Nou ja, het OV is ook best prijzig.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:46 schreef roos85 het volgende:
Zit mobiel, dus kan niet quoten uit vorig topic. Maar het ging er mij om dat die man zat te miepen dat ze geen uitstapjes kunnen maken omdat ze geen auto meer hebben. Das natuurlijk onzin!
Als ze dat deden was het programma overbodigquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:56 schreef Palomar het volgende:
meedoen aam zo'n programma en dan niet van te voren even in kaart brengen wat je pint...
Je kan ook van die acties van de NS doen of bijvoorbeeld kruidvat kaartjes. Maar is idd prijzig, maar ze geven ook geld uit als water.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja, het OV is ook best prijzig.
Ditquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:57 schreef luckass het volgende:
[..]
Werken loont gewoon niet in Nederland
Kattevoer is gratis.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zo te zien een zwart-witte. Ze verzamelen ze.
80-100% afgekeurd.quote:
Volgens mij hebben ze een zwarte, een witte en een zwart-witte.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zo te zien een zwart-witte. Ze verzamelen ze.
Ja, en dat ook nog normaal vindenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:06 schreef fathank het volgende:
Hoor ik dat goed? 700 euro pingeld per maand?
En ook nog zeggen van dat doe ik niet. En dat lijkt mij niksquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
80-100% afgekeurd.
Maar als ze denkt wel 20 uur te kunnen werken... Dan heeft ze óf een verkeerd beeld van haar kunnen of er is iets gruwelijk misgegaan met de keuring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |