nou, opzich lijkt het mij wel intressant, alleen ben benieuwd hoe ze het allemaal gaan implementerenquote:Op zondag 1 juni 2025 22:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Worden we hier warm van?
ik heb het halloween event vandaag ook afgerond, dat extra stukje map was leuk voor een keertje maar ik was heel blij toen ik alle vrachtjes van en naar het kasteel had gedaan, eens en nooit meerquote:Op zondag 16 november 2025 22:39 schreef Jump het volgende:
Binnenkort komt Nordic Horizons uit, en daarmee het spel nog even van onder het stof gehaald. Dit jaar wel de Halloween event gedaan, vorig jaar ben ik blijkbaar gestopt op 13 van de 15 transporten...
En deze middag had ik nog een job van 3150 km gestart. Dacht dat ik die morgen wel kon afwerken, maar de WoT tijdslimiet lag nog voordat ik thuis kom van het werk. Dus de volgende keer twee keer kijken voordat ik zo een lange tocht toe. De enige reden waarom ik hem geselecteerd had, was omdat die de hoogte prijs per km had.
Ik heb het event in ATS gedaan. Maar was verdomd ook blij dat je maar drie keer in dat bos moest. Ik had precies wel geluk, en had bij de eerste keer toch al een redelijk korte route gedaan in het bos. De andere kant was een stuk langer en paar korte bochten erbij.quote:Op zondag 16 november 2025 22:57 schreef mschol het volgende:
![]()
[..]
ik heb het halloween event vandaag ook afgerond, dat extra stukje map was leuk voor een keertje maar ik was heel blij toen ik alle vrachtjes van en naar het kasteel had gedaan, eens en nooit meer
alleen in ETS2 gereden, in ATS heb ik het niet eens geprobeerd
eigenlijk 6x, 3x van en 3x naar dat kasteelquote:Op maandag 17 november 2025 00:32 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik heb het event in ATS gedaan. Maar was verdomd ook blij dat je maar drie keer in dat bos moest. Ik had precies wel geluk, en had bij de eerste keer toch al een redelijk korte route gedaan in het bos. De andere kant was een stuk langer en paar korte bochten erbij.
nice, ik zit nog steeds op 3x27", ik ben wel aan het kijken of ik betaalbare vervanging kan vinden maar dan zonder bezels (of echt minimaal, nu is het ongv 1cm per scherm aan 1 zijkant)quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |