Nou ja, het OV is ook best prijzig.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:46 schreef roos85 het volgende:
Zit mobiel, dus kan niet quoten uit vorig topic. Maar het ging er mij om dat die man zat te miepen dat ze geen uitstapjes kunnen maken omdat ze geen auto meer hebben. Das natuurlijk onzin!
Als ze dat deden was het programma overbodigquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:56 schreef Palomar het volgende:
meedoen aam zo'n programma en dan niet van te voren even in kaart brengen wat je pint...
Je kan ook van die acties van de NS doen of bijvoorbeeld kruidvat kaartjes. Maar is idd prijzig, maar ze geven ook geld uit als water.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja, het OV is ook best prijzig.
Ditquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:57 schreef luckass het volgende:
[..]
Werken loont gewoon niet in Nederland
Kattevoer is gratis.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zo te zien een zwart-witte. Ze verzamelen ze.
80-100% afgekeurd.quote:
Volgens mij hebben ze een zwarte, een witte en een zwart-witte.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zo te zien een zwart-witte. Ze verzamelen ze.
Ja, en dat ook nog normaal vindenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:06 schreef fathank het volgende:
Hoor ik dat goed? 700 euro pingeld per maand?
En ook nog zeggen van dat doe ik niet. En dat lijkt mij niksquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
80-100% afgekeurd.
Maar als ze denkt wel 20 uur te kunnen werken... Dan heeft ze óf een verkeerd beeld van haar kunnen of er is iets gruwelijk misgegaan met de keuring.
She's a lazy assquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
En ook nog zeggen van dat doe ik niet. En dat lijkt mij niks
Precies wat ik denk.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een zwarte, een witte en een zwart-witte.
Werden vroeger mensen niet te snel volledig afgekeurd?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
80-100% afgekeurd.
Maar als ze denkt wel 20 uur te kunnen werken... Dan heeft ze óf een verkeerd beeld van haar kunnen of er is iets gruwelijk misgegaan met de keuring.
Ik was sarcastisch maar ik begrijp echt niet dat mensen drie katten nemen terwijl ze niet eens rond kunnen komen.quote:
Ja!! Ik ken er genoeg die wel zwart kunnen werken waar fysiek niks aan mankeertquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Werden vroeger mensen niet te snel volledig afgekeurd?
Wtf..daar kan ik 3a4 maanden boodschappen van doenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:07 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja, en dat ook nog normaal vinden
Ja, want je hangt als er dierenartskosten aan te pas komen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch maar ik begrijp echt niet dat mensen drie katten nemen terwijl ze niet eens rond kunnen komen.
Scheelt veel wat ze daarvoor verdiend heeft dacht ik, maar kan het mis hebben.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch vraag ik me af waarom ze slechts 250 euro ofzo uitkering krijgt. Als je echt voor 80-100% afgekeurd bent, dan heb je recht op meer dacht ik.
Misschien gekort vanwege schulden en/of partner?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch vraag ik me af waarom ze slechts 250 euro ofzo uitkering krijgt. Als je echt voor 80-100% afgekeurd bent, dan heb je recht op meer dacht ik.
ze trekt geld uit de muur ipv per pin betalen, zodat de precieze uitgaven niet via de bankafschriften te achterhalen zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze voelt zich schuldig en dat uit ze zo.
Dit is natuurlijk totale onzin, onvergelijkbare situaties.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:09 schreef WcPot het volgende:
Maar als je afgekeurd bent dan kan je toch wel een full time zittend kantoorbaantje doen ? Als je de hele dag thuis zit of op kantoor dat maakt vast niet veel uit
Nou dat bijvoorbeeld en daar krijg je vroeger of later mee te maken.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, want je hangt als er dierenartskosten aan te pas komen.
En die lui lachen zich rot.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:09 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja!! Ik ken er genoeg die wel zwart kunnen werken waar fysiek niks aan mankeert
Yep. Ze zet de kraan open en die man durft niet verder te vragen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:09 schreef Palomar het volgende:
[..]
ze trekt geld uit de muur ipv per pin betalen, zodat de precieze uitgaven niet via de bankafschriften te achterhalen zijn.
en daarop wordt ze nu betrapt
en dat uit ze zo
Troost zoeken. Je kan ook veel/ongezond gaan eten, maar dat is ook duurquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch maar ik begrijp echt niet dat mensen drie katten nemen terwijl ze niet eens rond kunnen komen.
Gewoon lekker in de slachtofferrol kruipenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:09 schreef Palomar het volgende:
[..]
ze trekt geld uit de muur ipv per pin betalen, zodat de precieze uitgaven niet via de bankafschriften te achterhalen zijn.
en daarop wordt ze nu betrapt
en dat uit ze zo
Dat zal het zijn, maar dat is toch uiteindelijk ook geen oplossing. En van 1 kat kun je ook troost krijgen en dat scheelt ook weer in het dierenvoedsel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:11 schreef luckass het volgende:
[..]
Troost zoeken. Je kan ook veel/ongezond gaan eten, maar dat is ook duur
Eensquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, maar dat is toch uiteindelijk ook geen oplossing. En van 1 kat kun je ook troost krijgen en dat scheelt ook weer in het dierenvoedsel.
Als het aan de kat lag, kocht ze Whiskasquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, maar dat is toch uiteindelijk ook geen oplossing. En van 1 kat kun je ook troost krijgen en dat scheelt ook weer in het dierenvoedsel.
Ik denk eerder dat als het aan het vrouwtje lagquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als het aan de kat lag, kocht ze Whiskas
Een echte truckerquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
In dat kloffie naar een sollicitatiegesprek gaan
Wat een godquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
echt hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik dacht ook dat het minder was. Maar nu moet je het bijna met de auto gaan komen ophalenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:29 schreef eight het volgende:
Nu dat ik zie wat er in het pakket van de voedselbank zit ben ik plotseling wel een beetje jaloers op die groep
80-100 geeft recht op 75 % van het laatst verdiende loon. Zij had daarvoor dan iets van 333 euro. Ze zal dan twee of drie dagen voor een paar uurtjes gewerkt hebben. Uurtje of 8-10, afhankelijk van uurloon.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Ja dat ben ik nu aan het doen, door toeval, ik was aan het zappen😳 En zag ik dat er nu op tv is!! Ik kan mij deze afl niet herinnerenquote:
ja, of de aflevering met een cola machine, of de afleveringen waarbij het mislukt... (dat zijn er een paar).quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:30 schreef roos85 het volgende:
Ik hoop dat die aflevering met die schipper en de vreemdgaande vrouwke weer een keer wordt herhaald.
Het percentage dat je wordt afgekeurd heeft te maken met je resterende vermogen om geld te verdienen ten opzichte van je eerdere salaris en capaciteiten (uitgezonder WaJong).quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
80-100% afgekeurd.
Hoi en welkom!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
Deze heb ik nog niet gezien.
En hoi Dubbeltje-kijkers
Dat snap ik ook niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe kun je er nu onterecht ontvangen toeslagen doorheen jassen?![]()
Dat levert in haar geval hooguit ¤ 3,75 per maand op. Helaas, meer zit er gewoon niet in.quote:
Het valt me elke keer weer op hoe weinig-of geen-inzicht vele mensen bij Dubbeltje hebben in hun uitgaven.quote:
Krijg het idee dat hij het allemaal wel gesneden vindt. Gaat weinig wilskracht van uit.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:41 schreef Cynix ® het volgende:
Die kloothommel is gewoon uitgerangeerd met 46. Zelfbeeld ook 0,0.
dat "meningsverschil" op zijn oude werk is volledig te begrijpenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:41 schreef Cynix ® het volgende:
Die kloothommel is gewoon uitgerangeerd met 46. Zelfbeeld ook 0,0.
Voor hem Is er vast wel een fetish waar hij in past.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat levert in haar geval hooguit ¤ 3,75 per maand op. Helaas, meer zit er gewoon niet in.
En niet op 1.000 euro nauwkeurig ook maar een schijn van inzicht in hun uitgaven. Met zo'n houding kun je zelfs met 10 mille netto per maand in de problemen komen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:39 schreef fathank het volgende:
Teh fuck met bijna 3k niet rond kunnen komen.
Wel benieuwd of ze daar een beetje op door diggen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:43 schreef luckass het volgende:
[..]
dat "meningsverschil" op zijn oude werk is volledig te begrijpen
Het zijn bijna altijd grote kinderen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het valt me elke keer weer op hoe weinig-of geen-inzicht vele mensen bij Dubbeltje hebben in hun uitgaven.
Idd. En vaak één van de twee. Dit keer is hij het.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zijn bijna altijd grote kinderen.
ik moest lachenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:54 schreef Cynix ® het volgende:
Waar blijft al dat geld dan?
Ze stralen geen luxe uit qua kleding, inrichting, eten, etc.
Ja, die vent is een kleuter.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Idd. En vaak één van de twee. Dit keer is hij het.
Wegenbelasting gok ikquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:54 schreef Cynix ® het volgende:
Was er een van hem, hè?quote:
nee hij is zo te horen zmlk. Later pas..quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:58 schreef luckass het volgende:
[..]
daar is wel een subsidie voor aan te vragen toch
allebei gescheiden. Meneer in de WW. Samen bijna 3k inkomen maar geen enkel benul van uitgaven.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:58 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat is het verhaal? Ik heb de eerste helft gemist door andere arme mensen.
Tweede huwelijk, zij net uit de schuldsanering, hij fors in de schuld en baanloos.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:58 schreef TigerXtrm het volgende:
Hij schulden, elk met kinderen, hont, ellende, uitzichtloos, lamme zak.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:58 schreef TigerXtrm het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:00 schreef fathank het volgende:
[..]
allebei gescheiden. Meneer in de WW. Samen bijna 3k inkomen maar geen enkel benul van uitgaven.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Tweede huwelijk, zij net uit de schuldsanering, hij fors in de schuld en baanloos.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:00 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij schulden, elk met kinderen, hont, ellende, uitzichtloos, lamme zak.
Dat vraag ik me ook vaak af, ze komen niet over als mensen die elke maand een paar duizend euro verbrassen. Dan had ik toch mooiere meubels en gewoon een heel andere sfeer in huis verwachtquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:54 schreef Cynix ® het volgende:
quote:
Wel een detailtje: 'ietwat achterstand' bij de premie voor de zorgpolis...quote:
Hij heeft een 'lagere technische opleiding'. Dan heeft ie niet veel keus.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:15 schreef Cynix ® het volgende:
Pfff, schoonmaakwerk gaat niks worden. Ademhalen is al een hele klus.
Hij moet zijn handen ook maar eens gebruiken anders worden ze ook stijfquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
Oh niks aan de hand met zijn handen.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:20 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hij moet zijn handen ook maar eens gebruiken anders worden ze ook stijf
allemaal even lachen jongensquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
Oh niks aan de hand met zijn handen.
Dat mag. Anders lukt het hem echt niet, hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:21 schreef WcPot het volgende:
Zo overval je bedrijven toch ook wel een beetje met een grote camera de winkel binnen lopen
solliciteer bij een golfbaanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:23 schreef WcPot het volgende:
Ik wil ook wel full time grasmaaien op een zitmaaier
is afgesprokenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:21 schreef WcPot het volgende:
Zo overval je bedrijven toch ook wel een beetje met een grote camera de winkel binnen lopen
Ja dat viel mij ook opquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:36 schreef CherryLips het volgende:
Hij leek bijna teleurgesteld toen hij hoorde dat hij niks mankeerde
Terwijl dat eigenlijk niet eens altijd het geval isquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:35 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, wederom mensen van je eigenlijk niet eens echt opkijkt dat ze in de sores verzeild zijn geraakt. Sommigen mensen hebben het met hoofdletters op hun voorhoofd staan.
Hoe kún je er nou ineens achter komen dat de Lidl misschien toch wel goedkoper is dan de AH?
Qua AH-huismerken misschien niet, maar daar ben ik zelf vaak wel iets minder kapot van.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Terwijl dat eigenlijk niet eens altijd het geval is
Het baantje wat hij kreeg aangeboden op dat park. Had ik met beide handen aangepakt. De enige reactie van hem was Yesssssssss.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:19 schreef Gia het volgende:
Tja, die hond hadden ze al toen hij nog werkte, natuurlijk, maar hij zou kunnen stoppen met roken. Die handen staan stijf omdat hij ze te weinig laat wapperen.
Inderdaad. "Jullie geven 200 euro uit aan telefoonabonnementen per maand"quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het valt me elke keer weer op hoe weinig-of geen-inzicht vele mensen bij Dubbeltje hebben in hun uitgaven.
Dat er op een foto'tje niks te zien is en dat er blijkbaar niks aan z'n bloed mankeert wil nog niet zeggen dat je er geen last van kan hebben.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:36 schreef CherryLips het volgende:
Hij leek bijna teleurgesteld toen hij hoorde dat hij niks mankeerde
Onbegrijpelijk. Ze zien hun afschriften toch? Misschien wíllen sommigen het niet weten en gaan ze gewoon door met dit roekeloze gedrag tot het schip strandt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 07:53 schreef Gunner het volgende:
[..]
Inderdaad. "Jullie geven 200 euro uit aan telefoonabonnementen per maand"
zitten ze elkaar aan te kijken alsof ze daar echt geen benul van hebben
Hoe kan je dat nu niet weten?
Maar het moet toch ook fijn zijn om te zien dat je handen niet vergroeid zijn ofzo? Dat het wel iets is waar je zelf rekening mee moet houden, maar dat het op het eerste gezicht geen reuma oid is?quote:Op woensdag 20 januari 2016 08:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat er op een foto'tje niks te zien is en dat er blijkbaar niks aan z'n bloed mankeert wil nog niet zeggen dat je er geen last van kan hebben.
Ik loop al jaren met slechte gewrichten, maar volgens de artsen 'hebben sommige mensen dat gewoon'. Niks zo vervelend als gezondheidsklachten hebben waar volgens de artsen niks aan de hand is.
Tientje, simpel.nlquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:17 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb Annemarie niet eens horen zeggen dat ze daar onmiddellijk mee moeten stoppen. Maar ik kan dat ook gemist hebben.
Mij lijkt dat je tegenwoordig voor 10-15 euro een behoorlijk abonnement hebt met genoeg belminuten. Daar kunnen ze dus al een kleine 200 euro per maand op besparen!
Anders weet ik ook niet waarom die abonnementen zo duur zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:21 schreef Cynix ® het volgende:
Wat moeten die kneuzen dan ineens wel met het nieuwste van het nieuwste op GSM-gebied?
Ik zie dat verder nergens terug in huis of kledingkast of op de oprit.
Die auto kost ze ook honderden euro's per maand.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:27 schreef Cynix ® het volgende:
Nee, volgens mij niet.
Hij moest wel een schuld van 20.000 euro aflossen, dus daar zal ook wel een paar 100 per maand naartoe gaan, maar waar zij ruim 3.000 euro per maand aan besteden is me echt een raadsel.
Of zouden ze grossieren in miskopen? Duurste gas-, water- en lichtcontracten? Speciale diëten en dure medicijnen? Allerlei verzamel-naslagwerken met maandelijkse aanvullingen? Toch een rare hobby die buiten beschouwing bleef?
We weten het niet.
Wellicht op (waarschijnlijk een heel ongunstige) afbetaling?quote:Op donderdag 21 januari 2016 08:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Die auto kost ze ook honderden euro's per maand.
Dat nog niet eens zozeer, maar wegenbelasting en verbruik is een bitch met zo'n ding.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wellicht op (waarschijnlijk een heel ongunstige) afbetaling?
Damn, alweerquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:32 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, herhaling en volgens mij niet eens zo'n oude?
Des te beter, maar ik ken hem wel. Nou ja, ik kijk gewoon weer mee, hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze aflevering komt me ook niet bekend voor.
Ik wel. Ze hebben geld van hun zoon geleend, dat is het wrange.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:34 schreef roos85 het volgende:
Kan me deze aflevering niet herinneren.
Dat is leuk bij het kerstdiner. Een schuld binnen de familie die niet volgens de afspraken wordt terugbetaald.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik wel. Ze hebben geld van hun zoon geleend, dat is het wrange.
Welkom bij hoarders.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:37 schreef Cynix ® het volgende:
Ongeremd rommel kopen en daar niets van terug zien in huis, qua meubels, kunst, kleding, spullen. Dát verbaast me vaak nog het meest.
Visa/postorder, loopt gauw op naar een procent of 17% per jaar. Of misschien nog wel meer.quote:
Das waar, maar ik vind het echt bizar dat men zoveel kan lenen/door kunnen bestellen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Visa/postorder, loopt gauw op naar een procent of 17% per jaar. Of misschien nog wel meer.
40k was vanwege de geflopte bedrijven. Nog 10k consumptief ofzo?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Das waar, maar ik vind het echt bizar dat men zoveel kan lenen/door kunnen bestellen.
Zit aan de morfine, dus neem alles niet zo goed opquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:46 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
40k was vanwege de geflopte bedrijven. Nog 10k consumptief ofzo?
2500 creditcard, 2500 roodstand op betaalrekening dan heb je de helft al. Dan nog wat postorders, koop op afbetaling en 50%nu/50% over 2 jaar en het gaat erg hard.
Oh dat houdt in dat je ziek bent? Beterschap gewenstquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zit aan de morfine, dus neem alles niet zo goed op
Niks ernstig hoor!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dat houdt in dat je ziek bent? Beterschap gewenst
Het was geen aanval of verwijt hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zit aan de morfine, dus neem alles niet zo goed op
Eeh, mislukte rijschool, schuld bij zoon, zij werkeloos. 50.000 euro schuld.quote:
Kussens. Je vergeet de kussens.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeh, mislukte rijschool, schuld bij zoon, zij werkeloos. 50.000 euro schuld.
Hoe kon ik dat vergeten. Hun ticket to a brighter future.quote:
Ruim 900 euro pinuitgaven, 500 euro tekort per maand.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeh, mislukte rijschool, schuld bij zoon, zij werkeloos. 50.000 euro schuld.
Was dat maar waarquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:56 schreef Cynix ® het volgende:
Kan élke Nederlander trouwens 1.000 euro per jaar besparen? En dan volgend jaar dáár weer 1.000 euro per jaar vanaf? Dan krijgen we over 5 jaar allemaal maandelijks netto geld teruggestort.
Ik zou op zich ook wel willen overstappen maar ik weet niet waar op te letten, wat goed is en of het wel goed gaatquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:59 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Was dat maar waar![]()
Maar ik vind het wel een sport om regelmatig even mijn vaste lasten grondig onder de loep te nemen en te kijken waar besparingen mogelijk zijn. Ik weet zeker dat Annemarie bij mij geen 1000 euro aan bezuinigen weet te vinden op vaste lasten.
Uitgaven te hoog, IQ te laag. Het recept voor ellende.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:00 schreef Gia het volgende:
Uitjes, vakantie, duur busje, biertjes.
Tja.
Hij is wel gehecht aan zijn biertjes. Met een hartig hapje erbij.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:00 schreef luckass het volgende:
[..]
3 keer per jaar 150 euro minder bier?
In a nutshellquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Uitgaven te hoog, IQ te laag. Het recept voor ellende.
Vergelijkingssites helpen met de laagste prijzen te vinden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou op zich ook wel willen overstappen maar ik weet niet waar op te letten, wat goed is en of het wel goed gaat
Het wordt nu pittig kort.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:06 schreef Cynix ® het volgende:
Oh ja, ze gaan haar haar geloof ik ook nog losgooien.
Ik zal eens rondvragen, ik weet alleen dat m'n ouders bij Nuon zitten en ook niet durven over te stappen. Ik heb bij het verhuizen zo'n vergelijkingssite bezocht en een van de goedkoopste gekozen met een bekende naamquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:05 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Vergelijkingssites helpen met de laagste prijzen te vinden.
Vervolgens voordat je overstapt op de prijsvechter wel even controleren of de kwaliteit in orde is. Even op forums zoeken naar de betreffende aanbieder, en als het echt een drama is krijg je hier op fok en bij bijvoorbeeld Radar al snel een hele berg negatieve berichten te lezen.
Natuurlijk zijn er over elk groot bedrijf wel negatieve berichten te vinden, daarom is het vooral ook belangrijk om te kijken naar de aantallen in vergelijking met andere aanbieders, de datum dat ze geplaatst zijn én hoe de reacties op een negatief bericht zijn.
En natuurlijk rondvragen in je eigen omgeving.
Dit is toch niet de poppenmevrouwquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat nu de poppen komen Luck
Precies. Dat is stylen stylen en stylen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:17 schreef Cynix ® het volgende:
Wel verbeterd, maar dat krijg je precies 2 keer in model.
2 uur vroeger opstaan om dat haar zo te krijgenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Precies. Dat is stylen stylen en stylen.
Ja idd. Plus, je moet het kunnen. Niet iedereen is daar handig in.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:20 schreef luckass het volgende:
[..]
2 uur vroeger opstaan om dat haar zo te krijgen
Oke. Hier heb ik geen verstand van.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja idd. Plus, je moet het kunnen. Niet iedereen is daar handig in.
Totaal aan de grond, maar de meesten voelen zich nog altijd te goed voor de Aldi of de Lidl.quote:
Budgetmerken bij de 'gewone' supermarkten zijn vaak nog voordeliger dan Lidl/Aldi.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:22 schreef Yuhina het volgende:
Als ze nou beginnen met boodschappen doen bij de Aldi/Lidl en groenten en fruit (voor zover ze dat kopen) halen op de markt, dat scheelt al een paar tientjes per maand.
Valt zat mee. Daar komt de kale kak gewoon de boodschappen doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Totaal aan de grond, maar de meesten voelen zich nog altijd te goed voor de Aldi of de Lidl.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben bij de Lidl vaak meer kwijt dan bij de AH, kom steeds thuis met allemaal zooi
Ja, ze hebben veel non-food. Maar schoenen of kleding of gereedschap of spaarlampen of whatever moet je toch kopen en hun spullen zijn niet zo slecht.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben bij de Lidl vaak meer kwijt dan bij de AH, kom steeds thuis met allemaal zooi
Maar die kopen ze dan weer niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:24 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Budgetmerken bij de 'gewone' supermarkten zijn vaak nog voordeliger dan Lidl/Aldi.
Ja, maar ik bedoel in dit programma gaan ze vrijwel altijd naar AH of Jumbo.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Valt zat mee. Daar komt de kale kak gewoon de boodschappen doen.
Dit... Ik heb het getest paar maanden. Scheelt niet super veel als je bij ah wel de c merken pakt, groente en fruit in het seizoen koopt en kiloknallers qua vleesquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:24 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Budgetmerken bij de 'gewone' supermarkten zijn vaak nog voordeliger dan Lidl/Aldi.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:27 schreef Szura het volgende:
Annemarie heeft het 1 procent naar beneden gepijpt
Het ligt bij mij niet echt op de route dus ik kom er niet zo vaak, en dan kom ik thuis met ijs en ander vretenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, ze hebben veel non-food. Maar schoenen of kleding of gereedschap of spaarlampen of whatever moet je toch kopen en hun spullen zijn niet zo slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |