Oh ik dacht PP ala Gerard Joling of een toupeetjequote:
Het valt reuze mee wat er terug groeit, de inhammen zijn wat dieper dan vroeger toen ik dit kapsel standaard had.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Oh ik dacht PP ala Gerard Joling of een toupeetje
Inhammen tot aan je konthaar tegenwoordig zekerquote:Op maandag 11 januari 2016 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het valt reuze mee wat er terug groeit, de inhammen zijn wat dieper dan vroeger toen ik dit kapsel standaard had.
En je wordt vergeetachtig en vegetarisch en blond en ... en ... en ...quote:Op maandag 11 januari 2016 23:16 schreef FANN het volgende:
40+ / [40+ SC #440] Het wordt allemaal riskanter na de 40...
![]()
Dan rij je tegen paaltjes aan enzo
Ja ja hou maar opquote:Op maandag 11 januari 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En je wordt vergeetachtig en vegetarisch en blond en ... en ... en ...
Dit is je kans!quote:Op maandag 11 januari 2016 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Moet binnenkort weer met tondeuse aan de gang maar dan vergeet ik dat opzetstukje niet.
Mijn beppe was altijd heel erg tegen alcohol, maar toen ze dement en in zo'n huis woonde met heel veel demente ouderen genoot ze elke dag van haar glaasje advocaatquote:Op maandag 11 januari 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En je wordt vergeetachtig en vegetarisch en blond en ... en ... en ...
In dat verzorgtehuis waar mijn moeder zat zopen ze als een tierelierquote:Op maandag 11 januari 2016 23:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn beppe was altijd heel erg tegen alcohol, maar toen ze dement en in zo'n huis woonde met heel veel demente ouderen genoot ze elke dag van haar glaasje advocaat
Het konthaar dat hars ik.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Inhammen tot aan je konthaar tegenwoordig zeker
quote:
En de hele dag maar beppen...quote:Op maandag 11 januari 2016 23:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn beppe was altijd heel erg tegen alcohol, maar toen ze dement en in zo'n huis woonde met heel veel demente ouderen genoot ze elke dag van haar glaasje advocaat
David Bowie ~ The Jean Genie [OFFICIAL VIDEO]quote:
Ja da's een goeie.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
David Bowie ~ The Jean Genie [OFFICIAL VIDEO]
Ja, post het nog een keer...quote:Op maandag 11 januari 2016 23:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
David Bowie ~ The Jean Genie [OFFICIAL VIDEO]
David Bowie ~ John, I'm Only Dancing [OFFICIAL VIDEO]quote:
Dat kon ze niet meer op het laatst, was echt heel zielig toen.quote:
Let's dancequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |