Tjah misschien wel, maar het is niet de bedoeling dat je iemand gaat veroordelen op misschiens.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:27 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Wie zegt dat zij daar vermoord is? Dat verhaal van Brendan is bullshit..
Misschien wel ergens anders en daarna in haar auto terug gebracht (vandaar dat bloed in haar auto)
Lichaam verbrandt op zijn terreinquote:Op maandag 11 januari 2016 22:28 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Om maar een paar dingen te noemen..
Lichaam verbrandt op zijn terrein
Auto met zijn bloed en DNA erin op zijn terrein waar hij zogenaamd niks vanaf weet.
Kogel komt uit zijn wapen.
Sleutel in zijn kamer met zijn DNA.
Zijn obsessie met Halbach, meerdere malen bellen met AutoTrader onder een valse naam met her verzoek om Halbach langs te sturen.
Bekentenis van Brendan.
Dacht het wel eigenlijk. Wat ik gek vind is dat er nergens ook maar 1 spatje bloed van haar is gevonden. Dus ALS Avery haar vermoord heeft denk ik dat hij haar heeft gewurgd, als je iemands keel doorsnijdt en daarna wurgt (wat het verhaal was) moet er overal bloed zitten. Onder je nagels, op de grond, overal.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:40 schreef agter het volgende:
[..]
Geen idee.
Er is niet eens DNA van de gevonden botten bekend. Toch?
En op Hae Min Lee als we toch bezig zijnquote:Op maandag 11 januari 2016 22:43 schreef DrDentz het volgende:
Shit ik ben nu wel benieuwd wat er nu echt gebeurd is. Als er ooit een machine komt waarmee je op beslissende momenten terug in de tijd kunt kijken zou ik kijken wat er met Teresa gebeurd is, wie de moorden pleegde op de jongens van de Paradise Lost docus, en wie JF Kennedy vermoordde.
En ik spoel ook nog iets verder terug om te kijken of Jezus echt weer opstond.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:45 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
En op Hae Min Lee als we toch bezig zijn
Dus niet geschoten?quote:Op maandag 11 januari 2016 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dacht het wel eigenlijk. Wat ik gek vind is dat er nergens ook maar 1 spatje bloed van haar is gevonden. Dus ALS Avery haar vermoord heeft denk ik dat hij haar heeft gewurgd, als je iemands keel doorsnijdt en daarna wurgt (wat het verhaal was) moet er overal bloed zitten. Onder je nagels, op de grond, overal.
Wat de botten betreft vroeg ik me inderdaad ook af of die wel geïdentificeerd zijn, gedateerd, gekeken of de hypothese dat ze daar verbrand zijn plausibel is, enzovoort. Dat vond ik wel vrij relevante vragen die in de documentaire niet aan bod kwamen.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:40 schreef agter het volgende:
[..]
Geen idee.
Er is niet eens DNA van de gevonden botten bekend. Toch?
Dan heb je ook bloedspatten. Vraag me ook af of ze een test bij Avery hebben gedaan om te kijken if hij idd een wapen heeft gebruikt (weet niet hoe dat i nhet Nederlands heet, GSR test).quote:
Maar effe serieus, weet je wie ik bedoel? Zo nee check serial the podcastquote:Op maandag 11 januari 2016 22:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En ik spoel ook nog iets verder terug om te kijken of Jezus echt weer opstond.
Er is een expert geweest die heeft verklaard dat zo'n vuur niet heet genoeg is iemand zo te verbranden.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat de botten betreft vroeg ik me inderdaad ook af of die wel geïdentificeerd zijn, gedateerd, gekeken of de hypothese dat ze daar verbrand zijn plausibel is, enzovoort. Dat vond ik wel vrij relevante vragen die in de documentaire niet aan bod kwamen.
De bekentenis van Brendan is natuurlijk een totale farce.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:28 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Auto met zijn bloed en DNA erin op zijn terrein waar hij zogenaamd niks vanaf weet.
Zijn obsessie met Halbach, meerdere malen bellen met AutoTrader onder een valse naam met her verzoek om Halbach langs te sturen.
Bekentenis van Brendan.
Heb je de serie bekeken?quote:Op maandag 11 januari 2016 22:28 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Bekentenis van Brendan.
Dat is ook nergens gezegd. Er werd meteen gesteld dat dat haar botten waren, maar zonder bewijs.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:59 schreef agter het volgende:
Okay. Ik kan nergens terug vinden dat de botten een 100% match hebben met Teresa. Veel animal fragments. En 'unconclusive'.
Heel vaag.
Brendan zijn verklaring. Daar zou het vandaan kunnen komen. Dat ze daar verbrand is.
-Botten zijn verplaatst, dus dat verbranden heeft overal plaats kunnen vinden. Er zijn dan ook op andere plekken restjes botten gevonden wat duidt op verplaatsing.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:28 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Bekentenis van Brendan.
Omdat het de reservesleutel is waarschijnlijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:58 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
De overige punten zijn allemaal wel enigszins twijfelachtig, vooral die sleutel waar niet eens het DNA van Theresa op gevonden is.
Jij hebt je reserve sleutel nooit vastgepakt/gebruikt?quote:Op maandag 11 januari 2016 23:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat het de reservesleutel is waarschijnlijk.
Dat maakt de theorie dat het daar neergelegd is met het DNA van Steven erop aannemelijker.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:05 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Jij hebt je reserve sleutel nooit vastgepakt/gebruikt?
Hoe komt Steven aan de reservesleutel? Lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dat iemand een reservesleutel in de auto bewaart.
quote:Op maandag 11 januari 2016 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat maakt de theorie dat het daar neergelegd is met het DNA van Steven erop aannemelijker.
Het is niet omdat het niet in de docu wordt gezegd, dat het niet werd gevonden. Volgens ieders lieveling Ken Kratz maakte het wel degelijk onderdeel uit van zijn zaak.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:50 schreef agter het volgende:
Oh en nog meer: haar gebit. En zijn in die burnpit geen tanden of kiezen gevonden. (Uit mijn hoofd)
Waar zijn die?
Die verbranden niet en daaraan kun je uitstekend iemand identificeren.
Een 75-jaar oude schildpad zonder schild.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zijn moeder ziet er al 20 jaar uit als 75.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een 75-jaar oude schildpad zonder schild.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de 3 verschillen
Is het ook interessantdoenerij als ik zeg dat ik neig naar schuldig, maar dat er niet voldoende bewijs is om tot dat oordeel in een rechtszaak te komen?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:48 schreef Yuhina het volgende:
Mensen die denken te weten of "voelen" dat Avery "schuldig" is, zijn volgens mij maar wat trots op hun afwijkende mening. Het is nogal interessantdoenerij. Uiteraard weet niemand wie schuldig is in die zaak, en de schuldvraag vind ik uiteindelijk ook niet de essentie van de serie.
Op basis van de serie en eventueel aanvullende informatie kun je wat mij betreft niet anders concluderen dat hij onterecht vast zit, want het is vrij objectief vast te stellen dat er gerede twijfel bestaat over de schuldvraag (lees alleen al de diverse theorieën op internet). Geldt uiteraard in nog grotere mate voor dat neefje. In dat opzicht vind ik de verontwaardigde reacties op internet, alsmede de petitie om de zaak te heropenen, zeer goed te begrijpen.
Er zijn volgens mij ook zweetsporen gevonden. Aangezien dit niet in de docu zat, is er een kans dat dit in de rechtszaak zo makkelijk aan de kant werd geveegd dat het voor de filmmakers niet interessant genoeg was.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:44 schreef Pizzalucht het volgende:
• Bloed en nergens vingerafdrukken of ander DNA in de auto?
Bij die garage had ik ook het idee dat met alle rommel die daar stond, het vrijwel onmogelijk zou zijn geweest om alle sporen te verwijderen als ze doodgeschoten is. Daar komt teveel bloed bij vrij. Volgens mij werd dat ook in de docu benoemd, dat ze vonden dat zelfs een forensisch expert er moeite mee zou hebben om alle sporen uit zo'n plek te verwijderen. En het is nou niet bepaald Dexter waar we hier mee te maken hebben.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:19 schreef agter het volgende:
[..]
Er is ook zo ongeveer helemaal geen direct bewijsmateriaal waar geen vlekje aan zit. Alles is indirect of klopt niet.
En mijn grootse bezwaar is het bewijsmateriaal wat er niet is: bloed op de plek van de moord. Zelfs niet in de scheuren in de garage. Niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |