Och heb er niet zoveel problemen mee, ik ben immers toch geen buitenlander.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vind het om te janken. Ik sta bekend als rechts, maar ik heb zo'n weerstand tegen al die "het is een Marokkaan/moslim/buut'nlander en dus *insert maatregel*"-oneliners. Ik trek dat echt slecht.
Nog wat Turken in je bed gehad de laatste tijd?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och heb er niet zoveel problemen mee, ik ben immers toch geen buitenlander.
"Raemon"quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:34 schreef Kaas- het volgende:
Raemon Sluiter heeft ook een dubbelhandige achterhand.
Niet voor zover ik me kan herinneren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nog wat Turken in je bed gehad de laatste tijd?
Ik zal er een topic over openen. Gaat het binnen een halve pagina over islamitische scholen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vrijheid van onderwijs etc nu bij nieuwsuur
Raymont.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:34 schreef Kaas- het volgende:
Raemon Sluiter heeft ook een dubbelhandige achterhand.
Vijf posts, zeg ik.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zal er een topic over openen. Gaat het binnen een halve pagina over islamitische scholen.
Ik snap deze post ook niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
"Raemon".
En het is een tennisser.
Ach, tokkierechts, we hebben het er maar mee te doen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vind het om te janken. Ik sta bekend als rechts, maar ik heb zo'n weerstand tegen al die "het is een Marokkaan/moslim/buut'nlander en dus *insert maatregel*"-oneliners. Ik trek dat echt slecht.
Oke.quote:
Arib schijnt van alle openbare scholen madrassa's te gaan maken, las ik op internetquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zal er een topic over openen. Gaat het binnen een halve pagina over islamitische scholen.
Ik wilde reageren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, tokkierechts, we hebben het er maar mee te doen.
Gelukkig is de erfenis van links een stuk bedenkelijker, met hun nazi's en communisten binnen hetzelfde kamp.
<2 maand valt wel onder de laatste tijd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet voor zover ik me kan herinneren.
Denk iets van 8 weken geleden de laatste.
Ben je al zo afgestompt in die relatie?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
<2 maand valt wel soort van onder de laatste tijd.
Tem snapt het.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:36 schreef Tem het volgende:
Dubbelhandige backhand bij squash is wel sneu.
Goede stelling.quote:"Ik heb nooit gezegd dat er iets niet gezegd mag worden in parlement", aldus Arib in de Kamer.
Komt dat voor dan?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:36 schreef Tem het volgende:
Dubbelhandige backhand bij squash is wel sneu.
Ik vraag me ook wel eens af of al die mensen dat nou echt geloven, of dat ze elkaar maar angstig wat naroepen om niet buiten de boot te vallen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, helaas wel ben ik bang. Het principe van Dekker is een niet onaardig idee om artikel 23 wat aan te passen aan deze tijd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee hoor. Morgenavond weer even bij iemand op bezoek.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben je al zo afgestompt in die relatie?
En die iemand is dus niet vriendlief neem ik aan?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee hoor. Morgenavond weer even bij iemand op bezoek.
"Ik heb eens rondgevraagd bij mij in de straat en hier heeft niemand op Arib gestemd, maar allemaal op Wilders. Daarom snap ik ook niet dat zij kamervoorzitter is geworden. Oprutte!"quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me ook wel eens af of al die mensen dat nou echt geloven, of dat ze elkaar maar angstig wat naroepen om niet buiten de boot te vallen.
Nee, als het erik was geweest zou ik niet achter de gasplaat durven staan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:39 schreef Tem het volgende:
[..]
GS heeft het zelf gezien. Maar waarschijnlijk een tennisser die is gaan squashen. Erik ofzo.
Erik die sport, wat een gezicht moet dat zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:39 schreef Tem het volgende:
[..]
GS heeft het zelf gezien. Maar waarschijnlijk een tennisser die is gaan squashen. Erik ofzo.
Zo ongeveer kun je het je voorstellen ja.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
"Ik heb eens rondgevraagd bij mij in de straat en hier heeft niemand op Arib gestemd, maar allemaal op Wilders. Daarom snap ik ook niet dat zij kamervoorzitter is geworden. Oprutte!"
Elias die hardloopt in het kwadraat.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Erik die sport, wat een gezicht moet dat zijn.
Zal toch niet?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En die iemand is dus niet vriendlief neem ik aan?
Ik heb niet het hele item gezien, zal het morgen eens terugzoeken. Als ik zin heb bak ik wel een topic van artikel 23, maar dan waarschijnlijk met het verzoek vooraf aan de mods om het weer dicht te knikkeren als het die kant op gaat.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, helaas wel ben ik bang. Het principe van Dekker is een niet onaardig idee om artikel 23 wat aan te passen aan deze tijd.
Ik veroordeel niet.quote:
Ik heb op Facebook contact met een prachtige Arabische jongedame.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:41 schreef Nautilus. het volgende:
Khadija Arib was wel mooi als jong meisje, denk ik.
Er was ook al iemand in dat livetopic die een of andere internetpoll aanhaalde, waarbij de meerderheid van de bezoekers voor Bosma had gestemd. Omdat de Tweede Kamer anders koos, was het niet democratischquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
"Ik heb eens rondgevraagd bij mij in de straat en hier heeft niemand op Arib gestemd, maar allemaal op Wilders. Daarom snap ik ook niet dat zij kamervoorzitter is geworden. Oprutte!"
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Er was ook al iemand in dat livetopic die een of andere internetpoll aanhaalde, waarbij de meerderheid van de bezoekers voor Bosma had gestemd. Omdat de Tweede Kamer anders koos, was het niet democratisch.
Denk ik ook wel, vind er zo gauw alleen geen foto's van.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:41 schreef Nautilus. het volgende:
Zeg dan in hemelsnaam jongedame.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:41 schreef Nautilus. het volgende:
Het is nog steeds een mooie vrouw.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:41 schreef Nautilus. het volgende:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Denk ik ook wel, vind er zo gauw alleen geen foto's van.
Doel is om het eenvoudiger te maken om op basis van pedagogische principes, zoals bijvoorbeeld montesorie, scholen te kunnen stichten. Eigenlijk worden de mogelijkheden voor het stichten van bijzondere scholen wat verruimd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb niet het hele item gezien, zal het morgen eens terugzoeken. Als ik zin heb bak ik wel een topic van artikel 23, maar dan waarschijnlijk met het verzoek vooraf aan de mods om het weer dicht te knikkeren als het die kant op gaat.
Het is een heel interessant onderwerp. De vrijheid van onderwijs zoals we die kennen is een groot goed, maar het geheel wat er ontstaan is houdt zichzelf in een soort houdgreep.
Tijd voor een referendumquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Er was ook al iemand in dat livetopic die een of andere internetpoll aanhaalde, waarbij de meerderheid van de bezoekers voor Bosma had gestemd. Omdat de Tweede Kamer anders koos, was het niet democratisch.
Waarom kom jij eigenlijk niet in de flikker SC? Sinds ik daar rondloop kan ik me hier gewoon een beetje normaal gedragen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik veroordeel niet.
Zuige kreng, het is geen praatpaal.
Zet een man wel aan het twijfelen inderdaad, zij of Jacobi.quote:
Sowieso deugt het al niet dat Wilders geen president is met zijn 41 zetels.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeg dan in hemelsnaam jongedame.
Je herkent haar bijna niet terug, zo zonder snor.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Denk ik ook wel, vind er zo gauw alleen geen foto's van.
Veel te gay.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom kom jij eigenlijk niet in de flikker SC? Sinds ik daar rondloop kan ik me hier gewoon een beetje normaal gedragen.
Jong meisje is inderdaad eh, een rekbaar begrip. Zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeg dan in hemelsnaam jongedame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |