No kots no glory!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:20 schreef Molo het volgende:
Fijn van de echo Miezziej!
Ik heb iets te vroeg gejuicht, ben sinds gistermiddag weer knetter misselijk![]()
Ach, zal ooit wel weg gaan
Ja, vind het nog steeds jammer dat ik geen afdrukje kreeg bij Otje. De hersenen stonden er zo mooi scherp op. De Aios zei resoluut dat het niks zei over intelligentie en knikkerde de afbeelding weg. Dat ik het gewoon een interessant/ fascinerend plaatje vond ging er bij hem niet in.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:19 schreef LadyBlack het volgende:
Dat ik van mijn kinderen de hersenhelften en hartkleppen heb gezien, vind ik ook blijvend fascinerend ja!
Tegen mij heeft de consulente gezegd dat ik een fles max 2 dagen mocht gebruiken, vol of niet. Maar ik drink zoveel, het is niet vaak gebeurd dat ik een fles 2 dagen gebruikte.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:33 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
MvM was net hier. Ben dus meteen begonnen met vullen. Maar die fles is natuurlijk nog niet vol. Kan ik dan morgen gewoon verder is deze, of moet ik echt een nieuwe pakken?
Ze zei zo specifiek "een voor elke dag" (het zijn er 8), dat ik het vergeten ben te vragen: wat als ik een dag meer dan een hele fles heb? Gooi ik het weg of giet ik het in een halfvolle van een eerdere dag?
Dat heb ik dus ook.. Maar als mijn fles van vandaag dan vol is, ga je verder in een nieuwe fles? Of kun je dan weer vrijuit plassen?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tegen mij heeft de consulente gezegd dat ik een fles max 2 dagen mocht gebruiken, vol of niet. Maar ik drink zoveel, het is niet vaak gebeurd dat ik een fles 2 dagen gebruikte.
Als hij vol is, kun je gewoon aan de volgende fles beginnen en die de dag erop verder aanvullen. Maar ik heb maar heel zelden een fles per dag vol gekregen eigenlijk. Meestal deed ik anderhalve dag over een volle fles. De ene keer maakte ik hem vol en de andere keer pakte ik op een nieuwe dag een nieuwe fles.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:46 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.. Maar als mijn fles van vandaag dan vol is, ga je verder in een nieuwe fles? Of kun je dan weer vrijuit plassen?
So many questions!
It's all about je neusklepjes gewoon dichthouden, dan ruik je niets 😁quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:52 schreef L0t.. het volgende:
Ja natuurlijk kun je verder plassen in een nieuwe fles. En elke dag een nieuwe fles pakken is meer voor jezelf, dat je niet boven die lucht van 3 dagen oude urine hoeft te hangen. Het is echt geen hogere wiskunde hoor.
Heerlijk!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:14 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Yoyo![]()
Alletwee de kinderen uit spelen, dus middag relaxed niksdoen hier ;-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou je zeggen hčquote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:52 schreef L0t.. het volgende:
Ja natuurlijk kun je verder plassen in een nieuwe fles. En elke dag een nieuwe fles pakken is meer voor jezelf, dat je niet boven die lucht van 3 dagen oude urine hoeft te hangen. Het is echt geen hogere wiskunde hoor.
Ik vind gember zo vies. Ik heb wel thee met citroengras en gember maar das ook niet mijn favoriet. Die pillen kunnen overigens ook opgelost worden in een glas heet water, dus het thee idee. Of het nou tussen mijn oren zit of niet, ik ben er blij meequote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:19 schreef Unihipili het volgende:
Thee van verse gember is lekkerevt. met munt en citroen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is al besmettelijk voor de uitbraak. Ik moest me laten prikken op antistoffen. Als hé die niet hebt, dan kijken ze een paar weken later nog een keer.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:16 schreef Marjolijntje het volgende:
Even een wals hoor.. 5e ziekte op het kdv van F. Iemand nog tips? Haar niet brengen is niet echt een optie. We hebben het allebei nog nooit gehad.
Ik vind er niks aan..
Heb je je (tijdens de zwangerschap) al laten testen op antistoffen voor de 5e ziekte?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:16 schreef Marjolijntje het volgende:
Even een wals hoor.. 5e ziekte op het kdv van F. Iemand nog tips? Haar niet brengen is niet echt een optie. We hebben het allebei nog nooit gehad.
Ik vind er niks aan..
Oei, daar zit je niet op te wachtenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:16 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik vind er niks aan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |