Oh ik dacht PP ala Gerard Joling of een toupeetjequote:
Het valt reuze mee wat er terug groeit, de inhammen zijn wat dieper dan vroeger toen ik dit kapsel standaard had.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Oh ik dacht PP ala Gerard Joling of een toupeetje
Inhammen tot aan je konthaar tegenwoordig zekerquote:Op maandag 11 januari 2016 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het valt reuze mee wat er terug groeit, de inhammen zijn wat dieper dan vroeger toen ik dit kapsel standaard had.
En je wordt vergeetachtig en vegetarisch en blond en ... en ... en ...quote:Op maandag 11 januari 2016 23:16 schreef FANN het volgende:
40+ / [40+ SC #440] Het wordt allemaal riskanter na de 40...
![]()
Dan rij je tegen paaltjes aan enzo
Ja ja hou maar opquote:Op maandag 11 januari 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En je wordt vergeetachtig en vegetarisch en blond en ... en ... en ...
Dit is je kans!quote:Op maandag 11 januari 2016 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Moet binnenkort weer met tondeuse aan de gang maar dan vergeet ik dat opzetstukje niet.
Mijn beppe was altijd heel erg tegen alcohol, maar toen ze dement en in zo'n huis woonde met heel veel demente ouderen genoot ze elke dag van haar glaasje advocaatquote:Op maandag 11 januari 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En je wordt vergeetachtig en vegetarisch en blond en ... en ... en ...
In dat verzorgtehuis waar mijn moeder zat zopen ze als een tierelierquote:Op maandag 11 januari 2016 23:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn beppe was altijd heel erg tegen alcohol, maar toen ze dement en in zo'n huis woonde met heel veel demente ouderen genoot ze elke dag van haar glaasje advocaat
Het konthaar dat hars ik.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Inhammen tot aan je konthaar tegenwoordig zeker
quote:
En de hele dag maar beppen...quote:Op maandag 11 januari 2016 23:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn beppe was altijd heel erg tegen alcohol, maar toen ze dement en in zo'n huis woonde met heel veel demente ouderen genoot ze elke dag van haar glaasje advocaat
David Bowie ~ The Jean Genie [OFFICIAL VIDEO]quote:
Ja da's een goeie.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
David Bowie ~ The Jean Genie [OFFICIAL VIDEO]
Ja, post het nog een keer...quote:Op maandag 11 januari 2016 23:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
David Bowie ~ The Jean Genie [OFFICIAL VIDEO]
David Bowie ~ John, I'm Only Dancing [OFFICIAL VIDEO]quote:
Dat kon ze niet meer op het laatst, was echt heel zielig toen.quote:
Let's dancequote:
let's dance was voor mij da bombquote:
YEAHquote:Op maandag 11 januari 2016 23:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Let's dance
put on your red shoes etc.
allemaal official videos
Ik ken er ook een paar zo, waaronder de moeder van een vriend.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat kon ze niet meer op het laatst, was echt heel zielig toen.
quote:Op maandag 11 januari 2016 23:34 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
let's dance was voor mij da bomb
Dat kon ze niet meer zeggen he? Dus dan mag het niet.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken er ook een paar zo, waaronder de moeder van een vriend.
Als ik zo word, dan mogen ze me van kant maken...
Ik vond het maar een treurige zooiquote:Op maandag 11 januari 2016 23:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat kon ze niet meer op het laatst, was echt heel zielig toen.
quote:
écht hoor, ik hoop dat ze dat tegen die tijd ook doen....quote:Op maandag 11 januari 2016 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken er ook een paar zo, waaronder de moeder van een vriend.
Als ik zo word, dan mogen ze me van kant maken...
Die mensen komen helaas vanzelf ook in dat drama terecht. Het heeft bij mijn beppe wel bijna 20 jaar geduurd het hele proces. Ze is wel 96 geworden, maar de manier waarop is dan wat minder.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vond het maar een treurige zooier waren er maar een paar die nog goed bij waren
die zaten vaak met zijn alle aan een tafel met een grote puzzel en een glas wijn, er stond
daar een bak speciaal voor de lege flessen en die zat al tijd vol![]()
Maar de restmijn ouders was ook een drama....
Met Hut?quote:Op maandag 11 januari 2016 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Serieus ik ga nog een keer meeten met 'm , desnoods in het park.
quote:Op maandag 11 januari 2016 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Serieus ik ga nog een keer meeten met 'm , desnoods in het park.
ik woon hier nu bijna 30 jaarquote:Op maandag 11 januari 2016 23:40 schreef drakin het volgende:
Treehut heeft ook zijn Fokplek in die oudere variant gepost.
Tree? Heb je nog steeds die plek of heb je een nieuwe Fokhut nu?
Sommige zag je héél snel aftakelenquote:Op maandag 11 januari 2016 23:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Die mensen komen helaas vanzelf ook in dat drama terecht. Het heeft bij mijn beppe wel bijna 20 jaar geduurd het hele proces. Ze is wel 96 geworden, maar de manier waarop is dan wat minder.
of bloedkanker die was in 3 dagen dood die meneerquote:Op maandag 11 januari 2016 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Sommige zag je héél snel aftakelenik zat 's morgens minstens 1x per week bij het
''koffieuurtje'' met mijn moeder, dan deden ze spelletjes en zongen ze oude liedjes,
(mijn moeder vond het helemaal niks trouwensalleen als ik er bij was zei ze
)
maar goed.... dan zag je ineens zo'n vrouwtje die goed mee kon doen aftakelen binnen
no time en soms was er dan ook ineens iemand ''weg'' dood dus, gebeurde ook een paar
keer tijdens het ''koffierondje'', maar ben ik niet bij geweest gelukkig![]()
Mijn moeder kreeg ook haar hersensbloeding tijden het koffierondje bedenk ik me nu ...
ga je bijna denken dat er iets in de koffie zatmaar dat zal wel niet ....
Die schoffelt niets meer wanneer die met mij gaat lullen.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Met Hut?![]()
Lijkt me wel gezellig! samen schoffelen
ow.. dat gaat snel danquote:Op maandag 11 januari 2016 23:45 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
of bloedkanker die was in 3 dagen dood die meneer
Misschien krijg je hem aan de drank met je gelulquote:Op maandag 11 januari 2016 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die schoffelt niets meer wanneer die met mij gaat lullen.
dat weet ik verder niet ik zat ermee te praten en een week later was hij doodquote:Op maandag 11 januari 2016 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. dat gaat snel dan![]()
waarschijnlijk een late diagnose?
Ja, raar is dat heh Hut...quote:Op maandag 11 januari 2016 23:47 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat weet ik verder niet ik zat ermee te praten en een week later was hij dood
Fred Molhuizenquote:Op maandag 11 januari 2016 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, raar is dat heh Hut...kan zomaar gebeuren....
Waarom denk je dat? Doe alles wat god verboden heeft maar met mate.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien krijg je hem aan de drank met je gelul
de manegequote:Op maandag 11 januari 2016 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Doe alles wat god verboden heeft maar met mate.
Wil, Ria, Riet 1 en 2, Sonja, Hans, Piet, Finie, Rene en ik, allen vrijwilligers van het Arboretum Munnikepark waren doende. Het gerasp van de bladharken deed mij denken aan het insectengezoem. ZZZfffrrgga, ZZZfffrrggaa. De zachte stemmen van de dames in de groep, leken sprekend op het “smek,smak,snater” van de kroos-eenden. De mannen onderscheidde zich daarvan met “gak,gak”. Ik voelde mij gelukkig.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:50 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Fred Molhuizen
https://www.google.nl/web(...)+molhuizen+arboretum
Het kan soms snel gaan en ga het niet hebben over al die vrienden die door domme oorzaak er niet meer zijn.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:47 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat weet ik verder niet ik zat ermee te praten en een week later was hij dood
Welk merk koffie was dat?quote:Op maandag 11 januari 2016 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Sommige zag je héél snel aftakelenik zat 's morgens minstens 1x per week bij het
''koffieuurtje'' met mijn moeder, dan deden ze spelletjes en zongen ze oude liedjes,
(mijn moeder vond het helemaal niks trouwensalleen als ik er bij was zei ze
)
maar goed.... dan zag je ineens zo'n vrouwtje die goed mee kon doen aftakelen binnen
no time en soms was er dan ook ineens iemand ''weg'' dood dus, gebeurde ook een paar
keer tijdens het ''koffierondje'', maar ben ik niet bij geweest gelukkig![]()
Mijn moeder kreeg ook haar hersensbloeding tijden het koffierondje bedenk ik me nu ...
ga je bijna denken dat er iets in de koffie zatmaar dat zal wel niet ....
Dan is het goedquote:Op maandag 11 januari 2016 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Doe alles wat god verboden heeft maar met mate.
In de loop der jaren bouw je wat connecties op alhoewel ik nu ook fokker in ruste ben die 1x jaar veulen koopt.quote:
filterkoffie... geen idee meerquote:
O dat had een kennis van mij ma, maar die bleef er best lang goed uitzien.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:45 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
of bloedkanker die was in 3 dagen dood die meneer
quote:Op maandag 11 januari 2016 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de loop der jaren bouw je wat connecties op alhoewel ik nu ook fokker in ruste ben die 1x jaar veulen koopt.
en Lou Reedquote:
quote:
banaanquote:
quote:
quote:
Met een pfeun erop wordt ie zo weer helemaal geelquote:
een zgn."life-hack"quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Met een pfeun erop wordt ie zo weer helemaal geel
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Johnny Cash was van het paard en Rutger Hauer maar die leeft nog.
die heeft een lintje zelfsquote:
Rutger is wel wat sneller slechter opgedroogd, zijn ouderdom gaat ineens hard.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Johnny Cash was van het paard en Rutger Hauer maar die leeft nog.
ik zie hem niet elke dagquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Rutger is wel wat sneller slechter opgedroogd, zijn ouderdom gaat ineens hard.
Heb geen idee hoe dat bij mij gaat?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Zijn kop verschijnt toch wel regelmatig in beeld.quote:
paardje rijden heeft ook tijd nodigquote:
ik heb geen televisiequote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Zijn kop verschijnt toch wel regelmatig in beeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:08 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb geen televisieIk wel, maar kijk niet naar uitzendingen, wel films en series.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Yep maar is wel leuk hoor, vol gas over de hei.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:08 schreef drakin het volgende:
[..]
paardje rijden heeft ook tijd nodig
het lijkt me gevaarlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep maar is wel leuk hoor, vol gas over de hei.
morgen om 9 uur body-balancequote:
Dat gas is een bijprodukt van de haververwerking.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep maar is wel leuk hoor, vol gas over de hei.
ik had toneelles van zijn moederquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:06 schreef drakin het volgende:
[..]
youtubequote:
Je kent zijn moeder? Die woont toch aan wal?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:10 schreef sacha het volgende:
[..]
ik had toneelles van zijn moeder
/sjoef
ik ben een echte Rutger Hauer-fanquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:10 schreef sacha het volgende:
[..]
/sjoef
Ik speel geen toneel...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:10 schreef sacha het volgende:
[..]
/sjoef
bonne nuitquote:
quote:
Truste.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:10 schreef drakin het volgende:
Echt pitten, iets met ondernemers morgen.
af en toe met casio horloge!quote:
anachronismequote:
Lol.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:16 schreef Treehut362 het volgende:
MUZ / Wat luister je nu? #2136 Voute deuntjes
[ afbeelding ]
http://www.grazia.nl/showbizz/titanic-foutenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het zijn de kleine dingen die het doen.
dat kan je dan straks in DWDDD roepen als ie dood isquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het zijn de kleine dingen die het doen.
effe klikkenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hee Fann, jij vind dat vast een leuk nummer met toeters erin en mooie zang die laatste. .
als het sfeertje er is vermaak ik me hier wel meequote:
Wanneer ik omval dan komt er vast een onderwerp daar maar vrees dat ik langer leef dan programma.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:27 schreef sacha het volgende:
[..]
dat kan je dan straks in DWDDD roepen als ie dood is
Beetje ver weg is het wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
als het sfeertje er is vermaak ik me hier wel mee![]()
maar dan zie ik een rokerige kroeg voor me en Bier
On the rocks?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja en ik zit nu broodje nuchter met een Chocomel
dat hoop ik met je meequote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik omval dan komt er vast een onderwerp daar maar vrees dat ik langer leef dan programma.
Alles gaat dood, heeft ook wel iets moois, ben je eindelijk van het gezeik af.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:34 schreef sacha het volgende:
maar als ik morgen wakker word is Bowie niet dood toch?
zeik niet, Pietquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alles gaat dood, heeft ook wel iets moois, ben je eindelijk van het gezeik af.
nee zeg! als hij morgen nog een keer dood gaat, eet ik mijn kunstgebit opquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:58 schreef chufi het volgende:
Ik heb geprobeerd zo weinig mogelijk Bowie te zien en of te horen...
Morgen vroeg zal ik geen push newsalert meer verwachten
Dat is een harde bobber.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:03 schreef sacha het volgende:
[..]
nee zeg! als hij morgen nog een keer dood gaat, eet ik mijn kunstgebit op
Ik geef alleen mijn mening en moet wel wat vaker zeiken op mijn leeftijd, spoel mijn nieren.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:06 schreef sacha het volgende:
[..]
ik bedoelde natuurlijk, ga lekker door met zeiken Piet
Gaat het anders fout?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Houd de boel wel beetje in de gaten. Slaap zacht.
Ik kijk gewoon mee en geef wat tegengas wanneer nodig.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat het leek alsof er wat zou gaan gebeuren... Maar ik weet van niets
OK dan komt het wel goed...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon mee en geef wat tegengas wanneer nodig.
Ik las de TT, natuurlijk 'moet' ik dan even kijken.quote:
Mijn ritme is een beetje verneukt de laatste dagen.quote:
Een zachte G kan ik op z'n tijd best wel waarderen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik las de TT, natuurlijk 'moet' ik dan even kijken.
Dito.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een zachte G kan ik op z'n tijd best wel waarderen.
Mits vrouwelijk en op de juiste momenten...
ikke geen nachtbraker johquote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:41 schreef chufi het volgende:
Alleen maar nachtbrakers hier zo vroeg....
Het is bijna 8.45u.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:41 schreef chufi het volgende:
Alleen maar nachtbrakers hier zo vroeg....
Zelfs dat niet... (toch?)quote:
Ik associeer dat witte motorpak even met de de verkeerde persoon.quote:
Je kijkt iets te veel zwart/witquote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik associeer dat witte motorpak even met de de verkeerde persoon.
Het is inderdaad toch vroeg...
Nog iemand die in een compleet witte outfit motor rijdt? Ik kom ze nl eigenlijk nooit tegenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik associeer dat witte motorpak even met de de verkeerde persoon.
Het is inderdaad toch vroeg...
Wil Hartog, de Witte Reus ooit...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nog iemand die in een compleet witte outfit motor rijdt? Ik kom ze nl eigenlijk nooit tegen
Ah.. even opgesnord op Google... die is inderdaad ook redelijk in het wit. Alhoewel de helm best wel wat witter had kunnen zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil Hartog, de Witte Reus ooit...
Misschien heeft ie iets te veel Nederlands bloed ivm 3-kleurige helm.. Maar ik heb hem wel mooi zien zegevieren op de TT van Assen in de 70'squote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ah.. even opgesnord op Google... die is inderdaad ook redelijk in het wit. Alhoewel de helm best wel wat witter had kunnen zijn
Aha, toen was ik nog helemaal niet in de motor modes... dat kwam pas ergens halverwege de jaren 80 (omdat mijn (stief)broertje zijn motorrijbewijs haalde en volledig in het zwart met donker vizier ging rijden. Ik wou toen al juist "tegendraads" zijn...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien heeft ie iets te veel Nederlands bloed ivm 3-kleurige helm.. Maar ik heb hem wel mooi zien zegevieren op de TT van Assen in de 70's
Je kent als motorrijdster in een wit pak Wil Hartog niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ah.. even opgesnord op Google... die is inderdaad ook redelijk in het wit. Alhoewel de helm best wel wat witter had kunnen zijn
Nopequote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent Wil Hartog niet als motorrijdster in een wit pak?
Zo ziet die eruit als die Elvis nadoet?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Niet helemaal wit.....
Zelfs deze herken ik....quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Niet helemaal wit.....
Evil Knievel, ook niet bekend?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zo ziet die eruit als die Elvis nadoet?
Maar wie is het?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zo ziet die eruit als die Elvis nadoet?
Da's mooi... ik kan er niet genoeg van hebbenquote:
Naam klinkt bekend, maar daar houdt het op...quote:
We spreken af om ze over te dragen...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Da's mooi... ik kan er niet genoeg van hebben
Ik 'ken' hem voornamelijk van de flipperkasten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:12 schreef chufi het volgende:
Die wou toch de Grand Canyon over springen met zn motor of ...
Het was een van de eerste Amerikaanse super heroes (net niet)quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik 'ken' hem voornamelijk van de flipperkasten.
Dat je voorraad medicijnen in je medicijnkastje schrikbarend slinkt en gezien de huidige zorgverzekering je niet bijtijds de voorraad weer aangevuld hebt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat wordt er precies riskanter na de 40?
Nice.. good old timesquote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:28 schreef chufi het volgende:
Ik kwam mezelf nog tegen met 3 kleur helm ....40+ / Foto's als kind #3
Geen idee, ik ben 29.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat je voorraad medicijnen in je medicijnkastje schrikbarend slinkt en gezien de huidige zorgverzekering je niet bijtijds de voorraad weer aangevuld hebt.![]()
Of bedoelde je dat niet?
Dan wordt het tijd om alvast je voorraad aan te leggen... voor als je 40+ bent/haaltquote:
Goede tip! Die neem ik alvast meequote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd om alvast je voorraad aan te leggen... voor als je 40+ bent/haalt
Maar je weet alleen nog niet welke medicijnen je nodig gaat hebben voor al die enge ziektes die je op latere leeftijd te wachten staan...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd om alvast je voorraad aan te leggen... voor als je 40+ bent/haalt
Daarom, gewoon voor alles inslaan... aspirines bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je weet alleen nog niet welke medicijnen je nodig gaat hebben voor al die enge ziektes die je op latere leeftijd te wachten staan...
Da's geen medicijn, dat is standaard uitrusting...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Daarom, gewoon voor alles inslaan... aspirines bijvoorbeeld
Ja duh.. je wilt niet weten hoeveel van die krengen ik (op recept, dat dan weer wel) moet slikken... En ja, dat moet je onder streep alsnog zelf betalen...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's geen medicijn, dat is standaard uitrusting...
Ja, ik... wil je wat? Ik heb genoeg voorraadquote:
Molletjes: geen bloedverdunner, wel goed tegen kiespijn en koppijnquote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh...
Paracetamol: Check
Ibuprofen: Check
Maar aspirine? Neuh.
Betaal je je eigen risico niet voor het een, dan wel voor het ander.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja duh.. je wilt niet weten hoeveel van die krengen ik (op recept, dat dan weer wel) moet slikken... En ja, dat moet je onder streep alsnog zelf betalen...
* Mickeys mompelt iets over dat verplichte eigen risico en zo
Ik denk niet dat het verstandig is middelen te gaan slikken terwijl je geen gezondheidsproblemen hebt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:01 schreef chufi het volgende:
Een aspirine voor het slapen gaan werd toch aangeraden om nachtelijke hartfalen te voorkomen ?
Ho ho, ben jij hier dan wel legaal??quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:08 schreef Spockjuh_ het volgende:
afgelopen weekend heel burgerlijk naar CP geweest, ouders 40 jaar getrouwd. dus zusje ook mee en dan natuurlijk samen in de wildwaterbaan. vaak, heel vaak.
nu op dinsdag voel ik het nog wel maar valt mij allemaal nog alleszins mee. voelde mij weer even de puber van 15 die de master van de wildwaterbaan was
Dat is ook weer zo.. gewoon geen zorgen om de zorgkosten meer ... Wel hopen dat de begrafenis/crematie betaald kan wordenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het verstandig is middelen te gaan slikken terwijl je geen gezondheidsproblemen hebt.
Preventief een dagelijkse aspirine terwijl je geen hartproblemen hebt lijkt mij ook niet echt een goed idee.
Daarbij; nachtelijk hartfalen, dat is ideaal toch?
Ga je slapen, word je gewoon niet meer wakker, what a way to go.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ho ho, ben jij hier dan wel legaal??![]()
![]()
Oh wacht, je had je ingekocht met een containerlading Tena Lady hè.... vooruit dan maar
Dan nog, ik ga 10 keer liever slapen en dat ik in m'n eigen bed overlijd omdat ik simpelweg niet meer wakker word, dan dat ik na een lijdensweg van nare ziektes uitgemergeld overlijd in een ziekenhuisbed met allemaal slangetjes aan m'n lijf.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.. gewoon geen zorgen om de zorgkosten meer ... Wel hopen dat de begrafenis/crematie betaald kan worden
Maarreh Spockjuh, wat vind jij nou van dat gegraai naar die stok om hem vervolgens 100 km verderop kapot te smijten?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:12 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]helemaal legaal, check mijn cjp maar eens goed!
hoe wat waar?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maarreh Spockjuh, wat vind jij nou van dat gegraai naar die stok om hem vervolgens 100 km verderop kapot te smijten?
Ik vond het gegraai al stuitend, maar dit vind ik helemaal van de zotte
ik had je al door, wees gerust...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh.... was ik toch nog cryptisch kennelijk, en ik dacht dat het al zo onverbloemd was
Nou, dat dus....quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:21 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ik had je al door, wees gerust...sneu, pak dan in ieder geval iets wat van je jezelf is. en inderdaad, de afstanden die er worden afgelegd door sommigen zijn ernstig veel. Als ik dat al doe is het in combi met een dagje uit of zoals afgelopen weekend een toeval dat wij er vlakbij zaten.
doel van het spel word zo een beetje voorbij geschoten
slome....quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, dat dus....
Zat je in Kootwijk? Oh wacht, dat is Landal tegenwoordig geloof ik, of zelfs dat al niet meer
Edit: Blondt
Laat maar
Voor dat drama is toch een eigen topic?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maarreh Spockjuh, wat vind jij nou van dat gegraai naar die stok om hem vervolgens 100 km verderop kapot te smijten?
Ik vond het gegraai al stuitend, maar dit vind ik helemaal van de zotte
Ja ja ja... dat realiseerde ik me ondertussen ookquote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:23 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
slome....ik woon in Apeldoorn en zat in Dalen afgelopen weekend. Stok lag daar 30 km vandaan. Dan pik ik die natuurlijk even mee
Ja, maar dit is een SC, en om dat topic nou te gaan vervuilen met nog meer off-topic is ook weer zoiets.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor dat drama is toch een eigen topic?
Chufi, ben jij het?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
klopt, scherpe analyse!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
leeftijd hequote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ja ja... dat realiseerde ik me ondertussen ook
Maar moet dat dan hier?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dit is een SC, en om dat topic nou te gaan vervuilen met nog meer off-topic is ook weer zoiets.
Nou nou MM, even een paar posts, laten we het vooral niet groter maken dan het is....quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar moet dat dan hier?
Eén groot dramaqueen gedoe...
OK, tot hier en niet verder dan.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nou MM, even een paar posts, laten we het vooral niet groter maken dan het is....
Ik was gewoon nieuwsgierig of ik de enige was die zich er aan ergerde, in het topic zelf lijkt dat niet zo heel duidelijk te worden.
Ja, bijna 50quote:
Je mening over het gedoe met die stok?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, tot hier en niet verder dan.
Mijn mening heb je in ieder geval alvast...
Uiteraard...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je mening over het gedoe met die stok?
wat is jouw mening over die stok? kan er uren over pratenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je mening over het gedoe met die stok?
Ik dubbelganger!?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Even meningen verzamelen dan:
MM: Dramaqueen
Leandra: Gegraai en vandalisme
Aanvullingen welkom.
Krijg je een klap met de stokquote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal die blinde dan wel gedaan hebben![]()
Die zag het niet, hi ha ho.
Mwah, ik gok dat hij z'n vermogen na 3 huwelijken en 6 kinderen niet klakkeloos deelt met de volgende echtgenote, tenzij hij z'n kinderen (en ex-vrouwen) verschrikkelijk dwars wil zitten.quote:
Dat, en:quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:56 schreef Leandra het volgende:
[...] als ik naar een muur kijk dan krijg ik al blauwe plekken
Van '77 tot '99 met Jagger samen geweest en samen 4 kinderen, plus, niet off. getrouwd.quote:
Ha ha....nogal wiedes, maar goed, ze doen maar, mijn zegen hebben ze.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:56 schreef chufi het volgende:
Tis een zooitje ongeregeld in die wereld
Ik vind het ook wel mooi zo ...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ha ha....nogal wiedes, maar goed, ze doen maar, mijn zegen hebben ze.
ah, mijn vrouw heeft dat ook. Geef je haar een kusje ligt ze gelijk een week op de ICquote:
Rupert heeft zelf genoeg nazaten, alsof ie nu alles zomaar weg gaat geven.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:14 schreef chufi het volgende:
Misschien zag ik het dan toch wel weer goed ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:24 schreef Mickeys het volgende:
Zou dit voor 40+ ook gelden of is dit meer voor de 60+ of 80+ ?
Als oud werknemer van de telefoonmaker heb ik hierover geen meningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n actie zou echt iets voor mijn moeder zijn... maar ja, die is dan ook 76 en denkt heel modern met de "jeugd" van tegenwoordig mee te kunnen doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Als oud werknemer van de telefoonmaker heb ik hierover geen mening
Ow heerlijk. Ik zie dat zo voor me inderdaad.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:45 schreef Leandra het volgende:
Ja, ik heb mijn moeder ook al eens aan de (vaste) lijn gehad dat haar mobieltje het niet meer deed.
Ik: Staat hij wel aan?
Moeder: Natuurlijk staat hij aan, je denkt toch niet dat ik je zou bellen als hij niet aan zou staan?!
Ik: Okay, hou het rode knopje eens ingedrukt....
*hoort telefoon aangaan*
Don't worry, ik weet alles nog prima...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oei, dat zijn de eerste tekenen hè.... dat je het niet meer weet
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:24 schreef Mickeys het volgende:
Zou dit voor 40+ ook gelden of is dit meer voor de 60+ of 80+ ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn moeder had geen PC of tablet, maar uit die verhalen herken ik mezelf al![]()
Ik kreeg een keer dit kaartje van mijn vriendin
die hangt op mijn magneetbord en die kan ik dan mooi weer in chuf zijn topic posten![]()
40+ / Wat hangt er bij de FoK!ker zoal aan de muur
Is idd tering traagquote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:08 schreef Mickeys het volgende:
Volgens mij is KPN in complete storing... bijna geen glasvezel internetverbinding en mijn 4G verdomd het ook. En dan op hun site die na 5 minuten pas volledig geladen is: Geen storing in uw regio.. nee klojo's.... jullie storingsnummer is ook niet bereikbaar. (klootviolen!)![]()
![]()
het lukt mij nu met de vaste telefoon hen te bellen, mobiel lukt niet. dus bellen en internetten is echt ruk. Radio doet het gelukkig welquote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Is idd tering traag
Bij mij sinds 12:59 internet storing volgens KPN
Sterkte iig.. Ik heb geen KPNquote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
het lukt mij nu met de vaste telefoon hen te bellen, mobiel lukt niet. dus bellen en internetten is echt ruk. Radio doet het gelukkig wel
en toch heb je er last van?quote:
Ik probeerde gewoon KPN.com te bereiken en dat ging al traag.. En op mobiel zag ik een link naar storingen en daar stond de meldingquote:
Alle andere providers die over het KPN netwerk gaan hebben dezelfde problemen... dat scheelt dan tenminste weerquote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik probeerde gewoon KPN.com te bereiken en dat ging al traag.. En op mobiel zag ik een link naar storingen en daar stond de melding
Ah, dat is dan duidelijk. Het lijkt nu ook weer wat beter te gaanquote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:29 schreef chufi het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/internet(...)internetstoring.html
Die wil je toch niet als gezicht van ...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn god zeg, die Ton Elias.......
Hij heeft wel veel gezicht.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Die wil je toch niet als gezicht van ...
misschien is ie wel héél lief ....quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet ineens aan 'Love Is All' van Roger Clover denken...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Truffel snel er boven gehouden en weer weggehaald.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:54 schreef FANN het volgende:
truffel 0,002% truffel![]()
Nah.. als het maar lekker is![]()
http://www.jumbo.com/jumb(...)tificationSaved=true
Ja zoiets dacht ik ookquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Truffel snel er boven gehouden en weer weggehaald.
Maar dat jij dat lust...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |