Ja.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
Waarom vind iedereen Marianne zo lekker eigenlijk? Of zeg ik nu iets heel doms?
quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:22 schreef Cavaliers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh kut, ik dacht die griffier leest de namen op van degenen waarop gestemd isquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja.... en hoezo denk je dat daar niet op gestemd wordt?
Ik snap het nut daarvan ook niet, maar sinds 1917 mogen vrouwen verkozen worden, dus die lopen er ook tussenquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:20 schreef Woods het volgende:
Al die mannen in zon strak apen pakkie en de vrouwen vrijetijdskleding. Heb dat nooit begrepen.
Ik denk op Martin Bosma want die zit net als Geert Wilders ook bij de PVV.quote:
Het is traditie dat in de eerste ronde iedereen op zichzelf stemt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh kut, ik dacht die griffier leest de namen op van degenen waarop gestemd is
Chanant dit.
Nee, daar doe je hem tekort mee. Hij was voorzitter van de Parlementaire enquêtecommissie Woningcorporaties. En op Wikipedia staat:quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:21 schreef Mani89 het volgende:
Zit Roland van Vliet een beetje te rentenieren in de kamer tegenwoordig?
Niet bepaald de kenmerken van een lui kamerlid dat z'n tijd uitzit.quote:Op 17 september 2015 complimenteert premier Mark Rutte Van Vliet, omdat hij als enige eenmansfractie een herkenbare tegenbegroting vanuit een wat rechtse invalshoek heeft ingediend
Opper vindt deze zin niet goed.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk op Martin Bosma want die zit net als Geert Wilders ook bij de PVV.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens samengewerkt met iemand met deze achternaam. En die moest dan voor zijn werk wel eens bellen met iemand die Kip heette... - Dat leverde hilarische telefoongesprekken op. "Met Kip", - "Ja, met Kuiken"...
Ik vind het inderdaad geen goede zin.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Opper vindt deze zin niet goed.
Deze opmerking vind ik dom.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:21 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou wel een Keulentje willen doen bij Mei Li Vos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ga je er aan doen dan?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad geen goede zin.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk op Martin Bosma want die zit net als Geert Wilders ook bij de PVV.
Dat geloven wij.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik moest er heel hard om lachen.
Deze moet ik in NWS-SC posten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:24 schreef Confetti het volgende:
Waarom zijn alle stemmingen niet geheim eigenlijk?
Stemmen zonder last. Nu staat er een pistool op je hoofd door de openbare stemming.
Staat er een naam opquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:24 schreef Confetti het volgende:
Stemmen zonder last. Nu staat er een pistool op je hoofd door de openbare stemming.
Dit is geheimquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:24 schreef Confetti het volgende:
Ik denk dat hij 0 bij'tjes krijgt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze moet ik in NWS-SC posten!
Say what?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:24 schreef Confetti het volgende:
Dit is gewoon net als bij Expeditie Robinson hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:24 schreef Confetti het volgende:
Het is geheim. Daarom is het ook zo omslachtig.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:24 schreef Confetti het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
Ook met jokers en extra stemmen?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is gewoon net als bij Expeditie Robinson hoor.
Dan mag een vergaderweek wel 12 dagen duren met dit tempoquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik bedoelde met wetsvoorstellen, motie van wantrouwen en dergelijke.
Ik ken weinig mensen die zo geloofwaardig zijn als jij. Ik zou zo een tweedehands auto van je kopen.quote:
Ja, Ton Elias telt voor 2 stemmen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ook met jokers en extra stemmen?
Kan ook elektronisch. Echt bizar dat juist kamerleden geen recht op een geheime stem hebben.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:26 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dan mag een vergaderweek wel 12 dagen duren met dit tempo
Omdat het wel handig is als je het door jou gekozen kamerlid ook kunt controleren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik bedoelde met wetsvoorstellen, motie van wantrouwen en dergelijke.
En als je Wilders hebt, moet je afscheid nemen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, Ton Elias telt voor 2 stemmen.
Het is prachtig dat je niet twijfelt aan mijn integriteit. Mani, neem er een voorbeeld aan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ken weinig mensen die zo geloofwaardig zijn als jij. Ik zou zo een tweedehands auto van je kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |