Dat zou je zeggen hèquote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:52 schreef L0t.. het volgende:
Ja natuurlijk kun je verder plassen in een nieuwe fles. En elke dag een nieuwe fles pakken is meer voor jezelf, dat je niet boven die lucht van 3 dagen oude urine hoeft te hangen. Het is echt geen hogere wiskunde hoor.
Ik vind gember zo vies. Ik heb wel thee met citroengras en gember maar das ook niet mijn favoriet. Die pillen kunnen overigens ook opgelost worden in een glas heet water, dus het thee idee. Of het nou tussen mijn oren zit of niet, ik ben er blij meequote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:19 schreef Unihipili het volgende:
Thee van verse gember is lekkerevt. met munt en citroen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is al besmettelijk voor de uitbraak. Ik moest me laten prikken op antistoffen. Als hé die niet hebt, dan kijken ze een paar weken later nog een keer.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:16 schreef Marjolijntje het volgende:
Even een wals hoor.. 5e ziekte op het kdv van F. Iemand nog tips? Haar niet brengen is niet echt een optie. We hebben het allebei nog nooit gehad.
Ik vind er niks aan..
Heb je je (tijdens de zwangerschap) al laten testen op antistoffen voor de 5e ziekte?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:16 schreef Marjolijntje het volgende:
Even een wals hoor.. 5e ziekte op het kdv van F. Iemand nog tips? Haar niet brengen is niet echt een optie. We hebben het allebei nog nooit gehad.
Ik vind er niks aan..
Oei, daar zit je niet op te wachtenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:16 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik vind er niks aan..
Ben 10 weken nu, heb mn vk net een berichtje gestuurd, dus even afwachten wat zij zegt. Intakebloed is 2 weken geleden al afgenomen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:33 schreef WupWup het volgende:
[..]
Oei, daar zit je niet op te wachtenDe vijfde ziekte kan wel heel vervelend zijn tijdens de zwangerschap. Laat zsm antistoffen bepalen via je verloskundige, dan weet je meer.
Edit: en als je al intakebloed hebt laten bepalen (ik weet niet hoe ver je bent), kan het lab meestal nog een nabepaling doen ter vergelijking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |