Democratie at work.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:08 schreef robin007bond het volgende:
Maar goed mensen, dat wordt waarschijnlijk PVV - VVD - en nog een christelijke partij.
quote:Op zondag 10 januari 2016 13:06 schreef Ryan3 het volgende:
Reactie Greet:twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 10-01-2016 om 13:05:03Zolang de VVD Rutte niet terugtrekt zal de PVV niet met de VVD regeren. reageer retweet
Is er een andere substantiële christelijke partij behalve het CDA?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:08 schreef robin007bond het volgende:
Maar goed mensen, dat wordt waarschijnlijk PVV - VVD - en nog een christelijke partij.
Gelukkig is gedogen iets heel anders dan regeren.quote:
Vreselijk, die parlementaire democratie.quote:
Tuurlijk. Onze lieve CU-vrinden.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Is er een andere substantiële christelijke partij behalve het CDA?
SGP.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Neuh. Het officierskorps steunt Greetje niet.quote:
SGP kan VVD en PVV wellicht net aan een meerderheid helpen afhankelijk van de uitslagen.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
quote:
2 á 5 zetels is voor jullie substantieel?quote:
Vroeger wellicht niet. Tegenwoordig ben je daarmee een middelgrote partij.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
[..]
2 á 5 zetels is voor jullie substantieel?
De PVV en de VVD samen 73 zetels? Hoe zie je dat voor je?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
SGP kan VVD en PVV wellicht net aan een meerderheid helpen afhankelijk van de uitslagen.
Of de oudjes of de SP. Die coalitie komt wel rond.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:08 schreef robin007bond het volgende:
Je hebt gelijk. Dat gaat hopelijk nooit gebeuren.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
De PVV en de VVD samen 73 zetels? Hoe zie je dat voor je?
Nee, ook nu ben je dan nog gewoon een kleine kutpartij.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vroeger wellicht niet. Tegenwoordig ben je daarmee een middelgrote partij.
Zie hoe serieus Klaver wordt genomen.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn nog maar nepzetels.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
[..]
PVV 70 VVD 3.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Grapjas.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of de oudjes of de SP. Die coalitie komt wel rond.
Klaver staat er een stuk beter voor in de peilingen.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zie hoe serieus Klaver wordt genomen.
Na meer Sexuelle Angriffen door Flüchtlinge allicht.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
De SP wil heel graag regeren en als combinatie biedt het vrij veel perspectief voor alle drie de partijen.quote:
Virtuele zetels.quote:
SGP heeft 3 zetels, ChristenUnie 5. Ik zie niet in hoe dat virtueel is.quote:
Nu nog ja.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
SGP heeft 3 zetels, ChristenUnie 5. Ik zie niet in hoe dat virtueel is.
Dikke kans dat mijn stem naar een van beide partijen gaat bij TK'17.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
SGP heeft 3 zetels, ChristenUnie 5. Ik zie niet in hoe dat virtueel is.
Moet je anders even kijken in het Amerika-topic. Hoe ver van tevoren we daar al bezig zijn.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:16 schreef KetchupFTW het volgende:
Trouwens, waarom hebben we het zo uitgebreid over een nieuwe coalitie, als de eerstvolgende verkiezingen pas over 15 maanden zijn? Ik zie dit kabinet niet zo snel vallen.
Ik zie Samsom nog wel het kabinet saboteren. YOLO.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:16 schreef KetchupFTW het volgende:
Trouwens, waarom hebben we het zo uitgebreid over een nieuwe coalitie, als de eerstvolgende verkiezingen pas over 15 maanden zijn? Ik zie dit kabinet niet zo snel vallen.
Zoals ik al eerder zei, Samson is een zionistische agent van de Mosad om de PvdA van binnenuit te vernietigen en zo de weg open te zetten voor neo-liberalisme en extreem-rechts.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:17 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik zie Samsom nog wel het kabinet saboteren. YOLO.
Hehe. Nee. Samsom is een vrijgezel, oftewel een ongeleid projectiel.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:21 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, Samson is een zionistische agent van de Mosad om de PvdA van binnenuit te vernietigen en zo de weg open te zetten voor neo-liberalisme en extreem-rechts.
Opmerkelijk.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:21 schreef Kowloon het volgende:
Merkel verpest het feestje weer, saai stuk chagrijn is ze:
Rutte ook. Voor twee ongeleide projectielen aan het roer is het kabinet helaas verrassend stabiel.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:23 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hehe. Nee. Samsom is een vrijgezel, oftewel een ongeleid projectiel.
Met Duitse vlaggen zwaaien is erg ongemakkelijk en ongepast in de ogen van een groot deel van de Duitse post-WW2-generatie. Dit bedoel ik serieus. Al ken ik de context van het filmpje niet en kan iets compleet anders hier de reden zijn.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:21 schreef Kowloon het volgende:
Weg mit uns.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Met Duitse vlaggen zwaaien is erg ongemakkelijk en ongepast in de ogen van een groot deel van de Duitse post-WW2-generatie. Dit bedoel ik serieus. Al ken ik de context van het filmpje niet en kan iets compleet anders hier de reden zijn.
Zal ze wel uitgedokterd hebben met haar mediachef. Mooi hoe die man enigszins beteuterd kijkt.quote:
Peilingen.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:13 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Klaver staat er een stuk beter voor in de peilingen.
Een EU-vlag daarentegen.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:21 schreef Kowloon het volgende:
De context van het filmpje is het CDU congres. En aan het voetbal te zien zijn Duitsers helemaal niet zo angstig voor hun vlag.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Met Duitse vlaggen zwaaien is erg ongemakkelijk en ongepast in de ogen van een groot deel van de Duitse post-WW2-generatie. Dit bedoel ik serieus. Al ken ik de context van het filmpje niet en kan iets compleet anders hier de reden zijn.
Rutte heeft Jort. En z'n moeder.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Rutte ook. Voor twee ongeleide projectielen aan het roer is het kabinet helaas verrassend stabiel.
Fictie VS werkelijkheid.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Net zo nutteloos als een zekere minister van V&J van VVD-huize.
quote:
Aldus ons aller volkslied.quote:Seid umschlungen, Millionen!
Diesen Kuß der ganzen Welt!
Brüder, über'm Sternenzelt
Muß ein lieber Vater wohnen.
Ihr stürzt nieder, Millionen?
Ahnest du den Schöpfer, Welt?
Such' ihn über'm Sternenzelt!
Über Sternen muß er wohnen.
Het WK 2006 in Duitsland was voor het eerst sinds 1945 dat de Duitsers weer massaal schaamteloos met hun vlaggen stonden te zwaaien, maar dit waren wel voornamelijk latere generaties Duitsers. Goed artikel over dit onderwerp (de invloed van Mein Kampf op het huidige Duitsland) in de meest recente kersteditie van The Economist.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De context van het filmpje is het CDU congres. En aan het voetbal te zien zijn Duitsers helemaal niet zo angstig voor hun vlag.
En de minister van V&W van VVD-huize is ook al niet om over naar huis te schrijven.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Net zo nutteloos als een zekere minister van V&J van VVD-huize.
Eens. Maar waarom?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:34 schreef Kowloon het volgende:
Buiten de camera's op het filmpje zie je overigens ook andere Duitse vlaggen. Het lijkt er dus op dat er niet per definitie afkeer is van de Duitse vlag maar dat het meer strategie van Merkel is om niet met de Duitse vlag in beeld te komen.
Die hebben we niet.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En de minister van V&W van VVD-huize is ook al niet om over naar huis te schrijven.
Toch krijgt hij meer aandacht dan de Gristelijke partijen. Als het PvdA niet herstelt, gaat GL groter worden.quote:
Europees leiderschap uitstralen? Daar was ze bij de Grieken en vluchtelingen ook al mee bezig vond ik.quote:
Ah, mevrouw Schultz-Verhaegen. Die baan zou ik ook wel willen, zie haar alleen maar leuke dingen doen in het nieuws.quote:
Vraag mij toch serieus af hoe ze dat af gaan dwingen? Mannen ontslaan zodat er vrouwen aan de slag kunnen in die topfuncties?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:39 schreef Heilwasser het volgende:
NWS / PvdA: wet vrouwenquotum in 2017
Alle lastige dossiers doorschuiven naar de staatssecretaris en zelf linten knippen bij de A4.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, mevrouw Schultz-Verhaegen. Die baan zou ik ook wel willen, zie haar alleen maar leuke dingen doen in het nieuws.
Even geheel los van of ik het eens ben met deze plannen loont het wel om het bericht te lezen waar je over praat.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vraag mij toch serieus af hoe ze dat af gaan dwingen? Mannen ontslaan zodat er vrouwen aan de slag kunnen in die topfuncties?
En uiteraard weer een mooi staaltje politiek. 'We hebben ze een kans gegeven en als ze niet exact doen hoe wij het willen maken we er een wet voor'.
quote:"Er moeten natuurlijk wel vacatures zijn, je kunt bestuurders en commissarissen niet zomaar ontslaan omdat er vrouwen voor in de plaats moeten komen. Maar ik vind wel dat de beschikbare vacatures in 2016 voor minstens 90 procent door vrouwen moet worden ingevuld", zegt het PvdA-Kamerlid.
Dat lijkt me de praktische implicatie ja. Maar bedrijven zullen eerst wel boetes krijgen opgelegd.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vraag mij toch serieus af hoe ze dat af gaan dwingen? Mannen ontslaan zodat er vrouwen aan de slag kunnen in die topfuncties?
Maar dit plan zal geen werkelijkheid worden. Weer een storm in een glas water dus.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:43 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dat lijkt me de praktische implicatie ja. Maar bedrijven zullen eerst wel boetes krijgen opgelegd.
Althans, indien dit onzalige plan werkelijkheid wordt.
Lijkt mij vrij onwaarschijnlijk gezien de absurditeit van het plan.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:43 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Althans, indien dit onzalige plan werkelijkheid wordt.
Snap überhaupt niet waarom ze dit naar buiten brengen.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar dit plan zal geen werkelijkheid worden. Weer een storm in een glas water dus.
Dat heb ik gelezen ja, maar denk je serieus dat er opeens ruimte is voor 20% meer vrouwen als er nu zou? Uiteindelijk willen ze het toch af gaan dwingen en dan je wel lopen schermen dat je bestaande plekken niet vrij wil maken, maar hoe dan wel?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Even geheel los van of ik het eens ben met deze plannen loont het wel om het bericht te lezen waar je over praat.
[..]
Feministische oprispingen, heeft Robin ook last van.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:46 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Snap überhaupt niet waarom ze dit naar buiten brengen.
Daarom is het ook neergelegd bij een PvdA Kamerlid waar nog nooit iemand van heeft gehoord.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar dit plan zal geen werkelijkheid worden. Weer een storm in een glas water dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |