Dat zijn niet mijn teksten, dat is een quote. Klik op dat linkje.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is de K schattebout wijs naar Klaas😀
Dat heb ik dus ook. Ik wordt constant bevestigd in mijn Klaastunnel.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:20 schreef Breekfast het volgende:
Weer wijzen de hints duidelijk naar Klaas. Ze hebben het dit seizoen te makkelijk gemaakt.
Ook die 2e opdracht waarbij Klaas in zijn eentje het geld uit de kist mag gaan halen....
Ligt het er dan niet een béétje dik bovenop... niets is wat het lijkt!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:23 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Ik wordt constant bevestigd in mijn Klaastunnel.
Zag ik later pas Pino 😊quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:23 schreef Pino112 het volgende:
Dat zijn niet mijn teksten, dat is een quote. Klik op dat linkje.
Ja maar stel je bent Tim en je gaat die kist nog even controleren, je ziet er nog geld in liggen, dan houdt je dat toch lekker voor je zelf? Jij weet zeker dat Klaas de mol is en je verteld het niet aan de anderen.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:58 schreef amaranta het volgende:
Ja, maar, stel er was alsnog iemand de kist gaan controleren??
Dan was hij gruwelijk door de mand gevallen.
Ik denk dat er echt alleen maar 1000 in zat.
Kan.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:03 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja maar stel je bent Tim en je gaat die kist nog even controleren, je ziet er nog geld in liggen, dan houdt je dat toch lekker voor je zelf? Jij weet zeker dat Klaas de mol is en je vertelt het niet aan de anderen.
Dan weten 2 hetquote:Op zondag 31 januari 2016 11:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kan.
Maar stel dat Rop zegt. Ik loop even met je mee Tim.
Neem aan dat Klaas in dat geval de rest gewoon in zijn zak had gestoken, juist om dit te voorkomenquote:Op zondag 31 januari 2016 10:58 schreef amaranta het volgende:
Ja, maar, stel er was alsnog iemand de kist gaan controleren??
Dan was hij gruwelijk door de mand gevallen.
Ik denk dat er echt alleen maar 1000 in zat.
Volgens kon je hem wel goed zien vanaf het bootje.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neem aan dat Klaas in dat geval de rest gewoon in zijn zak had gestoken, juist om dit te voorkomen
Tja, je hoeft natuurlijk niet de scherpste te zijn om een BN'er te zijn. Keer op keer verbaas ik me weer om de stommiteiten die voorbij komen in programma's waar BN'ers aan meedoen.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:27 schreef Postbus100 het volgende:
Ik snap echt niet dat Klaas zomaar geloofd wordt bij het openen van de kist in de grot. Waarom controleert iemand hem niet? Als de kist leeg is, is er geen man overboord. Als er toch nog geld in de kist blijkt te liggen, dan ben je de winnaar van WIDM. Want je kan het natuurlijk aan de grote klok hangen dat Klaas niet eerlijk is geweest, maar je kan die informatie ook voor jezelf houden. Ik stel me dan voor dat je in de kist kijkt, geld ziet liggen, je van de domme houdt richting de groep, maar ondertussen een sneaky lachje richting Klaas produceert, wetende dat Klaas de mol is (en dat Klaas weet dat jij weet dat hij de mol is).
Maar wat wijst er nou allemaal naar Annemieke dan?quote:Op zondag 31 januari 2016 11:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit volledig in de Annemieke tunnel, Klaas draagt veel te veel bij aan de opdrachten om de Mol te zijn.
Vast nietquote:Op zondag 31 januari 2016 12:54 schreef Fred_B het volgende:
Als je dat geld strijkt, zou dan het mozaïek op de achterkant onleesbaar worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |