Zoals een goed autist betaamt!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat gemiddelde van 3 is flink stabiel
Ik mis een referentie naar de betoncentrale.quote:Op zondag 17 januari 2016 10:48 schreef wolfrolf het volgende:
KLB / Wijven waarderen steun en geruststelling niet...
Werkman topics, altijd +1
quote:Op zondag 17 januari 2016 12:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik mis een referentie naar de betoncentrale.
Tenzij je alleen maar zolderkamerautisten als vrienden hebt, dan moet je wel posten. Je vrienden kunnen dan niet naar buiten kijken, want of hun zolderraam is dicht gesneeuwd of dicht gevroren.quote:
Be Like Bob is de geniaalste pagina van FB momenteelquote:
Goed punt.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tenzij je alleen maar zolderkamerautisten als vrienden hebt, dan moet je wel posten. Je vrienden kunnen dan niet naar buiten kijken, want of hun zolderraam is dicht gesneeuwd of dicht gevroren.
Klopt!quote:Op maandag 18 januari 2016 09:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Be Like Bob is de geniaalste pagina van FB momenteel
Ik vond het maar een dooie boel...quote:Op maandag 18 januari 2016 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Queen moet je ook live zien. Vooral de zanger is erg goed live.
Nee joh.quote:Op maandag 18 januari 2016 10:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond het maar een dooie boel...
Too soon?
wut?! Heb er nog niks van gehoord eigenlijkquote:Op maandag 18 januari 2016 10:52 schreef Sersjee het volgende:
Moet zeggen dat St. Tropez een hele verbetering is t.o.v. GBTTZ.
Zelden zal een bal ronder zijn geweest dan nu, Roel.quote:
Zeker!quote:Op maandag 18 januari 2016 11:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zelden zal een bal ronder zijn geweest dan nu, Roel.
ik heb wel eens een vierkant vierkant gezien dat was ook heel erg leukquote:Op maandag 18 januari 2016 11:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zelden zal een bal ronder zijn geweest dan nu, Roel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |