abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159116893
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 23:08 schreef yats het volgende:

[..]

Welkom op fok. Ik ben het verder volledig met je eens en erger me daar ook aan ondanks dat ik zelf vrij sociaal ben. Net als opmerkingen van mensen die een relatie hebben en vaak niet of nooit lang vrijgezel waren dat het vanzelf wel komt etc. Zo simpel is dat niet...
volgens mij moet je het ook niet zo lezen, tenminste, als ik lees: ga bij een vereniging, denk ik niet dat ze bedoelen dat je instant vrienden hebt.

Ik doe m'n hobby nu bijna twee jaar, een maand geleden ben ik voor het eerst bij een van mijn collega-hobbyisten thuis geweest. Dat duurt gewoon lang, is meestal zo.
Alleen die hobby was wel de eerste stap in het haar leren kennen.
compact en kleverig.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 07:59:02 #227
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_159117014
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 23:43 schreef TechnoLabel het volgende:
Ik woon nu ook een tijdje ergens maar ken geen hond meer omdat iedereen verhuisd is etc... Had ook een ongelukje gehad dus kon een jaar of 5 niet veel qua staan en lopen dus hele uitgaans leven 100% naar de klote.. altijd maar afzegge .. wat een ellende -_-

Denk dat ik maar in me eentje een paar keer uitga komende tijd..! maar ik durf niet ,,
Ik kwam op het idee door youtube filmpjes dat je gewoon als man alleen uit moet kunnen gaan en een vrouw moet kunnen vinden. Die grens die je moet doorbreken door scheit te hebben en te doen. Zal wel lastig worden want ik heb ook nog autisme ..maar dit moet geen ramp zijn?

Heb ook behoefte aan een vriendin (heb al jaren en jaren geen gehad :() en wat is een betere plek dan de kroegen waar vaak meer vrouwen dan mannen zijn? Of zie ik dit verkeerd ?
Mijn vader kent mijn moeder ook gewoon van de kroeg... vandaarr...... toen had je geen internet etc..

Zal wel ff knoop doorhakken moeten worden !!! ik ben nu nog jong onder de 30.....vind het zonde om mijn leven door de plee te spoelen... Maar heb in het verleden wel dates gehad, alleen zo LANG geleden..
Eigenlijk durf ik niet alleen uit dus moedig me aan !:P

Nog mensen uit omgeving van Alkmaar?? Lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
Succes! Ik woon daar niet dus kan niet mee ofzo. Je hebt aan mij overigens ook niet veel want ik stap zelf bijna nooit op iemand af.

Er bestaat trouwens ook nog zoiets als nieuwe mensen leren kennen. Daar zit een vriendin van mij bij en Is misschien iets voor sommigen hier? Het Is niet specifiek gericht op daten, maar je kan je aanmelden voor activiteiten om mee mee te gaan. Dan heb je dus meerdere mensen om je heen met hetzelfde doel en lijkt me de drempel om iemand aan te spreken wat kleiner.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  vrijdag 15 januari 2016 @ 08:48:18 #228
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159117369
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 23:43 schreef TechnoLabel het volgende:

Denk dat ik maar in me eentje een paar keer uitga komende tijd..! maar ik durf niet ,,
Ik kwam op het idee door youtube filmpjes dat je gewoon als man alleen uit moet kunnen gaan en een vrouw moet kunnen vinden. Die grens die je moet doorbreken door scheit te hebben en te doen. Zal wel lastig worden want ik heb ook nog autisme ..maar dit moet geen ramp zijn?
Maak je vrij nakkelijk contact? Zo ja dan kan je prima alleen op stap gaan. Kan je dat zeer slecht tot niet? Blijf dan lekker thuis. Het zal je zo zo vies tegen vallen. Schiet je niks mee op tenzij je dood ongelukkig bent.

Ben je bereid het echt te gaan proberen dus echt inisatief nemen enz? Dan kan je het een keertje proberen maar verwacht er dan niet te veel van.

Oh en klein tipje van mijn kant, focus je niet alleen op vrouwen op zo een avond. Zorg eerst maar eens dat je sociaal kan omgaan met onbekende mensen voor je gaat focussn op 1 groep.

quote:
Heb ook behoefte aan een vriendin (heb al jaren en jaren geen gehad :() en wat is een betere plek dan de kroegen waar vaak meer vrouwen dan mannen zijn? Of zie ik dit verkeerd ?
Mijn vader kent mijn moeder ook gewoon van de kroeg... vandaarr...... toen had je geen internet etc..
In de kroegen waar ik kom en dat waren er veel was het altijd meer man dan vrouw.

quote:
Zal wel ff knoop doorhakken moeten worden !!! ik ben nu nog jong onder de 30.....vind het zonde om mijn leven door de plee te spoelen... Maar heb in het verleden wel dates gehad, alleen zo LANG geleden..
Eigenlijk durf ik niet alleen uit dus moedig me aan !:P
Staat geen relatie gelijk aan leven door de plee spoelen?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 15 januari 2016 @ 08:57:30 #229
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_159117463
Als in de kroeg meer man komt, misschien juist makkelijker contact te lsggens. Kan je vaker daar samen afspreken of je kent in ieder geval iemand voor een praatje. En vandaar kan je weer makkelijker in contact komen met vrouwen.
pi_159117582
Grappig, een quick fix lijkt toch wel precies te zijn wat ze hier willen.

Maar serieus, tips als "ga bij een vereniging" zijn natuurlijk geen quick fix (anders zou er misschien wel eindelijk iets met die tips gedaan worden.) Het is gewoon de eerste stap want van in je eentje blijven zitten wordt je niet sociaal, daarvoor moet je onder de mensen komen.
pi_159117588
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 07:25 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

volgens mij moet je het ook niet zo lezen, tenminste, als ik lees: ga bij een vereniging, denk ik niet dat ze bedoelen dat je instant vrienden hebt.

Ik doe m'n hobby nu bijna twee jaar, een maand geleden ben ik voor het eerst bij een van mijn collega-hobbyisten thuis geweest. Dat duurt gewoon lang, is meestal zo.
Alleen die hobby was wel de eerste stap in het haar leren kennen.
Dit.
pi_159117644
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 23:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Rustiger lopen, van je eigen stem/geluid bewust zijn, gewoon aanspreken
Mag ik je nog eens uitdagen om deze twee te bekijken met dezelfde opdracht?

(Deze is wel wat langer, maar neem je tijd)

[ Bericht 2% gewijzigd door j1nxnl op 15-01-2016 10:15:48 ]
pi_159117976
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 16:41 schreef j1nxnl het volgende:
@Deezertje. Kijk eens naar wat video's van Johnny Berba. Begin eens met de Social Anxiety video's zoals;

Ik daag je uit om er een paar te bekijken en dan hier de 3 meest belangrijke tips te delen die je uit die video's haalt voor jezelf (en andere die meelezen natuurlijk)
Dank voor het filmpje! Gister onder werk even zitten loeren en iig het rustiger lopen uitgeprobeerd. Wat meer bewust zijn van de omgeving, wat relaxter wandelen ipv met 30km/h over het station heen rennen. Helaas wel de trein gemist dus het was misschien nie zo heel erg slim.Vanmorgen weer uitgeprobeerd en merk dat ik dan van binnenuit ook rustiger ben. Het random aanspreken van mensen/vrouwen vind ik nog een stappie te ver.

M'n uiteindelijk doel is niet persee een vrouw versieren, al zou dat wel leuk zijn maar dat is pas bij stap 2 of 3 en zit nog wel een tijdje in stap 1. Ik baal er gewoon van dat ik bv naar de bios wil maar dat er dan allerlei scenario's door m'n hoofd gaat waardoor ik uiteindelijk gewoon weer thuis op de bank plof. Of dat ik in de stad woon (ik noem Ede gewoon een stad!) maar al m'n kleren online bestel omdat ik de winkel niet in durf, want dat is nieuw voor me en "eng".
pi_159118246
-offtopic-

[ Bericht 99% gewijzigd door motorbloempje op 15-01-2016 09:48:27 ]
  Moderator vrijdag 15 januari 2016 @ 09:52:14 #235
5428 crew  miss_sly
pi_159118343
Ik wil toch dat aanspreken van andere mensen nog eens aanstippen. Zeker in het begin zou ik het niet zien als "het aanspreken van andere mensen om een gesprek te starten dat even moet duren en misschien zelfs wel resulteren in contact op een later moment"

Wat ik zelf bijvoorbeeld ook regelmatig heb, zijn hele korte contactmomenten, waarbij beiden geen bedoeling hebben, maar je gewoon ergens uiting aan geeft.
Bijvoorbeeld in de tram, de machinist maakt een aantal grappige opmerkingen, en mijn overbuurman en ik kijken elkaar eens aan, glimlachen een keer, een van beide zegt "hij heeft goede zin, kennelijk" en de ander reageert met "ja, klinkt wel gezellig he?".

En klaar. Daar hoeft geen gesprek te komen, maar dit soort korte momenten maakt wel dat je je prettiger voelt bij andere mensen en je oefent ook een beetje je sociale vaardigheden. Als je dit gemakkelijk, automatisch eigenlijk, doet, kunnen dergeljike contactmomenten ook gesprekken worden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_159118356
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 09:52 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil toch dat aanspreken van andere mensen nog eens aanstippen. Zeker in het begin zou ik het niet zien als "het aanspreken van andere mensen om een gesprek te starten dat even moet duren en misschien zelfs wel resulteren in contact op een later moment"

Wat ik zelf bijvoorbeeld ook regelmatig heb, zijn hele korte contactmomenten, waarbij beiden geen bedoeling hebben, maar je gewoon ergens uiting aan geeft.
Bijvoorbeeld in de tram, de machinist maakt een aantal grappige opmerkingen, en mijn overbuurman en ik kijken elkaar eens aan, glimlachen een keer, een van beide zegt "hij heeft goede zin, kennelijk" en de ander reageert met "ja, klinkt wel gezellig he?".

En klaar. Daar hoeft geen gesprek te komen, maar dit soort korte momenten maakt wel dat je je prettiger voelt bij andere mensen en je oefent ook een beetje je sociale vaardigheden. Als je dit gemakkelijk, automatisch eigenlijk, doet, kunnen dergeljike contactmomenten ook gesprekken worden.
Exact. Gewoon wat 'common ground' vinden in je (random) omgeving.
Ja doei.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 09:55:07 #237
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_159118386
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:05 schreef CRW het volgende:

[..]

Precies. Ik heb genoeg ervaring inmiddels dat ik weet dat ik in zo'n groep toch altijd het enigszins contactgestoorde buitenbeentje ben die er nooit echt bij hoort. Daarnaast woon ik in een afgelegen gat en zijn er geen hobbyverenigingen in de buurt die me interesseren. En een sportief type ben ik ook al niet.

Dus een dilemma waar geen pasklare oplossing voor is.
wil ik niet kan ik niet lijkt me niks

met zo'n instelling kom je er wel.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 09:30 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Dank voor het filmpje! Gister onder werk even zitten loeren en iig het rustiger lopen uitgeprobeerd. Wat meer bewust zijn van de omgeving, wat relaxter wandelen ipv met 30km/h over het station heen rennen. Helaas wel de trein gemist dus het was misschien nie zo heel erg slim.Vanmorgen weer uitgeprobeerd en merk dat ik dan van binnenuit ook rustiger ben. Het random aanspreken van mensen/vrouwen vind ik nog een stappie te ver.

M'n uiteindelijk doel is niet persee een vrouw versieren, al zou dat wel leuk zijn maar dat is pas bij stap 2 of 3 en zit nog wel een tijdje in stap 1. Ik baal er gewoon van dat ik bv naar de bios wil maar dat er dan allerlei scenario's door m'n hoofd gaat waardoor ik uiteindelijk gewoon weer thuis op de bank plof. Of dat ik in de stad woon (ik noem Ede gewoon een stad!) maar al m'n kleren online bestel omdat ik de winkel niet in durf, want dat is nieuw voor me en "eng".
Trein gemist, nou en. Pak je een kwartiertje later de trein. De wereld vergaat niet als je de trein mist hoor. Kun je daarna lekker op 't perron een praatje maken met iemand anders die ook net de trein gemist heeft.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 15 januari 2016 @ 09:55:46 #238
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_159118397
quote:
Helaas wel de trein gemist dus het was misschien nie zo heel erg slim
Misschien enkel dat soort zaken doen als je niets urgents hebt zoals een trein die je moet halen ;)
pi_159118445
quote:

[..]

Wat goed! Tof om te lezen! Lichaam & geest werken heel nauw samen. Wanneer je je relaxter beweegt, wordt je van binnen ook meer relaxt. En wanneer je van binnen relaxt bent, ga je je ook weer relaxter gedragen. Het is een wisselwerking die elkaar versterkt.

Ik ga met enige regelmaat alleen naar de bioscoop. Dat is heel lang geleden voor mij ook begonnen als een experiment om van onzekerheid en angst af te komen. Nu doe ik het voor de lol omdat ik graag een film wil zien, en denk ik geen eens meer aan die rampscenario's die jij nog in je hoofd haalt. Ondertussen beweeg ik relaxt door zo'n bioscoop heen, zit naast vreemden in de zaal, en maak een praatje met ze als de mogelijkheid er is en ze er voor open staan, en het gaat gewoon vanzelf. Normale sociale interactie. Ook ben ik opgehouden met me druk maken over wat anderen van me vinden; of iemand je nou wel of niet leuk vindt, het verandert niets aan jou als persoon.
pi_159118479
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 09:52 schreef miss_sly het volgende:

PRECIES, waar het eerste filmpje overgaat hier boven. Kleine simpele begroetingen, complimentje, maar that's it. It brengt je in de mood en verlaagt het denkbeeldige drempeltje. En dan merk je ineens dat het drempeltje weg is, je "per ongeluk" veel zelf verzekerder bent en een langer casual praatje ineens wel wil lukken.

Volgende dag is die drempel er gewoon weer, maar weet je wat je kan doen. Het hoeft niet meteen raak te zijn met de allereerste meid die je ziet. Nee, gebruik de eerste 10 om jezelf op je gemak te brengen en ga voor nummer 11.
pi_159118487
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 09:59 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Wat goed! Tof om te lezen! Lichaam & geest werken heel nauw samen. Wanneer je je relaxter beweegt, wordt je van binnen ook meer relaxt. En wanneer je van binnen relaxt bent, ga je je ook weer relaxter gedragen. Het is een wisselwerking die elkaar versterkt.

Ik ga met enige regelmaat alleen naar de bioscoop. Dat is heel lang geleden voor mij ook begonnen als een experiment om van onzekerheid en angst af te komen. Nu doe ik het voor de lol omdat ik graag een film wil zien, en denk ik geen eens meer aan die rampscenario's die jij nog in je hoofd haalt. Ondertussen beweeg ik relaxt door zo'n bioscoop heen, zit naast vreemden in de zaal, en maak een praatje met ze als de mogelijkheid er is en ze er voor open staan, en het gaat gewoon vanzelf. Normale sociale interactie. Ook ben ik opgehouden met me druk maken over wat anderen van me vinden; of iemand je nou wel of niet leuk vindt, het verandert niets aan jou als persoon.
Super! ^O^
pi_159118513
Alleen naar de bioscoop is zo relaxed! De eerste keer een beetje onwennig, maar er zijn heel veel mensen die in hun eentje gaan.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 15 januari 2016 @ 10:16:24 #243
5428 crew  miss_sly
pi_159118647
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 10:02 schreef j1nxnl het volgende:

[..]

PRECIES, waar het eerste filmpje overgaat hier boven. Kleine simpele begroetingen, complimentje, maar that's it. It brengt je in de mood en verlaagt het denkbeeldige drempeltje. En dan merk je ineens dat het drempeltje weg is, je "per ongeluk" veel zelf verzekerder bent en een langer casual praatje ineens wel wil lukken.

Volgende dag is die drempel er gewoon weer, maar weet je wat je kan doen. Het hoeft niet meteen raak te zijn met de allereerste meid die je ziet. Nee, gebruik de eerste 10 om jezelf op je gemak te brengen en ga voor nummer 11.
Ga in eerste instantie niet eens voor een meisje, maar gewoon random onbekende mensen, oud, jong, man, vrouw.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_159118753
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 10:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ga in eerste instantie niet eens voor een meisje, maar gewoon random onbekende mensen, oud, jong, man, vrouw.
Klopt, kan iedereen zijn. Is zelfs makkelijker. Echter Deezertje heeft vaak genoeg gezegt dat hij dat niet wil?

En in het kader van het topic, laten we het dan maar bij vrouwelijke personen houden😉

Maar nogmaals; je hebt gelijk.
pi_159118847
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 10:23 schreef j1nxnl het volgende:

[..]

Klopt, kan iedereen zijn. Is zelfs makkelijker. Echter Deezertje heeft vaak genoeg gezegt dat hij dat niet wil?

En in het kader van het topic, laten we het dan maar bij vrouwelijke personen houden😉

Het kader van het topic is juist om ervoor te zorgen dat je in het algemeen wat socialer wordt zónder per se naar vrouwen/mannen (je 'prooigeslacht') te kijken.
Ja doei.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 10:32:21 #246
416020 K44S
The bearded man
pi_159118889
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 10:23 schreef j1nxnl het volgende:

[..]

Ik wil ook niet werken voor mn geld.

Toch solliciteer ik. Ondanks m'n sollicitatiegesprek angst.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_159118901
-nee-

[ Bericht 90% gewijzigd door motorbloempje op 15-01-2016 10:34:02 ]
pi_159119247
Hoe dan ook, het ALLERBELANGRIJKSTE is; Oefening baart kunst.

Dat is dan ook het grootste punt dat ik wil maken met het delen van die video's. Onderneem aktie! Ga er een half uurtje op uit. Loop rustig rond. Groet mensen. Maak wat leuke en vriendelijke opmerking op mooie situatie (Denk aan conducteur verhaal hier boven). Geef mensen een gemeend compliment, wens ze een fijne dag en loop weer rustig verder.

Je zult zien dat je op een gegeven moment nadat je iemand een compliment gegeven hebt, je ineens een reactie terug krijgt die je automatisch doet stoppen met door te lopen. Een tweede zinnetje word uitgewisseld en verhip je hebt jezelf gewoon maar eens even in een gesprek met een wild vreemde gebracht.

HULDE! Je zult je voor 1000% zo goed voelen. Je hebt het toch maar gedaan. Was misschien een kort gesprekje. Misschien geen telefoon nummer of vervolg, maar je voelt je hoe dan ook fantastisch. En weet je wat het mooiste is? Zo voelt die andere persoon zicht ook !
pi_159119319
Wat velen (gedeeltelijk) hebben proberen uit te leggen:

quote:
Socialisatie

Onder socialisatie verstaan we het proces van leren omgaan met jezelf en anderen.
Sociotherapeutisch werken in relatie tot socialisatie betekent dat dit leren omgaan met jezelf en anderen plaatsvindt door informatie over jezelf met anderen te (leren) delen.
Sociotherapie is als hulpverleningsmethode succesvol indien zij erin slaagt mensen met elkaar te laten communiceren én met elkaar te laten onderhandelen.
*Communicatie is te definiëren als het hebben van contact en interactie.
*Contact kan worden beschreven als de mate waarin mensen zich kunnen openstellen respectievelijk afsluiten voor communicatie.
*Interactie kan worden beschreven als de mate waarin mensen zich aanpassen aan respectievelijk invloed uitoefenen op hun omgeving.

Zich open stellen, zich afsluiten, zich aanpassen en invloed uitoefenen zijn (sociale) vaardigheden die nodig zijn om in een bepaald leefverband te functioneren.
Socialisatie kan hier worden begrepen als het proces waarbij het kind, en later de volwassene, gebruik leert maken van alle bovengenoemde (sociale)vaardigheden.
De eerste zes levensjaren kunnen worden beschouwd als de periode van primaire socialisatie.
Het leren omgaan met zichzelf en anderen is voor het kind een proces waarbij het leert om wat het wil in overeenstemming te brengen met wat het kan en mag.
Wanneer wordt uitgegaan van een "normale" situatie kan worden waargenomen dat gedurende de eerste zes levensjaren de kring van mensen met wie het kind te maken heeft, gestaag groter wordt. De fysieke, cognitieve en affectieve mogelijkheden van het kind nemen steeds meer toe en het ontwikkelt zich met vallen en opstaan in de betrekkelijke veiligheid van het gezinsleven. Hierbij speelt het ondersteunen van het kind, dat zichtbaar wordt in zijn streven en kiezen van-uit-zichzelf (het conatieve) een belangrijke rol.
Door de toename van fysieke, cognitieve en affectieve mogelijkheden is het kind, ongeveer vanaf het zesde levensjaar, in staat om te profiteren van een grotere, meer ingewikkelde omgeving. Dit heet de secundaire socialisatie die voor een belangrijk deel buiten het gezin plaatsvindt.
Omgang met leeftijdsgenoten wordt dan steeds belangrijker voor de verdere ontwikkeling van het kind.

Sociotherapie richt zich op de ontwikkeling van sociale vaardigheden van (jong) volwassenen waarbij die ontwikkeling beschouwd wordt als een verbetering of een voortzetting van de secundaire socialisatie.
Sociotherapie richt zich hierbij op het herstel van contact en het vergroten van het handelingsrepertorie van de cliënt.
...
Bron: http://www.sociotherapie.nl/soc03.htm

Wat we dus allemaal proberen uit te leggen valt hierboven onder de definitie contact maken, en te onderscheiden van interactie. Waar een aantal adviesvragers op stuk lopen is volgens mij een minder ontwikkeld secundaire socialisatie.

Echter sommige vragenstellers missen een stukje cognitieve en of affectieve ontwikkeling door hun stoornis. Gisteren werd Asperger genoemd. Hieronder een interessant herkenbaar (voor de actieve deelnemers hier) stukje. Ik beperk het maar tot de link om niet off-topic te gaan.
http://www.relatietherapie-brabant.nl/asperger-relaties

Bij deze mensen is het geen onwil, en vind dat gefrustreerd raken omdat ze niks doen met advies dan ook getuigen van weinig medemenselijkheid. Een auto zonder motor is nog steeds een auto. Alleen deze komt niet vooruit. Laten we mensen met een dergelijke stoornis dan ook niet een halt toeroepen (omdat ze teveel aandacht krijgen of what-so-ever) maar gewoon als mensen blijven zien? Als dit stukje meer thuis hoort in FB dan verplaats het maar. Mijns Inziens is dit ook socialiseren. Zoveel mensen die een ongeschreven handleiding met zich mee dragen qua omgang, ze zijn echt niet de enige.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hineni op 15-01-2016 11:06:29 ]
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_159119538
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 10:54 schreef j1nxnl het volgende:
Hoe dan ook, het ALLERBELANGRIJKSTE is; Oefening baart kunst.

Dat is dan ook het grootste punt dat ik wil maken met het delen van die video's. Onderneem aktie! Ga er een half uurtje op uit. Loop rustig rond. Groet mensen. Maak wat leuke en vriendelijke opmerking op mooie situatie (Denk aan conducteur verhaal hier boven). Geef mensen een gemeend compliment, wens ze een fijne dag en loop weer rustig verder.

Je zult zien dat je op een gegeven moment nadat je iemand een compliment gegeven hebt, je ineens een reactie terug krijgt die je automatisch doet stoppen met door te lopen. Een tweede zinnetje word uitgewisseld en verhip je hebt jezelf gewoon maar eens even in een gesprek met een wild vreemde gebracht.

HULDE! Je zult je voor 1000% zo goed voelen. Je hebt het toch maar gedaan. Was misschien een kort gesprekje. Misschien geen telefoon nummer of vervolg, maar je voelt je hoe dan ook fantastisch. En weet je wat het mooiste is? Zo voelt die andere persoon zicht ook !
Telt uiterlijk dan ook? Om niet over te komen als die creepy freak. Ik sta iedere dag een half uur voor de spiegel, tanden poetsen, haar in model etc. maar uiteindelijk eindig ik toch altijd weer bij mijn eerste kapselcreatie... Of zorgt het sociale hierboven sowieso al voor een betere zelfboost/uistraling?

[ Bericht 1% gewijzigd door Deezertje op 15-01-2016 11:16:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')