Het zal elkaar niet veel ontlopenquote:
Een hoog niveau, dat mag worden gezegd. Stem jij ook op meester van de satire Bosma?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij en ik zitten op hetzelfde niveau.
Dat is absoluut waar.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij en ik zitten op hetzelfde niveau.
gvdquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Wie wordt het?
[ afbeelding ]
En die Bontes dan? Als hij telkens op iemand anders dan de vier kandidaten stemt gaat het heeel lang duren allemaal.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Op wie zal Norbert Klein stemmen?
Ik denk Elias
Ik denk dat hij vergeten is om een naam op te schrijven.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Op wie zal Norbert Klein stemmen?
Ik denk Elias
Martinquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Wie wordt het?
[ afbeelding ]
Mijn dank is groot.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:12 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Als in de eerste ronde geen van de vier kandidaten een absolute meerderheid van stemmen haalt, komt er een tweede ronde. Die ronde is gelijk aan de eerste: er kan op alle vier de kandidaten en de andere 146 Kamerleden worden gestemd.
Levert de tweede ronde nog geen duidelijke winnaar op, dan volgt een derde ronde met de twee kandidaten die de meeste stemmen kregen. Mits er alleen op de vier officiële kandidaten is gestemd, anders volgt er nog een ronde.
Als de twee kandidaten in de derde ronde evenveel stemmen halen en dat gebeurt opnieuw in de vierde ronde, dan beslist het lot. Er wordt dan een stembriefje uit de stembus getrokken. De persoon die daarop wordt genoemd, wordt de nieuwe Kamervoorzitter. Dat gebeurde voor het laatst in 1868. De stemming zou dus wel een tijdje kunnen duren.
Aldus de NOS
Ik blijf liever een onbegrepen genie.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jaloers omdat jij niet op ons niveau zit?
Deze post begrijp ik niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik blijf liever een onbegrepen genie.
Lijkt me gemaakt door een Arib-fan, die staat er als enige fatsoenlijk opquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Wie wordt het?
[ afbeelding ]
Ja dat weet ik, het was maar een grapje manquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dijksma is geen Kamerlid, maar staatssecretaris...
Otwin van Dijk jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:16 schreef tralalala het volgende:
Zit dat rolstoelmens nog in de kamer?
jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:16 schreef tralalala het volgende:
Meer kliks dan David Bowie.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heerlijk nieuws, zo op deze woensdag.
Ik zal proberen iets meer naar de maatstaven van dit topic te posten.quote:
Ik eet de laatste restjes rijst weg.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:16 schreef opperkleurder het volgende:
Ik schenk even een bitter lemon in.
Staatssecretaris Klijnsmaquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:16 schreef tralalala het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |