Wil niemand voor het hoofd stoten, maar dit is echt een 13 in een dozijn jaren '80 hitje.quote:Op maandag 11 januari 2016 10:06 schreef MPC60 het volgende:
Ik ga even heel hard dit opzetten, sorry buren.

Klopt. Maar dat heeft hij zelf ook toegegeven. Dat hij per se een commercieel album wilde maken toen.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Wil niemand voor het hoofd stoten, maar dit is echt een 13 in een dozijn jaren '80 hitje.

Dank je.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:08 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een afschuwelijk en treurig nieuws. Wat een immens verlies voor de muziekwereld. David Bowie behoort zonder twijfel tot de aller, allergrootste artiesten van de afgelopen 50 jaar.
Ik ben geschokt en ik wens alle fans van Bowie veel sterkte.

Lekker kort door de bocht. Zelden iets gehoord dat hij buiten properties werd geprezen voor zijn acteerprestaties. Hijzelf deed dat ook niet.....quote:Op maandag 11 januari 2016 11:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Als muzikant nog teveel onderschat, als acteur hopeloos overschat.

Er zitten zoveel verwijzingen in dat album.... ook al in The Next Day....quote:Op maandag 11 januari 2016 12:10 schreef _evenstar_ het volgende:
Verklaart ook de titel... blackstar is een gestorven ster.

Geregisseerd tot het eindquote:Op maandag 11 januari 2016 12:14 schreef OProg het volgende:
Overleden in het weekeinde waarom hij net weer actueel was en werd geprezen door zijn nieuwe werk. Waarbij mensen de teksten lezen en het er over hebben. Daar overheen nog de geschokte reactie van het publiek door de onverwachtheid.
Ik denk dat als hij nu naar beneden kijkt hij best content is met de ontstane situatie. Er had weinig passender kunnen zijn bij Bowie wat dat betreft.

Stom is het...quote:Op maandag 11 januari 2016 12:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er zitten zoveel verwijzingen in dat album.... ook al in The Next Day....
Het is echt nog steeds niet te geloven

Zijn voor de buitenwereld plotselinge dood doet op een rare manier denken aan zijn comeback van een paar jaar geleden. Out of the blue, zonder enige aankondiging verscheen toen een nieuwe single: Where Are We Now?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:14 schreef OProg het volgende:
Overleden in het weekeinde waarom hij net weer actueel was en werd geprezen door zijn nieuwe werk. Waarbij mensen de teksten lezen en het er over hebben. Daar overheen nog de geschokte reactie van het publiek door de onverwachtheid.
Ik denk dat als hij nu naar beneden kijkt hij best content is met de ontstane situatie. Er had weinig passender kunnen zijn bij Bowie wat dat betreft.

Blackstar kwam binnen op #1 in 33 landen op iTunes...quote:Op maandag 11 januari 2016 12:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zijn voor de buitenwereld plotselinge dood doet op een rare manier denken aan zijn comeback van een paar jaar geleden. Out of the blue, zonder enige aankondiging verscheen toen een nieuwe single: Where Are We Now?
Het nummer kwam in die week, in januari 2013, op nummer 6 binnen in de Britse single-hitlijst. Een ongekende prestatie voor een artiest die toen 66 was. En het was ook zijn hoogste hitnotering sinds Absolute Beginners uit 1986.

The next day was nog helemaal niets bekend. Daar hoor je dan ook een echte sterke bowie met sociaal maataschappelijk commentaar op de huidendaagse wereld en energiek was.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er zitten zoveel verwijzingen in dat album.... ook al in The Next Day....
Het is echt nog steeds niet te geloven

Het aantal keer dat ik als klein Ceetje Labyrinth heb gekeken, niet op twee handen te tellen. Ik was gefascineerd en een beetje verliefd op die rare man.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Als muzikant nog teveel onderschat, als acteur hopeloos overschat.
 Pas daarna kwam ik erachter dat ie zanger is.
 Pas daarna kwam ik erachter dat ie zanger is. 

Toen ik klein was (jaar of 8) letterlijk tig malen Labyrinth gekeken, videoband was helemaal versletenquote:Op maandag 11 januari 2016 11:51 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Lekker kort door de bocht. Zelden iets gehoord dat hij buiten properties werd geprezen voor zijn acteerprestaties. Hijzelf deed dat ook niet.....
 Dat was ook mijn eerste kennismaking met David Bowie, binnenkort maar weer eens kijken
 Dat was ook mijn eerste kennismaking met David Bowie, binnenkort maar weer eens kijken  

Je bent er 1 van de Labyrinth generatie.. Daar is een hele groep van.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Het aantal keer dat ik als klein Ceetje Labyrinth heb gekeken, niet op twee handen te tellen. Ik was gefascineerd en een beetje verliefd op die rare man.Pas daarna kwam ik erachter dat ie zanger is.
RIP

Toch wel de mooiste video van een terminale patiënt imho samen met Freddie's 'These Are the Days of Our Lives'.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:30 schreef Deckard het volgende:
De video laat dan ook mooi zien dat hij echt letterlijk op het sterfbed ligt met de dood in de nabijheid.
Met zijn station to station outfit, de periode waar hij toen echt op het randje van de dood zat.

Is dit de vraag naar de volgende dooie?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:54 schreef riazop het volgende:
Mooie muziek gemaakt als HEROES, daarna vooral kutplaten. Mooie leven gehad verder. NEXT!

Genieten van een paar juweeltjes, voor de rest niet groter maken dan het is.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit de vraag naar de volgende dooie?
Rare post.

Wat een ego om te denken dat wij het belangrijk vinden waar jij op zit te wachten.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:47 schreef Nober het volgende:
Wat een ego om te denken dat wij zitten te wachten op een album net voor je dood.

Afgesproken ga je dat in vervolg ook doen met mensen die veel youtube kliks hebben.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:57 schreef riazop het volgende:
[..]
Genieten van een paar juweeltjes, voor de rest niet groter maken dan het is.

Ronnie Flex en Lil Kleine hebben meer kliks in Nederland hoorquote:Op maandag 11 januari 2016 12:58 schreef Moody het volgende:
[..]
Als je Bowie niet eens op een voetstuk mag plaatsen, wie dan wel

Bowie is een van de meest veelzijdige en interessantste mensen in de popmuziekwereld. Dat ie na de 70's niets bizar goeds (maar nog altijd wel degelijke dingetjes) heeft gemaakt doet daar weinig aan af natuurlijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:57 schreef riazop het volgende:
[..]
Genieten van een paar juweeltjes, voor de rest niet groter maken dan het is.

quote:Op maandag 11 januari 2016 13:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ronnie Flex en Lil Kleine hebben meer kliks in Nederland hoor

Wie?quote:Op maandag 11 januari 2016 13:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]

logischquote:Op maandag 11 januari 2016 13:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]

Dat doet men ook niet op Adele, dus die is ook niet relevant?quote:Op maandag 11 januari 2016 13:04 schreef riazop het volgende:
[..]
logisch
maar misschien dacht je serieus dat de massa's in 2015 in de clubs dansten op "Bowie"?

Hmm dan is hij toch bijna net zo goed als PSY.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:05 schreef riazop het volgende:
Toch 20 miljoen kliks voor zijn beste plaat: HEROES

Of iemand goed is maak je vooral ZELF uitquote:Op maandag 11 januari 2016 13:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hmm dan is hij toch bijna net zo goed als PSY.

De beste albums zijn na de jaren '70 gemaakt. Maar dat is niet voor iedereen weggelegd om dat te kunnen waarderen.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bowie is een van de meest veelzijdige en interessantste mensen in de popmuziekwereld. Dat ie na de 70's niets bizar goeds (maar nog altijd wel degelijke dingetjes) heeft gemaakt doet daar weinig aan af natuurlijk.

Het is sowieso niet voor velen weggelegd om vanaf 1969 t/m 2016 steeds weer verrassend en vernieuwend en aan de top te blijven.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:12 schreef Deckard het volgende:
De beste albums zijn na de jaren '70 gemaakt. Maar dat is niet voor iedereen weggelegd om dat te kunnen waarderen.

Kijk maar naar zijn generatie, of die er voor of die er na. Die hebben nooit hun eerste tien jaar meer getopt.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is sowieso niet voor velen weggelegd om vanaf 1969 t/m 2016 steeds weer verrassend en vernieuwend en aan de top te blijven.

Madonna? Prince?quote:Op maandag 11 januari 2016 13:15 schreef Deckard het volgende:
[..]
Kijk maar naar zijn generatie, of die er voor of die er na. Die hebben nooit hun eerste tien jaar meer getopt.

Hoewel ik ook bij de jaren '70 zweer is bijvoorbeeld 1.Outside een fantastische plaat.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:12 schreef Deckard het volgende:
[..]
De beste albums zijn na de jaren '70 gemaakt. Maar dat is niet voor iedereen weggelegd om dat te kunnen waarderen.

Michael Jackson ook wel. Al verloor die langzaam wel wat terrein.quote:

Zitten ook wel goeie dingen tussen, maar voor mij niet zo briljant als in zijn eerste 10 jaar. Maar zelfs zo'n Where Are We Now? was een meer dan prima liedjequote:Op maandag 11 januari 2016 13:18 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hoewel ik ook bij de jaren '70 zweer is bijvoorbeeld 1.Outside een fantastische plaat.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |