abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 juni 2025 @ 22:02:00 #176
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_217824540
Bekijk deze YouTube-video

Worden we hier warm van?
pi_217834016
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 22:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Worden we hier warm van?
nou, opzich lijkt het mij wel intressant, alleen ben benieuwd hoe ze het allemaal gaan implementeren
  Lieve Belg zondag 16 november 2025 @ 22:39:23 #178
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_219282130
Binnenkort komt Nordic Horizons uit, en daarmee het spel nog even van onder het stof gehaald. Dit jaar wel de Halloween event gedaan, vorig jaar ben ik blijkbaar gestopt op 13 van de 15 transporten...

En deze middag had ik nog een job van 3150 km gestart. Dacht dat ik die morgen wel kon afwerken, maar de WoT tijdslimiet lag nog voordat ik thuis kom van het werk. Dus de volgende keer twee keer kijken voordat ik zo een lange tocht toe. De enige reden waarom ik hem geselecteerd had, was omdat die de hoogte prijs per km had.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_219282263
:) :)
quote:
7s.gif Op zondag 16 november 2025 22:39 schreef Jump het volgende:
Binnenkort komt Nordic Horizons uit, en daarmee het spel nog even van onder het stof gehaald. Dit jaar wel de Halloween event gedaan, vorig jaar ben ik blijkbaar gestopt op 13 van de 15 transporten...

En deze middag had ik nog een job van 3150 km gestart. Dacht dat ik die morgen wel kon afwerken, maar de WoT tijdslimiet lag nog voordat ik thuis kom van het werk. Dus de volgende keer twee keer kijken voordat ik zo een lange tocht toe. De enige reden waarom ik hem geselecteerd had, was omdat die de hoogte prijs per km had.
ik heb het halloween event vandaag ook afgerond, dat extra stukje map was leuk voor een keertje maar ik was heel blij toen ik alle vrachtjes van en naar het kasteel had gedaan, eens en nooit meer :')

alleen in ETS2 gereden, in ATS heb ik het niet eens geprobeerd :')

[ Bericht 7% gewijzigd door mschol op 16-11-2025 23:32:26 ]
  Lieve Belg maandag 17 november 2025 @ 00:32:45 #180
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_219282666
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 22:57 schreef mschol het volgende:
:) :)
[..]
ik heb het halloween event vandaag ook afgerond, dat extra stukje map was leuk voor een keertje maar ik was heel blij toen ik alle vrachtjes van en naar het kasteel had gedaan, eens en nooit meer :')

alleen in ETS2 gereden, in ATS heb ik het niet eens geprobeerd :')
Ik heb het event in ATS gedaan. Maar was verdomd ook blij dat je maar drie keer in dat bos moest. Ik had precies wel geluk, en had bij de eerste keer toch al een redelijk korte route gedaan in het bos. De andere kant was een stuk langer en paar korte bochten erbij.

Sinds kort ook wide screen, en ETS2 speelt zo ook wel tof

Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_219282768
quote:
7s.gif Op maandag 17 november 2025 00:32 schreef Jump het volgende:

[..]
Ik heb het event in ATS gedaan. Maar was verdomd ook blij dat je maar drie keer in dat bos moest. Ik had precies wel geluk, en had bij de eerste keer toch al een redelijk korte route gedaan in het bos. De andere kant was een stuk langer en paar korte bochten erbij.
eigenlijk 6x, 3x van en 3x naar dat kasteel

mijn route ging langs dat draken hoofd o.a.
vond ik de makkelijkste, en na 2x wist ik ook waar ik moest opletten en ging ik er relatief zo doorheen
quote:
Sinds kort ook wide screen, en ETS2 speelt zo ook wel tof

[ afbeelding ]
nice, ik zit nog steeds op 3x27", ik ben wel aan het kijken of ik betaalbare vervanging kan vinden maar dan zonder bezels (of echt minimaal, nu is het ongv 1cm per scherm aan 1 zijkant)

ultra wide is leuk maar niet breed genoeg voor mij
  zaterdag 29 november 2025 @ 18:44:01 #182
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_219371773

Wat captures van m'n huidige rit van Livorno, Italiė naar Albacete, Spanje,1.670km. Inmiddels ter hoogte van Aix-en-Provence.
Tegenwoordig met de Renault Range T Evo by Gloover V2.3 met daarachter een Feldbinder 63m³ ADR S+D.

De 1.57 update heb ik doorgevoerd (42 mods updaten, halleluja), maar mbt de Nordic Horizons DLC wacht ik tot de ProMods 2.80 update uit is.
Met wat grafische hulp blijft ETS2 prima te pruimen. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Kleffe_Dop op 30-11-2025 09:20:25 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')