Geen afstand van zijn eigen fractievoorzitter, maar van een uitlating van die fractievoorzitter.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het is onredelijk om hem te vragen om afstand van zijn eigen fractievoorzitter te doen.
De partij kan hem niet missen. Voorzitters komen standaard uit grotere partijen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:48 schreef Evertjan het volgende:
Kan Kees van der Staaij geen kamervoorzitter worden btw?
Nee joh, dat is de reden dat het een goede voorzitter zou zijn. Niet de reden dat hij meedoet. Van Wilders krijgt hij daar echt geen toestemming voor als het het partijbelang niet zo dienen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Is flauwekul, omdat Bosma al jaren lang voorzitterstaken doet.
Kan wel, maar niet waarschijnlijk. Dan moet die ene overgebleven SGP'er alles in zijn eentje gaan doen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:48 schreef Evertjan het volgende:
Kan Kees van der Staaij geen kamervoorzitter worden btw?
Maar dat had ie nou net wel, in z'n betoog...quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de Kamervoorzitter zou juist het enige kamerlid moeten zijn die niet overal een mening over heeft
Dat Wilders niet gelooft in wat hij beleidt, daar hoef je mij niet van te overtuigenquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De vrouw van Wilders komt uit Hongarije. Zal hij haar minderwaardig vinden?
Ik vind dat je Bosma daarmee tekort doet, op basis van zijn kwaliteiten. Bosma doet in eerste instantie gewoon mee omdat hij een bijzonder geschikte kandidaat is.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:46 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, de enige reden dat Bosma meedoet, is zodat ze hem af kunnen wijzen. Kan ome Geert weer huilen en ook dit debat naar zich toetrekken.
Dus men zoekt geen stok om mee te slaan en men wil ook niet op bosma stemmen, dat is allemaal helemaal niet de bedoeling
Heeft hij gedaan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:48 schreef Lkw het volgende:
Hij had ivm de term nepparlement gewoon kunnen verwijzen naar die 40 procent die zich volgens hem in zijn eerdere betoog niet vertegenwoordigd voelt door de Kamer toch? Want daar doelt Wilders met de term nepparlement immers ook op.
Man man man, ik ken weinig mensen met zulke slechte teksten als jij weet uit te kramen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat Wilders niet gelooft in wat hij beleidt, daar hoef je mij niet van te overtuigen
Ditquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dat je Bosma daarmee tekort doet, op basis van zijn kwaliteiten. Bosma doet in eerste instantie gewoon mee omdat hij een bijzonder geschikte kandidaat is.
Die drogreden gebruikte hij ja.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:48 schreef Lkw het volgende:
Hij had ivm de term nepparlement gewoon kunnen verwijzen naar die 40 procent die zich volgens hem in zijn eerdere betoog niet vertegenwoordigd voelt door de Kamer toch? Want daar doelt Wilders met de term nepparlement immers ook op.
De PVV is niet racistisch.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
Het nationalisme van de PVV waardeer ik, maar je moet oppassen dat het niet racistisch wordt.
Er zou eigenlijk een soort alternatief moeten zijn. Bijvoorbeeld Joram van Klaveren, maar die partij dondert ook alweer in elkaar.
Ik kan me ook echt in een paar dingen van de PVV vinden. Alleen dan komen ze weer met een of ander eng uitspraakje waarmee ik moet denken aan 40-45 en dan is dat weer over.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
Het nationalisme van de PVV waardeer ik, maar je moet oppassen dat het niet racistisch wordt.
Er zou eigenlijk een soort alternatief moeten zijn. Bijvoorbeeld Joram van Klaveren, maar die partij dondert ook alweer in elkaar.
Ik dacht dat zijn algemene verhaal over zijn betrokkenheid bij het Parlement wel duidelijk wasquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Die drogreden gebruikte hij ja.
Peilingen
De reden lijkt mij vooral dat hij tweede ondervoorzitter is en plaatsvervangend voorzitter in het verleden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:46 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, de enige reden dat Bosma meedoet, is zodat ze hem af kunnen wijzen. Kan ome Geert weer huilen en ook dit debat naar zich toetrekken.
Dus men zoekt geen stok om mee te slaan en men wil ook niet op bosma stemmen, dat is allemaal helemaal niet de bedoeling
Dat geloof ik niet. Wilders is daarvoor een te goed strateegquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dat je Bosma daarmee tekort doet, op basis van zijn kwaliteiten. Bosma doet in eerste instantie gewoon mee omdat hij een bijzonder geschikte kandidaat is.
twitter:wouterdewinther twitterde op woensdag 13-01-2016 om 18:51:06Weigering van Bosma om afstand te nemen van "nep-parlement" blijkt dealbreaker voor veel partijen. reageer retweet
Ik weet het niet, ik ben geen lid van de Tweede Kamer mijn beste heer.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:48 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Met wie? Vvd/d66 hadden een voorkeur voor een pvda voorzitter mits geen arib, dat is geklapt dus daar is geen afspraak..
Waarvan aktequote:Op woensdag 13 januari 2016 18:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Man man man, ik ken weinig mensen met zulke slechte teksten als jij weet uit te kramen.
Maar niet in antwoord op die vraag waarover men hem bleef doorzagen volgens mij.quote:
Dit vind ik ook. Daarom denk ik dat er diverse partijen zijn die een dergelijke stem overwegen, maar ja... de vraag is natuurlijk hoe ver je daarmee komt. PvdA is 36; stemmen op de eigen kandidaat. VVD is 40; stemmen op de eigen kandidaat. CDA is 13; stemmen op de eigen kandidaat.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:49 schreef UltraR het volgende:
De Kamer zou ook juist wel een sterke politieke zet kunnen doen door wel voor Bosma te stemmen en daarmee direct Wilders de mond te snoeren dat hij, zijn partij en zijn kiezers buiten worden gesloten.
Klaver is er niet, is papaquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel mensen zijn er eigenlijk bij de stemmingen aanwezig?
Mensen die niet meestemmen
- Bosma
- Elias
- Van Toorenburg
- Arib
- Bontes
- Van Klaveren
Goed strateeg? Hij heeft mooie one-liners, maar op politiek gebied nog nooit iets bereikt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Wilders is daarvoor een te goed strateeg
Ik zou eerst de geheime stemming afwachten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:52 schreef Szura het volgende:
twitter:wouterdewinther twitterde op woensdag 13-01-2016 om 18:51:06Weigering van Bosma om afstand te nemen van "nep-parlement" blijkt dealbreaker voor veel partijen. reageer retweet
Ho ho, hij heeft honderd zetels in de peilingen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Goed strateeg? Hij heeft mooie one-liners, maar op politiek gebied nog nooit iets bereikt.
41 zetels in de peilingen. Noem het maar niets.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Goed strateeg? Hij heeft mooie one-liners, maar op politiek gebied nog nooit iets bereikt.
Waarom stemmen Pinky and the Brain eigenlijk niet mee?quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel mensen zijn er eigenlijk bij de stemmingen aanwezig?
Mensen die niet meestemmen
- Bontes
- Van Klaveren
Als jij denkt dat Wilders iets heeft tegen Hongaren of mensen uit den vreemde in het algemeen, dan heb je zijn zienswijze nooit helemaal goed opgepikt volgens mij..quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat Wilders niet gelooft in wat hij beleidt, daar hoef je mij niet van te overtuigen
Die vinden alle kandidaten slecht.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom stemmen Pinky and the Brain eigenlijk niet mee?
Ik vind Wilders een buitengewoon slecht strateeg. Bijv. dat minder-minder heeft hem veel zetels gekost, maar niets opgeleverd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De SP had ooit 35+, het werden er nog geen 20quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
41 zetels in de peilingen. Noem het maar niets.
Ze vinden het stuk voor stuk kutkandidatenquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom stemmen Pinky and the Brain eigenlijk niet mee?
Dat het handig uitkomt om Bosma te kandideren, kan natuurlijk prima samengaan met het feit dat Bosma ook daadwerkelijk een geschikte kandidaat is. Jij doet alsof Bosma alleen is gekandideerd om te trollen, terwijl de man gewoon een uiterst capabel voorzitter is. Zijn betoog was net ook veruit het sterkste.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oke, en nu?quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
[..]
[..]
ONZ is een paar deurtjes verderop.
Ben benieuwd of hij daarmee ook iets gaat doen dan in de toekomst.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
41 zetels in de peilingen. Noem het maar niets.
Bij de PvdA-stemmen kun je GroenLinks optellen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit vind ik ook. Daarom denk ik dat er diverse partijen zijn die een dergelijke stem overwegen, maar ja... de vraag is natuurlijk hoe ver je daarmee komt. PvdA is 36; stemmen op de eigen kandidaat. VVD is 40; stemmen op de eigen kandidaat. CDA is 13; stemmen op de eigen kandidaat.
Samsung at ze voor de neus van Roemer op.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:54 schreef Szura het volgende:
[..]
De SP had ooit 35+, het werden er nog geen 20
Peilingen
Precies... daar was ik al bang voor.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:52 schreef Szura het volgende:
Het geeft trends wel aardig is. De PVV zit in de lift, de PVDA daalt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Peilingen
Roemer ging dan ook heerlijk gigantisch af in het laatste debat.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Peilingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |