abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 januari 2016 @ 08:19:33 #81
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159033865
Dat ik van mijn kinderen de hersenhelften en hartkleppen heb gezien, vind ik ook blijvend fascinerend ja :D!
  dinsdag 12 januari 2016 @ 08:20:11 #82
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159033876
Fijn van de echo Miezziej! *O*

Ik heb iets te vroeg gejuicht, ben sinds gistermiddag weer knetter misselijk :')
Ach, zal ooit wel weg gaan :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_159034136
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 08:20 schreef Molo het volgende:
Fijn van de echo Miezziej! *O*

Ik heb iets te vroeg gejuicht, ben sinds gistermiddag weer knetter misselijk :')
Ach, zal ooit wel weg gaan :')
No kots no glory! :+
pi_159034344
Goed zo mies! Durf je het nu wel te geloven ondanks dat je niet misselijk bent?
pi_159034595
Wat fijn Miez!

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 08:19 schreef LadyBlack het volgende:
Dat ik van mijn kinderen de hersenhelften en hartkleppen heb gezien, vind ik ook blijvend fascinerend ja :D!
Ja, vind het nog steeds jammer dat ik geen afdrukje kreeg bij Otje. De hersenen stonden er zo mooi scherp op. De Aios zei resoluut dat het niks zei over intelligentie en knikkerde de afbeelding weg. Dat ik het gewoon een interessant/ fascinerend plaatje vond ging er bij hem niet in. :{
  dinsdag 12 januari 2016 @ 09:42:29 #86
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159034848
Ik ben er uit!
Ik wil het ook niet weten van te voren, en ik mag dan lekker vanuit het kraambed leuke kleertjes bestellen voor de beeb op de tablet. Nou ja, vooruit dan maar. :D

Onze mini heeft ook 2 namen, en deze ieniemienie zal ook 2 namen krijgen.
En sterkte voor alle dames die misselijk zijn! En je kind onder kotsen, gelukkig stonden jullie al onder de douche. Ik dronk ook wat cola tegen de misselijkheid. ML keek mij wel raar aan dan om 07.00 smorgens, maar ach.

En leuk! Weer een nieuwe erbij. Hoi Twinkle :W

En let goed opjezelf he LB! Het laatste trimester is gewoon het laatste loodje, wellicht nog op te delen in weken, maar wees niet te hard voor jezelf. Man met de hamer verhaal enzo.
Been there done that! En ik was ook nog niet eens aan het 3e trimester begonnen.

Sterkte Frummel :*

En een voor alle goede echo’s: *O* *O*
  dinsdag 12 januari 2016 @ 13:20:27 #87
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_159038982
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:33 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
MvM was net hier. Ben dus meteen begonnen met vullen. Maar die fles is natuurlijk nog niet vol. Kan ik dan morgen gewoon verder is deze, of moet ik echt een nieuwe pakken?
Ze zei zo specifiek "een voor elke dag" (het zijn er 8 :') ), dat ik het vergeten ben te vragen: wat als ik een dag meer dan een hele fles heb? Gooi ik het weg of giet ik het in een halfvolle van een eerdere dag?
Tegen mij heeft de consulente gezegd dat ik een fles max 2 dagen mocht gebruiken, vol of niet. Maar ik drink zoveel, het is niet vaak gebeurd dat ik een fles 2 dagen gebruikte.

Welkom nieuwe mensen en hoera voor alle goede echo's!! *O*
Frum: sterkte morgen :*

Hier gaat alles goed, 18 wk alweer. Geslachtsbepaling gehad en alles is goed. Nu kunnen we gericht shoppen. Wij houden voor ons wat het wordt :) Wel lastig :')
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  dinsdag 12 januari 2016 @ 14:46:22 #88
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_159040921
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 13:20 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Tegen mij heeft de consulente gezegd dat ik een fles max 2 dagen mocht gebruiken, vol of niet. Maar ik drink zoveel, het is niet vaak gebeurd dat ik een fles 2 dagen gebruikte.
Dat heb ik dus ook.. Maar als mijn fles van vandaag dan vol is, ga je verder in een nieuwe fles? Of kun je dan weer vrijuit plassen?
So many questions!
:')
  dinsdag 12 januari 2016 @ 14:50:33 #89
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_159041011
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:46 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook.. Maar als mijn fles van vandaag dan vol is, ga je verder in een nieuwe fles? Of kun je dan weer vrijuit plassen?
So many questions!
:')
Als hij vol is, kun je gewoon aan de volgende fles beginnen en die de dag erop verder aanvullen. Maar ik heb maar heel zelden een fles per dag vol gekregen eigenlijk. Meestal deed ik anderhalve dag over een volle fles. De ene keer maakte ik hem vol en de andere keer pakte ik op een nieuwe dag een nieuwe fles.
Wijst zich vanzelf :Y
pi_159041058
Ja natuurlijk kun je verder plassen in een nieuwe fles. En elke dag een nieuwe fles pakken is meer voor jezelf, dat je niet boven die lucht van 3 dagen oude urine hoeft te hangen. Het is echt geen hogere wiskunde hoor :P.
pi_159041603
Yoyo :W

Alletwee de kinderen uit spelen, dus middag relaxed niksdoen hier ;-)
pi_159041638
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:52 schreef L0t.. het volgende:
Ja natuurlijk kun je verder plassen in een nieuwe fles. En elke dag een nieuwe fles pakken is meer voor jezelf, dat je niet boven die lucht van 3 dagen oude urine hoeft te hangen. Het is echt geen hogere wiskunde hoor :P.
It's all about je neusklepjes gewoon dichthouden, dan ruik je niets 😁
pi_159041702
-weg-

Ik haal het straks weer weg.

[ Bericht 45% gewijzigd door groofskendezoveelste op 12-01-2016 15:44:59 ]
pi_159041738
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:14 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Yoyo :W

Alletwee de kinderen uit spelen, dus middag relaxed niksdoen hier ;-)
Heerlijk!
Mijn exemplaar ligt naast mij in bed met een Disney film. Ook niet verkeerd
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_159041785
Och Groofs, wat verdrietig.. Kan het ook goed lopen?
pi_159041861
-weg-

[ Bericht 98% gewijzigd door groofskendezoveelste op 12-01-2016 15:45:12 ]
pi_159042085
Pff wat moeilijk groof!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_159042136
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159042161
Ik hoop het ook zo enorm!
pi_159042669
Bah Groofs, dan word je inderdaad weer met je neus op de feiten gedrukt dat een gezond kindje totaal niet vanzelfsprekend is, helaas. Sterkte voor je broer en schoonzus.

Opeens sta ik al in de top 10, omg hoe dan? Buik groeit harder dan m'n hoofd kan bijhouden en ik stoot m'n buik ook steeds... Gup is echt super actief. Hopelijk straks bij herkansing bij dr.Papa niet verlegen of te actief met verstoppertje spelen :)

Na negen weken rondlopen met een beknelde zenuw bij m'n heup, met uitstraling naar m'n been (Meralgia Paresthetica voor de Googleaars) en de pijn die ik daar van heb, is er nu misschien wel zicht op het einde daarvan. Maandag gaan ze de zenuw aanprikken... Spannend, maar ik hoop echt dat het verlichting brengt!
  dinsdag 12 januari 2016 @ 16:21:26 #101
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_159043359
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:52 schreef L0t.. het volgende:
Dat zou je zeggen hč :') Maar ze was zo aan het hameren dat je elke dag een nieuwe moest pakken, dat ik opeens begon te twijfelen: misschien is het niet meer goed als je dezelfde fles te vaak open en dicht doet? Of als je de urine mengt met die van een andere dag (again: :') kan ik dit al gooien op mijn pregnancy brain? :') )
Gelukkig is daar het alwetende fok O+

Groof ik heb je verhaal gemist, maar ik geloof dat een :* op z'n plek is. Veel sterkte.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 16:49:34 #102
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159044098
Ik heb het ook deels gemist, maar veel sterkte.
pi_159044774
Groof ik heb het verhaal gemist maar heel veel sterkte :*

Jongens (meiden), tegen misselijkheid, haal gemberpillen bij De Tuinen! *O* Het is niet over maar heb vandaag meer kunnen doen dan de afgelopen twee weken bij elkaar. En ik heb zelfs gekookt! Eens kijken of ik het zo ook weg krijg maar het is een begin.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nazil op 12-01-2016 17:35:05 ]
pi_159045021
Thee van verse gember is lekker :s) evt. met munt en citroen.
pi_159045397
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:19 schreef Unihipili het volgende:
Thee van verse gember is lekker :s) evt. met munt en citroen.
Ik vind gember zo vies. Ik heb wel thee met citroengras en gember maar das ook niet mijn favoriet. Die pillen kunnen overigens ook opgelost worden in een glas heet water, dus het thee idee. Of het nou tussen mijn oren zit of niet, ik ben er blij mee :+
pi_159045405
Nou ik vind die putlucht uit die nieuwe flessen die zijn schoongmeaakt anders ook niet te harden met een zwangere neus :+
Ik heb me overigens nog niet aangemeld deze ronde. Heb vanuit mijn vorige zwangerschappen de consulente van MvM op mijn facebook. Dus zodra ze in de gaten krijgt dat ik zwanger ben zal ze wel weer langs willen komen :+ .. Tenminste, zo is dat de vorige keer ook gegaan :D

Groof .. Ik heb het verhaal niet gelezen maar het klinkt dat je een dikke :* wel goed kunt gebruiken :*

Leonietje dat sounds very pijnlijk.

Ik heb bij de vorige zwangerschap ischias gehad. De klachten zijn ook na 1,5 jaar na de bevalling nog altijd niet helemaal weg. Dus ik vrees met grote vrezen ... :X .. Maar we zullen zien. De neuroloog zei toentertijd dat de kans op terugkeer niet 100% is dus ik ga van het positieve uit dat ik bij dat kleine percentage hoor die geen of amper last hebben van terugkeer *ontkenningsfase aan* ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159045656
Gezien je knalstreep 2 (?) dagen voor NOD denk ik minstens een tweeling, Twinkle.
Dat verklaart dan ook gelijk het gevoel van compleet zijn na deze zwangerschap ;)
pi_159047323
Groofs, ik heb je verhaal gemist, maar sterkte!

Ik heb de eerste weken geleefd op muntthee, eierkoeken en spa rood tegen de misselijkheid.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 19:26:43 #109
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159048480
Ohjee Groof, ik vrees dat ik een idee heb waar je spoiler over ging. Wat wreed -O-
pi_159049365
Groofs ik hoop dat het voor zover mogelijk mee gaat vallen :* (had vanmiddag geen tijd om te reageren)
pi_159049745
Dankjulliewel lieve mensen.

:*
pi_159050073
Twinkle een tweeling *O*

Groof ik heb het gemist, maar sterkte. :*

Hier wordt mijn rug toch wel aardig brak. Zaterdag naar de fysio gelukkig! Want auw.

Ik las nog dat sicilia verhuisd is en lekker aan het nestelen! *O* gefeli met de nieuwe stulp!
pi_159050158
Even een wals hoor.. 5e ziekte op het kdv van F. Iemand nog tips? Haar niet brengen is niet echt een optie. We hebben het allebei nog nooit gehad.
Ik vind er niks aan.. :(
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_159050326
LB, je inbox is vol. Maar dank! :*
pi_159050710
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 20:16 schreef Marjolijntje het volgende:
Even een wals hoor.. 5e ziekte op het kdv van F. Iemand nog tips? Haar niet brengen is niet echt een optie. We hebben het allebei nog nooit gehad.
Is al besmettelijk voor de uitbraak. Ik moest me laten prikken op antistoffen. Als hé die niet hebt, dan kijken ze een paar weken later nog een keer.

Groof vervelend nieuws begrijp ik, sterkte!

Jeuh voor de goede 20 weken echo's en geslachtsbepalingen!

Wij hadden vandaag met 16 weken een echo, super goed beeld en alles was goed. Mijn moeder was mee en de gyn liet alles uitvoerig zien O+
Helaas was net als bij de eerste het geslacht nog niet te zien }:|
pi_159050751
quote:
Heb je je (tijdens de zwangerschap) al laten testen op antistoffen voor de 5e ziekte?
Ook als je de ziekte als kind nooit gehad hebt is de kans groot dat je als volwassene het virus ooit een keer hebt opgepikt, maar er nooit iets van hebt gemerkt.

Tegen de tijd dat ontdekt wordt dat de vijfde ziekte heerst is de besmettingsperiode vaak al voorbij.

Als je voor de meest veilige optie wil gaan dan zou je nu kunnen testen op antistoffen. Heb je ze, dan is er geen risico. Heb je ze niet, dan even opnieuw testen over een paar weken om te kijken of je deze keer besmet bent geraakt of niet.
pi_159050821
quote:
Oei, daar zit je niet op te wachten -O- De vijfde ziekte kan wel heel vervelend zijn tijdens de zwangerschap. Laat zsm antistoffen bepalen via je verloskundige, dan weet je meer.

Edit: en als je al intakebloed hebt laten bepalen (ik weet niet hoe ver je bent), kan het lab meestal nog een nabepaling doen ter vergelijking.
pi_159051211
Echt balen Marjolijntje!

Hier heerste het ook op kdv, en ik bleek geen antistoffen te hebben. Ik werd er echt behoorlijk zenuwachtig van omdat we wel gewoon af en toe lepels delen enzo. :{ drie weken later nog een keer geprikt, niks aan de hand gelukkig. Maar ik werd er wel een beetje nerveus van dus.
pi_159051500
Oe, dat lijkt me ook zo wat, zo'n besmettelijke ziekte in de buurt.

Groof sterkte.

Ik heb eigenlijk twee hele goede dagen, met normale energie. Of misschien leer ik een beetje doseren, waardoor ik geen grens overschrijd? Stiekem kan ik me daar dan ook weer zorgen over maken. Maar dat moet ik natuurlijk niet doen :P Liever veel klachten, dan weet ik lig dat er iets gebeurt.

MvM kratjes zijn vanmiddag opgehaald. Eerste week doneren zit erop!
pi_159051594
Toen ik de huisarts belde over de vijfde ziekte van mijn dochtertje en mijn zwangerschap wist de assistente me trouwens doodleuk te vertellen dat dat écht geen kwaad kon hoor, niks aan de hand, als je je handen maar goed wast :Y

gelukkig belde ik de vk er maar achteraan... twijfel nog steeds of ik het een keer moet terugkoppelen naar de ha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')