abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159108235
Ik kwam vanmorgen met een te volle blaas bij de vk :') en ik was een uur daarvoor nog naar de wc geweest.
Bij ons krijg je idd gelijk de echo en dan mag je daarna naar de wc.

Hier ook heel veel rennies gegeten de eerste zwangerschap. Andere dingen hielpen niks.
Mijn zoontje heeft de elektrische latenbodem van mijn bed kapot gemaakt dus hoop dat ik er deze keer geen last van krijg want snachts kon ik echt niet plat liggen

Sprotje wat fijn dat de echo goed was. Dat maakt het toch wel spannend als je al een kindje hebt met een ritmestoornis. Heeft ze daar veel last van?
En zo lief als ze de hik hebben O+
Wij hebben heerlijk gegeten bij mijn schoonouders. Toen we gingen wilde Mats niet mee dus die mag nu bij opa en oma logeren. Morgen uitslapen jeuh :D

Twinkle dat zou balen zijn als je het moet verzetten. Kan je het niet naar de avond verplaatsen? Of heb je dan ook les/toetsen?
Hopelijk kan de afspraak blijven staan.

Sicilia fijn dat het zo snel al verlichting heeft gegeven. Hopelijk wordt het nu steeds minder. Dan kan je weer achter je naaimachine ;)

Fien wat spannend lijkt me dat. Gelukkig was je nog in het ziekenhuis. Nou lekker rustig aan doen
De uitslag krijg je al heel snel of toch?

Molo niet meer niezen dan ;)
Lijkt me heel vervelend als je dat vaker hebt.
Ik heb t 1x gehad met een paar drankjes op in de kroeg toen ik wilde springen :') niet echt prettig ofzo
  donderdag 14 januari 2016 @ 21:06:14 #252
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159108265
Oh en maagzuur, zo naar lijkt me dat! Ik heb het de vorige keer gered met de laatste weken 2 rennies voor t slapengaan. Dit keer nog maar 1x gehad, dus ik heb goeie hoop!

Maar antagel en gaviscon kun je nog proberen Arja, even kijken of een van die twee iets voor je doet. En even goed opletten of je het van bepaald eten krijgt.
pi_159108587
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 20:34 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

O echt joh :o
Jeetje wat een zorgen. Zit het ook bij jullie in de familie of is het niet iets erfelijks?
Ja was heftige tijd, 3 dagen voor de inleiding kwamen ze er met een controle ineens achter... het is niet iets wat vaker in de familie voorkomt. Na de geboorte 3 dagen op neonatologie opgenomen, en nu onder behandeling bij de kindercardioloog. Dus ik was blij dat vandaag alles goed bekeken is!
pi_159108727
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 21:05 schreef ikke_84 het volgende:
Heeft ze daar veel last van?
Soms merk je extra vermoeidheid bij haar... op zich valt het momenteel mee, al lijkt elke controle een paar procent erger te worden. De hoeveelheid ''valse'' slagen zijn nu nog binnen de marge!
Geniet lekker van t uitslapen... ben spontaan jaloers ;)
  donderdag 14 januari 2016 @ 21:23:47 #255
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159108875
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 21:16 schreef sprotje het volgende:

[..]

Ja was heftige tijd, 3 dagen voor de inleiding kwamen ze er met een controle ineens achter... het is niet iets wat vaker in de familie voorkomt. Na de geboorte 3 dagen op neonatologie opgenomen, en nu onder behandeling bij de kindercardioloog. Dus ik was blij dat vandaag alles goed bekeken is!
O getver ja dat is doodeng dan natuurlijk de tweede keer. Fijn dat alles goed was!

Ik heb hier ook een vriendin die eigenlijk alleen maar stress krijgt van het hartje luisteren bij de vk, omdat haar dochter ook vermoedelijk een hartprobleem had (godzijdank uiteindelijk niet).
pi_159110395
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 15:44 schreef kniftyhooker het volgende:

[..]

Ik kan de OP helaas niet meer aanpassen. Wellicht dat een MOD dit bericht spot?
Wie was dat ookal weer voor oud? SQ?
:W

Ik heb Fieder erin gezet O+ zwaaibaby! O+

Nog meer wijzigingen? Twinkle, wil jij er al in?
pi_159110424
Goh wat heftig sprotje. Is het iets waar ze overheen kan groeien? Wat een zorgen zal je daar van hebben. Wel super fijn dat de echo van vandaag goed was ^O^
pi_159110486
quote:
2s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:06 schreef Kyara het volgende:

[..]

:W

Ik heb Fieder erin gezet O+ zwaaibaby! O+

Nog meer wijzigingen? Twinkle, wil jij er al in?
Zou je mijn UD naar 8-8 willen zetten?
pi_159110630
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:09 schreef ikke_84 het volgende:

[..]

Zou je mijn UD naar 8-8 willen zetten?
tuurlijk :)
pi_159111278
Ahh ik wacht wel tot ik een datum heb Kyara ;)
pi_159111414
:W Hoi ik ben Unihipilli en ik ben pril zwanger en ik heb een vreetbui. Groetjes! oO<
  vrijdag 15 januari 2016 @ 04:31:18 #262
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159116609
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:37 schreef Unihipili het volgende:
:W Hoi ik ben Unihipilli en ik ben pril zwanger en ik heb een vreetbui. Groetjes! oO<
Jouw UI O+

Gefeliciteerd en welkom! *O*

En vreetbuien, herkenbaar, vooral 's nachts hier :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 15 januari 2016 @ 06:13:50 #263
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159116707
Ohh die echo's van die kleine boontjes O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_159116896
@LB, herkenbaar, ik luister ook altijd heel scherp naar het ritme van het hartje bij de gyn..

@ikke84, in theorie kan ze er overheen groeien, maar zelf denk ik van niet. Elke keer komt er toch een procent of wat aan valse slagen bij. Ws eind deze maand of de volgende mogen we weer voor een 24 uurs test.
pi_159117307
quote:
2s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:12 schreef Kyara het volgende:

[..]

tuurlijk :)
Dank je :)

Sprotje wat een zorgen zeg. Kan me voorstellen dat je nu strak naar het ritme luisterd bij de echo's. Gelukkig hoeft het niet erfelijk te zijn en wad de echo gisteren goed.

Ik mocht uitslapen. Om 7uur was ik klaar wakker :+
Zo maar eens bloed gaan prikken en mijn zwangerschapsverklaring afgeven.

Marjolijntje heb jij de uitslag van je antistoffen al?
pi_159117449
Toen ik binnenkwam voor de echo had ik nog geplast, ik kon het echt niet meer ophouden hoor :@ Ik was ongeveer 20 minuten te vroeg, en na de afspraak moest ik ook meteen weer plassen :')

SPOILER: hier nog een fotootje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het nog wel moeilijk om te genieten, om 1 of andere reden blijf ik onzeker. Ik heb bijna geen kwaaltjes enzo, dus soms vraag ik me af of het allemaal wel klopt :'). Dus af en toe kijk ik naar het echo-filmpje en dan voel ik me wel beter :9

Ik lees wel alles, maar reageer niet altijd :@
Welkom Unihipilli! *O*

Gelukkig was de echo goed Sprotje! Hopelijk gaat de 24 uurs test voor je dochter ook goed.
pi_159118255
Och wat een mooie echo's zie ik voorbij komen, boontjes O+

Fieder, gefeliciteerd en welkom! Leuk al die tweede kindjes O+

Fien, fijn dat de vlokkentest goed is gegaan. Ik heb even gemist waarvoor die wordt gedaan, maar ik hoop op een goede uitslag voor jullie!

Sprotje, oef, heftig om daar zo laat achter te komen zeg :{, en ook dat er elke keer toch een paar % bij komt.. Fijn dat nu alles goed was in elk geval, maar kan me voorstellen dat luisteren naar het hartje in jullie geval eerder spanning dan geruststelling geeft.

Uni, welkom! *O*

Miezziej, fijn dat je een beetje geruststelling uit die echo kan halen! Ik voelde me in het begin ook steeds onzeker en bezorgd als ik een paar dagen geen kwaaltjes had, misselijkheid etc is vervelend maar ook een fijne geruststelling dat er iig iets gebeurt in je lijf..

En zo, ik denk dat op wat klein spul + autostoeltje na alles wel in huis is nu! Dit weekend gaat manlief samen met opa de babykamer afmaken, en dan kan ik met de details beginnen (waaronder de kaartjes van SS hun plek geven O+). Tot nu toe dachten we steeds dat het misschien wat vroeg was om sommige dingen al te regelen, maar gister had ik ineens de geest en heb ik van alles geregeld, van kraampakket tot inschrijfformulieren voor de basisschool om de hoek :D Nu is het wel echt zo dat er wordt aangeraden zo vroeg mogelijk aan te melden ivm te weinig plekken, maar toch, ik denk dat dit nesteldrang is :')
pi_159118801
We moeten nog heel hard wennen aan het idee. Maar na twee jongens verwachten we nu een meisje! Heel bijzonder!

De jongens waren er wel blij mee, maar een broertje vond de kleuter eigenlijk leuker O+

En ik belde net mijn ouders, zegt mijn vader doodleuk, dat wist ik al hoor. :D maar gewoon niets tegen mij zeggen van te voren... Hij was hier woensdag nog de hele dag!

En wat ook heel bijzonder is, ik heb drie vriendinnen en onze oudsten (allemaal jongens) zijn binnen 9 maanden na elkaar geboren. De tweeden, ook allemaal jongen schelen in totaal een jaar. De eerste vriendin heeft vorig jaar een meisje gekregen, de tweede vriendin en ik zijn nu allebei zwanger van een meisje. Dus ik zei vanmorgen tegen de derde vriendin, als er bij jullie een derde gaat komen, moet het ook wel een meisje zijn ;)
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  vrijdag 15 januari 2016 @ 10:29:25 #269
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_159118842
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 10:26 schreef Piekie81 het volgende:
We moeten nog heel hard wennen aan het idee. Maar na twee jongens verwachten we nu een meisje! Heel bijzonder!

De jongens waren er wel blij mee, maar een broertje vond de kleuter eigenlijk leuker O+

En ik belde net mijn ouders, zegt mijn vader doodleuk, dat wist ik al hoor. :D maar gewoon niets tegen mij zeggen van te voren... Hij was hier woensdag nog de hele dag!

En wat ook heel bijzonder is, ik heb drie vriendinnen en onze oudsten (allemaal jongens) zijn binnen 9 maanden na elkaar geboren. De tweeden, ook allemaal jongen schelen in totaal een jaar. De eerste vriendin heeft vorig jaar een meisje gekregen, de tweede vriendin en ik zijn nu allebei zwanger van een meisje. Dus ik zei vanmorgen tegen de derde vriendin, als er bij jullie een derde gaat komen, moet het ook wel een meisje zijn ;)
Wat leuk, mag je dus nu ook voor jezelf voor meiden spullen gaan shoppen en niet alleen voor mijn meiden tijdens secret santa. Gefeliciteerd.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 10:31:30 #270
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_159118872
Wat leuk Piekie! O+
pi_159119186
Noh, wat tof Piekie! En de kleuter die nog even moet wennen O+ En wat grappig ook, van je vriendinnen :D
pi_159119198
Superleuk Piekie! ik had ook op een derde jochie gegokt voor jullie O+ Een klein zusje, wat tof!
Men, nu rammel ik helemaal van dat idee O+
pi_159119450
Wat leuk een meisje Piekie! O+
pi_159119554
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 04:31 schreef Molo het volgende:

[..]

Jouw UI O+

Gefeliciteerd en welkom! *O*

En vreetbuien, herkenbaar, vooral 's nachts hier :D
User Interface :?
User Image :?
Sjalotje :?
Babyindemaak :?
  vrijdag 15 januari 2016 @ 11:25:14 #275
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_159119895
User Icon? (je plaatje ;))
pi_159120397
Piekie wat leuk! O+

Ono wat heerlijk! Hier luide de 30wk klok heel hard van de week :') nu dus toch snel eens alles inslaan.

Vandaag kwam de co sleeper binnen!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_159121599
Piekie, wat bijzonder zo met je vriendinnen, leuk zeg O+ En ontzettend leuk voor de kindjes ook om zo allemaal rond dezelfde leeftijd te zijn!

Lamb, ja, confronterend he? Maar nog 10 weken is _echt_ nog wel eventjes! Ik bedoel, maart, dat is een heel ander seizoen O+ Althans, na de 21e dan ;) Fijn om de cosleeper in elk geval al in huis te hebben! Moeten jullie verder nog veel?

Wat ik me nog afvroeg: kan een pasgeborene vanaf het begin in een slaapzakje, of moet je eigenlijk altijd beginnen met een dekentje? En wat voor dekentje (katoen? Wol? Ik lees verschillende verhalen) is het handigste? Wij hebben de newborn puckababy gekocht omdat die ons allebei het prettigste leek, maar voel me nu toch wat onzeker over helemaal geen dekentje in huis hebben..
pi_159122186
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 12:49 schreef onomatopee het volgende:
Piekie, wat bijzonder zo met je vriendinnen, leuk zeg O+ En ontzettend leuk voor de kindjes ook om zo allemaal rond dezelfde leeftijd te zijn!

Lamb, ja, confronterend he? Maar nog 10 weken is _echt_ nog wel eventjes! Ik bedoel, maart, dat is een heel ander seizoen O+ Althans, na de 21e dan ;) Fijn om de cosleeper in elk geval al in huis te hebben! Moeten jullie verder nog veel?

Wat ik me nog afvroeg: kan een pasgeborene vanaf het begin in een slaapzakje, of moet je eigenlijk altijd beginnen met een dekentje? En wat voor dekentje (katoen? Wol? Ik lees verschillende verhalen) is het handigste? Wij hebben de newborn puckababy gekocht omdat die ons allebei het prettigste leek, maar voel me nu toch wat onzeker over helemaal geen dekentje in huis hebben..
Ik had slaapzakjes maar die waren uiteindelijk nog te groot, dus heeft ze de eerste weken onder een dekentje en lakentje (beide katoen)geslapen.

Wat is de maat van de new born puckababy?
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 15 januari 2016 @ 13:17:05 #279
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_159122227
quote:
Is dit een inbaker-product? Daar zou ik zeker niet direct mee beginnen en alleen als het nodig is gebruiken.
Wol en katoen voor een dekentje is allebei prima, ik heb een dekentje van Meyco gebruikt.

Als het de Puckababy Bag Newborn 0-6 maanden is, denk ik dat een pasgeboren baby er in verzuipt. 70 cm is ie. Mijn bijna 6 maanden oude baby slaapt in zo'n formaat. :P
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_159122361
quote:

Meestal onder een lakentje en een dekentje (katoen of wol, kan allebei), newborns liggen doodstil. In een slaapzak of inbakerzak ga je ze pas doen als niet meer lekker slapen omdat ze zichzelf wakker wapperen bijvoorbeeld.

Waarom een laken en deken en geen slaapzak oid weet ik eigenlijk niet, kan ook omdat dat is wat de meeste mensen in huis hebben misschien? Wat zegt je kraamzorgorganisatie?
pi_159122395
quote:

Beginnen met een lakentje en dekentje.
Beiden moeten van natuurlijk materiaal zijn, dus wol of katoen heeft de voorkeur, welke van de twee maakt niet zo gek veel uit. Ik zelf beveel wel wol aan, in verband met de eigenschap warmte goed vast te houden. Zo kan baby zn energie steken in groeien in plaats van in zichzelf warm houden en daardoor loopt het vaak lekkerder in een kraamweek. Ook mbt borstvoeding hoewel ik dacht dat jij geen bv ging geven toch of wel? Maar dat hoeft niet per se in de vorm van een dekentje, kan ook dmv wollen rompers bijvoorbeeld.

Inbakeren alleen als het nodig is voor je kindje. En een slaapzak is in het begin vaak nog véél te groot, ook in de kleinste maatjes.

Ik persoonlijk heb alleen bij mijn oudste slaapzakken gebruikt. Twee keer ofzo :P ik ben geen fan. Doe mij maar dekentjes.

-edit-
en waarom een lakentje, ter bescherming van je deken. Daarom. Om dezelfde reden als dat er een hoes om je dekbed zit en je niet direct onder je dekbed slaapt zeg maar :)
:)
pi_159122748
Oh wat fijn, ervaren mama's! Dank :)

Het is inderdaad die jij noemt Mariposas, geen inbakerdoek maar een gewone slaapzak :) Maar dit klinkt eigenlijk als een duidelijk verhaal, ik ga op zoek naar een lakentje/dekentje. Heb er geen moment bij stil gestaan dat een slaapzak weleens te groot zou kunnen zijn, ik vond dit al zo mini :@ Ik heb in de kraamzorgmap niks over dekentjes zien staan, maar ga zo nog eens kijken, vermoed dat ik er overheen gekeken heb..

Wollen kleding om zo minder moeite te hoeven doen zichzelf warm te houden is ook een goeie mignonne. Ik wil wel graag proberen bv te geven, maar mocht het toch te belastend blijken dan stappen we laagdrempelig over naar fv :)
pi_159122781
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 13:23 schreef Mineola het volgende:

[..]

Meestal onder een lakentje en een dekentje (katoen of wol, kan allebei), newborns liggen doodstil. In een slaapzak of inbakerzak ga je ze pas doen als niet meer lekker slapen omdat ze zichzelf wakker wapperen bijvoorbeeld.

Waarom een laken en deken en geen slaapzak oid weet ik eigenlijk niet, kan ook omdat dat is wat de meeste mensen in huis hebben misschien? Wat zegt je kraamzorgorganisatie?
in duitsland gaan ze juist vanaf het begin in een slaapzak...T heeft hier ook eerst onder een dekentje geslapen, en is daarna naar een slaapzak gegaan. Toen naar de inbakerdoek, en nu weer terug naar een slaapzak...
pi_159122819
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 13:39 schreef onomatopee het volgende:
Oh wat fijn, ervaren mama's! Dank :)

Het is inderdaad die jij noemt Mariposas, geen inbakerdoek maar een gewone slaapzak :) Maar dit klinkt eigenlijk als een duidelijk verhaal, ik ga op zoek naar een lakentje/dekentje. Heb er geen moment bij stil gestaan dat een slaapzak weleens te groot zou kunnen zijn, ik vond dit al zo mini :@ Ik heb in de kraamzorgmap niks over dekentjes zien staan, maar ga zo nog eens kijken, vermoed dat ik er overheen gekeken heb..

Wollen kleding om zo minder moeite te hoeven doen zichzelf warm te houden is ook een goeie mignonne. Ik wil wel graag proberen bv te geven, maar mocht het toch te belastend blijken dan stappen we laagdrempelig over naar fv :)
oh! dan heb ik dat verkeerd onthouden, excuus :)
en H&M heeft heerlijke wollen rompers en leggings in de sale nu ;) kunnen in de wasmachine en *oeps* ook in de droger
pi_159122932
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 13:42 schreef mignonne het volgende:

[..]

en H&M heeft heerlijke wollen rompers en leggings in de sale nu ;) kunnen in de wasmachine en *oeps* ook in de droger
Niet erg! :)

En dank voor de tip :D In de droger kunnen is geen onbelangrijke eigenschap :+
  vrijdag 15 januari 2016 @ 13:57:03 #286
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_159123164
Toen ik in de VS was, zag ik veel van dit soort sleeping gowns:

Ik vond het er maar dwaas uitzien. Maar achteraf gezien leek me dat best handig, want ik had echt een hekel aan dekentjes. Hoe strak ik hem er in wurmde, hij bleef zich loswoelen. En ik vond steeds dat instoppen ook maar gedoe. Hoewel zo'n opgemaakt babybedje met een dekentje er wel O+ O+ uitziet! ;)
pi_159123374
quote:

[..]

Ik heb ze meteen maar in alle maten zo ongeveer besteld laatst :')
pi_159126333
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 14:07 schreef elamanilo het volgende:

[..]

Ik heb ze meteen maar in alle maten zo ongeveer besteld laatst :')
haha groot gelijk :D ik heb ook een extra setje besteld toen het in de sale ging. :)
  vrijdag 15 januari 2016 @ 16:51:34 #289
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_159126743
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 13:57 schreef Mariposas het volgende:
Toen ik in de VS was, zag ik veel van dit soort sleeping gowns:
[ afbeelding ]
Ik vond het er maar dwaas uitzien. Maar achteraf gezien leek me dat best handig, want ik had echt een hekel aan dekentjes. Hoe strak ik hem er in wurmde, hij bleef zich loswoelen. En ik vond steeds dat instoppen ook maar gedoe. Hoewel zo'n opgemaakt babybedje met een dekentje er wel O+ O+ uitziet! ;)
kruipt dat niet omhoog? dat het op een gegeven moment meer een jurkje wordt? of is het aan de onderkant dicht?q
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  vrijdag 15 januari 2016 @ 16:53:12 #290
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_159126778
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 13:17 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Als het de Puckababy
Ik lees hier wel vaker iets over een puckababy. Maar wat is dat precies? Op Internet ziet het eruit als een normale slaapzak?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  vrijdag 15 januari 2016 @ 16:53:12 #291
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_159126779
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 16:51 schreef zeefje het volgende:

[..]

kruipt dat niet omhoog? dat het op een gegeven moment meer een jurkje wordt? of is het aan de onderkant dicht?q
Ik heb geen idee, want ik heb het nooit gebruikt. Maar ze zijn redelijk lang, dus ik denk dat het niet zo snel omhoog zal kruipen. Sowieso niet omdat de beetjes helemaal binnenboord blijven. Aan de onderkant is het open met elastiek, zodat je makkelijk een luier kunt verschonen.
pi_159129417
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 16:53 schreef zeefje het volgende:

[..]

Ik lees hier wel vaker iets over een puckababy. Maar wat is dat precies? Op Internet ziet het eruit als een normale slaapzak?
Ik heb hem bij beide kinders gebruikt. Vooral bij mijn eerste hebben we daar veel aan gehad. Als ze in diepe slaap lag, en er was ineens een geluid ofzo, dan schrok ze in haar slaap en sloeg ze haar handjes tegen haar hoofd ====>> wakker.
De puckababy is een soort van inbakerzak waardoor die handjes dan niet de lucht inschieten. Ik denk dat het niet aan te bevelen is als je borstvoeding gaat geven overigens.

Er zijn wel fimpjes op youtube hoe het ding in zijn werk gaat.

Ik ben alleen even in de war of er in de puckababy piep (deze variant is voor kinderen van 0 - 3 maanden) ook al gaten ter hoogte van de schoudertjes zitten waardoor je de slaapzak ook kan gebruiken met de armpjes gewoon buiten de slaapzak. Bij de opvolger van de Piep is dat wel het geval.

Ik heb zelf geen traditionele inbakerdoeken maar volgens mij is daar de bedoeling dat de armpjes wat meer strakker tegen het lichaam aan liggen. Bij de puckababy hebben die wel iets meer bewegingsvrijheid zeg maar.

Ik zou me er wel goed over inlezen voordat je hem zou gaan gebruiken. Voor- en nadelen en zulks.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 19:16:02 #293
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_159129546
De Piep heeft geen armsgaten. Er zijn naast de bakerzakjes ook gewone slaapzakken van puckababy, om het ingewikkelder te maken...
  vrijdag 15 januari 2016 @ 19:37:20 #294
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159130071
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 11:08 schreef Unihipili het volgende:

[..]

User Interface :?
User Image :?
Sjalotje :?
Babyindemaak :?
Ja User Icon dus :P
Ik vind 'm tof O+
  vrijdag 15 januari 2016 @ 19:38:49 #295
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159130111
Ik heb een super leuk dekentje van merino wol met patroon erin besteld op Etsy, past mooi bij het kleurrijke behang op de muur enzo _O-

Fashionable baby straks _O-
pi_159131161
Even een wals hoor, ik heb antistoffen! Dus hoef niet bang te zijn voor de 5e ziekte, wat een opluchting! En F. mag dr mondkapje ook weer af ;) *O* *O*

Verder echt kapot na 2 dagen 10 uur werken, en gisteren gigantisch in de file gestaan rondom Rotterdam.. Dus alleen een ego post, sorry ;(
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  vrijdag 15 januari 2016 @ 20:24:20 #297
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159131204
Ik hou ook niet alles bij hoor, gaat niet, en is ook geen verplichting toch? ;)

Fijn dat je geen zorgen het te maken om de 5e ziekte, scheelt weer gedoe ^O^
pi_159131370
quote:

Bedankt voor de woltip 8-) 2 rompers en een legging (ja, zo'n meisjesding) onderweg!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_159133790
Marjolijntje wat fijn!

Ik ben zo blij. Vandaag samen met mijn moeder zulke leuke kleertjes gekocht voor Emmy O+
Ik besefte me ineens dat ik deze keer geen kleren aan het kopen was om weer eens bij iemand op kraamvisite te gaan, maar nu gewoon echt voor mijn eigen baby :D :') O+

En ons huis staat al lang te koop en hebben we een poos van funda gehaald en een nieuwe vloer gelegd en geklust etc. Sinds gister staat hij weer op funda en we hebben volgende week gewoon 9 kijkers :D
Zo veel hebben we er in een heel jaar nog niet gehad.
Het gaat gewoon goedkomen. Nog voor Enmy geboren wordt, verhuizen we denk ik naar een grote mensenhuis met een babykamer die ik mag inrichten *O*
  vrijdag 15 januari 2016 @ 21:43:58 #300
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159133922
Is Emmy 'werknaam' of echt uiteindelijke naam al? :D

En kleertjes voor jezelf kopen is bizar, maar zooooo tof O+

En jeeeeej voor kijkers *O*
Hopelijk zit er een koper tussen ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: