quote:
Mafze, u beiden herrenquote:
quote:
Psychostickquote:
Ik zat gisteren een beetje te YouTuben, eerst Let The Bodies ... en toen kwam deze ook langs. Dubbel gelegenquote:Op zondag 10 januari 2016 01:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haha het duurde even voor ik erachter was dat het niet het origineel was
quote:Op zondag 10 januari 2016 01:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zat gisteren een beetje te YouTuben, eerst Let The Bodies ... en toen kwam deze ook langs. Dubbel gelegen![]()
I am easily amused
quote:
straks eentje, gaat uit naar alle FOK!kersquote:Op zondag 10 januari 2016 01:31 schreef noodgang het volgende:
Oh even gegoogeld, hehe ziet er apart uit
quote:Op zondag 10 januari 2016 01:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
straks eentje, gaat uit naar alle FOK!kers![]()
quote:
All The Ducks Are Swimming In The Waterquote:Op zondag 10 januari 2016 01:41 schreef noodgang het volgende:
Zo doordraaien vind ik wel prima eigenlijk
Behoort tot mijn lievelingsnummers!quote:Op zondag 10 januari 2016 01:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
All The Ducks Are Swimming In The Water![]()
Kwaliteitsuser, jijquote:Op zondag 10 januari 2016 01:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Behoort tot mijn lievelingsnummers!
quote:Op zondag 10 januari 2016 01:44 schreef noodgang het volgende:
Ik ga deze vage nummers wel even opschrijven, wie weet wanneer dit nog van pas komt
Dit is gewoon een cult-klassiekerquote:
Dat kan goed kloppen, dat was ook zoquote:
quote:
quote:
Brutusquote:
En uiteraard, straks een ode aan koffiequote:
Alestormquote:
quote:
Ow jaquote:
blijkbaarquote:
Zondag schoonmaak hier... En beetje kijken naar hoe ik zelf wat meubels kan maken voor mijn apparatuur en muziek collectie...quote:Op zondag 10 januari 2016 14:01 schreef ToT het volgende:
Pffff drukdrukdruk hier, hehehe.Klusserdeklus!
Okee dan!quote:Op zondag 10 januari 2016 14:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zondag schoonmaak hier... En beetje kijken naar hoe ik zelf wat meubels kan maken voor mijn apparatuur en muziek collectie...
Ik had hem gezienquote:Op zondag 10 januari 2016 14:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Ja ik heb net een foto gemaakt van mijn eigen computerhoekje:
[ afbeelding ]
's Nachts kan in principe alles, maar ik denk niet dat zoiets echt vooraf ingepland moet worden; eerst kijken of er meer mensen zijn die ook willen draaien.quote:Op zondag 10 januari 2016 14:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
van 8 tot 4 uur snachts is dat dan?
Kan maar mag niet volgens regels
quote:Op zondag 10 januari 2016 14:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
van 8 tot 4 uur snachts is dat dan?
Kan maar mag niet volgens regels
Whehehe ja ach, heb je ook wel weer gelijk in.quote:Op zondag 10 januari 2016 14:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik had hem gezien
Ik ga heul niet mijn huis op Fok zetten![]()
![]()
(ik wil gewoon 2 uur :p uitloop kan altijd)quote:Op zondag 10 januari 2016 14:05 schreef ToT het volgende:
[..]
's Nachts kan in principe alles, maar ik denk niet dat zoiets echt vooraf ingepland moet worden; eerst kijken of er meer mensen zijn die ook willen draaien.
Waar staat de asbak?quote:Op zondag 10 januari 2016 14:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2016 14:46 schreef tailfox het volgende:
Zal ik mijn bureau ook maar opruimen en fotp maken?
Ik heb pas 2 nummers gehoordquote:Op zondag 10 januari 2016 14:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
is het wat, ik heb er nog geen nummer van gehoord
Wat voor grote speakers heb je daar staan? Ik zag ze ook al in dat topic van show je FOK!plekje.quote:Op zondag 10 januari 2016 14:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
[ afbeelding ]
JBL S412PBE 200 watt actieve studio speakers!quote:Op zondag 10 januari 2016 17:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat voor grote speakers heb je daar staan? Ik zag ze ook al in dat topic van show je FOK!plekje.
Da's een Parasound Zdac.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:57 schreef Geralt het volgende:
En wat voor zilverkleurig kastje ligt er op je bureau en wat is dat ding wat daarop ligt?
Hier een microvezeldoekje voor je monitor.quote:Op zondag 10 januari 2016 14:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2016 18:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hier een microvezeldoekje voor je monitor.
[ afbeelding ]
Nooit gemerkt, het voelt altijd zacht. Ik maak schermen altijd schoon met een licht vochtig microvezeldoekje. Dan met een droog deel nawrijven en dan is het streeploos schoon.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2016 18:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nooit gemerkt, het voelt altijd zacht. Ik maak schermen altijd schoon met een licht vochtig microvezeldoekje. Dan met een droog deel nawrijven en dan is het streeploos schoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |