Ja, dat las ik net ook. Maar ik weiger te geloven dat zij de Mol is.quote:
Weet iemand wie welk geldbedrag had aan het begin? Wellicht kun je er meer afstrepen zo?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:21 schreef syllys het volgende:
Van FB hints en theorieën:
Rop kreeg 150 euro mee in de lasergame
Vraag 4 van de test was: Welk bedrag was de Mol bij aanvang van de Laser-opdracht "waard"?
Opties: ¤50 ¤100 ¤200 en ¤500.
En dus kan Rop de mol niet zijn, want ¤150 is geen antwoordmogelijkheid.
Dit is wel een goeie idd. Iedereen die andere bedragen had is af te strepen idd. Chill!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:21 schreef syllys het volgende:
Vraag 4 van de test was: Welk bedrag was de Mol bij aanvang van de Laser-opdracht "waard"?
Nicequote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:21 schreef syllys het volgende:
Ik ga morgen nog een keer kijken en wil het dan wel bijhoudenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Weet iemand wie welk geldbedrag had aan het begin? Wellicht kun je er meer afstrepen zo?
Ja dus.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Het ondersteunende screenshot.
[ afbeelding ]
Ik weet uit mijn hoofd niet of Rop daadwerkelijk ¤ 150 meehad.
Tim kreeg 1 biljet in zijn handen gedrukt. Het zag er geelachtig uit, dus ik ga uit van 50.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Sowieso hadden Taeke en Klaas in totaal al 1200 euro van de 1700 euro binnengehaald volgens mij (beide een verdubbelaar op respectievelijk 500 euro en 100 euro).
Weet niet welk bedrag Cécile mee had (de andere verdubbelaar die de finish haalde).
En Tim was verkenner, dus lijkt me niet dat hij geld mee had.
Volgens mij komt dit elk jaar voorbij. Jon zei het ooit toen hij ook de mol wasquote:Op zondag 17 januari 2016 00:04 schreef Pino112 het volgende:
Rop zei dat ie nachtblind is.
Net als een mol.
De mol schrijft gewoon de hele pot op natuurlijk, er is geen kandidaat zo gek om de hele pot op te schrijven namelijk, die weten ook dat de mol dat doet.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:42 schreef ArannaeCor het volgende:
[..]
Het gaat om het 2e unieke bedrag. De volledige pot is of niet uniek of het 1e unieke bedrag.
Elaborate? Waaraan denk je dat te zien?quote:Op zondag 17 januari 2016 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Taeke durf ik overigens wel af te schrijven vanwege de montage. Wat mij betreft zijn Marjolein, Tim en Annemieke de enigen die nog echt als mol gemonteerd zijn..
en klaas vanwege de cf juist niet?quote:Op zondag 17 januari 2016 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Taeke durf ik overigens wel af te schrijven vanwege de montage. Wat mij betreft zijn Marjolein, Tim en Annemieke de enigen die nog echt als mol gemonteerd zijn..
De Mol krijgt via de regie door hoeveel er geboden is en pakt het tweede bodquote:Op zondag 17 januari 2016 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De mol schrijft gewoon de hele pot op natuurlijk, er is geen kandidaat zo gek om de hele pot op te schrijven namelijk, die weten ook dat de mol dat doet.
Dus het hoogste bod van een kandidaat is het hoogste bod. Het '2e unieke bod' gedeelte is er juist omdat er een mol in het spel zit. Zie ook de veiling van 2007, daar wordt dat uitgelegd door Karel ()
Ik zou hierop overigens ook niet geboden hebben denk ik. Vijf testvragen schrappen is the luck of the draw wat mij betreft, ook al kunnen er best pittige vragen tussen zitten waarvan je denkt 'oeps, vergeten', dat wel..
Ik denk het niet. Ik denk dat de mol juist het potbedrag schrijft. Er gaat nl hoe dan ook geld uit. De vraag is alleen hoeveel.quote:Op zondag 17 januari 2016 04:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De Mol krijgt via de regie door hoeveel er geboden is en pakt het tweede bod2345 euro
Zelfde als toen met Annemarie die kreeg ook alles doorgefluisterd anders is er geen mogelijkheid om er geld uit te halen. Hoe moet je anders achterhalen als mol zijnde wat de anderen hebben ingevuld?
Noem een mogelijke situatie waarin de hele pot bieden ongunstig isquote:Op zondag 17 januari 2016 04:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De Mol krijgt via de regie door hoeveel er geboden is en pakt het tweede bod2345 euro
Zelfde als toen met Annemarie die kreeg ook alles doorgefluisterd anders is er geen mogelijkheid om er geld uit te halen. Hoe moet je anders achterhalen als mol zijnde wat de anderen hebben ingevuld?
Door die 41quote:Op zondag 17 januari 2016 01:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Elaborate? Waaraan denk je dat te zien?
Dat zenuwachtige gedoe deed ze de hele tijd terwijl de groep weer bij Art was. Ze houdt vooral de rest van de groep in de gaten, gaat snel ook klappen als de rest begint te klappen, etc. Als je er op let, is het heel opvallend.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:34 schreef zoem het volgende:
De sfeer na Remy's opmerking was inderdaad ietwat ongemakkelijk. Annemieke begon zenuwachtig met d'r hangertje te spelen en zag meteen een uitweg in het "biertje iemand?".
En daarna herhaalt Klaas dit in de biecht, waarna hij zijn handen voor zijn ogen doet (zogezegd omdat hij er om moet lachen)quote:Op zondag 17 januari 2016 00:04 schreef Pino112 het volgende:
Rop zei dat ie nachtblind is.
Net als een mol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |