Ja was heftige tijd, 3 dagen voor de inleiding kwamen ze er met een controle ineens achter... het is niet iets wat vaker in de familie voorkomt. Na de geboorte 3 dagen op neonatologie opgenomen, en nu onder behandeling bij de kindercardioloog. Dus ik was blij dat vandaag alles goed bekeken is!quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:34 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
O echt joh![]()
Jeetje wat een zorgen. Zit het ook bij jullie in de familie of is het niet iets erfelijks?
Soms merk je extra vermoeidheid bij haar... op zich valt het momenteel mee, al lijkt elke controle een paar procent erger te worden. De hoeveelheid ''valse'' slagen zijn nu nog binnen de marge!quote:
O getver ja dat is doodeng dan natuurlijk de tweede keer. Fijn dat alles goed was!quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:16 schreef sprotje het volgende:
[..]
Ja was heftige tijd, 3 dagen voor de inleiding kwamen ze er met een controle ineens achter... het is niet iets wat vaker in de familie voorkomt. Na de geboorte 3 dagen op neonatologie opgenomen, en nu onder behandeling bij de kindercardioloog. Dus ik was blij dat vandaag alles goed bekeken is!
quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:44 schreef kniftyhooker het volgende:
[..]
Ik kan de OP helaas niet meer aanpassen. Wellicht dat een MOD dit bericht spot?
Wie was dat ookal weer voor oud? SQ?
Zou je mijn UD naar 8-8 willen zetten?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:06 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb Fieder erin gezetzwaaibaby!
Nog meer wijzigingen? Twinkle, wil jij er al in?
tuurlijkquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:09 schreef ikke_84 het volgende:
[..]
Zou je mijn UD naar 8-8 willen zetten?
Jouw UIquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:37 schreef Unihipili het volgende:
Hoi ik ben Unihipilli en ik ben pril zwanger en ik heb een vreetbui. Groetjes!
Dank jequote:
SPOILER: hier nog een fotootjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het nog wel moeilijk om te genieten, om 1 of andere reden blijf ik onzeker. Ik heb bijna geen kwaaltjes enzo, dus soms vraag ik me af of het allemaal wel klopt. Dus af en toe kijk ik naar het echo-filmpje en dan voel ik me wel beter
Ik lees wel alles, maar reageer niet altijd![]()
Welkom Unihipilli!![]()
Gelukkig was de echo goed Sprotje! Hopelijk gaat de 24 uurs test voor je dochter ook goed.
Wat leuk, mag je dus nu ook voor jezelf voor meiden spullen gaan shoppen en niet alleen voor mijn meiden tijdens secret santa. Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:26 schreef Piekie81 het volgende:
We moeten nog heel hard wennen aan het idee. Maar na twee jongens verwachten we nu een meisje! Heel bijzonder!
De jongens waren er wel blij mee, maar een broertje vond de kleuter eigenlijk leuker![]()
En ik belde net mijn ouders, zegt mijn vader doodleuk, dat wist ik al hoor.maar gewoon niets tegen mij zeggen van te voren... Hij was hier woensdag nog de hele dag!
En wat ook heel bijzonder is, ik heb drie vriendinnen en onze oudsten (allemaal jongens) zijn binnen 9 maanden na elkaar geboren. De tweeden, ook allemaal jongen schelen in totaal een jaar. De eerste vriendin heeft vorig jaar een meisje gekregen, de tweede vriendin en ik zijn nu allebei zwanger van een meisje. Dus ik zei vanmorgen tegen de derde vriendin, als er bij jullie een derde gaat komen, moet het ook wel een meisje zijn
User Interfacequote:Op vrijdag 15 januari 2016 04:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Jouw UI
Gefeliciteerd en welkom!![]()
En vreetbuien, herkenbaar, vooral 's nachts hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |