Jups. Komt mijn berichtje binnen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee, komt mijn berichtje binnen?
Ja, de laatste wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups. Komt mijn berichtje binnen?
Je vergad de hooftletters.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:45 schreef wolfrolf het volgende:
Muis heb je wel gezien dat ik mexilhoeira grande nog steeds goed sgrijf
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:48 schreef ChatGirl het volgende:
Maak het alu-hoedje van dit kind eens wat losser.
hij heeft de perfecte leeftijd voor alu hoedjes.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:48 schreef ChatGirl het volgende:
Maak het alu-hoedje van dit kind eens wat losser.
staat as we speak aanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:53 schreef ChatGirl het volgende:
Eend, heb je het album van De Staat al gehoord?
ik tel 3 skippyballenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:51 schreef rubbereend het volgende:
tijd voor lichaamsbeweging
[ afbeelding ]
Ja. En ik heb nu best spijt dat ik geen kaartje heb gekocht voor als ze in Rotterdam komenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
staat as we speak aanbest goed weer
dan zal ik je verder niet jaloers makenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja. En ik heb nu best spijt dat ik geen kaartje heb gekocht voor als ze in Rotterdam komen
Bewegen is belangrijkquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:51 schreef rubbereend het volgende:
tijd voor lichaamsbeweging
[ afbeelding ]
D'r zijn wel nog kaartjes voor Den Haag zie ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zal ik je verder niet jaloers maken
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
D'r zijn wel nog kaartjes voor Den Haag zie ik.
Nu nog iemand zoeken die me wil sponsoren want ik ben redelijk blutquote:
¤16 valt wel mee tochquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nu nog iemand zoeken die me wil sponsoren want ik ben redelijk blut
WTF is dit nou weer voor een vacaturetekst?quote:Durf jij spontaan op mensen af te stappen en op een leuke manier de aantrekkelijke flyer te overhandigen? Of Ken je een leuke kandidaten: DELEN! Dank!
Verantwoordelijke baan, lijkt me.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
WTF is dit nou weer voor een vacaturetekst?![]()
¤16 euro voor een ticket betalen of ¤16 besteden aan eten. Dan is de keus snel gemaakt.quote:
Wie heeft er nou eten nodig?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
¤16 euro voor een ticket betalen of ¤16 besteden aan eten. Dan is de keus snel gemaakt.
Vast wel. Ik heb vandaag twee sollicitaties de deur uit gedaan. En maandag ga ik reageren op alle callcenterfuncties die er zijn. Dr moet gewoon geld binnenkomen, en hoe het gebeurt maakt me nu niet meer zoveel uit.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wie heeft er nou eten nodig?
Ik snap je punt hoor. Komt wel goed ooit
Uhuh. Overweeg je al een carrièremove?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Verantwoordelijke baan, lijkt me.
Ik stop met alles wat ik aan het doen ben en ga kijken.quote:
Ga je dan over Domien heen jizzen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:05 schreef borisz het volgende:
Dinsdagavond weer eens naar de Peperbus in Hillywood.
Hij wordt al zenderbaas van 3FMquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Uhuh. Overweeg je al een carrièremove?
dat wordt ChatGirl alquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij wordt al zenderbaas van 3FM
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij wordt al zenderbaas van 3FM
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga je dan over Domien heen jizzen?
Ga je ze wat kwaliteitsmuziek pitchen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik mag meedoen aan een muziekonderzoek. Kwalitatief deze keer.
Zeker! Ik ga me meteen aanmelden!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Uhuh. Overweeg je al een carrièremove?
Bechamelsaus????quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mex liet vandaag een bechamelsaus aanbranden.
Flopdag.
Jij laat de vrouw in huis zeker goed haar werk doen?quote:
Ik las "ook" vreemd genoegquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij laat de vrouw in huis zeker goed haar werk doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |