Evenveel stemmen is dankzij de afwezigheid van Jesse onmogelijk tenzij een God het presteert om een ongeldige stem uit te brengen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]en als er dan evenveel stemmen voor beide kandidaten is, dan wordt er gegrabbeld.
Neejoh. Dat ziet iederen toch.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:32 schreef karton2 het volgende: Zou een grap zijn als de PVV op Arib stemt en (misschien) dankzij die stemmen wint. Kan de PVV weer roepen hoe groot De Kloof is.
Toen konden de mensen thuis tenminste stemmen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ik keek Idols omdat ik Jim graag had zien winnen. Hetzelfde gevoel heb ik nu met Ton Elias.
dat zeiden ze twee maanden voor de vorige verkiezingen ookquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hebben ze voor de toekomst meer aan. PVDA is toch op sterven na dood.
Bitter Lemon voor de kijker, niks mis mee toch?quote:
Die heeft een kleine snotneus gekregenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben er eindelijk achter wie het afwezige kamerlid is. Niemand minder dan Jesse Klaver.
Nu echt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zeiden ze twee maanden voor de vorige verkiezingen ook
Dan had Martin Bosma glorieus gewonnen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:35 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Toen konden de mensen thuis tenminste stemmen.
Kan wel. Door ongeldige stem zijn er niet 2 maar 3 stem-opties.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Evenveel stemmen is dankzij de afwezigheid van Jesse onmogelijk tenzij een God het presteert om een ongeldige stem uit te brengen.
Godverdomme elke keer weer naar die stembus hobbelen en weer terug.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:35 schreef Szura het volgende:
Elias heeft voor z'n gevoel een marathon gelopen in die Kamer
Dat was tenminste nog een leuk showtje geweest, ja.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan had Martin Bosma glorieus gewonnen.
Elias zal al wel bekaf zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Godverdomme elke keer weer naar die stembus hobbelen en weer terug.
Valt wat voor te zeggen, maar iedereen wist dat het vrij stemmen was de eerste ronde. Ze hadden na de eerste ronde dan ook net zo goed de kandidaat met de minste stemmen af kunnen laten vallen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:33 schreef UltraR het volgende:
[..]
Stel dat Vermeij 20+ stemmen had gehaald terwijl ze geen kandidate is. Dat had anderen kunnen doen besluiten ook op haar te stemmen. Daar wordt nog ruimte voor gegeven in ronde 2.
Ja dat is meteen een goede weerspiegeling van de Nederlandse samenleving ook.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:36 schreef opperkleurder het volgende:
En maar zeggen dat politiek niet leeft. De topics gaan als warme broodjes hier.
Hoe graag ik het daar ook mee eens zou zijn, ik vind de huidige 9 zetels in de peilingen echt hilarisch, ze gaan Aboutaleb als lijsttrekker naar voren schuiven bij de komende verkiezingen en dat gaat het zetelverlies flink beperken voor ze.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hebben ze voor de toekomst meer aan. PVDA is toch op sterven na dood.
Parlementsleden die hun werk zo niet serieus nemen als dat PvdD-volk bevestigen dat het inderdaad een nepparlement is.quote:
Lekkere uiers.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Mei Li Vos. Ook zo'n figuur waarvan ik afvraag hoe die ooit in de Kamer is beland.
Hij was daarnet ook zo rood als een tomaat.quote:
Asscher geef ik meer kans.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:37 schreef UltraR het volgende:
[..]
Hoe graag ik het daar ook mee eens zou zijn, ik vind de huidige 9 zetels in de peilingen echt hilarisch, ze gaan Aboutaleb als lijsttrekker naar voren schuiven bij de komende verkiezingen en dat gaat de zetelwinst flink beperken voor ze.
Reken er maar op dat de zaak allang is afgedeald.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
Elias wint. PVV en CDA gaan voor Elias en nooit voor Arib.
Kleingodquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Evenveel stemmen is dankzij de afwezigheid van Jesse onmogelijk tenzij een God het presteert om een ongeldige stem uit te brengen.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Daar ben je wel snel achtergekomen.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die is vader geworden. Jesse, als je mee leest, van harte!
via verkiezingenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Mei Li Vos. Ook zo'n figuur waarvan ik afvraag hoe die ooit in de Kamer is beland.
Juist van eenzijdig voedsel kun je dik worden. In Afrika hebben ze ook vaak zo'n opgezette buik.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:38 schreef hoas het volgende:
[..]
Dat zie je vaker bij VVDers is iig geen teken van armoede.
Ja, iig niet Bosma.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:38 schreef deedeetee het volgende:
Zijn z er nog niet uit ? Ligt voor de hand wie dit gaat winnen toch ?
quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:39 schreef Ingolstadt het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellige mevrouw nu al.
Ziet er niet uitquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:39 schreef Ingolstadt het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellige mevrouw nu al.
Marokkaanse Marijke Helwegen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:39 schreef Ingolstadt het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellige mevrouw nu al.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:39 schreef Ingolstadt het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellige mevrouw nu al.
Jezus wat een spook.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:39 schreef Ingolstadt het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellige mevrouw nu al.
Je ziet aan alles dat het zo'n vervelende, in een slachtofferrol kruipende heks is. Brrrquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:39 schreef Ingolstadt het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellige mevrouw nu al.
Het antwoord zal dan 3 zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:40 schreef Lkw het volgende:
De voorzitter heeft de vergadering geschorst voor het tellen van de 'stemmingen', zoals ze zei
Ja ja, je hebt iets tegen christenen. Goed hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:40 schreef Woods het volgende:
Sowieso Cda achtelijke partij samen met Cu en Sgp
Een heksquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:39 schreef Ingolstadt het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellige mevrouw nu al.
Nee man. Die heeft bij Zomergasten aangegeven dat hij de rol van bjrgemeester prefereert.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:37 schreef UltraR het volgende:
ze gaan Aboutaleb als lijsttrekker naar voren schuiven bij de komende verkiezingen
't Is net Michael Jackson joh.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Marokkaanse Marijke Helwegen.
Gelukkig behelst de functie van kamervoorzitter het leiden van een theekransje natuurlijk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:39 schreef Ingolstadt het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellige mevrouw nu al.
Hm, wellicht. Maar met Asscher zie ik ze niet ver boven de 9 zetels uit gaan stijgen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee man. Die heeft bij Zomergasten aangegeven dat hij de rol van bjrgemeester prefereert.
Uiteraard gaf hij ook aan dat een rol als premier eveneens zou kunnen, maar zolang de PvdA Asscher in haar gelederen heeft zal die waarschijnlijk gekozen worden.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:41 schreef Szura het volgende:
Wisten jullie dat bij een gelijkspel in de laatste ronde de hamer weer naar Van Miltenburg gaat?
Is al een hele verbetering van de vorige ronde:"Het stemmen van de tellingen" wat een mutsquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:40 schreef Lkw het volgende:
De voorzitter heeft de vergadering geschorst voor het tellen van de 'stemmingen', zoals ze zei
Niet perse maar geloof hoort niet thuis in de politiek.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:41 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja ja, je hebt iets tegen christenen. Goed hoor.
Oh?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:38 schreef deedeetee het volgende:
Zijn z er nog niet uit ? Ligt voor de hand wie dit gaat winnen toch ?
Die is goed voor minstens twee Kamerzetels.quote:
De grap die ik altijd maak over Sharon Dijksma.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die is goed voor minstens twee Kamerzetels.
Het kan heel gezellig zijn daar hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:41 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Gelukkig behelst de functie van kamervoorzitter het leiden van een theekransje natuurlijk.
De uitkomst is 3.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:40 schreef Lkw het volgende:
Waarom niet?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:42 schreef UltraR het volgende:
[..]
Hm, wellicht. Maar met Asscher zie ik ze niet ver boven de 9 zetels uit gaan stijgen.
Tja, dat is een lastige hè. Waarom zou je je wel mogen laten inspireren door een ideologie en niet door een religie ten behoeve van je politieke partijtje?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:42 schreef Woods het volgende:
[..]
Niet perse maar geloof hoort niet thuis in de politiek.
Waarschijnlijk voor het mooie plaatje. Ze oogt een stuk beter dan een Lutz Jacobiquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ook een interessante gedachte, maar ik zie het niet gebeuren. Het CDA heeft de laatste tijd iets te vaak nadrukkelijk geroepen dat ze niet meer met de PVV willen samenwerken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
Overigens kan de PVV Elias buitenspel zetten als ze nu op van Toorenburg stemmen.
Als ze dat doen wint Toorenburg iig.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
Overigens kan de PVV Elias buitenspel zetten als ze nu op van Toorenburg stemmen.
Of ze denken dat er meer op van Toorenburg stemmen dan op Elias. Als ze het op moeten nemen tegen Arib.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook een interessante gedachte, maar ik zie het niet gebeuren. Het CDA heeft de laatste tijd iets te vaak nadrukkelijk geroepen dat ze niet meer met de PVV willen samenwerken.
En ik denk ook dat Wilders liever Elias dan Arib op de voorzittersstoel ziet...
Elias zie ik t ook niet worden. We gaan voor politiek correct.quote:
twitter:JosHeymans twitterde op woensdag 13-01-2016 om 20:43:20Dat @SvVeldhoven geen honger heeft, alla, maar E mag best rekening houden met rest Kamer en aanhang. #kamervoorzitter #geendinerpauze reageer retweet
Als hij op een kruk staat, dan zakt die kruk door zijn gewicht.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:45 schreef The_Temp het volgende:
Ik gun het Elias wel, lijkt me iemand die boven de partijen kan staan, als ik hem af en toe op de radio hoor.
Jos zit in #teamtonquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Jos Heymans is ook de enige die zich hier om druk maakt hé, Jezus Christustwitter:JosHeymans twitterde op woensdag 13-01-2016 om 20:43:20Dat @SvVeldhoven geen honger heeft, alla, maar E mag best rekening houden met rest Kamer en aanhang. #kamervoorzitter #geendinerpauze reageer retweet
Ze worden er goed voor betaald, zou Martin Bosma zeggen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Jos Heymans is ook de enige die zich hier om druk maakt hé, Jezus Christustwitter:JosHeymans twitterde op woensdag 13-01-2016 om 20:43:20Dat @SvVeldhoven geen honger heeft, alla, maar E mag best rekening houden met rest Kamer en aanhang. #kamervoorzitter #geendinerpauze reageer retweet
Leg uit?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:45 schreef Ryan3 het volgende:
Kunnen niet over hun eigen schaduw heen springen
Aboutaleb trekt meer stemmen dan Asscher. De kiezer (of wat daar nog van over is) moet niets van de kliek Asscher/Marcouch hebben.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee man. Die heeft bij Zomergasten aangegeven dat hij de rol van bjrgemeester prefereert.
Uiteraard gaf hij ook aan dat een rol als premier eveneens zou kunnen, maar zolang de PvdA Asscher in haar gelederen heeft zal die waarschijnlijk gekozen worden.
Ze kunnen tussendoor toch ook iets na binnen harkenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat om een goeie vz, Bosma is wat dat betreft een revelatie, ook voor de mensen die het moeten aanschouwen, de kiezer. Maar ze kunnen niet over zijn PVV fractielidmaatschap heen kijken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Leg uit?
Het staat als partij nogal slecht je eigen kandidaat af te vallen en een gebrek aan eenheid wordt je hoogstwaarschijnlijk op afgerekemd bij de volgende verkiezingen.
Elias wint nu.quote:
Grote kans Arib.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:46 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Elias zie ik t ook niet worden. We gaan voor politiek correct.
Ja ik was te snelquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:50 schreef UltraR het volgende:
[..]
Elias wint nu.
Wat ik overigens de slechtste kandidaat vond vanmiddag. Wat een slap onsamenhangend gelul was dat van hem zeg.
die is doodmoe van het stemmen, ik denk dat het snoep naar hem toe moet komenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:50 schreef Blistering het volgende:
Elias rennen naar de snoepautomaat.
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Aboutaleb trekt meer stemmen dan Asscher. De kiezer (of wat daar nog van over is) moet niets van de kliek Asscher/Marcouch hebben.
Even overleggen met Rutte wat hij ze kan bieden als ze nu op De Eel stemmen.quote:
Ja, democratie leidt tot middenmoot.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:50 schreef UltraR het volgende:
De twee slechtste kandidaten van wat ik vanmiddag van ze heb gezien. Top hoor, lekker bezig weer daar.
Denk ik ook. Aangezien Arib een ontzettend kutwijf schijn te zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
CDA en D66 hebben de sleutel. Maar denk dat Elias het wel gaat halen.
Eigenlijk zouden ze alle macht aan mij moeten geven, dan wordt het weer goed in Nederlandquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, democratie leidt tot middenmoot.
Geven we wel beeld aan de VOC-mentaliteit.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:51 schreef idefixide het volgende:
[..]
Het valt wel mee als dit het alternatief is.
[ afbeelding ]
mwah, Arib heeft wel ervaring in de Tweede Kamer en deed een moeilijk debat erg goed. Van Toorenburg heeft daar wel een achterstand inquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:50 schreef UltraR het volgende:
De twee slechtste kandidaten van wat ik vanmiddag van ze heb gezien. Top hoor, lekker bezig weer daar.
Lekker de Partij voor de Dieren pesten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:52 schreef Ryan3 het volgende:
Elias, de tering, ga ik bitterballen inslaan.
CDA wil graag belangrijk doen, terwijl ze in meerderheid voor Elias zullen gaan.quote:
RTquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Retweet en share deze post op Facebook als je #TeamTon bent.
Inderdaad, best droevig. De beste twee liggen eruit, de slechtste twee zijn nog in de race.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:50 schreef UltraR het volgende:
Wilders met een ongeldige stemquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
CDA wil graag belangrijk doen, terwijl ze in meerderheid voor Elias zullen gaan.
De vraag is wat de andere Van Toorenburg-stemmers doen. Dat wat nu nog Bosma heeft gestemd, gaat ongetwijfeld naar Elias.
Overigens scoort Bosma in ronde 3 lager dan het totale aantal PVV-leden...
Just for fun: Hoe lang volg je al de politiek?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Inderdaad, best droevig. De beste twee liggen eruit, de slechtste twee zijn nog in de race.
Helemaal mee eens. Typische partijpolitiek.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Inderdaad, best droevig. De beste twee liggen eruit, de slechtste twee zijn nog in de race.
Ik zag al een paar PVV'ers naar elkaar kijken toen het aantal stemmen voor Bosma bekend werd. Dat wordt nog ruzie daar straks.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
CDA wil graag belangrijk doen, terwijl ze in meerderheid voor Elias zullen gaan.
De vraag is wat de andere Van Toorenburg-stemmers doen. Dat wat nu nog Bosma heeft gestemd, gaat ongetwijfeld naar Elias.
Dat is het andere uiterste hè.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:52 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze alle macht aan mij moeten geven, dan wordt het weer goed in Nederland![]()
misschien kan er weer eens iemand uit die fractie stappenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:54 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik zag al een paar PVV'ers naar elkaar kijken toen het aantal stemmen voor Bosma bekend werd. Dat wordt nog ruzie daar straks.
Lang. En ja, ik weet dat partijpolitiek de boventoon voert. Maar het blijft gewoon droevig, dit soort spelletjes.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Just for fun: Hoe lang volg je al de politiek?
Arib PVDA (36) GL (3) SP (15) PVDD (2) CU (4) =60quote:
Vanaf 1976, maar vroeger ging Kamervoorzitterschap staccato naar grootste partij (tot 2002) en konden ze wel vrij goede Kamerleden vinden voor die functie.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Just for fun: Hoe lang volg je al de politiek?
Misschien wilden die overige PVV-leden plaats 2 veiligstellen (Elias).quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Houwersquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Arib PVDA (36) GL (3) SP (15) PVDD (2) CU (4) =60
Elias VVD (40) + PVV (2) + Van Vliet + Harbers= 44
Van Toorenburg CDA (13) + D66 (13) + SGP (3) + Kuzu (2) + Krol= 32
Bosma PVV (13) = 13
Ongeldig Bontes Van Klaveren en Klein = 3
Zoiets was het denk ik
quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vanaf 1976, maar vroeger ging Kamervoorzitterschap staccato naar grootste partij (tot 2002) en konden ze wel vrij goede Kamerleden vinden voor die functie.
Dat zou nog beter zijn dan wat ons nu te wachten staat.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:41 schreef Szura het volgende:
Wisten jullie dat bij een gelijkspel in de laatste ronde de hamer weer naar Van Miltenburg gaat?
Wat was er precies zo moeilijk aan het concept partijpolitiek stemmen?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:57 schreef Cattivo het volgende:
Iemand die al bijna 6 jaar ondervoorzitter is als eerste wegstemmen.
Kun je zien hoe bang ze zijn voor de PVV.
De beste op de plaats zetten is een stuk beter. Zie wat voor bende ze de laatste tijd allemaal gemaakt hebben.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat was er precies zo moeilijk aan het concept partijpolitiek stemmen?
De man heet Houwers, niet Harbers. En ongeldig waren deze keer 2 stemmen. Bosma had er slechts 11, dus dat is minder dan de PVV-fractie, die trouwens uit 12 leden bestaat (geen 13).quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Arib PVDA (36) GL (3) SP (15) PVDD (2) CU (4) =60
Elias VVD (40) + PVV (2) + Van Vliet + Harbers= 44
Van Toorenburg CDA (13) + D66 (13) + SGP (3) + Kuzu (2) + Krol= 32
Bosma PVV (13) = 13
Ongeldig Bontes Van Klaveren en Klein = 3
Zoiets was het denk ik
Adamquote:
Goeie, gast van PvdA, even opzoeken... Dick Dolman 1979-1989.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Wie was volgens jou de beste voorzitter?
Het lullige is dat Bosma de representatieve rol verreweg het beste had kunnen vervullen, dus buiten het leiden van de Kamer om. Politieke correctheid is rücksichtslos. En dom.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:57 schreef Cattivo het volgende:
Hoe lang is Arib ondervoorzitter?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:57 schreef Cattivo het volgende:
Kijk eens om je heen en leg je oor eens te luister op de relevante plaatsen, zou ik zeggen.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zou nog beter zijn dan wat ons nu te wachten staat.
Even snel gedaan. Naja het klopt wel zo ongeveer. Dat zou betekenen dat CU als een van de weinige partijen op meerdere kandidaten heeft gestemd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De man heet Houwers, niet Harbers. En ongeldig waren deze keer 2 stemmen. Bosma had er slechts 11, dus dat is minder dan de PVV-fractie, die trouwens uit 12 leden bestaat (geen 13).
Verder denk ik dat Kuzu/Öztürk vol overtuiging op Arib stemmen. Ik denk niet dat hun PvdA-haat zodanig is dat ze een Nederlands-Marokkaanse vrouw het voorzitterschap niet gunnen.
De CU heeft 5 kamerleden, trouwens.
Ik ben twee keer in de Kamer geweest.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:01 schreef Mani89 het volgende:
Wow er zitten ook gewoon mensen op de tribune. Die zijn echt hardcore.
families van de vier kandidatenquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:01 schreef Mani89 het volgende:
van bagger naar bagger is niet al te best.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoe lang is Arib ondervoorzitter?
Wij zijn maar teletekst supporters.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:01 schreef Mani89 het volgende:
Familie neem ik aanquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:01 schreef Mani89 het volgende:
Die zitten de stemmingen te hackenquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:01 schreef Mani89 het volgende:
Waarschijnlijk studenten politicologie. HARDCORE politicologie.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik wel vaker. Privé en werk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben twee keer in de Kamer geweest.
Er zijn er wel een hoop als stoeltje verkleed.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wij zijn maar teletekst supporters.
Privé voor Mei Li Vos?quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik wel vaker. Privé en werk.
Verder geen degelijke onderbouwing dus. Oké.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kijk eens om je heen en leg je oor eens te luister op de relevante plaatsen, zou ik zeggen.
En toch zetten ze straks neer dat het uitverkocht was.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er zijn er wel een hoop als stoeltje verkleed.
Ik was er in maart 2014 en op de dag dat de lijken bij Twente uit de kast stuiterden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik wel vaker. Privé en werk.
Die linksen van het CDA gaan echt niet voor Elias stemmen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Even overleggen met Rutte wat hij ze kan bieden als ze nu op De Eel stemmen.
Keep on dreaming.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:51 schreef Confetti het volgende:
PVV en CDA gaan nu naar Elias lijkt mij. Arib heeft geen schijn van kans.
Ja, die is afgevallen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:03 schreef Odaiba het volgende:
De kansen voor Bosma zijn zeker al verkeken?
Ja. Ligt er al uit.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:03 schreef Odaiba het volgende:
Ze de laatste tijd allemaal?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:59 schreef Cattivo het volgende:
[..]
De beste op de plaats zetten is een stuk beter. Zie wat voor bende ze de laatste tijd allemaal gemaakt hebben.
Ja.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:03 schreef Odaiba het volgende:
twitter:andriesgknevel twitterde op woensdag 13-01-2016 om 18:47:03Toch raar. Volgens vriend en vijand is @Martinbosma_pvv de beste voorzitter. Maar hij zal niet gekozen worden. reageer retweet
Ja, de haat voor zijn politieke kleur was kennelijk te groot.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:03 schreef Odaiba het volgende:
Ligt eruitquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:03 schreef Odaiba het volgende:
Is mani een vriend of vijand?quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
Speciaal voor Mani89, de mening van Knevelgod:twitter:andriesgknevel twitterde op woensdag 13-01-2016 om 18:47:03Toch raar. Volgens vriend en vijand is @Martinbosma_pvv de beste voorzitter. Maar hij zal niet gekozen worden. reageer retweet
Doe maar niet. Straks wint Arib nog.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Het leukste zou zijn als het gelijk wordt en we lootjes gaan trekken.
Ach, als Ton afvalt, heeft hij nog mooi iets aan zijn vrouw te vertellen bij thuiskomst.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe maar niet. Straks wint Arib nog.
Ik zie toch echt liever Elias.
Lastige vraag. Ik wil graag even 15 minuten schorsing, voordat ik een antwoord geef. Ik kom er dan in de volgende termijn op terug.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is mani een vriend of vijand?
quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, als Ton afvalt, heeft hij nog mooi iets aan zijn vrouw te vertellen bij thuiskomst.
''IK BEN AFGEVALLEN!!!''
En dan wordt er tijdens debatten nog 3 maanden 'mevrouw de voorzitter' gezegdquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:03 schreef Cattivo het volgende:
Word tijd dat deze functie weer naar een man gaat.
Waaromquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe maar niet. Straks wint Arib nog.
Ik zie toch echt liever Elias.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, als Ton afvalt, heeft hij nog mooi iets aan zijn vrouw te vertellen bij thuiskomst.
''IK BEN AFGEVALLEN!!!''
quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, die is afgevallen.
inb4 Elias grappen.
Omdat ze er niks van bakt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom
Puur vanwege haar afkomst?
Ze spreekt niet eens Nederlands.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom
Uhuh.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ze spreekt niet eens Nederlands.
Veel waarheid in deze postquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:03 schreef Cattivo het volgende:
Word tijd dat deze functie weer naar een man gaat.
Verbeet en van Miltenburg hebben er een puinhoop van gemaakt.
Ze is niet geliefd, haar Nederlands is matig en het stoort me dat de PvdA bewust geen betere kandidaat naar voren wilde schuiven.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom
Zeker een debat dat ik heb gemist dan. Ik heb haar laatst stemmingen zien voorzitten en daar bakte ze helemaal niets van. Het is dat ze gered werd door de griffier, maar het was een regelrechte blamage.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah, Arib heeft wel ervaring in de Tweede Kamer en deed een moeilijk debat erg goed.
Van zelfgeilheid is hij ook niet vies, i see.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:08 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
Z'n koelkast is goed gevuld.
Ik zie dat Elias z'n eigen kabinet heeft....quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:08 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
Z'n koelkast is goed gevuld.
Elk overheidsproject loopt ook altijd ongegeneerd oneindig uit, dus tsja imago was toch een belangrijk ding...quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:07 schreef KetchupFTW het volgende:
O ik merk het al, hele kamer is nog leeg. Dit wordt weer zo'n 35 minuten durend kwartier.
STEM TON ELIASquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van zelfgeilheid is hij ook niet vies, i see.
VVD+CDA+PVV+SGP+ex-PVV+ex-VVD=72quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:51 schreef Confetti het volgende:
PVV en CDA gaan nu naar Elias lijkt mij. Arib heeft geen schijn van kans.
Man man manquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie het er nog van komen dat de hele PVV-fractie nu blanco gaat stemmen. En nog een paar kleine afgesplitste fracties erbij. Van Vliet zal wel voor Elias stemmen, die zie ik wel solliciteren naar een plekje op de VVD-lijst voor de volgende TKV.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:53 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Wilders met een ongeldige stem
Andries, we missen je om 23:00.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
Speciaal voor Mani89, de mening van Knevelgod:twitter:andriesgknevel twitterde op woensdag 13-01-2016 om 18:47:03Toch raar. Volgens vriend en vijand is @Martinbosma_pvv de beste voorzitter. Maar hij zal niet gekozen worden. reageer retweet
Je stelt weliswaar een vraag, maar vult het antwoord zelf al in én veroordeelt dat. Niet echt op zoek naar nieuwsgaring, is het wel?quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom
quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:12 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Gele stembriefjes deze keer
quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:12 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik dit nog moet gaan uitleggen, kan ik me de moeite beter besparen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Verder geen degelijke onderbouwing dus. Oké.
Jij bent zelf superspannend.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:13 schreef Mani89 het volgende:
Jongens ik vind dit echt superspannend hebben jullie dat ook?
quote:
Wie weettwitter:andriesgknevel twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 20:50:43Soms jeuken mijn handen om #knevelenvandenbrink weer op te gaan starten. Zoals deze week en ook nog heel heftig. reageer retweet
We zitten dan ook in finale.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:13 schreef Mani89 het volgende:
Dat was echt een topshowquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:12 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Spannendste verkiezingen sinds de Waterschappenquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:13 schreef Mani89 het volgende:
Maar K&vdB was gewoon topquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:13 schreef tralalala het volgende:
[..]Wie weettwitter:andriesgknevel twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 20:50:43Soms jeuken mijn handen om #knevelenvandenbrink weer op te gaan starten. Zoals deze week en ook nog heel heftig. reageer retweet
![]()
Zijn haat op Jinek
Dat was wel duidelijk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:14 schreef opperkleurder het volgende:
Even wat duiding:
Griffier leest voor vierde keer namen Kamerleden op
De vierde ronde begint. Op gele stembriefjes moeten de parlementariërs of Arib of Elias schrijven.
Neuh, meer irritant omdat : zo voorspelbaar.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:13 schreef Mani89 het volgende:
Bedankt voor dit punt van orde.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:14 schreef opperkleurder het volgende:
Even wat duiding:
De vierde ronde begint. Op gele stembriefjes moeten de parlementariërs of Arib of Elias schrijven.
Bedankt #duidingquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:14 schreef opperkleurder het volgende:
Even wat duiding:
Tja Arib ook vaag genoeg in opspraak geweest, zelfs een keer de cel in.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:06 schreef Odaiba het volgende:
Dus Bosma ligt eruit om zijn achtergrond... Is toch juist van de politiek juist niet wil, mensen afschrijven om hun achtergrond blablabla..
Dat heeft hij van Taverne geleerd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Elias moet zijn briefje inleveren. Hij staat op. Ton neemt de tijd om zijn jasje rustig dicht te knopen en loopt naar het busje.
#StemElias
Wat een faal was dat zeg bij de inhuldigingquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat heeft hij van Taverne geleerd.
http://www.ioresearch.nl/(...)lieden-#.VpawVx7vK2cquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ik dit nog moet gaan uitleggen, kan ik me de moeite beter besparen.
Er is toen op Vermeij gestemd door 2 leden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:17 schreef Elfletterig het volgende:
Van Klaveren en Bontes staan trouwens voor schut door (slechts) die ene ongeldige stem in de tweede stemronde. Ze zeiden dat ze op geen van de kandidaten zouden stemmen, maar minstens één van beiden heeft dat in ronde 2 wél gedaan.
Ik hoop dat Jinek daar een kritische vraag over stelt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:17 schreef Elfletterig het volgende:
Van Klaveren en Bontes staan trouwens voor schut door (slechts) die ene ongeldige stem in de tweede stemronde. Ze zeiden dat ze op geen van de kandidaten zouden stemmen, maar minstens één van beiden heeft dat in ronde 2 wél gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |