Dat is natuurlijk een cirkelredenatie.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat punt haalt hij ook iedere keer aan. Dat hij als voorzitter er geen mening over heeft.
Bosma geen PVVer? Hij is de partij-ideoloog.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
Bosma is eigenlijk ook helemaal geen PVV'er. Het is een nationalist, dat waardeer ik wel.
Leuk, maar met bij elkaar gefantaseerde fictieve situaties kan ik niet zoveel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:40 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik geef van Toorenburg de grootste kans, en het CDA heeft ook niet erg veel zetels. Als Bosma bij Groenlinks had gezeten, 4 zetels, dan was hij het geworden.
En nu heb je kortsluiting in je hoofd, omdat een PVV'er zo'n verhaal kan houden zonder racistische uitspraken te doen?quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het niet echt een racist.
Haha nee, maar ik heb hem wel aardig gevolgd de laatste tijd en heb hem niet echt op racistische uitlatingen kunnen betrappen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En nu heb je kortsluiting in je hoofd, omdat een PVV'er zo'n verhaal kan houden zonder racistische uitspraken te doen?
We gaan het zien. Als van Toorenburg het wordt toont dat iig aan dat er niet op basis van partijpolitiek is gestemd voor wat betreft VVD en PvdA, maar voor PVV sluit dat het dan niet uit.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Leuk, maar met bij elkaar gefantaseerde fictieve situaties kan ik niet zoveel.
Vandaar dat ze ingrijpt als Bosma een lijstje van Pechtold opnoemt, maar niet als men over Wilders klaagtquote:
Dat was ie al, want D'66 stemt uit principe niet voor (de mening van) een PVV'er omdat ze die betichten van discriminatie. Zie je de ironie?quote:
En nu?quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha nee, maar ik heb hem wel aardig gevolgd de laatste tijd en heb hem niet echt op racistische uitlatingen kunnen betrappen.
Het is onredelijk om hem te vragen om afstand van zijn eigen fractievoorzitter te doen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
Ik krijg de indruk dat diverse fracties Bosma wel zien zitten, maar dat zijn weigering om afstand te nemen van de term "nepparlement" hem gaat nekken.
Zou erg kortzichtig zijn, maar ik ben er ook bang voor.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
Ik krijg de indruk dat diverse fracties Bosma wel zien zitten, maar dat zijn weigering om afstand te nemen van de term "nepparlement" hem gaat nekken.
Nou ja, de basiswaarden die de PVV uitdraagt, dat je eigenlijk minderwaardig bent als je moslim bent of uit een ander land komt, deelt hij daarmee dus niet. Dat veroorzaakt bij de meesten geen kortsluiting hoor, dat applaudisseren we zelfsquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En nu heb je kortsluiting in je hoofd, omdat een PVV'er zo'n verhaal kan houden zonder racistische uitspraken te doen?
yup. Maar ik vermoed eerlijk gezegd dat zonder die term ze wel een andere pvv-stok hadden gevonden om hem mee te slaan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
Ook opvallend weinig inhoudelijke interrupties maar 1x over veiligheid in de kamer.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
Zou kunnen, al hoop ik van niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind dat ook wel logisch, want je wilt geen voorzitter die het eigenlijk maar een nepparlement vindt, en dus zijn functie een nepfunctie.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien krijgt hij dadelijk wel veel stemmen, als ze toch anoniem mogen stemmenquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat er uiteindelijk gekozen kan wordn tussen arib en elias.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:43 schreef UltraR het volgende:
[..]
We gaan het zien. Als van Toorenburg het wordt toont dat iig aan dat er niet op basis van partijpolitiek is gestemd voor wat betreft VVD en PvdA, maar voor PVV sluit dat het dan niet uit.
Dat is niet waar, er zijn meerdere stemrondes en als kandidaten van de PVV, VVD en PvdA afvallen zijn zij genoodzaakt op andere kandidaten te stemmen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:43 schreef UltraR het volgende:
[..]
We gaan het zien. Als van Toorenburg het wordt toont dat iig aan dat er niet op basis van partijpolitiek is gestemd voor wat betreft VVD en PvdA, maar voor PVV sluit dat het dan niet uit.
twitter:kajleers twitterde op woensdag 13-01-2016 om 18:45:18Bosma voor openheid, zelf geen mening, de aardigheid & welwillendheid zelve. En als ie geen meerderheid krijgt, straks ‘zie je wel!’-len. reageer retweet
Daar doelde ik inderdaad op ja.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, de basiswaarden die de PVV uitdraagt, dat je eigenlijk minderwaardig bent als je moslim bent of uit een ander land komt, deelt hij daarmee dus niet. Dat veroorzaakt bij de meesten geen kortsluiting hoor, dat applaudisseren we zelfs
Nee, achter de schermen is vast wel het een en ander afgesproken/overlegd. Verder denk ik dat de nepparlement uitspraak hem ook aardig nekt in dit geval, als zijn partij dat al niet eerder heeft gedaan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:45 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Misschien krijgt hij dadelijk wel veel stemmen, als ze toch anoniem mogen stemmen
Volgens de PVV ben je niet minderwaardig als je uit een ander land komt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, de basiswaarden die de PVV uitdraagt, dat je eigenlijk minderwaardig bent als je moslim bent of uit een ander land komt, deelt hij daarmee dus niet. Dat veroorzaakt bij de meesten geen kortsluiting hoor, dat applaudisseren we zelfs
Ga je woorden echt zo 1 voor 1 als waarheid overnemen ja?quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:46 schreef Evertjan het volgende:
D66 wil een jurylid van Idols als kamervoorzitter die overal maar een mening over gaat verkondigen
Sorry, ben je minderwaardig als je uit een land komt wat niet goedgekeurd is door Wildersquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Volgens de PVV ben je niet minderwaardig als je uit een ander land komt.
de Kamervoorzitter zou juist het enige kamerlid moeten zijn die niet overal een mening over heeftquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:46 schreef Szura het volgende:
twitter:kajleers twitterde op woensdag 13-01-2016 om 18:45:18Bosma voor openheid, zelf geen mening, de aardigheid & welwillendheid zelve. En als ie geen meerderheid krijgt, straks ‘zie je wel!’-len. reageer retweet
Is flauwekul, omdat Bosma al jaren lang voorzitterstaken doet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:46 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, de enige reden dat Bosma meedoet, is zodat ze hem af kunnen wijzen. Kan ome Geert weer huilen en ook dit debat naar zich toetrekken.
De vrouw van Wilders komt uit Hongarije. Zal hij haar minderwaardig vinden?quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met wie? Vvd/d66 hadden een voorkeur voor een pvda voorzitter mits geen arib, dat is geklapt dus daar is geen afspraak..quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:46 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nee, achter de schermen is vast wel het een en ander afgesproken/overlegd. Verder denk ik dat de nepparlement uitspraak hem ook aardig nekt in dit geval, als zijn partij dat al niet eerder heeft gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |