TPO is idioot.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volkomen idioot dit trouwens. Wat. De. Fuck.
Omdat ze onderzoeken hoeveel iets kost?quote:
Op het niveau van A-M van Gaal onderzoek doen is die titel feitelijk niet waard.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:02 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Omdat ze onderzoeken hoeveel iets kost?
Publieke omroep verzelfstandigen en niet meer met belastinggeld bekostigen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:08 schreef Kaas- het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ign=shared%20content
Artikel niet gelezen. Maar de auteur heeft een groot hoofd, dus zal het wel weten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:08 schreef Kaas- het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ign=shared%20content
9-6... Jij workaholic.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaZit meteen aan gruwelijke dossiers en zelf met OM en rechtbanken bellen en mee naar zittingen en cliënten en zo, vermaak me kostelijk
Maak dagen van 9 tot 6-7 maar de tijd vliegt
Uurtjes schrijven =/= werken hè, GSbroeder.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
9-6... Jij workaholic.
Pas je wel op voor een burn-out?
Dus nog minder dan 8 uur ook?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Uurtjes schrijven =/= werken hè, GSbroeder.
Niets mis met een lunch van twee uur. Dat helpt bij het tegengaan van mentale vermoeidheid.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus nog minder dan 8 uur ook?
Zeker een liquid lunch van 2 uur en schrijven met de vork.
Mentale vermoeidheid, daarvoor moet je mentaal vermoeiende werkzaamheden verrichten. Onwaarschijnlijk in mijn professie.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Niets mis met een lunch van twee uur. Dat helpt bij het tegengaan van mentale vermoeidheid.
Nee ik probeer jouw standaard van 70u in de week enigszins te nuanceren.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus nog minder dan 8 uur ook?
Zeker een liquid lunch van 2 uur en schrijven met de vork.
Ik ben over 15 minuten thuis.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee ik probeer jouw standaard van 70u in de week enigszins te nuanceren.
Het dwergvarken moest naar de tandarts.quote:
Met de promotie in zicht zijn dit ook mijn tijden tegenwoordig.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
9-6... Jij workaholic.
Pas je wel op voor een burn-out?
Ook een topper van Hans.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met de promotie in zicht zijn dit ook mijn tijden tegenwoordig.
Ff luisteren. Vandaag ook de collega's hiermee lastiggevallen.quote:
Jij werkt toch voor gemeenten?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:06 schreef Ryon het volgende:
Voor 21.00 uur klaar zijn met werken![]()
Labbekakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |