abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 januari 2016 @ 15:06:34 #51
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159098809
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 14:54 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Is MP geen mod dan? Wel toch? Ik ben nog helemaal schoon nu 8-)
Technisch gezien wel :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159103207
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 14:49 schreef TigerXtrm het volgende:
Godsamme, ik moet nog 1 truck rijden voor die Testdrive Limited achievement en ik weet niet welk merk ik nog niet gehad heb :(
je kan het wellicht zien met steam achievement manager
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 januari 2016 @ 19:31:21 #53
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159105085
Ik zit nu AFK in het 3e Nederlandse kanaal op de ETS2-teamspeak. Als ene jojo en/of joey je aanspreekt/aanspreken moet je ze maar negeren, met hun piepstemmetjes :P Jochies zitten al de hele dag bezig om mensen te rekruteren voor hun Company en zaten vanochtend al aan twee van mijn chauffeurs te trekken.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 januari 2016 @ 19:50:20 #54
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159105705
Heuj, Altron is lid *O*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159105963
Net even een 2de garage gekocht incl trucks en chauffeurs, dit keer in polen en met een lening, garage 1 maakt gelukkig al winst
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_159107155
Tip voor je volgende garage: Luxemburg, en dan volop upgraden zodat je je eigen pomp hebt, dan is de diesel het allergoedkoopst.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_159107683
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 20:32 schreef delano.888 het volgende:
Tip voor je volgende garage: Luxemburg, en dan volop upgraden zodat je je eigen pomp hebt, dan is de diesel het allergoedkoopst.
damnit, dat had ik eerder moeten weten :D :P

ik ga gewoon weer een zooi ritten maken, heb ik vanzelf genoeg geld ervoor..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_159111730
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 20:32 schreef delano.888 het volgende:
Tip voor je volgende garage: Luxemburg, en dan volop upgraden zodat je je eigen pomp hebt, dan is de diesel het allergoedkoopst.
Die ga ik even onthouden :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_159111837
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, Altron is lid *O*
MP staat geinstalleerd. Was wel erg rustig op Europa 3 :P Maar goed ook want ik moest even wennen aan mijn stuurtje met 900 graden :') Die MP verneukte wel mijn profiel toen il vervolgens weer single playr opstartte -O- Ik had opeens volledig gelevelde chauffeurs en 17 miljoen op de bank :')

[ Bericht 0% gewijzigd door PdeHoog op 14-01-2016 23:24:14 ]
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 januari 2016 @ 23:01:15 #60
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159112413
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

MP staat geinstalleerd. Was wel erg rustig op Europa 3 :P Maar goed ook want ik moest even aan mijn stuurtje met 900 graden :') Die MP verneukte wel mijn profiel toen il vervolgens weer single playr opstartte -O- Ik had opeens volledig gelevelde chauffeurs en 17 miljoen op de bank :')
Omdat de tijd in MP totaal anders verloopt :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159113226
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 23:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Omdat de tijd in MP totaal anders verloopt :P
Ok dan :o Nou, ik zal morgen eens aanmelden met een schoon profiel.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 januari 2016 @ 23:24:41 #62
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159113246
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 23:23 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ok dan :o Nou, ik zal morgen eens aanmelden met een schoon profiel.
Ajoh, niks mis met 17 miljoen in de broekzak :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159113324
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 23:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ajoh, niks mis met 17 miljoen in de broekzak :D
Klopt, maar ik wil mijn profiel toch ff heel houden :+

Op welke server spelen jullie normaal gesproken trouwens?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 januari 2016 @ 12:22:41 #64
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159121020
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 23:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Klopt, maar ik wil mijn profiel toch ff heel houden :+

Op welke server spelen jullie normaal gesproken trouwens?
We hangen meestal rond op server EU 2.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159121084
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 12:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

We hangen meestal rond op server EU 2.
Vanavond dan *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 januari 2016 @ 12:25:33 #66
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159121092
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 12:25 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Vanavond dan *O*
Nice, dan maak ik meteen chauffeur #16 van je 8-)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159121244
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 12:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Nice, dan maak ik meteen chauffeur #16 van je 8-)
Das goed :D Stuur alle details maar door :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_159122207
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, Altron is lid *O*
Jaja , hatseflats :P

Het was gisteren allemaal helaas iets uitgelopen , dus heb nog effe een nacht ritje gemaakt :P

EU2 is trouwens wel relaxt met die snelheid.... dat had ik eerder moeten weten :X
- Djehoetie / Jehuty -
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 januari 2016 @ 13:36:52 #69
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159122671
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 13:16 schreef Altron het volgende:

[..]

Jaja , hatseflats :P

Het was gisteren allemaal helaas iets uitgelopen , dus heb nog effe een nacht ritje gemaakt :P

EU2 is trouwens wel relaxt met die snelheid.... dat had ik eerder moeten weten :X
Zag het ja, was wel een mooie rit :P En inderdaad, lekker met 160 of 170 over de snelweg denderen _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159124299
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Zag het ja, was wel een mooie rit :P En inderdaad, lekker met 160 of 170 over de snelweg denderen _O_
Ja dat is echt zoveel beter met die snelheid.
Tussendoor gelijk even hier en daar langs wat steden geweest.
- Djehoetie / Jehuty -
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 januari 2016 @ 21:52:20 #71
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159158879
Zo, ik ben eindelijk overstag gegaan en heb een stuurtje gekocht, een Logitech Driving Force GT :D Is wel even wennen, maar het is echt tof om zo te rijden _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159159962
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 21:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ik ben eindelijk overstag gegaan en heb een stuurtje gekocht, een Logitech Driving Force GT :D Is wel even wennen, maar het is echt tof om zo te rijden _O_
Ja. Ik moest ff wennen maar het rijdt echt super :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_159160174
En handmatig schakelen icm de 16 versnellingen mod hè :P voor de echte immersie!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 januari 2016 @ 22:26:30 #74
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159160227
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:24 schreef delano.888 het volgende:
En handmatig schakelen icm de 16 versnellingen mod hè :P voor de echte immersie!
Nah, ik rij eenvoudig automatisch :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159160379
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 21:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ik ben eindelijk overstag gegaan en heb een stuurtje gekocht, een Logitech Driving Force GT :D Is wel even wennen, maar het is echt tof om zo te rijden _O_
heeft die een 900+ graden draai circkel? (zoja: gebruik je die?)
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')