Ja was heftige tijd, 3 dagen voor de inleiding kwamen ze er met een controle ineens achter... het is niet iets wat vaker in de familie voorkomt. Na de geboorte 3 dagen op neonatologie opgenomen, en nu onder behandeling bij de kindercardioloog. Dus ik was blij dat vandaag alles goed bekeken is!quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:34 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
O echt joh![]()
Jeetje wat een zorgen. Zit het ook bij jullie in de familie of is het niet iets erfelijks?
Soms merk je extra vermoeidheid bij haar... op zich valt het momenteel mee, al lijkt elke controle een paar procent erger te worden. De hoeveelheid ''valse'' slagen zijn nu nog binnen de marge!quote:
O getver ja dat is doodeng dan natuurlijk de tweede keer. Fijn dat alles goed was!quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:16 schreef sprotje het volgende:
[..]
Ja was heftige tijd, 3 dagen voor de inleiding kwamen ze er met een controle ineens achter... het is niet iets wat vaker in de familie voorkomt. Na de geboorte 3 dagen op neonatologie opgenomen, en nu onder behandeling bij de kindercardioloog. Dus ik was blij dat vandaag alles goed bekeken is!
quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:44 schreef kniftyhooker het volgende:
[..]
Ik kan de OP helaas niet meer aanpassen. Wellicht dat een MOD dit bericht spot?
Wie was dat ookal weer voor oud? SQ?
Zou je mijn UD naar 8-8 willen zetten?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:06 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb Fieder erin gezetzwaaibaby!
Nog meer wijzigingen? Twinkle, wil jij er al in?
tuurlijkquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:09 schreef ikke_84 het volgende:
[..]
Zou je mijn UD naar 8-8 willen zetten?
Jouw UIquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:37 schreef Unihipili het volgende:
Hoi ik ben Unihipilli en ik ben pril zwanger en ik heb een vreetbui. Groetjes!
Dank jequote:
SPOILER: hier nog een fotootjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het nog wel moeilijk om te genieten, om 1 of andere reden blijf ik onzeker. Ik heb bijna geen kwaaltjes enzo, dus soms vraag ik me af of het allemaal wel klopt. Dus af en toe kijk ik naar het echo-filmpje en dan voel ik me wel beter
Ik lees wel alles, maar reageer niet altijd![]()
Welkom Unihipilli!![]()
Gelukkig was de echo goed Sprotje! Hopelijk gaat de 24 uurs test voor je dochter ook goed.
Wat leuk, mag je dus nu ook voor jezelf voor meiden spullen gaan shoppen en niet alleen voor mijn meiden tijdens secret santa. Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:26 schreef Piekie81 het volgende:
We moeten nog heel hard wennen aan het idee. Maar na twee jongens verwachten we nu een meisje! Heel bijzonder!
De jongens waren er wel blij mee, maar een broertje vond de kleuter eigenlijk leuker![]()
En ik belde net mijn ouders, zegt mijn vader doodleuk, dat wist ik al hoor.maar gewoon niets tegen mij zeggen van te voren... Hij was hier woensdag nog de hele dag!
En wat ook heel bijzonder is, ik heb drie vriendinnen en onze oudsten (allemaal jongens) zijn binnen 9 maanden na elkaar geboren. De tweeden, ook allemaal jongen schelen in totaal een jaar. De eerste vriendin heeft vorig jaar een meisje gekregen, de tweede vriendin en ik zijn nu allebei zwanger van een meisje. Dus ik zei vanmorgen tegen de derde vriendin, als er bij jullie een derde gaat komen, moet het ook wel een meisje zijn
User Interfacequote:Op vrijdag 15 januari 2016 04:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Jouw UI
Gefeliciteerd en welkom!![]()
En vreetbuien, herkenbaar, vooral 's nachts hier
Ik had slaapzakjes maar die waren uiteindelijk nog te groot, dus heeft ze de eerste weken onder een dekentje en lakentje (beide katoen)geslapen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:49 schreef onomatopee het volgende:
Piekie, wat bijzonder zo met je vriendinnen, leuk zegEn ontzettend leuk voor de kindjes ook om zo allemaal rond dezelfde leeftijd te zijn!
Lamb, ja, confronterend he? Maar nog 10 weken is _echt_ nog wel eventjes! Ik bedoel, maart, dat is een heel ander seizoenAlthans, na de 21e dan
Fijn om de cosleeper in elk geval al in huis te hebben! Moeten jullie verder nog veel?
Wat ik me nog afvroeg: kan een pasgeborene vanaf het begin in een slaapzakje, of moet je eigenlijk altijd beginnen met een dekentje? En wat voor dekentje (katoen? Wol? Ik lees verschillende verhalen) is het handigste? Wij hebben de newborn puckababy gekocht omdat die ons allebei het prettigste leek, maar voel me nu toch wat onzeker over helemaal geen dekentje in huis hebben..
Is dit een inbaker-product? Daar zou ik zeker niet direct mee beginnen en alleen als het nodig is gebruiken.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:49 schreef onomatopee het volgende:
Wat ik me nog afvroeg: kan een pasgeborene vanaf het begin in een slaapzakje, of moet je eigenlijk altijd beginnen met een dekentje? En wat voor dekentje (katoen? Wol? Ik lees verschillende verhalen) is het handigste? Wij hebben de newborn puckababy gekocht omdat die ons allebei het prettigste leek, maar voel me nu toch wat onzeker over helemaal geen dekentje in huis hebben..
Meestal onder een lakentje en een dekentje (katoen of wol, kan allebei), newborns liggen doodstil. In een slaapzak of inbakerzak ga je ze pas doen als niet meer lekker slapen omdat ze zichzelf wakker wapperen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:49 schreef onomatopee het volgende:
Beginnen met een lakentje en dekentje.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:49 schreef onomatopee het volgende:
Piekie, wat bijzonder zo met je vriendinnen, leuk zegEn ontzettend leuk voor de kindjes ook om zo allemaal rond dezelfde leeftijd te zijn!
Lamb, ja, confronterend he? Maar nog 10 weken is _echt_ nog wel eventjes! Ik bedoel, maart, dat is een heel ander seizoenAlthans, na de 21e dan
Fijn om de cosleeper in elk geval al in huis te hebben! Moeten jullie verder nog veel?
in duitsland gaan ze juist vanaf het begin in een slaapzak...T heeft hier ook eerst onder een dekentje geslapen, en is daarna naar een slaapzak gegaan. Toen naar de inbakerdoek, en nu weer terug naar een slaapzak...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:23 schreef Mineola het volgende:
[..]
Meestal onder een lakentje en een dekentje (katoen of wol, kan allebei), newborns liggen doodstil. In een slaapzak of inbakerzak ga je ze pas doen als niet meer lekker slapen omdat ze zichzelf wakker wapperen bijvoorbeeld.
Waarom een laken en deken en geen slaapzak oid weet ik eigenlijk niet, kan ook omdat dat is wat de meeste mensen in huis hebben misschien? Wat zegt je kraamzorgorganisatie?
oh! dan heb ik dat verkeerd onthouden, excuusquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:39 schreef onomatopee het volgende:
Oh wat fijn, ervaren mama's! Dank![]()
Het is inderdaad die jij noemt Mariposas, geen inbakerdoek maar een gewone slaapzakMaar dit klinkt eigenlijk als een duidelijk verhaal, ik ga op zoek naar een lakentje/dekentje. Heb er geen moment bij stil gestaan dat een slaapzak weleens te groot zou kunnen zijn, ik vond dit al zo mini
Ik heb in de kraamzorgmap niks over dekentjes zien staan, maar ga zo nog eens kijken, vermoed dat ik er overheen gekeken heb..
Wollen kleding om zo minder moeite te hoeven doen zichzelf warm te houden is ook een goeie mignonne. Ik wil wel graag proberen bv te geven, maar mocht het toch te belastend blijken dan stappen we laagdrempelig over naar fv
Niet erg!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:42 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh! dan heb ik dat verkeerd onthouden, excuus![]()
en H&M heeft heerlijke wollen rompers en leggings in de sale nukunnen in de wasmachine en *oeps* ook in de droger
Ik heb ze meteen maar in alle maten zo ongeveer besteld laatstquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:42 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh! dan heb ik dat verkeerd onthouden, excuus![]()
en H&M heeft heerlijke wollen rompers en leggings in de sale nukunnen in de wasmachine en *oeps* ook in de droger
haha groot gelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:07 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Ik heb ze meteen maar in alle maten zo ongeveer besteld laatst
kruipt dat niet omhoog? dat het op een gegeven moment meer een jurkje wordt? of is het aan de onderkant dicht?qquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:57 schreef Mariposas het volgende:
Toen ik in de VS was, zag ik veel van dit soort sleeping gowns:
[ afbeelding ]
Ik vond het er maar dwaas uitzien. Maar achteraf gezien leek me dat best handig, want ik had echt een hekel aan dekentjes. Hoe strak ik hem er in wurmde, hij bleef zich loswoelen. En ik vond steeds dat instoppen ook maar gedoe. Hoewel zo'n opgemaakt babybedje met een dekentje er wel![]()
uitziet!
Ik lees hier wel vaker iets over een puckababy. Maar wat is dat precies? Op Internet ziet het eruit als een normale slaapzak?quote:
Ik heb geen idee, want ik heb het nooit gebruikt. Maar ze zijn redelijk lang, dus ik denk dat het niet zo snel omhoog zal kruipen. Sowieso niet omdat de beetjes helemaal binnenboord blijven. Aan de onderkant is het open met elastiek, zodat je makkelijk een luier kunt verschonen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
kruipt dat niet omhoog? dat het op een gegeven moment meer een jurkje wordt? of is het aan de onderkant dicht?q
Ik heb hem bij beide kinders gebruikt. Vooral bij mijn eerste hebben we daar veel aan gehad. Als ze in diepe slaap lag, en er was ineens een geluid ofzo, dan schrok ze in haar slaap en sloeg ze haar handjes tegen haar hoofd ====>> wakker.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik lees hier wel vaker iets over een puckababy. Maar wat is dat precies? Op Internet ziet het eruit als een normale slaapzak?
Ja User Icon dusquote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:08 schreef Unihipili het volgende:
[..]
User Interface![]()
User Image![]()
Sjalotje![]()
Babyindemaak
Bedankt voor de woltipquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:42 schreef mignonne het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |