Dat zou je zeggen hèquote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:52 schreef L0t.. het volgende:
Ja natuurlijk kun je verder plassen in een nieuwe fles. En elke dag een nieuwe fles pakken is meer voor jezelf, dat je niet boven die lucht van 3 dagen oude urine hoeft te hangen. Het is echt geen hogere wiskunde hoor.
Ik vind gember zo vies. Ik heb wel thee met citroengras en gember maar das ook niet mijn favoriet. Die pillen kunnen overigens ook opgelost worden in een glas heet water, dus het thee idee. Of het nou tussen mijn oren zit of niet, ik ben er blij meequote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:19 schreef Unihipili het volgende:
Thee van verse gember is lekkerevt. met munt en citroen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is al besmettelijk voor de uitbraak. Ik moest me laten prikken op antistoffen. Als hé die niet hebt, dan kijken ze een paar weken later nog een keer.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:16 schreef Marjolijntje het volgende:
Even een wals hoor.. 5e ziekte op het kdv van F. Iemand nog tips? Haar niet brengen is niet echt een optie. We hebben het allebei nog nooit gehad.
Ik vind er niks aan..
Heb je je (tijdens de zwangerschap) al laten testen op antistoffen voor de 5e ziekte?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:16 schreef Marjolijntje het volgende:
Even een wals hoor.. 5e ziekte op het kdv van F. Iemand nog tips? Haar niet brengen is niet echt een optie. We hebben het allebei nog nooit gehad.
Ik vind er niks aan..
Oei, daar zit je niet op te wachtenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:16 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik vind er niks aan..
Ben 10 weken nu, heb mn vk net een berichtje gestuurd, dus even afwachten wat zij zegt. Intakebloed is 2 weken geleden al afgenomen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:33 schreef WupWup het volgende:
[..]
Oei, daar zit je niet op te wachtenDe vijfde ziekte kan wel heel vervelend zijn tijdens de zwangerschap. Laat zsm antistoffen bepalen via je verloskundige, dan weet je meer.
Edit: en als je al intakebloed hebt laten bepalen (ik weet niet hoe ver je bent), kan het lab meestal nog een nabepaling doen ter vergelijking.
It will comequote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:30 schreef Arja het volgende:
Oh lb dat lijkt me zo bizar, al die beweging in je buik![]()
Ik heb nog niks gevoeld. Duuurt lang
17 weken en 2 dagenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
It will come![]()
Hoe ver ben je ook alweer? Ik voelde E bij 18 weken ongeveer, dat was tamelijk gemiddeld geloof ik.
Schopjes zijn zo leuk! Ik voel het nu een week echt of anderhalf overtuigend oid?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:30 schreef Arja het volgende:
Oh lb dat lijkt me zo bizar, al die beweging in je buik![]()
Ik heb nog niks gevoeld. Duuurt lang
De gynaecoloog ziet me aankomenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:07 schreef Arja het volgende:
Sull fijn dat de echo goed was en wat jammer dat het geslacht nog niet te zien was. Mag je nog een keer gratis terugkomen daarvoor?
Oh bah! Ik heb het ook en het is zo naar! Bij mij zat er ook bloed in.. ugh. Curanol helpt bij mij trouwens niks, net als Sperti en alle drogist-middeltjes.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:32 schreef Sicilia het volgende:
Grrr iemand DE tip tegen aambeien![]()
niks lijkt te helpen. Het doet zeer en ik weet dat het bloed in de wc van de aambeien komt, maar toch schrik ik er steeds een beetje van.
ik ken iemand die dertig jaar met een anale prolaps heeft rondgelopen na de bevalling (inclusief dertig jaar maandverbang dragen elke dag) omdat ze niet naar de dokter durfde dus ja, dat is helaas wel een generatiedingetjequote:Op woensdag 13 januari 2016 12:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik moest trouwens erg lachen vorige week. Zat te mopperen om die stomme aambeien en schoonmoeder was er. Die trok nogal wit weg, maar vertelde daarna dat zij er ook zo'n last van had en er niet mee naar de dokter durfde. Arme mens schaamde zich er voor! Dus ik uitgelegd dat het echt heel normaal is, veel mensen er last van hebben en dat je echt niet met jeuk en pijn rond hoeft te lopen. Toch een generatiedingetje denk ik, hoezo zou ik me schamen voor zoiets![]()
.
Ow jij ook alquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:29 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Oh bah! Ik heb het ook en het is zo naar! Bij mij zat er ook bloed in.. ugh. Curanol helpt bij mij trouwens niks, net als Sperti en alle drogist-middeltjes.
Ik ben er vorige week mee naar de dokter geweest. Normaal zou ze zo'n aambei met (gestold) bloed erin operatief verwijderen zei ze, maar omdat door zwangerschapshormonen de boel verweekt daar is de kans dat er meteen weer nieuwe komen te groot, dus dat doen ze niet bij zwangere vrouwen. Dus proberen het vooral niet erger te laten worden en symptoombestrijding voor zover mogelijk. Ze schreef voor: lidocaïnezalf tegen de pijn en jeuk, zinkoxidezetpillen om de boel soepeler te maken en ze van binnenuit te laten krimpen, en lactulose om de ontlasting soepel te houden. Ohja en als tips: poepen met twee voeten plat op de grond en een rechte rug - niet naar voren gaan hangen. En niet te lang blijven zitten als het niet komt, alleen poepen bij aandrang en vooral NIET persen. Als mogelijk natuurlijk.
Sterkte hoor, het is heel erg naar.
Ik lees steeds over zetpillen, maar de Curanol tabletten die ik heb zijn gewone tabletten. Er staat immers op 'innemen met water', en ik zie niet hoe ik dat zou moeten doen down under?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:16 schreef Sicilia het volgende:
Thanks voor de tips in ieder gevalAlleen die zetpillen he...die ga ik er nu met geen mogelijkheid inkrijgen, daar is het allemaal veel te gezwollen voor, hoe doe je dat
?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |