:
Ik ga de eerste week van maart op vakantiequote:
Goed nummer voor aan het einde van de avond met iets te veel op om toch nog even met die ene jongen te dansenquote:
welke jongen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed nummer voor aan het einde van de avond met iets te veel op om toch nog even met die ene jongen te dansen
wij een week laterquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga de eerste week van maart op vakantie
Waarheen?quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:37 schreef ChatGirl het volgende:
Dat gaat allemaal maar op vakantie hier.
laatste keer was vorig jaar Maart voor mijquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:37 schreef ChatGirl het volgende:
Die je tegenkwam tijdens een avondje feesten op zo'n studentenfeest ding.quote:
eerst nog ff carnavalquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:37 schreef ChatGirl het volgende:
Carnavalquote:
quote:
In Arnhem hebben ze de buurt geterroriseerd met moskeegeluiden om de inwoners te laten wennen. Straks zetten ze die Jett Rebel cd's in om het nog een stuk erger te terroriseren... Gerucht gaat dat IS ook al een partijtje heeft ingekochtquote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:43 schreef Bronson het volgende:
quote:
geen idee, komt mijn berichtje binnen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Is whatsapp kapot of mijn telefoon?
Ja mijn complimenten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:45 schreef wolfrolf het volgende:
Muis heb je wel gezien dat ik mexilhoeira grande nog steeds goed sgrijf
Jups. Komt mijn berichtje binnen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee, komt mijn berichtje binnen?
Ja, de laatste wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups. Komt mijn berichtje binnen?
Je vergad de hooftletters.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:45 schreef wolfrolf het volgende:
Muis heb je wel gezien dat ik mexilhoeira grande nog steeds goed sgrijf
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:48 schreef ChatGirl het volgende:
Maak het alu-hoedje van dit kind eens wat losser.
hij heeft de perfecte leeftijd voor alu hoedjes.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:48 schreef ChatGirl het volgende:
Maak het alu-hoedje van dit kind eens wat losser.
staat as we speak aanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:53 schreef ChatGirl het volgende:
Eend, heb je het album van De Staat al gehoord?
ik tel 3 skippyballenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:51 schreef rubbereend het volgende:
tijd voor lichaamsbeweging
[ afbeelding ]
Ja. En ik heb nu best spijt dat ik geen kaartje heb gekocht voor als ze in Rotterdam komenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
staat as we speak aanbest goed weer
dan zal ik je verder niet jaloers makenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja. En ik heb nu best spijt dat ik geen kaartje heb gekocht voor als ze in Rotterdam komen
Bewegen is belangrijkquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:51 schreef rubbereend het volgende:
tijd voor lichaamsbeweging
[ afbeelding ]
D'r zijn wel nog kaartjes voor Den Haag zie ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zal ik je verder niet jaloers maken
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
D'r zijn wel nog kaartjes voor Den Haag zie ik.
Nu nog iemand zoeken die me wil sponsoren want ik ben redelijk blutquote:
¤16 valt wel mee tochquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nu nog iemand zoeken die me wil sponsoren want ik ben redelijk blut
WTF is dit nou weer voor een vacaturetekst?quote:Durf jij spontaan op mensen af te stappen en op een leuke manier de aantrekkelijke flyer te overhandigen? Of Ken je een leuke kandidaten: DELEN! Dank!
Verantwoordelijke baan, lijkt me.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
WTF is dit nou weer voor een vacaturetekst?![]()
¤16 euro voor een ticket betalen of ¤16 besteden aan eten. Dan is de keus snel gemaakt.quote:
Wie heeft er nou eten nodig?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
¤16 euro voor een ticket betalen of ¤16 besteden aan eten. Dan is de keus snel gemaakt.
Vast wel. Ik heb vandaag twee sollicitaties de deur uit gedaan. En maandag ga ik reageren op alle callcenterfuncties die er zijn. Dr moet gewoon geld binnenkomen, en hoe het gebeurt maakt me nu niet meer zoveel uit.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wie heeft er nou eten nodig?
Ik snap je punt hoor. Komt wel goed ooit
Uhuh. Overweeg je al een carrièremove?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Verantwoordelijke baan, lijkt me.
Ik stop met alles wat ik aan het doen ben en ga kijken.quote:
Ga je dan over Domien heen jizzen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:05 schreef borisz het volgende:
Dinsdagavond weer eens naar de Peperbus in Hillywood.
Hij wordt al zenderbaas van 3FMquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Uhuh. Overweeg je al een carrièremove?
dat wordt ChatGirl alquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij wordt al zenderbaas van 3FM
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij wordt al zenderbaas van 3FM
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga je dan over Domien heen jizzen?
Ga je ze wat kwaliteitsmuziek pitchen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik mag meedoen aan een muziekonderzoek. Kwalitatief deze keer.
Zeker! Ik ga me meteen aanmelden!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Uhuh. Overweeg je al een carrièremove?
Bechamelsaus????quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mex liet vandaag een bechamelsaus aanbranden.
Flopdag.
Jij laat de vrouw in huis zeker goed haar werk doen?quote:
Ik las "ook" vreemd genoegquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij laat de vrouw in huis zeker goed haar werk doen?
Zoals een goed autist betaamt!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat gemiddelde van 3 is flink stabiel
Ik mis een referentie naar de betoncentrale.quote:Op zondag 17 januari 2016 10:48 schreef wolfrolf het volgende:
KLB / Wijven waarderen steun en geruststelling niet...
Werkman topics, altijd +1
quote:Op zondag 17 januari 2016 12:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik mis een referentie naar de betoncentrale.
Tenzij je alleen maar zolderkamerautisten als vrienden hebt, dan moet je wel posten. Je vrienden kunnen dan niet naar buiten kijken, want of hun zolderraam is dicht gesneeuwd of dicht gevroren.quote:
Be Like Bob is de geniaalste pagina van FB momenteelquote:
Goed punt.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tenzij je alleen maar zolderkamerautisten als vrienden hebt, dan moet je wel posten. Je vrienden kunnen dan niet naar buiten kijken, want of hun zolderraam is dicht gesneeuwd of dicht gevroren.
Klopt!quote:Op maandag 18 januari 2016 09:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Be Like Bob is de geniaalste pagina van FB momenteel
Ik vond het maar een dooie boel...quote:Op maandag 18 januari 2016 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Queen moet je ook live zien. Vooral de zanger is erg goed live.
Nee joh.quote:Op maandag 18 januari 2016 10:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond het maar een dooie boel...
Too soon?
wut?! Heb er nog niks van gehoord eigenlijkquote:Op maandag 18 januari 2016 10:52 schreef Sersjee het volgende:
Moet zeggen dat St. Tropez een hele verbetering is t.o.v. GBTTZ.
Zelden zal een bal ronder zijn geweest dan nu, Roel.quote:
Zeker!quote:Op maandag 18 januari 2016 11:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zelden zal een bal ronder zijn geweest dan nu, Roel.
ik heb wel eens een vierkant vierkant gezien dat was ook heel erg leukquote:Op maandag 18 januari 2016 11:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zelden zal een bal ronder zijn geweest dan nu, Roel.
twitter:AndreasUdo twitterde op maandag 18-01-2016 om 11:26:58Adverteer bij een trending #, wat kan er nou misgaan? https://t.co/J3vo6lvhQ0 reageer retweet
quote:
Victor Reinier?quote:Op maandag 18 januari 2016 13:36 schreef wolfrolf het volgende:
Epische klassieker: GC / Wie is deze man?!!!
Zo had ik laatst een duif-afdruk op een van m'n ramen zittenquote:
Je gemiddelde, wat doe je.quote:
Ik denk dat ik als ik het lang genoeg doortrek (no pun intended) rond 2,5 per dag kom te zitten. Weekend betekent vaak minder faxenquote:
Meer zuipenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:24 schreef SilentChaos het volgende:
Weekend betekent vaak minder faxen
Dat levert mij vooral veel valse lucht opquote:
Ging over nieuw nummer wat leentjebuur heeft gespeeld bij een 60s nummer wat Andre Hazes ook al eens gecovered heeft. Gingen ze dat een soort van mixen. Leek nergens op. 10 minuten lang nutteloze radio.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
pardon? wat wens jij hiermee te zeggen edje?
downtime op FOK! is erger jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:03 schreef Bronson het volgende:
Jezus man, twee uur geen twitter.. Nou nou. Wat een verschrikking zeg.
Wat een kutleven heb je dan dat je je daar druk om maakt.
Een fax?quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft Bieber weer wat nieuws uitgescheten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |