Och heb er niet zoveel problemen mee, ik ben immers toch geen buitenlander.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vind het om te janken. Ik sta bekend als rechts, maar ik heb zo'n weerstand tegen al die "het is een Marokkaan/moslim/buut'nlander en dus *insert maatregel*"-oneliners. Ik trek dat echt slecht.
Nog wat Turken in je bed gehad de laatste tijd?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och heb er niet zoveel problemen mee, ik ben immers toch geen buitenlander.
"Raemon"quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:34 schreef Kaas- het volgende:
Raemon Sluiter heeft ook een dubbelhandige achterhand.
Niet voor zover ik me kan herinneren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nog wat Turken in je bed gehad de laatste tijd?
Ik zal er een topic over openen. Gaat het binnen een halve pagina over islamitische scholen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vrijheid van onderwijs etc nu bij nieuwsuur
Raymont.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:34 schreef Kaas- het volgende:
Raemon Sluiter heeft ook een dubbelhandige achterhand.
Vijf posts, zeg ik.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zal er een topic over openen. Gaat het binnen een halve pagina over islamitische scholen.
Ik snap deze post ook niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
"Raemon".
En het is een tennisser.
Ach, tokkierechts, we hebben het er maar mee te doen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vind het om te janken. Ik sta bekend als rechts, maar ik heb zo'n weerstand tegen al die "het is een Marokkaan/moslim/buut'nlander en dus *insert maatregel*"-oneliners. Ik trek dat echt slecht.
Oke.quote:
Arib schijnt van alle openbare scholen madrassa's te gaan maken, las ik op internetquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zal er een topic over openen. Gaat het binnen een halve pagina over islamitische scholen.
Ik wilde reageren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, tokkierechts, we hebben het er maar mee te doen.
Gelukkig is de erfenis van links een stuk bedenkelijker, met hun nazi's en communisten binnen hetzelfde kamp.
<2 maand valt wel onder de laatste tijd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet voor zover ik me kan herinneren.
Denk iets van 8 weken geleden de laatste.
Ben je al zo afgestompt in die relatie?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
<2 maand valt wel soort van onder de laatste tijd.
Tem snapt het.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:36 schreef Tem het volgende:
Dubbelhandige backhand bij squash is wel sneu.
Goede stelling.quote:"Ik heb nooit gezegd dat er iets niet gezegd mag worden in parlement", aldus Arib in de Kamer.
Komt dat voor dan?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:36 schreef Tem het volgende:
Dubbelhandige backhand bij squash is wel sneu.
Ik vraag me ook wel eens af of al die mensen dat nou echt geloven, of dat ze elkaar maar angstig wat naroepen om niet buiten de boot te vallen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, helaas wel ben ik bang. Het principe van Dekker is een niet onaardig idee om artikel 23 wat aan te passen aan deze tijd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee hoor. Morgenavond weer even bij iemand op bezoek.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben je al zo afgestompt in die relatie?
En die iemand is dus niet vriendlief neem ik aan?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee hoor. Morgenavond weer even bij iemand op bezoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |