Rolstoel/rollator, hetzelfde.quote:
Wat een geweldige anekdote dit.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens samengewerkt met iemand met deze achternaam. En die moest dan voor zijn werk wel eens bellen met iemand die Kip heette... - Dat leverde hilarische telefoongesprekken op. "Met Kip", - "Ja, met Kuiken"...
Lolquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens samengewerkt met iemand met deze achternaam. En die moest dan voor zijn werk wel eens bellen met iemand die Kip heette... - Dat leverde hilarische telefoongesprekken op. "Met Kip", - "Ja, met Kuiken"...
Oneens.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Rolstoel/rollator, hetzelfde.
Zijn 'kritiek' op Asscherquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Anne Mulder is een parodie op een Kamerlid.
Daar heb ik wel eens "college" van gehad. Hij liet een GroenLinksmeisje in de klas janken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Anne Mulder is een parodie op een Kamerlid.
Was eigenlijk meer iets voor NWS-SC geweest, inderdaad. Trouwens: als ik dit soort anekdotes niet maak, gaan mensen mekkeren dat ze me missen en zo.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sowieso terecht.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens "college" van gehad. Hij liet een GroenLinksmeisje in de klas janken.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens "college" van gehad. Hij liet een GroenLinksmeisje in de klas janken.
Dat denk ik ook, al komt klijnsma soms wel op de elektrische scooter naar de kamert.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er gedoeld op PvdA-kamerlid Otwin van Dijk....
Vaak op de tandemquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, al komt klijnsma soms wel op de elektrische scooter naar de kamert.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Noobvraag mss, maar waarom stemt bijna niemand op de kandidaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |