Een meisje dus??quote:Op maandag 11 januari 2016 19:54 schreef Crumpette het volgende:
Twinkle welkom!![]()
Hehe, die cravings van jullie!ontbijten met haring, rrrr
![]()
Ik ben niet meer misselijken kan, anders dan de vorige keer, nog altijd koffie drinken
![]()
dik relaxt.
Nou ff bijlezen!
Hehehe door die koffie opmerking?quote:Op maandag 11 januari 2016 19:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een meisje dus??![]()
Fijn zeg, misselijk op zn retour! Het is allemaal voor een goed doel, maar het is heus schijtirritant
Dank je welquote:Op maandag 11 januari 2016 20:02 schreef LadyBlack het volgende:
Oh mčn, ja Frummeltje dat had ik ook nog met een knoop in mijn maag gelezen.... wat vreselijk moeilijk morgen! En je wilt er natuurlijk voor ze zijn, maar wat kun je je dan ongemakkelijk voelen met dikke buik heHeel veel sterkte vast hoor!
Heb je een echo gehad? Is daar een reden voor of zo maar? Weet je nu het geslacht?quote:Op maandag 11 januari 2016 19:52 schreef Molo het volgende:
Mooi!![]()
Hier net ook check bij verloskundige, mini is nu 20 cm en spartelde er lekker op los
Ze hebben een (wat lage kwaliteit) echo apparaat staan in praktijk. Dus standaard even spieken bij baby, voor de leuk en zekerheid.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:30 schreef Arja het volgende:
Fijn lb dat alles goed is!
[..]
Heb je een echo gehad? Is daar een reden voor of zo maar? Weet je nu het geslacht?
Opheliaquote:
31-7, ik sta niet in de OPquote:Op maandag 11 januari 2016 20:38 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ophelia![]()
Wat leuk om jou hier te zien ook! Wanneer ben je ergens uitgerekend? Of heb ik er keihard overheen gelezen?![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 17:12 schreef Molo het volgende:
En Emelisse, nu je zegt dag je een kloon bent wil ik gaan kloonhunten, maar ik ga het gewoon eens niet doen
quote:Op maandag 11 januari 2016 18:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Een voorzichtige hoi!
Oehoe, iemand na mij uitgerekend! GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorlopige uitgerekende datum ergens half/eind september schat ik![]()
Dat vroeg ik me ook af. Even navragen leverde op dat elke dag een nieuwe fles mag. Ook al is de vorige niet helemaal vol dus. Als ik een dag thuis ben is zo'n fles trouwens echt helemaal volquote:Op maandag 11 januari 2016 21:33 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Welkom Twinkle!
En sterkte morgen Frummeltje![]()
MvM was net hier. Ben dus meteen begonnen met vullen. Maar die fles is natuurlijk nog niet vol. Kan ik dan morgen gewoon verder is deze, of moet ik echt een nieuwe pakken?
Ze zei zo specifiek "een voor elke dag" (het zijn er 8), dat ik het vergeten ben te vragen: wat als ik een dag meer dan een hele fles heb? Gooi ik het weg of giet ik het in een halfvolle van een eerdere dag?
No kots no glory!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:20 schreef Molo het volgende:
Fijn van de echo Miezziej!
Ik heb iets te vroeg gejuicht, ben sinds gistermiddag weer knetter misselijk![]()
Ach, zal ooit wel weg gaan
Ja, vind het nog steeds jammer dat ik geen afdrukje kreeg bij Otje. De hersenen stonden er zo mooi scherp op. De Aios zei resoluut dat het niks zei over intelligentie en knikkerde de afbeelding weg. Dat ik het gewoon een interessant/ fascinerend plaatje vond ging er bij hem niet in.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:19 schreef LadyBlack het volgende:
Dat ik van mijn kinderen de hersenhelften en hartkleppen heb gezien, vind ik ook blijvend fascinerend ja!
Tegen mij heeft de consulente gezegd dat ik een fles max 2 dagen mocht gebruiken, vol of niet. Maar ik drink zoveel, het is niet vaak gebeurd dat ik een fles 2 dagen gebruikte.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:33 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
MvM was net hier. Ben dus meteen begonnen met vullen. Maar die fles is natuurlijk nog niet vol. Kan ik dan morgen gewoon verder is deze, of moet ik echt een nieuwe pakken?
Ze zei zo specifiek "een voor elke dag" (het zijn er 8), dat ik het vergeten ben te vragen: wat als ik een dag meer dan een hele fles heb? Gooi ik het weg of giet ik het in een halfvolle van een eerdere dag?
Dat heb ik dus ook.. Maar als mijn fles van vandaag dan vol is, ga je verder in een nieuwe fles? Of kun je dan weer vrijuit plassen?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tegen mij heeft de consulente gezegd dat ik een fles max 2 dagen mocht gebruiken, vol of niet. Maar ik drink zoveel, het is niet vaak gebeurd dat ik een fles 2 dagen gebruikte.
Als hij vol is, kun je gewoon aan de volgende fles beginnen en die de dag erop verder aanvullen. Maar ik heb maar heel zelden een fles per dag vol gekregen eigenlijk. Meestal deed ik anderhalve dag over een volle fles. De ene keer maakte ik hem vol en de andere keer pakte ik op een nieuwe dag een nieuwe fles.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:46 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.. Maar als mijn fles van vandaag dan vol is, ga je verder in een nieuwe fles? Of kun je dan weer vrijuit plassen?
So many questions!
It's all about je neusklepjes gewoon dichthouden, dan ruik je niets 😁quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:52 schreef L0t.. het volgende:
Ja natuurlijk kun je verder plassen in een nieuwe fles. En elke dag een nieuwe fles pakken is meer voor jezelf, dat je niet boven die lucht van 3 dagen oude urine hoeft te hangen. Het is echt geen hogere wiskunde hoor.
Heerlijk!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:14 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Yoyo![]()
Alletwee de kinderen uit spelen, dus middag relaxed niksdoen hier ;-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |