Primaquote:Op maandag 18 januari 2016 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We kunnen van de week wel een keertje met zoveel mogelijk man naar server 1 of 3 gaan en daar een konvooi doen
Nice , gratz!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ik ben eindelijk overstag gegaan en heb een stuurtje gekocht, een Logitech Driving Force GTIs wel even wennen, maar het is echt tof om zo te rijden
Heb er zelf eigenlijk nooit last van , de meeste rijden wel normaal.quote:
Dat bedoel ik dus, stelletje klojo'squote:Op maandag 18 januari 2016 16:02 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb er zelf eigenlijk nooit last van , de meeste rijden wel normaal.
Kwam alleen gisteren nog een heel convoy tegen met turken in een bocht....
Knallen ze allemaal op me in aangezien ik gewoon op mijn weg helft zat en hun allemaal veelste hard door de bocht gingen waardoor ze niet via hun Eigen weghelft door de bocht konden... helaas reedt ik daar.
Kwam mooi uit dat ik er zelf bijna was en ik nu gelijk van 0% schade naar 100% gingquote:Op maandag 18 januari 2016 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, stelletje klojo's
quote:Op maandag 18 januari 2016 16:04 schreef Altron het volgende:
[..]
Kwam mooi uit dat ik er zelf bijna was en ik nu gelijk van 0% schade naar 100% ging![]()
Die rit heb ik gelijk maar geschrapt...
geen tijd voor dat soort shotsquote:Op maandag 18 januari 2016 23:42 schreef delano.888 het volgende:
Waarom doen jullie niet wat vaker screenshots posten? Het is zo makkelijk met steam (f12).
Onderweg naar Groningen:
[ afbeelding ]
Idd, die tijd heb je niet als je met 170 over de snelweg jakkertquote:
90 max hier,,,quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, die tijd heb je niet als je met 170 over de snelweg jakkert
Ik speel alleen online, dusquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:10 schreef delano.888 het volgende:
Lol jullie weten niet dat er een camera modus bestaat in het menu, waarmee je je game pauzeert en perfect foto's kan maken?
Kan je uitzetten.quote:
ik weet dat het uit kan, maar where's the fun in that...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kan je uitzetten.
Sowieso 130+ rijden kan soms leuk zijn maar niet te vaak. Je mist veel te veel moois in dit spel als je alleen maar snoeihard rijdt, je bent immers alleen maar verkeer aan het ontwijken.
Zeker in het north dlc is er echt heel veel moois te zien! Je moet wel een beetje genieten van dit spel, niet er een ontwijk-verkeer-simulator van maken vind ik..
Mee eens hoor! Vind 130+ eigenlijk nooit echt leuk. Maar 100/110 wil ik nog wel eens aantikken met een inhaalmanouvre, maar niet vaak. Probeer het onder 95 te houden normaal gesproken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet dat het uit kan, maar where's the fun in that...
90 is een prima snelheid om van uitzichten te genieten (al is wel erg veel erg een deja vu)
Gelukkig heb je online drie Europese servers waarvan twee op 110 capped zijn en eentje op 180. En gelukkig zitten de grootste broodmongolen op server 2.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mee eens hoor! Vind 130+ eigenlijk nooit echt leuk. Maar 100/110 wil ik nog wel eens aantikken met een inhaalmanouvre, maar niet vaak. Probeer het onder 95 te houden normaal gesproken.
En 2 is degene die gecapped staan op 180?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gelukkig heb je online drie Europese servers waarvan twee op 110 capped zijn en eentje op 180. En gelukkig zitten de grootste broodmongolen op server 2.
Valt mee hoor.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hoorde dat Max nogal bijdehand tegen je zat te doen?
Cool.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:42 schreef delano.888 het volgende:
Waarom doen jullie niet wat vaker screenshots posten? Het is zo makkelijk met steam (f12).
Onderweg naar Groningen:
[ afbeelding ]
Numero 5 van mijn favoriete mods:quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:27 schreef Altron het volgende:
[..]
Cool.
Is dat met een mod ofzo ? ( dan heb ik het over je vracht , die windmolen vleugel )
Ja, die regels gelden uiteraard niet op server 2quote:Op dinsdag 19 januari 2016 06:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En 2 is degene die gecapped staan op 180?Ik zag daar echt snelheden voorbij komen....
En dan als regel stellen dat je je moet houden aan de verkeersregels
Vooruit danquote:Op maandag 18 januari 2016 23:42 schreef delano.888 het volgende:
Onderweg naar Groningen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |