Dit is geheimquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:24 schreef Confetti het volgende:
Waarom zijn alle stemmingen niet geheim eigenlijk?
Stemmen zonder last. Nu staat er een pistool op je hoofd door de openbare stemming.
Ik denk dat hij 0 bij'tjes krijgt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze moet ik in NWS-SC posten!
Say what?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:24 schreef Confetti het volgende:
Stemmen zonder last. Nu staat er een pistool op je hoofd door de openbare stemming.
Dit is gewoon net als bij Expeditie Robinson hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:24 schreef Confetti het volgende:
Het is geheim. Daarom is het ook zo omslachtig.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:24 schreef Confetti het volgende:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:22 schreef Cavaliers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
Ook met jokers en extra stemmen?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is gewoon net als bij Expeditie Robinson hoor.
Dan mag een vergaderweek wel 12 dagen duren met dit tempoquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik bedoelde met wetsvoorstellen, motie van wantrouwen en dergelijke.
Ik ken weinig mensen die zo geloofwaardig zijn als jij. Ik zou zo een tweedehands auto van je kopen.quote:
Ja, Ton Elias telt voor 2 stemmen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ook met jokers en extra stemmen?
Kan ook elektronisch. Echt bizar dat juist kamerleden geen recht op een geheime stem hebben.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:26 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dan mag een vergaderweek wel 12 dagen duren met dit tempo
Omdat het wel handig is als je het door jou gekozen kamerlid ook kunt controleren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik bedoelde met wetsvoorstellen, motie van wantrouwen en dergelijke.
En als je Wilders hebt, moet je afscheid nemen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, Ton Elias telt voor 2 stemmen.
Het is prachtig dat je niet twijfelt aan mijn integriteit. Mani, neem er een voorbeeld aan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ken weinig mensen die zo geloofwaardig zijn als jij. Ik zou zo een tweedehands auto van je kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |