abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP maandag 18 januari 2016 @ 13:36:26 #91
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159200500
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 13:00 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Yup. En hoogst irritant :{
We kunnen van de week wel een keertje met zoveel mogelijk man naar server 1 of 3 gaan en daar een konvooi doen :Y
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159200538
ik wil die Going North DLC nog wel aanschaffen trouwens, weten jullie toevallig een website waarmee ik Steam Sales in de gaten kan houden?
pi_159200932
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 13:38 schreef Dudeweiser het volgende:
ik wil die Going North DLC nog wel aanschaffen trouwens, weten jullie toevallig een website waarmee ik Steam Sales in de gaten kan houden?
steamprices.com ofzo
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP maandag 18 januari 2016 @ 14:10:41 #94
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159201154
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 13:38 schreef Dudeweiser het volgende:
ik wil die Going North DLC nog wel aanschaffen trouwens, weten jullie toevallig een website waarmee ik Steam Sales in de gaten kan houden?
Ik zie hem hier voor de helft van de prijs: http://www.kinguin.net/pr(...)d-key-1430998433-14/
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159201321
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

We kunnen van de week wel een keertje met zoveel mogelijk man naar server 1 of 3 gaan en daar een konvooi doen :Y
Leuk. Ben wel benieuwd of ik jullie dan bij ga kunnen houden :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie FP maandag 18 januari 2016 @ 14:24:21 #96
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159201402
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Leuk. Ben wel benieuwd of ik jullie dan bij ga kunnen houden :+
We gaan gewoon kalmpjes aan optrekken :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159201462
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik zie hem hier voor de helft van de prijs: http://www.kinguin.net/pr(...)d-key-1430998433-14/
dat is wel netjes, even kijken of die ook betrouwbaar zijn.

American Truck Simulator heeft trouwens een adviesprijs meegekregen van 20 euro, ben benieuwd of ie ook daarvoor op Steam komt
pi_159201825
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:28 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

dat is wel netjes, even kijken of die ook betrouwbaar zijn.

American Truck Simulator heeft trouwens een adviesprijs meegekregen van 20 euro, ben benieuwd of ie ook daarvoor op Steam komt
20 EUR lijkt me een heul nette prijs :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_159201838
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

We gaan gewoon kalmpjes aan optrekken :+
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

We gaan gewoon kalmpjes aan optrekken :+
Hahahaha :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie FP maandag 18 januari 2016 @ 14:53:55 #100
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159202028
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:46 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

[..]

Hahahaha :D
Op 2 is daar nooit sprake van, je kunt het bijhouden of je kunt het niet _O-

En ach, ik meld vaak genoeg dat ik even gas terugneem en op een lagere snelheid cruise tot de rest is aangesloten ;)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159203530
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

We kunnen van de week wel een keertje met zoveel mogelijk man naar server 1 of 3 gaan en daar een konvooi doen :Y
Prima ^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 21:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ik ben eindelijk overstag gegaan en heb een stuurtje gekocht, een Logitech Driving Force GT :D Is wel even wennen, maar het is echt tof om zo te rijden _O_
Nice , gratz!
Hou het zelf wel gewoon bij m'n toetsenbord , een stuur kopen gaat me net effe te ver.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_159203594
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 13:00 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Yup. En hoogst irritant :{
Heb er zelf eigenlijk nooit last van , de meeste rijden wel normaal.

Kwam alleen gisteren nog een heel convoy tegen met turken in een bocht....
Knallen ze allemaal op me in aangezien ik gewoon op mijn weg helft zat en hun allemaal veelste hard door de bocht gingen waardoor ze niet via hun Eigen weghelft door de bocht konden... helaas reedt ik daar. :X
- Djehoetie / Jehuty -
  Moderator / Redactie FP maandag 18 januari 2016 @ 16:03:07 #103
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159203605
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:02 schreef Altron het volgende:

[..]

Heb er zelf eigenlijk nooit last van , de meeste rijden wel normaal.

Kwam alleen gisteren nog een heel convoy tegen met turken in een bocht....
Knallen ze allemaal op me in aangezien ik gewoon op mijn weg helft zat en hun allemaal veelste hard door de bocht gingen waardoor ze niet via hun Eigen weghelft door de bocht konden... helaas reedt ik daar. :X
Dat bedoel ik dus, stelletje klojo's :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159203622
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus, stelletje klojo's :{
Kwam mooi uit dat ik er zelf bijna was en ik nu gelijk van 0% schade naar 100% ging :X
Die rit heb ik gelijk maar geschrapt...
- Djehoetie / Jehuty -
  Moderator / Redactie FP maandag 18 januari 2016 @ 16:05:03 #105
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159203639
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:04 schreef Altron het volgende:

[..]

Kwam mooi uit dat ik er zelf bijna was en ik nu gelijk van 0% schade naar 100% ging :X
Die rit heb ik gelijk maar geschrapt...
:'(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159203667
Achja..
Het kan altijd erger :)

Een rit van 2300~ km voor jan lul rijden omdat je vrachtwagen ineens met 50~km/h zomaar omver knalt in alle bochten haha :D
- Djehoetie / Jehuty -
  Moderator / Redactie FP maandag 18 januari 2016 @ 22:06:19 #107
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159215114
Ik hoorde dat Max nogal bijdehand tegen je zat te doen? :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159217637
Waarom doen jullie niet wat vaker screenshots posten? Het is zo makkelijk met steam (f12).
Onderweg naar Groningen:

Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_159218163
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 23:42 schreef delano.888 het volgende:
Waarom doen jullie niet wat vaker screenshots posten? Het is zo makkelijk met steam (f12).
Onderweg naar Groningen:

[ afbeelding ]
geen tijd voor dat soort shots :P

als ik dat 1x doe dan crash ik al ergens tegenop :+
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP dinsdag 19 januari 2016 @ 00:07:33 #110
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159218184
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 00:06 schreef mschol het volgende:

[..]

geen tijd voor dat soort shots :P
Idd, die tijd heb je niet als je met 170 over de snelweg jakkert :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159218239
Lol jullie weten niet dat er een camera modus bestaat in het menu, waarmee je je game pauzeert en perfect foto's kan maken? ;)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_159218241
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 00:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Idd, die tijd heb je niet als je met 170 over de snelweg jakkert :D
90 max hier,,,
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP dinsdag 19 januari 2016 @ 00:11:33 #113
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159218273
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 00:10 schreef delano.888 het volgende:
Lol jullie weten niet dat er een camera modus bestaat in het menu, waarmee je je game pauzeert en perfect foto's kan maken? ;)
Ik speel alleen online, dus :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159218288
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 00:10 schreef mschol het volgende:

[..]

90 max hier,,,
Kan je uitzetten.

Sowieso 130+ rijden kan soms leuk zijn maar niet te vaak. Je mist veel te veel moois in dit spel als je alleen maar snoeihard rijdt, je bent immers alleen maar verkeer aan het ontwijken.
Zeker in het north dlc is er echt heel veel moois te zien! Je moet wel een beetje genieten van dit spel, niet er een ontwijk-verkeer-simulator van maken vind ik..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_159218337
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 00:12 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Kan je uitzetten.

Sowieso 130+ rijden kan soms leuk zijn maar niet te vaak. Je mist veel te veel moois in dit spel als je alleen maar snoeihard rijdt, je bent immers alleen maar verkeer aan het ontwijken.
Zeker in het north dlc is er echt heel veel moois te zien! Je moet wel een beetje genieten van dit spel, niet er een ontwijk-verkeer-simulator van maken vind ik..
ik weet dat het uit kan, maar where's the fun in that...
90 is een prima snelheid om van uitzichten te genieten (al is wel erg veel erg een deja vu)
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_159218442
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 00:14 schreef mschol het volgende:

[..]

ik weet dat het uit kan, maar where's the fun in that...
90 is een prima snelheid om van uitzichten te genieten (al is wel erg veel erg een deja vu)
Mee eens hoor! Vind 130+ eigenlijk nooit echt leuk. Maar 100/110 wil ik nog wel eens aantikken met een inhaalmanouvre, maar niet vaak. Probeer het onder 95 te houden normaal gesproken.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 19 januari 2016 @ 00:24:31 #117
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159218521
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 00:19 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Mee eens hoor! Vind 130+ eigenlijk nooit echt leuk. Maar 100/110 wil ik nog wel eens aantikken met een inhaalmanouvre, maar niet vaak. Probeer het onder 95 te houden normaal gesproken.
Gelukkig heb je online drie Europese servers waarvan twee op 110 capped zijn en eentje op 180. En gelukkig zitten de grootste broodmongolen op server 2.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159220341
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 00:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Gelukkig heb je online drie Europese servers waarvan twee op 110 capped zijn en eentje op 180. En gelukkig zitten de grootste broodmongolen op server 2.
En 2 is degene die gecapped staan op 180? :P Ik zag daar echt snelheden voorbij komen.... :') En dan als regel stellen dat je je moet houden aan de verkeersregels _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_159221610
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 22:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hoorde dat Max nogal bijdehand tegen je zat te doen? :D
Valt mee hoor.

Ik was van plan net offline te gaan.
En hij vroeg of ik effe op ts wilde komen.

Dus ik zeg ''ik wilde net offline gaan''
Dus hij zegt : ''met de nadruk op wilde''
Toen zei ik : ''niet zo bijdehand hé ;)''
Met een smiley erachter.

Dat was alles lol , niks bijzonders dus :')
- Djehoetie / Jehuty -
pi_159221642
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 23:42 schreef delano.888 het volgende:
Waarom doen jullie niet wat vaker screenshots posten? Het is zo makkelijk met steam (f12).
Onderweg naar Groningen:

[ afbeelding ]
Cool.
Is dat met een mod ofzo ? ( dan heb ik het over je vracht , die windmolen vleugel )
- Djehoetie / Jehuty -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')